Ja soms snap je dat cb niet. Hier ook onder de onderste lijn. Allemaal hetzelfde zijn is niet leuk. Voor nu zeg ik weltrusten
Is niet het cb maar de kinderarts in het ziekenhuis. Maar wtr allemaal, morgen nog werken en dan woensdag schooluitje met alle teams naar de floriade en dan vakantie anderhalve week, zo aan toe!
Lekker vooruitzicht ZJ, vakantie! Lees weer meer eczeem, idd alles eens wat meer parfumvrij nemen. Bijvoorbeeld snoetenpoetsers, die komen er hier niet meer in Zo enorm goed kunnen vl en ik er nou ook weer niet over praten zoals ik lees van jullie hoor, maar wil het voor mezelf wel blijven bespreken zodat het geen emotionele 'kloof' wordt zeg maar. Hij zal er niet over beginnen iig Maar vakantie is ook altijd wel weer een mooi moment omdat we dan veel tijd hebben om dingen te bespreken. Pandora, ik weet tuurlijk dat het kan meer kids gecombineerd met druk werk, maar dat moet je allebei wel willen. Hij heeft vanaf het moment dat ie zei dat ie een kindje wilde ook gezegd dat ie er maar 1 zou willen. Met als voornaamste reden dat het makkelijk is, makkelijker dan met meer kids. Terwijl ik het er dubbel en dwars voor over heb dat het drukker is met meer dan 1 kind, maar hij dus niet. Wat je zegt Maienditje, tanden erin zetten is het enige wat ik kan doen, dus dat ga ik doen! Dat er hier weer mensen zwanger gaan worden dat is in het dagelijkse leven ook, ook daar zal ik gewoon mee om moeten kunnen gaan. Het gaat met ups en downs en dat zal nog wel even zo blijven. Dank voor jullie reacties en aanhoren van mijn geklaag
Wat gebruiken jullie dan in plaats van snoetenpoetsers? Gewoon een doekje met water? Volgens mij heeft Aylin er namelijk ook wel last van. Ik gebruik in ieder geval geen zwitsal meer, maar neutral of Natusan.
@buggydrager stom zeg, er is vast een markt in om ze ook in andere kleuren of beetje mooier aan te bieden.. @Maienditje/namen ..tja.. dat is natuurlijk aan iedereen wat ze zelf mooi vinden.. ik vind persoonlijk zulke namen echt helemaal niks, maar dat zullen anderen weer van mij vinden, dus tja. Als ze maar gelukkig zijn @flinke kids nou klinkt allemaal heel gezond hoor voor mij! weet niet wat mijn poppetje nu weegt, zal niet ver boven de 7,5kg zijn.. ieder kindje op zn eigen tempo toch @snoetenpoetsers .. of nou ja, ik heb dan 'toetenvegers' ik vind ze zo vochtig en parfum-achtig, dat is toch niet lekker voor bij haar mondje denk ik dan..? (of op haar duimpje dat ze daarna in haar mond stopt) ik gebruik meestal een beetje vochtige hydrofieldoek hier prima nachtje gehad, ochtendvoeding en boterhammetje weer achter de (nog niet doorgekomen) kiesjes en beebje ligt weer even te slapen, zal zo wel wakker worden voor haar fruithapje.. vandaag op het menu (net als gister): geraspte peer en avocado, mmm fijne dag dames
Klinkt lekker ros dat fruit. Hier straks boterhammen tijd alleen loopt de planning anders. Heb vier baby's en normaal twee om elf uur de fles en twee om twaalf. Maar de twee van elf uur slapen nog dus dan word straks spits. Grote brood geben, vier flessen en bedtijd. Word denk ik die van mij in de wipper met zijn fles de rest kan het nog niet zelf vasthouden dus moet op zijn beurt wachten
