mierenstaat, Maienditje? maar ik snap hem, ja jullie instelling is ook veel beter eigenlijk want natuurlijk schiet je niks op met zorgen maken.. nou, nog 1 dagje..!
thanks Natas, ik hoop het! (plezier) jij al bijna 12 weken zeg, woei, wanneer heb je de volgende echo?
Elke controle blijft idd iets bijzonders....Maar die periode tussen de goede eerste echo/controle en de periode dat je ze gaat voelen vond ik inderdaad een hele vage tijd.....Je merkt niks en moet er maar vanuit gaan dat het goed is (en dat is het natuurlijk ook bijna altijd...) Er zit dan ook ineens een hele lange tijd tussen. Tussen 1e intake en termijnecho zit amper 2-3 weken bij ons toen, en vervolgens mag je pas weken later weer komen... Maar goed, morgen veel succes Ros! Gaat popje mee? (oeps, typte haar naam al automatisch hier....)
hihi, ja gevaarlijk is dat met de namen net ook gepost op FB, maar echo was dus goed! jeeeej! poppie was mee inderdaad, die riep "oohhhh" en "aaahh" bij de echo-beelden op de monitor (little does she know wat het betekent he ) nu over een week of 4 de termijnecho, hopen dat alles dan nog steeds goed is! maar nu genieten
oh, dit wás je termijnecho al? wij krijgen er nu ineens veel meer, 5 ipv 3 bij de vorige zwangerschap.. vroege echo rond 8-9 weken (deze dus), termijnecho rond 12 weken, 20 weken echo, 30 weken echo (? ) en een liggingsecho rond 35 weken vind het best veel, zóveel hoeft niet eens van mij wil jij het geslacht vooraf weten Natas? wisten jullie dat bij je meisje?
Dat is veel zeg, wij gaan wel zelf een 3D echo laten maken. Vorige keer wel extra echo's gehad. Ik zou het best een verassing willen laten maar ml wil het graag weten. Vorige keer wisten we het ook. Vind het ook wel weer leuk. En jullie?
wij wisten het vorige keer niet en vonden dat toen heel leuk, alleen manlief wil het nu wel weten en ikzelf ben op de één of andere manier ook veel meer benieuwd, voel ik dus denken nu dat we het deze keer wél vooraf willen weten.. hopelijk krijgen we daar dan geen spijt van, maar dan weten we dat weer voor de vólgende keer
Kom ook eindelijk weer eens aanwaaien. Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen Ros en Natas! Wij gaan er komend jaar weer voor. Vriendlief is er alleen nog niet helemaal uit dus we moeten nog heel even wachten. Jammer, want bij mij kriebelt het echt wel!
hey Bibi, thanks er zijn nog meer zwangere dames van de augmama's en zelfs al een paar bevallen van de 2e! leuk dat jullie er in het nieuwe jaar ook weer voor gaan, succes
Nou, heb meteen iets te spammen: Bekijk bijlage 295324 Vanochtend gedaan, dag 25. En de streep was er niet binnen de tijd, zag 'm een uurtje later dus hoe lang het precies duurde voordat ie er was weet ik niet. Is nog een oude kv van een jaar of twee geleden dus toen waren die testen wel nog super betrouwbaar.
Hee ik zie het ook! Verrassinkje? Je schreef net nog dat jullie er ergens volgend jaar voor zouden gaan Spannend!
@ Bumpie: hij was alleen buiten de tijd dus dat zit me dwars. Je zou denken dat ik het allemaal al een keer heb meegemaakt dus nu rustiger ben, maar nee, ik test te vroeg en lees de test buiten de tijd af. Heb het alleen nog nooit gehad met de kv dat ie buiten de tijd verkleurde. Bij mij zijn ze altijd spierwit gebleven, ook na uren.
Helaas, vanochtend niks te zien op de test...We waren er natuurlijk nog niet officieel mee bezig, maar het is toch wel even flink balen. Maar goed, we gaan ervoor dit jaar dus hopelijk heb ik snel goed nieuws te melden. Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Balen Bibi, maar dit jaar wordt vast fantastisch voor jullie Dit soort dingen is wel de reden waarom ik de testen na 6 minuten weg gooi trouwens Grr...ik wil ook! Haha, die kriebels.... ze zijn echt erg! Ene dag denk ik wtf, we gaan ervoor! Andere dag denk ik nee, moet eerst zo fit mogelijk zijn ivm de bi de vorige zwangerschap. Verstand en gevoel, toch twee totaal verschillende dingen hoor!