Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Boven bij onderwerp tools

2. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Wij ook!
    En mijn broer was chauffeur, wat ik nu nog steeds super vind, gezien het feit dat hij inmiddels is overleden. Peetoom is hij nooit kunnen worden daardoor, maar ik ben wel blij dat ik hem toen die speciale functie heb gegeven op onze trouwdag, net zoals het feit dat hij mijn getuige was.

3. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    ;)

4. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Haha, thanks :)

5. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Goedesmorgens ik vond al raar dat ik bij die oude niet meer kon reageren maar jullie hadden gisteravond lekker doorgeklers en hier ook al drie pagina's.

Hier gelijk abbo op genomen en zo bijlexen.

Merry fijn goede echo nu kan je het langzaam verwerken dat er toch iets sneller een tweede komt.
    Ik moet zeggen dat ik destijds ook blij was dat het er geen twee waren.

Trouwjurk had ik mijn idee over ook iets kleur erin, naar een show geweest mijn droomjurk gepast en stond spuuglelijk.
    Hun adviseerde iers dat was hem helemaal, nog wat aan gegad maar bij de eerste gebleven.

Heeft lange tijd op paspop gestaan maar word hij niet mooier op en sinds jeremy eris heb ik hem in de hoes opgeruimd.
    Meerdere verkooppogingen gedaan zonder succed.

Als trouwvervoer hadden we een bentley.

Ros raar dat ze je niet serieus nemen met de vermissing en kat is toch ook een volledig dier.

Klus beterschap voor cavia.
    En snap dat je eerste kindje toch even je leven op zijn kop zet. Als mensen mij vroegen ben je er klaar voor zeg ik qus spullen enzo wel maar mentaal weet ik nooit.
    Ligt eraan wat voor kind ik krijg enzo.
    Hier wel direct een lekker gezinsleven met kind ontwikkeld alsof het niet anders geweest is, maar ja al hele dagen veel baby's om mij heen.

Nou ik ga ff bijlezen

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Huwelijksnacht was hier heel saai.
    Om elf uur als thuis, kwam geen mens naar het feest.
    En zag een hotel echt niet zitten met die jurk.
    We hebben ons trainingspak aangedaan en zijn met een groot stuk taart de kaarten op bed gaan lezen, daarna gaan slapen.

Karen jou broer is dan jong overleden was hij ziek of?? Als je het er niet over wilt hebben alle respect daarvoor.

KLus vroeg jij naar mensen die ook de babycook hebben, ik heb de avent stoomblender voor op de camping gekocht weet niet of die gelijk werkt.
    Maar omdat ee daar veel makkelijk koken is hij handig maar vind het nogal veel werk.
    Thuis eet hij lekker mee.
    eerst moet je alles heel fijn snijden, dan 20 min in het apparaat opzich werkt dat perfect alleen twijfel soms of het wel echt gaar is en dan zo omdraaien enpureren maar.
    Allen is het dan kokend heet dus of je moet s midags al beginnen maar nu maak ik het maar s ochtends en warm het s avonds weer op.
    en er kan maar 1 porties tegelijk in dus je kan niet zeggen maak meer en vries in.

Nou hier druk werkdagje 6 kids waarvan 4 baby"s onder de negen maanden en 1 van net 1jar de laatste is drie dus die vermaakt zich wel.
    gekukkig heb ik altijd lieve baby's die braaf hun ding doen maar je weet nooit we hebben allemaal wel eens onze dag niet.

En ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel moe ben als ik doorga merk ik het niet maar ga het liefst acht uur naar bed

7. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Nou deze tweede zwangerschap is ook echt wel mijn laatste! Als ik nou eerder was begonnen dan misschien nog wel een derde maar ik wilde altijd voor mijn 35e klaar zijn en dat gaat nu hopelijk lukken.

Gisteren hebben we het gelijk bij de familie van mijn man verteld en mijn nichtje vond het helemaal leuk want dan kon ze weer namen verzinnen!

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @maienditje dat is ook vervelend als er geen mens naar je feest komt.

Jeeh hier weer op het gewicht van voor de zw, nu hopelijk nog een kilo of 5, gaat lekker zo.

9. Gwen85

Gwen85 Lid

16 nov 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Jullie zien mij waarschijnlijk regelmatig meelezen maar kan nog steeds niet reageren met telefoon dus af en toe de laptop er maar even bij pakken. Hier snotverkouden. Bah.

Merry: Gefeliciteerd met de goede echo! Hartstikke leuk! En toch ook wel weer spannend hoor. Hier soms wel kriebels, soms niet. Ik heb altijd geroepen dat ik een groot gezin wil en het liefst zonder al te veel leeftijdsverschil, maar nu ik Fem heb vind het ook wel even goed zo. Daarnaast tijdens zwangerschap twee weken met HG in het ziekenhuis gelegen dus is niet ideaal met een kind (ook al hoeft het een tweede keer niet zo te zijn natuurlijk).

