Jippie! Gefeliciteerd, wat een leuk nieuws! Lekker genieten meis. @ Pandora: 30 testen??! hahaha, dacht dat ik erg was! Als jij dan nu weer zoveel mazzel hebt dat je meteen zwanger bent (wat ik zeker hoop voor je!) weet je wel wie je er blij mee kunt maken.
Tja bibi...heb ik allemaal gekregen van een aug2011 mama en wil niet ondankbaar zijn door ze niet te gebruiken
Wat ontzettend aardig dat je jezelf opoffert Pandora. Heb net even op je andere topic gereageerd (over je ei). Ik zit dus nu ineens al op dag 36. Gebruik geen ovutesten, maar heb nu nog steeds het idee van vruchtbaar slijm, al 3 weken lang. Wie van jullie heeft ook weleens zo'n uitschieter gehad in haar cyclussen? Dit zijn de mijne sinds juni: (28)-(27)-(35)-(29)-(33)-(30)-(35)-(32) Al twee keer 35 dus 36 is nog niet zo heel raar, maar ik vind het toch wel een beetje vreemd worden nu. Is dit een reden om de ha een keer te bellen, of zullen ze er daar geen probleem in zien?
Ow, dat wordt al spannend Bumpie! Ik gebruik nu deze site om mijn cyclus in beeld te krijgen: De ultieme zwangerworden en ovulatie kalender Geen idee of het klopt natuurlijk, maar het klopt wel met wat ik zelf berekend heb.