Oh Siren, wat sneu! Ik hoop dat je je snel beter voelt en er dan snel een vette positest komt! Kabouter Klus, hoe is het met caafje?: Echt zielig om hem dan zo te moeten zien. Hoop maar dat het snel over is dan...Dat lijden is zo zielig. Linn, hoe is de knie vandaag? Beetje beter alweer? En Maienditje, bij jou al wat nieuws over je vriendin? Gup op vakantie had ik even gemist geloof ik...was me wel opgevallen dat ze niets schreef. Waar is ze heen? En lijstje maken voor de vakantie, ja, moeten wij ook langzamerhand gaan doen, want over 7 weken gaan we weg, maar met Hemelvaart eerst ook nog een lang weekend. En mn voor de zomervakantie heb ik nog niet alles compleet! Moet nog even shoppen voor die tijd Fietsen voorlopig hier nog niet, want kleine man gaat nog niet zitten. Hij heeft het staan nu wel echt ontdekt en vanmorgen om 6 uur was hij alweer in bed aan het gymnastieken....Ondernemend ventje zeg, wel wat anders dan zijn broer... Hier nu even rust in huis: kleine man ligt in bed, en de oudste is met papa mee naar oma. Hij blijft vanmiddag dan daar en oma en opa brengen hem straks weer naar huis....Mama even de handjes vrij om wat te doen Oh ja Bumpie, jij natuurlijk ook sterkte! Kan inderdaad wel een tijdje duren weet ik, maar doe het echt rustig aan.....Anders heb je alleen jezelf er maar mee en duurt het nog langer. Merry, hoe voel jij je? Al aan het idee gewend? Had behoorlijk wat bij te lezen, dus als ik wat vergeten ben......
Bah, van dat babylijkje had ik nog niet gehoord....Weet natuurlijk niet wat er gebeurd is, maar zoek dan hulp als je er zelf niet voor kan zorgen of zo....Jakkes..... Snotneusjes; hier ook regelmatig, maar meestal dan ook wel verkouden inderdaad. Luuf helpt dan vaak wel, of een stukje ui op het kamertje (niet teveel, want ze zijn natuurlijk nog wel klein) Oh Linn, je kan evt. ook wat luuf op een doekje smeren en dat in/bij het bed leggen, of misschien een oud truitje aan waar je het op kan doen...en anders die ui
@Pandora; had dat ook gelezen ja, van dat babylijkje, ik dacht meteen : Oeh, daar woont iemand van ons in de buurt" Bah, kan daar helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet tegen... @Papa-caaf; is zojuist ingeslapen, snik... Hij heeft het wel moeilijk gehad de laatste minuten...
Ros....ik ga dinsdag voor de zekerheid testen idd nieuwe pil is de eerste strip nog niet betrouwbaar....niet bij stil gestaan of ik iets voel......mwha....kan er geen vinger op leggen in ieder geval boobs zijn beetje gevoelig, 2 dagen geleden heel veel ongi krampjes, beetje misselijk/kokhalzen... maar kan gewoon met aankomende stopweek te maken hebben dit is de eerste stopweek met nieuwe pil, dus vast ook andere klachtjes rond de stopweek denk niet dat ik zwanger ben....maar moet t wel ff checken voordat ik met een nieuwe strip begin
mijn vriendin woont daar heel vlakbij....zij kan nooit zelf zwanger worden/of in ieder geval heeeeeeeeeeeeeeel erg moeilijk had verdomme dat kindje daar voor de deur gezet :x:x:x nee gewoon als een stuk vuil weggooien.....bah bah bah vraag me ook af.....dorpjes hier in de omgeving zijn niet zo groot, straks blijkt het iemand te zijn de je "kent"
@ siren, sterkte! @ klus, blijft altijd naar. Sterkte! Ik voel me eigenlijk best goed, wel moe en vaag misselijk maar dat gaat wel over. Als ik dezelfde zwangerschap heb als bij Aylin mag ik niet klagen. Ben vooral veel bezig in mijn hoofd met de praktische dingen. wie neemt er een zwangere vrouw aan, moet ik een duo wagen kopen etc.maar tot nu toe leuke reacties. Ik vertel het nog niet iedereen maar ben er wel makkelijker in dan met Aylin.
Hmm zulke dingen gebeuren normaal altijd ' verder weg'.... Jee voor je vriendin ook naar zeg:x Volgens mij ken jij in die regio nogal wat mensen of niet....Beetje raar idee dan inderdaad dat je misschien wel zoiemand zo kennen... Klus; veel sterkte! Je bent tot het laatste moment nog goed voor hem geweest, helaas was hij niet te redden het oude baasje...Hoop dat z'n dochter het redt in haar eentje. Over VMK's...Bij spiraaltjes schijnen mensen ook regelmatig zwanger te zijn en een VMK krijgen zonder dat ze het zelf in de gaten hebben heb ik weleens gehoord.... Nou, manlief is er weer. Fijne dag nog allemaal!
vmk rond NOD komt heel erg vaak voor, en veel vrouwen noemen een test daarom vals positief, omdat ze toch gewoon rond de normale periode ongesteld zijn geworden en een test daarna gewoon wit bleef vandaar dat ik zei dat ik niet geloof in vals positieve testen een test reageerd op hcg en dat is alleen meetbaar aanwezig na een innesteling ik denk dat de helft van de vrouwen niet eens af weet van een vmk, omdat de meeste pas testen een paar dagen na NOD de zogenaamde vroege testen waar je al een week voor NOD mee kunt testen worden ook afgeraden......er kan zeker wel een innesteling aan de gang zijn, maar dat kan zeker voor NOD nog alle kanten op
Dat babylijkje, bah, hoorde het net op het nieuws... Zal niet meteen conclusies trekken, maar veel goeds zal er niet komen van het onderzoek. Vreselijk! Siren, dikke knuff meid! Kan me voorstellen dat je je echt kut voelt nu. Hier gaat t wel wat beter met mn knie gelukkig. Wat dat nou was? Echt, dacht dat ik veel kon hebben, maar dit dit écht heel erg veel pijn. Nu alleen nog met traplopen en dat soort dingen. Nu snel wat oprommelen en hapjes maken, komt zo nog visite voor m'n verjaardag. Daag!