Leuk al die trouwpraat! Doet me weer denken aan onze grote dag anderhalf jaar geleden. ;) Een bruiloft kost inderdaad veel geld, wij wilden ook alles erop en eraan, groot feest, etc.. Maar ik moet eerlijk zeggen dat wij ook een heel groot bedrag hiervan met de gekregen envelopjes hebben kunnen betalen. Ons is het uiteindelijk erg meegevallen.

Maienditje: Druk dagje lijkt me met 6 kids. Ik ben met drie of vier opvangkindjes af en toe al bekaf. En vooral die peutertjes vreten energie. Haha.

10. Gwen85

Gwen85 Lid

16 nov 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeh hier weer op het gewicht van voor de zw, nu hopelijk nog een kilo of 5, gaat lekker zo.[/QUOTE]

Wat knap! Druk aan het afvallen dus. ;) Succes met de volgende 5! Hier ver onder het gewicht van voor mijn zwangerschap dus maak me er niet zo druk om. Wel benieuwd of ik na het stoppen van borstvoeding weer zal aankomen.

11. bumpie

bumpie Niet meer actief

goeidemorgen allemaal,

@ trouwen: wij zijn 12 mei 2 jaar getrouwd! zal wel ff keer foto posten.

@ Huwelijksnacht: We moesten eerst ons hele huis opruimen ze hadden er zo;n zooi van gemaakt beschuit met muisjes in bed en en de kasten. en dat soort ongein. Op dat moment vond ik het echt niet leuk.... was half 3 en wou slapen na zo'n indrukwekkende dag

@ ego: Hier vanmiddag toch maar weer naar de dokter ondanks dat de waardes van mijn schildklier beter zijn voel ik me zooooooo moe en 's ochtends als ik uit bed kom ben ik net een oudje zo stijf en last van me spieren. :( :(Gister een dagje gewerkt en dan ben ik de dag erna helemaal gesloopt. Weekend is voor mij ook niet echt meer weekend lig er altijd om half 10 - 10 uur in. Erg gezellig voor manlief maar niet heus. Ben ook telkens duizelig. Niet normaal voor iemand van 26 jaar.:( Als ik google op mijn symptomen kom ik uit op :(CVS (ME). Kan mirthe soms haast niet optillen ze voelt als een blok beton dan voor mij:( Wil toch met de huisarts overleggen..... me nog zo een tijd blijven voelen komt niet goed dan wordt ik weer depri... pff vanmiddag ook nog werkoverleg van me werk....

ga toch maar eens proberen om beetje was op te ruimen.

12. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    @maienditje; ik had idd de Babycook via MP gekocht, maar vond het zo'n gedoe. Misschien voor op campingoid wel makkelijk ja, maar maak nu liever voorraadjes in het groot mbv magnetron en staafmixer, gaat lekker snel!

Hidde heeft vannacht voor de verandeing weer eens doorgeslapen, was ook wel weer eens lekker:D, word je meteen heel anders wakker, toch?:p

Druppeltjes voor caafje nu (blaasontsteking...), heeft vorige keren goed geholpen, dus ben benieuwd nu. Ga 'm wel apart zetten van zijn dochter (zitten samen, maar papa = hakkietakkiewegzakkie:D) zodat ik beter in de gaten kan houden of hij eet, drinkt en poept.

Weinig spannends vandaag, zo even bij de kringloop kijken voor een losse koffiekan, die van ons staat op het punt van sneuvelen. Je kunt bij pilips vast wel een losse pot bestellen, maar denk niet voor 2 euro ofzo:(;). Vanmiddag nog even wat happies maken, bloemkool en wortel nu, en dan zit de vriezer weer vol.

Wij hadden na ons trouwen ook wel mooi wat vlopjes! Je hoort wel eens dat getrouwde stellen aan het eind van de feestavond nog alle vlopjes openmaken om überhaupt de rekening te kunnen betalen, dat vind ik een beetje triest. Als zo'n feest niet binnen je budget ligt, begin er dan niet aan. Beetje onnozel om te gokken dat je dan maar misschien genoeg geld krijgt geschonken, niet dan?

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    moet jij ook geen andere pil.......ik had dezelfde klachten envals ik ging googelen had ik ook enge ziekten!

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dat vind ik ook ;)

15. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik heb helemaal geen pil. Als ik dat rot ding neem heb ik helemaal geen leven meer maar alleen angstaanvallen:( dus die komt hier het huis niet meer in. Googlen doe ik bijna gelukkig niet meer. Dat was eerst mijn grote vriend toen ik nog aan de pil was 2 jaar geleden.

