@Linn ook hier : mooi hoor! vorige keer ook al snel een buikje idd. Benieuwd wat je eerste echo gaat vertellen Hier deze keer helaas weer een heel bescheiden buikje, laatst in het zwembad ook aan iemand verteld dat ik bijna 16 weken ben en zij had niks gezien (in mn tankini nog wel).. Maar voor mijn eigen doen gaat het toch iets harder dan vorige keer. Ik weet dat die groeispurt aanstaande is (toen vanaf 20wkn ofzo) @Bibi oh, toch weer spannend? Ik dacht dat je man wat langer wilde wachten maar jullie zijn toch weer 'bezig'? duimduimduim! Weet niet meer zeker wie van de buikjes en wie van de mama's kwamen, hebben meer topics hier samengevoegd.. Maar Sammie, Wondertje1985, Natas, ik en Linn zijn nu weer zwanger iig en Josjo en Merry78 zijn al bevallen van een 2e. Nog een paar meiden 'bezig' dus hopelijk volgen er snel meer!
Mooi hoor Ros! Kan wel verschil zien met de vorige foto. Denk dat het wel logisch is dat jouw buikje minder snel zichtbaar is dan de mijne? Jij bent veel slanker dan ik Ik zit nog niet echt op een roze wolk, en wil daar zo graag op! Heb de halve nacht liggen piekeren of ik dat wel kan, twee kindjes. Niet dat ik nog terug kan haha, maar toch... Krijg er af en toe de kriebels van.
Jawel, hij zou het wel leuk vinden gelukkig. Ik weet nog niks. De test was gisteren nega, maar ik kan op zijn vroeg pas zwanger zijn sinds vorige week maandag dus zou best kunnen dat ik pas maandag of dinsdag posi kan testen. Heb sinds gisteren wat bruin verlies, dat heb ik echt nooit, maar ja. Kan best zijn dat mijn lichaam nou net deze maand raar gaat doen.
@ Ros: super mooi buikje!! Nou, echt bezig niet, maar aangezien ik vaak een lange cyclus heb en we pas in de 4de week geklust hebben zou het best kunnen dat we toevallig toch mijn ei gevonden hebben.
Ros dat is toch al best een mooie buik! Ik vind het wel echt een zwangere buik ipv teveel gesnoept. Bij mij bij de tweede ook wel sneller een buikje.
jeej thanks ladies ja voor mijn doen, vergeleken met vorige keer, is de buik ook al best netjes aan het groeien ze zeiden vorige keer ook al idd dat als je heel slank bent het vaak juist langer duurt voor je het ziet, je zou toch denken dat het dan snel zichtbaar moet zijn..? maar vooruit.. een hele grote, dikke buik zou ook niet bij mijn postuur passen, dan kieper ik om. en gister duidelijk beebje een keer voelen bewegen, de eerste keer dat ik daar zeker van was @Linn begrijpelijk hoor dat je het heel spannend vindt, dat heb ik ook! vooral als poppie mindere nachten heeft hier dat ik denk; ohhhww hoe moet dat straks met 2 kindjes die misschien tegelijk huilen e.d.? komt vast wel goed die 'roze wolk' zit ik ook nog niet helemaal op hoor, maar meer omdat ik er nu veel minder tijd voor heb om bij de zwangerschap stil te staan, ofzo... hele dag druk met poppie, de weken vliegen voorbij.. maar ik denk dat het nog wel 'echter' wordt na de 20 weken echo en als mn buik écht goed gaat groeien e.d.
Herken het ros, ik ben alweer bijna op de helft, het vliegt echt voorbij. Geniet nu echt wel van de momentjes als ik de kleine voel bewegen.
@ Ros: wat leuk dat je beebje al kunt voelen! Ik vond dat echt zo geweldig. @ hier: toch ongi helaas...Hopelijk nu snel op naar ronde 1, geloof wel dat we er nu toch uit zijn...
Hè Ros, mooi buikje al hoor! Enne 2 kindjes is af en toe best pittig maar mij is het tot nu toe erg meegevallen. En ik ben er ook van overtuigd dat het leeftijdsverschil niets uitmaakt. Aan alle leeftijden zitten voor- en nadelen! En tja als ze allebei tegelijk huilen betekend dat dat er 1 wat langer zak moeten wachten . Ben ervan overtuigd dat jullie het heel goed gaan doen!
@Bibi wat jammer! @Merry lijkt me ook dat elk leeftijdsverschil voor- en nadelen heeft.. ligt ook nog aan de karakters van de kindjes zelf natuurlijk.. hoop uiteraard op een heel relaxt, rustig beebje dat snel, doorslaapt vannacht zat poppie weer te spoken, wat ze véél doet de laatste maanden, en dan denk ik soms wel; argh, hoe gaat dat zijn als ze dan allebei 's nachts wakker zijn, ze slaapt ook heel licht dus bang dat ze dan wakker wordt als de baby huilt enzo.. ach ja, ook dát overleven we wel weer komt helemaal goed heb zo controle bij de vk, toch weer even spannend of ik een mooi hartje te horen krijg
En het ligt eraan hoe mama er mee omspringt. Wat meert zegt dan moet er 1 maar even huilen en wat langer wachten. Hoe relaxter je zelf bent dan zijn je kindjes dat ook
Haha Tja, vriendlief weet het zelf allemaal niet zo goed dus dan weet ik het ook niet. Maar was bij de eerste ook zo dat hij lang twijfelde en intussen is de pil de deur uit dus ik zeg niks en we zien wel. @ Ros: vervelend als ze 's nachts spoken. Kan we wel voorstellen dat je dan meteen denkt 'ow jee', maar je merkt straks vanzelf hoe het gaat en dan groei je daar weer in met de baby net zoals dat met de eerste is gegaan. Komt vast helemaal goed! @ hier: gisteren op verjaardag geweest bij mijn moeder. Stond natuurlijk van alles op tafel en dan mag je als ukkie niet overal aankomen. Zijn we thuis, zegt Stef ineens 'nee aankomen!'. Echt gewoon super duidelijk zei die 'aankomen'. Nu zegt ie het de hele dag, hihi, weer een hele ontdekking voor 'm.
Niks te melden...Alles zijn gangetje hier. Druk aan het oefenen met lopen want Stef is van de week gevallen en nu wil ie weer alleen maar aan de hand lopen. Laat hem ook lekker veel buiten stappen, misschien dat ie er dan zin in krijgt.