Na de ovulatie komt de eicel in de eileider terecht. Hier treedt bevruchting op. De bevruchte eicel komt na een dag of acht aan in de baarmoeder. Als bevruchting optreedt, is er nog een grote kans dat de bevruchte eicel niet innestelt in de baarmoeder. Dit gebeurt in 27% van de gevallen 2. Het gebeurt ook dat een embryo zich kortdurend innestelt maar dat de innesteling niet doorzet. Het embryo wordt afgestoten en de ongesteldheid vindt plaats op het normale tijdstip of net iets later. Op deze manier vindt ongemerkt een vroegtijdig verlies plaats. Dit komt vaak voor, men schat dat in 22% van de gevallen een dergelijk verlies plaats vindt 2. In ongeveer 50% van de gevallen waarbij een eicel bevrucht wordt, gaat het in een vroegtijdig stadium al mis. Mede daardoor is de kans op een zwangerschap per menstruele cyclus ongeveer 25% 1. ik heb het even opgezocht
@Pandora goed idd om voor de zekerheid even te testen, je weet maar nooit @Merry hoeveel weken ben je nu? fijn dat je je in principe goed voelt, hoop dat deze zwangerschap even voorspoedig verloopt als de vorige! @shopverslaafd ehhm ok heb nu al een winterjasje en een skipakje voor aankomend najaar/winter ik vind het gewoon zo leuk om uitverkoopjes e.d. te scoren die normaal veel duurder zijn.. so sue me
@Shoppen heerlijk! Vind het nog wel lastig om de maat in te schatten voor komende winter. Ik gok 80/86 ze groeien natuurlijk niet zo hard meer straks.
Klus wat erg van je cavia, weetje wat ie had of is dat nog steeds een raadsel? Sterkte meis! Siren, wat een mix van emotie en lichamelijk gebeuren nu. Heel veel sterkte meis. Ik geloof ook dat zoals de meeste zeggen dit een vmk is dan ja. Balen dat M. nog onrustig is geweest Pandora, zal ie vast wel lekker hebben gevonden tussen jullie in En verhaal is duidelijk ja, gaat dus in een vroeg stadium al vaak mis en dat is blijkbaar heel normaal. En toch een klein beetje spannend voor jou dus.... Zijn er hier trouwens veel die niet aan de pil zijn en die aan 'voor het zingen de kerk uit gaan' doen? Ros, shame on you Nee hoor, gewoon lekker koopjes scoren, leuk leuk leuk! Ik had het ook nog niet gehoord van dat babylijkje, bah ik kan daar dus ook echt NIET tegen hè! Wat iemand al zei ontzettend cliche maar sinds ik zelf een kleintje heb is het allemaal nog meer voor te stellen en is het qua gevoel nog erger. Merry fijn dat het goed gaat meid.
Sorry heb jullie in spanning gehouden maar druk ochtendje want vriendin belde om half vier ze was bevallen, ik wist al dat ze een dochter kreeg heet solayla en woog 3530gr. Alleis goed gegaan en snel om 1 uur een ruggeprik bij 4 cm en half uur later kreeg ze persdrang maar had 7 cm nig ff puffen. Zr is wel veel bloed verloren en heeft wel veel pij, geen knip gehad en maar 1 hechting. Ze mocht net lekker naar huis. Dus heb sinsdien niet meer geslapen en om tien uur naar zkhuis met hun zoon maar hij had er geen aandacht voor alsof het normaal is. Maar de nieuwe gezinssituatie zal hij thuis wel bewust doorkrijgen
Proficiat Maienditje! En sterkte met je ongi, ff lekker niks doen vandaag dus Hier iemand ervaring met Persona als anticonceptie? Op zich wel fijn lijkt me want je hebt geen hormonen in je lijf en je hoeft niet constant met condooms te klooien.... Alleen iets minder betrouwbaar dan pil en condooms lees ik. Pil 98 % en Persona 94%.
zo heb vandaag omgedoopt tot pyamadag ben me toch moe vanwege t korte nachtje. net ff met M geslapen....ben net uit de douche en trek mn trainingsbroek maar aan en kruip met mn mannen, pot thee en een deken op de bank
Tooske, Persona zijn gewoon ovulatietesten welke in een digitale lezer gaan. Betrouwbaar, nee lijkt mij niet.. als je van jezelf al een hoge LH hebt blijft dat ding positief aan geven. Daarbij kan zaad in top conditie 7 dagen overleven, dus al zal hij positief aangeven rond je eisprong en je hebt in de 7 dagen ervoor geklust is er altijd een kans.
Nu wachten we nummer teee af nichtje loopt al 5 dagen overtijd gaan er zo mee uit eten maar vk komt zo even heeft al heel de nacht weeen en lijkt nu vruchtwater te verliezen. Maar ze is 20 en thuiswoned en studerend zwanger na een one night stand met antiliaan ben heel benieuwd hoe die combi word, word een jongen. Geen contact met de vadeer meer