Dus wat is dan de oorzaak???? Ik weet het ff niet meer.

16. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    De maizena doet hier trouwens goed zijn werk, het wordt niet erger en de pijn lijkt minder.

@trouwen je kunt het zo gek maken als je zelf wil, maar het is triest om met het gekregen geld je rekening te betalen. Wij hadden voor een niet al te groot budget alles erop en eraan.

17. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat kl#te bumpie dat je je zo voelt, ik zou ook naar de ha gaan. Misschien wat extra vit b slikken?

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hey, een deel 2 :)

@trouwen in september zijn wij 4 jaar getrouwd.. en de huwelijksnacht, wij waren ook vet moe van alle indrukken haha was niet persé heel passioneel, maar toch bijzonder :)

@bumpie sterkte, hopelijk voel je je snel weer wat beter

@kat: niks :'(

pfff beebje tijgert in een enorm tempo de kamer door, kan amper even rustig zitten of ze ligt alweer in de gang, onder de tafel, etc. :p ze houdt me iig lekker bezig zo

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames, weer lekker gekletst!

Pandora, die 450 euro is voor een hele dag en inclusief chauffeur en 100 vrije km, zo duur is het niet. Kan ook gewoon voor 1 uur gehuurd worden en dan is het maar 65 euri :) Olleke de Dodge Charger is van een vriend van ons en de Magnum en de Evo zijn van onszelf. Daar rijden we ook in ja, maar meestal staat er 1 op de zaak binnen, rijdt vl met de andere van huis naar de zaak en terug (2km) en ik rij altijd in onze bedrijfsbus, hoef ik de wandelwagen niet in te klappen :D (hoezo lui....)

Maar een bakfiets is wel errug lache! Als je dan voor laag budget wil gaan en al je geld in het feest wil stoppen zou ik ook voor zoiets kiezen. Zijn er nog meer ongetrouwden hier of alles ad ring? Wij zijn al 15 jaar samen, maar geloof niet dat we ooit nog gaan trouwen. Mij lijkt de dag idd leuk, maar kost zoveel geld en het trouwen an sich vind ik niet veel toevoegen. Wij hebben een samenlevingscontract, staat ook alles in beschreven en voor Jessi hebben we alles al bij de rechtbank geregeld. Vind het wel altijd lekker 'jong' klinken , 'mijn vriend' ipv 'mijn man' :D maar waarschijnlijk zijn de meesten juist blij dat ze dan 'mijn man' kunnen zeggen :p

Natas, fijn dat het helpt! Is zielig hè van die kapotte billetjes.

Bumpie, zijn de waardes van je schildklier nog steeds beter?

Beterschap met Caafje Klus!

Hehe, die verhalen over de huwelijksnacht! Kun je zo te lezen beter een doordeweekse avond hebben met twee op de bank :p De schade is later wel ingehaald neem ik aan?

Leuk Merry dat jullie het verteld hebben! Vond ik destijds zo leuk om te doen :)

Ik ga zo als Jessi wakker is naar mijn oma, moeder van mijn moeder. Ze is 99, maar begint nu echt in alle opzichten oud te worden. Echt moeilijk om te zien, ze was zo lang nog zo kwiek en er helemaal bij, maar nu zegt ze wel heel vaak hetzelfde achter elkaar.... Mijn moeder is er ook, dus effe koffietje daar met Jessi en dan weer naar huis. Vanmiddag komt een vriendinnetje met haar 5 weken oude boy. Hopelijk droog zodat we nog effe ad wandel kunnen.

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Bumpie sterkte, beterschap hopelijk kan de ha je helpen.

Gwen ik heb qua drukte ook liever zes baby.s dan 3 peuters haha.
    Maar hier is het altijd gezellig en spelen ze lief.
    Nu aan de verf voor moederdag en kroon voor koninginnedag maken.

Mensen op de bruiloft, we hadden 60 leden van de naaste familie allemaal woont ver weg en we trouwde op een woensdag dus na de hele dag mee waren gingen ze na de koffie van acht uur weg.
    En had wel veel gasten voor s avonds stuk of 70 maar 10 maar gekomwn, opzich vond ik het niet erg.

Hier door weinig feestgasten, weinig drinken afgenomen dus alle uitgaves voor bruiloft op kleding na kregen we van onze ouders hadden we de kosten terug.

Wij deden wel kijken wat we van beoaalde mensen hadden omdat we weten datze geld genoeg hebben maar heel renterig en jahoor lege kaarten.
    Maar maakt niet uit gaat niet om het geld maar de leuke dag

Deel Deze Pagina