pff, man kwam er ineens achter dat hij de verkeerde fiets had besteld (ipv de moederfiets), bleek ineens dat dit model en deze kleur overal uitverkocht is, nergens meer te bestellen etc. verschillende online verkopers afgegaan, winkels gebeld, leek soms te kunnen maar dan net de verkeerde maat etc. als laatste wanhoopsdaad een fietszaakje hier vlakbij gebeld, die zei hem wel nog in een magazijn te hebben... hij dacht vast dat ik gek was, heb wel 10x gecheckt of de kleur, framemaat, jaar, etc. klopten ik word van de week gebeld als ze hem binnen hebben, hoop zo dat het echt de goede fiets is! vind die van dit jaar helemaal niet zo mooi spannend dus nog even @maten ik vind het soms onduidelijk dat bepaalde merken een leeftijdsaanduiding bij de maat zetten.. heb nu vast een skipakje voor beebje in maat 86 maar dat merk (Yep Yep) heeft daar '24 months' bij.. terwijl de meeste andere merken en maattabellen zeggen dat maat 86 rond 18 maanden / 1,5 jaar is.. is natuurlijk voor de winter en niet voor hartje zomer als ze 24 maanden wordt zal toch maar van de maat 86 uitgaan? ze is best klein van stuk nl maar wil ook niet voor maat 80 gaan en dat het dan straks krapjes wordt t/m volgende winter
update: toch maar maatje 80 besteld nu, die maat 86 ziet er heel ruim uit, ben bang dat ze er echt in zwemt dan.. normaliter bestel ik een jasje liever ruim qua maat maar deze is echt enorm nu maar hopen dat we veel plezier zullen hebben ervan komende winter (ik leef in de toekomst) btw, grappig, was/ben niet zo van het superroze maar vond deze toch wel heel cute
Superleuk pakje Ros! Maarruh, jij leeft echt in de toekomst ja, ik zit met mijn hoofd meer bij het zonnetje dan bij de sneeuw momenteel Klote van je fiets, hopelijk is dit nu wel de goeie. Ipv snoetenpoetsers gebruik ik ook een hydrofieldoekje met warm water. Maienditje, heb je spits overleefd? Hier ligt popje weer op bed. Vanmorgen heel even met hond en Jessi naar het bos geweest, Jessi in de draagzak, maar dan met haar hoofd naar voren zodat ze lekker om zich heen kon kijken, ze vond het maar wat leuk! Voor mij voor even leuk, want te lang is echt zwaar met die draagzak tegenwoordig.
Ros, die is echt heel leuk. Waar heb je die vandaan? Zelf heb ik steeds minder met roze, maar deze is te cool!
Wat een leuke jas, Ros! Zo, hier ben ik ook weer eens. Ik lees wel mee, maar heb helaas weinig tijd om iets te melden. @snoetenpoetsers Vliegen er hier doorheen! Merk alleen dat beebje rood bij zijn kinnetje is, zou dat door dat parfum kunnen komen? @tweede beeb Nog geen plannen, maar lijkt ons wel erg leuk. @vakantie Hier in juni weekendje Center Parcs met schoonfamilie en daarna gaan manlief en ik met de kleine nog heerlijk een midweek genieten bij Landal. Dit is dan meteen onze zomervakantie. @fiets Heb voor mijn verjaardag van iedereen een mama-fiets gevraagd. Welke heeft nu jullie voorkeur? Zie er hier zoveel voorbij komen.
hi allemaal, sorry, even druk geweest maar mannnn wat moest ik veel bij lezen haha ik zag wat zieke kindjes; evi en lizzy, hoe gaat het nu? Hopelijk alweer wat opgeknapt... Siren: ik zag het niet goed op de foto maar als jij een licht streepje zag dan was die er toch gewoon? Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.. gaan jullie nu wel voor een tweede nu het zo dichtbij leek of ga je wel weer beginnen aan de pil? Mooie fiets ros! Hopelijk hebben ze hem nog! En leuk pakje haha ik moet er nog niet aan denken, doe mij eerst nog maar wat zon tooske, ik snap je. Ik zou het ook heel moeilijk vinden als mijn man het bij 1 zou willen laten... kan het niet zo zijn dat het nog bijtrekt maar dan misschien over een jaar ofzo? Bij mannen duurt dat vaak wel langer? Ik hoop het voor je meis.. Sorry, ben de helft weer vergeten. Oh ja maienditje proficiat met soylaja (ofzo? ) aparte naam wel... Ben ook benieuwd naar de naam van die andere haha vind dat tegenwoordig erug interesant Vanaf nu ga ik weer mijn best doen mee te lezen...!
