Ros....ja, zn hoofdje past er wel doorheen...vind ik niks als hij zo rolt in bed Is een slaapzak van kruidvat....van hema vind ik de hoofdopeningen bij M. ook juist strak zitten zn oude slaapzakje is ook van kruidvat en die opening was precies goed
Lekker he dat lamlendig op de bank liggen ik had net toevallig ook zo'n flashback toen ik in bed lag......lag daar ook maanden 's-middags te zp-en en te slapen komt er nog maar weinig van........pak wel eens een slaapje met M mee hoor maar vaak ben ik blij als ie er ff in ligt en ik wat in huis kan doen
Tooske....is jouw vriend zijn enige reden "druk met de zaak"? In dat geval moet daar over te praten zijn, toch? Of wil hij sowieso echt maar 1 kindje, ook al zou hij minder werken????? Een kennisje heeft 2 lunchcafe's.....werken di t/m zo maar hebben ook 3 meiden van 1-5
Ff snel leesvanavond bij. Maar nichtje is bevallen, weet verder niks qua naam ofzo. We deden een berichtje want 5 uur geleden 9 cm en nu nog geen nieuws vertrouwde we niet maar us ded berichtje terug dat het er was. W eel foto gezien maar echte negermeus en zoelukippen en heel bruin en mega groot
Jongens, sorry meiden ik heb echt enorm last van vergeetachtigheid.... Elke keer vergeet ik de verjaardagen van mensen en ook wat ik hier op wil schrijven. Dus bij voorbaat sorry als ik niet overal op reageer . @ Tooske, het lijkt me inderdaad moeilijk als mijn vriend geen tweede zou willen en ik wel. Het enige wat je kan doen is erover blijven praten en proberen om elkaar hierin te begrijpen. Volgende keer schrijf ik het ook op een papiertje... Het is trouwens waar dat het veel makkelijker is om hier dingen op te schrijven.
O ja Pandora, Aylin had dit ook een paar weken geleden. Ik werd er werkelijk helemaal gek van. Het gaat nu een stuk beter behalve dat ze 's nachts nog wel een paar keer wakker wordt.
slaapzak hier op de 9mnb eentje bij simply colors laten maken een 100 cm maar ook hoofdgat zo groot. laatst lag hij na een middagslaapje met 1 arm en 2 benen door het hoofdgat flink in de knoop. hij moest er om lachen maar nu toch nog maar de 70 cm weer gepakt. 2de kind: hier nog nooit te sprake geweest hoeveel kindjes we willen maar het is inderdaad wel belangrijk om er over te hebben als het zo speelt. ik ken een relatie die echt kapot is gegaan omdat zij een 3de wilde en hij niet. ze kon niet leven met de gedachte dat er nooit meer wat kwam. het zal ook een moeilijke acceptatie periode worden maar als je zo stelling ben tooske dan zal je die aan moeten gaan. maar wel knap lastig als jij het gevoel voor nog een kindje krijgen hebt en hier word iedereen weer zwanger. maar voorloppig ga ik ook nog genieten. maar er over blijven praten kan geen kwaad. brood: hier krijgt hij er ook nog 1, weet geen eens of 2 zou mogen maar hij heeft het niet nodig. hij doet het goed om zijn schema maar die boterham is incl. kortstjes wel binnen 10 minuten op. hier ook nog moe en niet fit dus avondje op de bank me zusje komt zo nog wel , we gaan voor ons nichtje haar geboortekaartje maken als een marsepeinentaart. had ze gevraagd. inmiddels weten we meer het heet djaylano en weegt 3715 gram. moeder is uitgeput en had het zwaar onderschat dus blijft nachtje in zkhuis of langer want kindje moest de couveuse in. nou voorloppig dat ik weet geen zwangere in mijn omgeving. jeremy scheurt nog ff rond in zijn loopauto en ik ga zo eerst topchef kijken deze week onze provincie met wat bekende erin
Even snel: Brood: hier 's ochtends en 's middags. Gaat tegenwoordig zo snel dat ik twijfel om twee plakjes te gaan geven, ze is er echt gek op! Oortjes: Vanochtend bij de ha geweest. Geen oorontsteking gelukkig. Wel een beetje een rood oortje, maar dat kwam van het hoesten? Dus even in de gaten houden. Vandaag gelukkig wel weer vrolijk en ondernemend. Leeuwtje, beterschap met Femm! Hoop dat het daar ook goed gaat! Eczeem: Had eerst Cetomacrogol gekregen, hielp niets. Toen Hydrocortison, werkte ook niet. Nu hebben we Emovate gekregen, misschien dat dat wel iets doet. Vind het zo zielig voor Evi, die krabt zich een ongeluk! Wat wel apart was; De huisarts (een andere dan onze eigen, die had een spoedje) heeft niet echt naar de eczeem gekeken, zo de andere zalf voorgeschreven. En bij de apotheek kreeg ik allemaal vragen en tips over wasmiddel, wasgel, voedselallergie en dat soort dingen. Toch raar dat de huisarts daar niet mee kwam. Maienditje, gefeliciteerd! Wat een namen hoor je soms haha! Creatief Ros, een mooie buggydrager kun je denk ik op je buik schrijven. Volgens mij is er één soort Pandora, succes met de slaapzak Lastig he, al die standaard maten. Heb dat met rompers, ene maat is te krap, andere nog veel te groot... Merry... Vergeetachtig meid? Komt me helemaal niet bekend voor haha! Hormonen, hormonen, hormonen Tooske, wat een nare situatie. Goed praten...meer kan je niet doen denk ik.. Siren, dikke dikke dikke knuffel meid!
