@Bibi ahw.. tja het gaat met vallen en opstaan he, letterlijk.. komt vast goed, hopelijk pikt hij het snel goed weer op! Ook niet superveel te melden, buikje groeit gestaag door.. heb beebje nu 2x goed gevoeld met steeds een paar dagen ertussen, voel verder wel af en toe wat licht gekriebel e.d. hoop echt dat het snel meer wordt! vind het zo gezellig verder ongeduldig aan het aftellen voor de 20 weken echo, nog 3,5 week, pfffff! @Natas jij hebt hem deze week toch al? spannend!
Wat super leuk dat je beebje nu goed voelt Ros! Is ook echt super gezellig, geniet ervan! Vandaag de eerste echo gezien van mijn neefje of nichtje! Schoonzusje is 5 (!) dagen vooruit gezet, ze was al 12+5 vandaag. Ik had zelf mijn eerste echo met 9+5 dus dat was een heel verschil om te zien. Ben nu al een trotse tante, haha. Verder al sinds maandag middag een ziek jongetje. Zomaar vanuit het niets was ie maandag ineens ziek. Hij wilde geen fruit en geen koek (nou, dan is er écht wat aan de hand ) en gisteren flinke koorts. Gelukkig is ie vandaag flink opgeknapt, ik maak me altijd zo'n zorgen als ie ziek is.
Spannend Natas, maar ook wel leuk natuurlijk Wilden jullie nou weten of het jongen of een meisje is of liever niet? Succes! En veel plezier Bibi, gefeliciteerd. Tante zijn is leuk! Beterschap voor je mannetje. Had met Evi gister precies hetzelfde. Zo opeens was ze ziek. Gelukkig ging het vandaag weer wat beter, hoop dat ze morgen gewoon weer zichzelf is.
de echo is inmiddels alweer geweest he Natas, fijn dat alles goed was en dat jullie het nu weten! ben zelf ook zo benieuwd!! @Bibi hoe gaat het nu met je ventje? En leuk zeg dat je tante wordt! zo'n echo is idd al veel spectaculairder met die termijn, maakt zoveel verschil die paar weken
@ Linn: hoe is het nu met Evi? Stef is nog steeds niet helemaal beter. Geen koorts meer gelukkig, maar hij eet heel slecht en slaapt veel. Hij heeft een paar maanden terug een ontsteking gehad aan het slijmvlies in zijn mond en hij ruikt nu weer niet zo fris dus ik hoop echt niet dat dat weer terug gaat komen. Dat was echt akelig en heel zielig... En hoe gaat het verder met jou? Lekker aan het genieten op de roze wolk? @ Ros: zie hierboven, Stef is dus nog steeds niet opgeknapt... Hoe is het met jou? Ook aan het genieten van je dreumes en de kleine trappelaar in je buik?
Hoop dat Stef toch snel op gaat knappen! Evi is wel weer beter. Ze zit alleen in een "enorm snel leren" fase ofzo. Het lijkt haar allemaal iets te snel te gaan. Ze heeft enorm veel aandacht nodig, slaapt slechter en kan enorm zeuren Zal wel weer goed komen haha...
Ow gelukkig dat er nog meer van die zeurkousjes zijn! Het ging vandaag een stuk beter met Stef, maar hij is ons zó aan het uitproberen! Hij zoekt echt de grenzen op. Overal mee gooien, ontzettend kliederen met zijn eten...Het 'echte' opvoeden gaat beginnen volgens mij.
wil iemand voor mij de tijd even 13 dagen doorspoelen? zin in de 20 weken echo! (en ook beetje spannend natuurlijk)
Nog maar 11 daagjes Ros! Voor je het weet is het zover! Hier is onze kleine jongen eindelijk weer helemaal zijn gezellige zelf. Begint ook weer meer los te lopen want dat was er vorige week ook bij ingeschoten natuurlijk toen hij zich niet goed voelde. Verder voel ik zelf weer van alles deze maand. Denk dat ik al een week na mijn ei zit dus dan kan het een innesteling zijn, maar dat denk ik elke maand. Dus nog zeker een week afwachten, spannend!
Ow, iets heel anders: misschien ben ik wel een ontzettende zeur, maar vinden jullie het soms ook niet eng om nog een kindje te krijgen terwijl het zo slecht gaat in Nederland? Ik vraag me soms af of het wel eerlijk is...Tegen de tijd dat onze kids gaan studeren bijvoorbeeld is dat waarschijnlijk onbetaalbaar. Daarnaast ziet het ernaar uit dat ze straks op onze ouwe dag voor ons moeten gaan zorgen...Ben gewoon even benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Misschien kunnen jullie wat positieve vibes deze kant op sturen, ik ben nogal een piekeraar.
Bijna 10 dagen nog maar Ros Bibi, ik ben daar heel nuchter in... We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Het is niet anders. Iedere generatie heeft dezelfde twijfels en tot nog toe is het altijd nog goedgekomen denk ik dan maar
Wow, die groeit al goed! Leuk! Je hebt gelijk hoor, het is zoals het is. Maar goed, af en toe steken de twijfels even de kop op.
mooi Linda @Bibi tja, als je terug gaat kijken vonden mensen het in elke tijd wel slecht gaan in NL, recessies e.d., ik maak me daar nu niet zo druk om.. voor we kinderen kregen wel eens de gedachten gedeeld hoor van.. is de wéreld überhaupt leuk om een kind op te zetten met alle ellende die er is... en naast de hoogte- ook alle dieptepunten die een mensenleven kan kennen, etc. maar gelukkig zijn er ook heeeeel veel bijzondere, mooie dingen in de wereld en in het leven en hebben wij veel liefde te geven en de middelen om een kindje te onderhouden.. en je instint als zoogdier om voort te planten is ook niet te verwaarlozen