Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb begin van de middag een wat groter stolsel verloren, denk dat het dat geweest is. :(

Met Lizzy gaat het ook nog steeds niet lekker. Ik had brocolli voor haar gekookt.... vers vind ze toch lekkerder dan een potje... ze vond het lekker, ging er snel in ... en.... het kwam er even snel weer uit... :( Ze zit zo vol met slijm.. kan de HA niet een slijmoplosser ofzo voorschrijven?

Net brullen natuurlijk, weer honger... heeft ze 100cc melk op. Vanavond alleen nog maar melk geven denk ik. Maar schiet niet op zo.

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte!!

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Siren, bah zeg.. Kun je wel goed je ei kwijt bij je man?
    De huisarts kan een neusspray voorschrijven dat de slijmvliezen wat doet krimpen. Heeft Evi ook gehad, werkt super. Moeten ze alleen niet te vaak krijgen natuurlijk, echt goed is het niet... Hoop dat het gauw weer beter gaat met Lizzy.

Maienditje, gefeliciteerd met je vriendin! En spannend van je nichtje... Maarre...gaat ze uit eten bij 5 dagen overtijd en een nacht weeën? Haha, die durft wel :p

Ik ga morgen de huisarts maar weer even bellen voor Evi. Heb vorige week hormoonzalf voor de eczeem mee gekregen. Smeer nu braaf een week en het wordt niks minder. Sterker nog, er is weer een nieuwe plek bij gekomen.
    Maar waar ik me meer zorgen om maak is dat ze vandaag weer alle tekenen van (beginnende) oorontsteking vertoont. Ze slaapt heel veel, spuugt, is heel rustig, grijpt naar haar oor en hoest heel zwaar. Nu al twee keer gehad dat ze bij die klachten een dubbele oorontsteking bleek te hebben :( Hoop dat ik spoken zie zullen we maar zeggen ;)

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    linn....niet alleen eczeem, maar ook steeds terugkerende oorklachten zij. symptonen van kma

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    ;) Dat klinkt niet vrolijk....

Maar...dan zou ze ook meer last moeten hebben na vla toch? Daar reageert ze niet op. Op die Griekse yoghurt toen wel, misschien toeval...

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hoeft ze niet perse met overgeven op te reageren.....alleen.via huid of oren kan ook

vraag maar gewoon om een verwijzing naar de KA;)
    sowieso is het wel mooi geweest met de oortjes van evi

7. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat een zorgen om jullie kleintjes Linn en Siren, dikke knuff.

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ja, ben er ook wel goed klaar mee inderdaad... Maar...kan natuurlijk ook spoken zien he, hoop heel hard dat ik het mis heb!

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Linn zijn ook niet meer gegaan.
    Vk is nog langs geweest maar ze had waarschijnlijk een scheurtje in vliezen, want het watte staafje verkleurde wel.
    Kindje was goed ingedaald nu dus vk dacht dat het wel door ging zetten maar weeen zijn om de tien minuten.

Als het er morgen niet is moet ze acht uur naar de gyn door het scheurtje laten ze haar niet langer lopen.

Dus het is niet meer uiteten geworden maar hebben de shoarmaboer gebeld.

Maar ik deed ook na de datum niks meer ma na een week dacht ik, ik ga gewoon nog weg als het moet ben je zo in het zkhuis

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Spannend dus!! En die shoarmaboer...ook vervelend :p

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Krijg net een sms van mijn collega, lag met zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis. Ze is vannacht bevallen met 31 weken. Pfff! Ik weet verder niks, hopelijk maken ze het goed!

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Oei, das heftig... Maar...als ze smst zal het goed zijn toch? :)

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Siren das heavy en geen rozewolk begin.
    Een vage vriendin is met 28 weken bevallen door zwangerschapsvergiftiging in ver stadium.
    Nu een grote meid van 1 jaar alweer

14. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Siren dikke knuffel meid.

Babylijkje bah ik snap niet dat mensen dat kunnen doen. Leg het kind dan voor de deur bij een zh of politiebureau.

Maienditje gefeli met de geboorte

Hier vanmiddag de muur in de woonkamer getext. Was eerst paars/grijs. Nu wou ik eigenlijk zo'n soort mosterdgeel. Maar nu is ie volgens mij toch iets feller uitgevallen. Morgenvroeg nog maar eens kijken. Heb ook nog een halve emmer over:(

Klus ook een dikke knuffel voor jou!

Morgen naar de therapeut. ben benieuwd.

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nou, volgens mij heeft ze het niet zelf geschreven. Er stond in dat moeder en kind herstellende zijn. Heb met hun te doen.

Mijn moeder kwam op de koffie, heb haar over mijn posi test verteld en dat ik denk ik waarschijnlijk vmk gehad heb. Ze schrok er van.
    Manlief is ook geschrokken, hij heeft me goed verzorgd vandaag. Nu is hij weer weg naar de kazerne... Vind het nu niks zo alleen.

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Mijn collega met 29 weken....is nu een flinke en gezonde knul van 3

Maar hoop dat alles goed is en vooral ook blijft gaan

siren.....bah nu alleen :( knuf voor jou

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Siren, Dikke knuffel!!

18. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo weer een werkweek voor de boeg al kijk ik al uit naar het lange weekend.

Weer naar de camping de rust opzoeken ben zo moe de laatste tijd.

Vandaag met de kids alvast de fiets versieren voor konginnedag

19. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Me nicht is vanacht nog in het zkhuis beland.
    Weet verder nog niet hoe het er voor staat gyn kwam zo kijken.

En wat voel ik me nog klote door die ongi, vandaag weer met nieuwe strip begonnen dus hopelijk snel over.
    Het zweet breekt me uit, rugpijn en steken in mijn rug, buikpijn/krampen, misselijk en oofdpijn.
    Vanavond maar weer vroeg het bed in.

Merk dat ik na de zwangersvhap zwaardere ongi's heb meer klachten en meer bloedverlies

20. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik heb juist na mijn zw bijna geen ongiklachten meer, moest altijd pijnstillers nemen voor pijn in mijn rug etc maar nu merk ik nauwelijks nog iets.

Deel Deze Pagina