Linn....je zou idd neutral wasmiddel kunnen proberen Wat gebruik je in bad? Ik denk dat als hormoonzalf niet helpt, eerlijk gezegt toch aan een allergie hormoonzalf moet binnen een paar dagen verbetering geven Is dat niet het geval is een allergie heel waarschijnlijk Vind het dus wel erg makkelijk van je HA om blind een zalfje voor te schrijven Ik vind dat ze, zeker wanneer er al verschillende zalfjes zijn voorgeschreven die niet helpen, op zoek moeten naar de oorzaak maar blijkbaar moet je dat tegenwoordig zelf tegen de HA vertellen en hoesten/oortje......ook zo makkelijk gezegd evi kwakkeld toch al een tijdje? Ook wat betreft hoesten toch? Misschien eens nutrilon pepti gaan proberen......toch kma uit gaan sluiten? Ik zelf sta nu ook weer vol eczeem.....leve het hooikoortsseizoen :x wanneer ik last krijg van pollen in de lucht, sta ik ook in no time vol eczeem plekken bij M. is het nu redelijk rustig....ziet er stukken beter uit dan 2 weken geleden
Zo alles weer gelezen en nu ook even tijd om te reageren @linn en leeuwtje beterschap voor jullie meisjes vervelend hoor dat ze steeds zo'n last hebben van hun oortjes @pandora hopelijk slaapt M. vannacht wat beter. En wat betreft het slaapzakje heb er een van de hema maat 68 tot 104 geloof ik die hebben een niet zo'n groot gat. @merry komt me helemaal niet bekend voor haha @Maienditje gefeliciteerd met je vriendin en met je nichtje @siren sterkte meid dikke knuf @klus voor jou ook een dikke knuf hoe gaat het nu met de andere cavia? @Tooske fijn dat je er wel goed met vl over kunt praten. Dat is het enige wat je kan doen denk ik @vakantie wij hebben vandaag onze vakantie definitief geboekt gaan in juni 12 dagen naar Kos. Heb er nu al zin in. Mirre is vandaag alweer 8 maanden de tijd gaat echt snel.
Slaapzakje heb ik al onder handen gehad...goed gelukt M. Een zetpilletje gegeven voor het slapen.....wangen zo rood als een tomaat, diarree en verhoging Dus ook helm afgelaten hij is als een blok is slaap gevallen
Linn ja idd namen. Die van me vriendin went nu wel solayla maar haar eerste rafe was ook wenn en. En een andere vriendin heeft naimely en thalis. Maar ieder zijn smaak. Bij mij nicht heet het voluit djaylano romaily djayden, en dat voor een nederlands meisje. Ik snap toch niet meerdere namen wel vanuit geloof of vernoemingen naar dierbare. Maar hier kon ze niet kiezen dus alles achter elkaar,haha. Ach het blijft ieder zijn keus en het went. Jeremy vonden ze ook een nigernaam
Trouwens ff een vraagje. De ka vond timme stevig, maar is dat ook zo? Hij weegt 8500gr en is 70cm. Dat valt toch wel mee of ben ik nu raar...
Ik denk dag M. Vrijdag bij het CB boven de 10000 gram komt en boven de 80 cm valt dus echt wel mee met Timme ( en Timme is ouder, want M. is de jongste hier )
En Aylin is 8615 gram en 73 cm. Bij mij hebben ze niets gezegd, ze zat iets boven de gemiddelde streep en dat zit ze al vanaf het begin. Dus niets mis mee! Ik hoorde vorige week op zwemmen van een moeder dat haar zoontje van nog geen 6 maanden 9,5 kg is! Dus niets van aan trekken.
Timme zit met lengte en gewicht op die lijn onder de gemiddelde lijn, hij is natuurlijk al wel ruim 9 en halve maand. Het is ook zo krom, ga ik mee is hij te dik, gaat mijn man mee is hij te dun. Pfff waarom beoordelen ze mensen altijd alleen maar op hun uiterlijk...
omdat ze ergens over moeten zeiken zo lang hij zn eigen lijntje netjes blijft volgen is er niks mis mee M. loopt al vanaf de geboorte op de 2+ lijn en volgt die netjes....helemasl prima volgens cb