@Merry heb hem nu hier gekocht IMsports kinderskikleding - YEP-CIRE OVERALL - Meisjes bij dakasport.nl verkopen ze hem ook (niet afgeprijsd), is er behalve roze ook in zilver, paars, donkerblauw en printjes. Het merk heet Yep Yep zag hier ook dat maat 86 eigenlijk 86-92 is, daarom was hij zo groot.. ga nu voor 80(-86) dan moet het goed zijn nu ga ik ook weer met mijn hoofd terug naar de lente en de zomer hoor, haha, vind ik veel te leuk om over te slaan! al is het vandaag geen mooi lenteweer hopelijk snel weer @Lori leuk dat je een mamafiets krijgt! ik ben gewoon naar een grote fietsenwinkel gelopen en heb vrij snel een keus gemaakt uit wat zij hadden.. maar er zijn zooooveel merken, ik zou door de bomen het bos niet meer zien, ligt gewoon aan je eigen smaak. succes met kiezen en rood kinnetje kan best door spul van het doekje komen, baby's hebben vaak een gevoelig huidje @pampers nu voor het eerst maat 4, maat 3 begon wat krapper te worden.. volgens mij kan ze hier wel even mee vooruit, is best groot @vakantie weekje Ardennen eind juni, nog 2 maanden dus.. zin in!
josjo....hoe was het in het ziekenhuis? ik heb een testje gedaan....negatief maar las wel dat het lastig is om te zeggen wanneer je moet testen als je de pil slikt, omdat je niet weet wanneer een eisprong geweest zou kunnen zijn pfffff vannacht werd M. om de 1,5 uur wakker.......:x ben kapot......eerste keer ging mn vriend eruit ( 01.00 )...staat 2 minuten langs zn bed komt terug gezucht " jaaaaaa ik ga een fles maken hoor" nou ik dacht het niet sjonge jonge, meneer gaat er ook een keer uit 's-nachts, en is na 2 min. al niet creatiever dan een fles maken gelukkig was M. zijn humeur vandaag wel beter dan gisteren.
Dank je wel dames voor jullie lieve reacties!!! Het gaat wel weer. Hakt er toch wel in. Maar voorlopig ga ik gewoon aan de pil. We willen wachten met een 2e. Eerst moet ons huis een verbouwinkje ondergaan. @ziek, ben met Liz naar de ha geweest net, ze is al een week aan het sukkelen. Ze heeft antibiotica gekregen. Hij zei liever niet voor die kleintjes maarja... Liz wilde sinds 2 dagen ook al bijna niets eten. Hopelijk knapt ze snel op. Heb net mijn collega gebeld. Kleintje doet het naar omstandigheden goed. Gelukkig maar. Zelf wordt ze ook al wat mobieler. Hij moet zowiezo tot de uitgerekende datum (nog 9 weken) in het ziekenhuis blijven. Heftig hoor!!
@tooske, lijkt me moeilijk. Hopelijk kunnen jullie er snel of over een tijdje goed over praten. Misschien verandert zijn mening nog wel met de tijd. Als jullie kleintje straks gaat lopen/praten. Dat vinden mannen leuk. De mijne wel die zit er echt op te wachten.
@Pandora ah, jammer... toch? maar zo te lezen is het voor jouzelf nog niet 100% duidelijk.. over een paar dagen nog een keer testen? @Siren zeker heftig voor je collega en ook voor klein Lizzy, wat sneu, hopelijk gaat de antibiotica helpen.. en hopelijk heeft ze er niet teveel last van ik wilde voor de gein een post van mijzelf van vorig jaar op dit forum terugvinden maar kan net niet zover terug, oudste zijn van half mei.. buikfoto die ik had gepost met 28 weken, bumpies trouwdag, Lilaa op controle, Maienditje net eerste zwangerschapsgym gehad.. trip down memory lane