Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.852
    4.104
    113
    Tis wel voor een heel goed doel natuurlijk!

2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.852
    4.104
    113
    Hier ook niet, na de 2e was het nog erger:p

3. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.852
    4.104
    113
    Gecondoleerd. Sterkte!

4. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Gwen gecondoleerd.

En truste iedereen

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gwen gecondoleerd!!

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Over alleen thuis zijn, dat ben ik altijd.. Met een man die militair is... Had van de week ruzie met mijn man. Maandag waren Liz en ik allebei ziek, ik kon het ff niet meer. Man is in opleiding en had naar eigen zeggen 's avonds ook geen tijd om ff naar huis te komen. Ik vroeg aub voor 1x. Maar nee. Ik ben bet wel gewend (ook na 3x afghanistan) en een miljoen oefeningen naar mijn gevoel. Maar maandag had ik het goed zitten. Ik lever zoveel in, hou altijd alles draaiende thuis en dan kan hij niet 1x komen... Zit me nog steeds niet lekker en vraag me af of dat ooit nog gebeurd.

7. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.852
    4.104
    113
    QUOTE=Ros84;12609463]......
    @olleke ben zelf niet zo van alternatieve geneeswijzen maar kan me best voorstellen dat het voor sommige mensen/kindjes kan helpen!
    zou het zelf alleen niet zo fijn vinden om die naaldjes in mijn kindje te laten prikken, ook al zijn ze superdun natuurlijk..
    wel jammer dat er niks is dat echt geweldig werkt tegen eczeem, en zoveel kindjes hebben er last van

....fijne avond & nacht meiden![/QUOTE]

Ik ook lang niet altijd...En ik zou met een klein kindje ook niet zomaar wat doen, maar ik ken toevallig meerdere mensen die bij haar waren geweest met allerlei verschillende klachten, en ook allemaal tevreden waren, vandaar.....
    Trouwens bij mijn zoon was het echt alleen de uitslag, verder niets.
    Als er mogelijk nog wat andere dingen bij zitten, of zoals Femm en Evi etc die ook steeds zo kwakkelen met de oortjes etc, zou ik denk ik ook liever via een arts wat doen (KA/KNO)

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    gwen...gecondoleerd

9. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gwen gecondoleerd

Josjo spannend, ben blij dat ik die spuiten niet meer hoef te zetten, vond dat altijd het minste van alles. Moet je ook weer die bollen of niet, vond dat ook niet alles. Maar werkte wel ;)

Lijst met verschijnselen KMA, oeps kan overal een vinkje zetten. Maar tja bij Timme hebben we gelukkig ook alles al wat je maar kan gebruiken bij kma...

Gup heerlijk Spanje en fijn dat het leuk is geweest :D

Vandaag naar de Floriade geweest met personeelsuitje, wat een tegenvaller zeg. Heel gezellig gehad met de collega's maar voor de rest vond ik er nog niet veel aan. Stond nog maar weinig in bloei en vond het vooral reclame. Misschien dat het nog bijtrekt, maar was nu vooral blij dat ik niet zelf heb hoeven te betalen.

En nu idd heerlijk vakantie oh ben zo blij was er zo aan toe :D
    Wtr allemaal

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #470 Pandora, 25 apr 2012
    Laatst bewerkt: 25 apr 2012
    @josjo....succes met de spuiten :D

@accupunctuur.....ook gehad voor paniekaanvallen...tja of het geholpen heeft ;)
    naar vond het wel lekker rustgevend dat liggen op een bankje met verwarmd voeteneinde :D

@alleen thuis...mijn vriend moet binnenkort ook een week weg ivm werk :x
    ik ben heeeeeeeel slecht in alleen thuis zijn
    vooral 's-nachts
    ik heb tot mn 21e onder mn bed gekeken :) en als ik alleen thuis ben zijn van boven tot beneden alle lampen aan :)
    een relatie met een militair zou hier hij voorbaad mislukt zijn
    evenals een relatie met een vent die vaker dan 1x pj een week van huis zou moet en ivm werk

@siren....petje af hoor meid. ik zei al hier zou dat op niks uitlopen :)
    mijn vriend kreeg toen ik zwanger was een leuk aanbod voor een nieuwe baan....ging er best leuk mee verdienen, ik had dan zelfs nog veel minder kunnen gaan werken
    maar hij was dan maar hooguit in totaal 1 week per maand thuis
    hey ik ben gekke henkie niet......heb niet in mn eentje een kind
    aanbod heeft hij dus niet aangenomen :):D
    maar misschien dat het anders is als je niet anders gewend bent

maar waarschijnlijk had ik, als ik hem pas net zou kennen, na een paar wilde nachten toch gewoon vriendelijk bedankt :D

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Josjo, succes met t spuiten van de pregnyl! Ik duim dat 1 tp voldoende zal zijn!

Gwen,gecondoleerd en sterkte!

12. bumpie

bumpie Niet meer actief

gwen: gecondolereerd en sterkte!

@terugplaatsing: spannend

@ maienditje: hoop dat je nichtje snel naar huis mag

Zelf nog 1 dagje werken vandaag tot 5 uur en dan om half 7 nog ff een uitleg over triple p (positief opvoeden) en dan pas volgende week donderdag weer werken. Heerlijk:D

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Lekker bumpie hier na vijf uur ook vrij tot woensdag.

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    zj; geen bollen dit keer, want het wordt nu teruggeplaatst in mijn natuurlijke cyclus dus bmslijm moet zo al goed zijn. Ik vind het wel spannend, merk dat ik er een beetje vanuit ga dat het meteen weer lukt, wat onzin is, dat weet ik, kans is maar 25%...

siren oei, kan me goed voorstellen dat je zo'n reactie niet trekt, zeker als je je zo ziek voelt. Ik weet niet van hoe ver hij zou moeten komen maar ik kan me voorstellen dat je dat wel van hem verwachtte die avond.. en je ziet hem ook niet vaak dus als je ruzie hebt of boos bent duurt het ook een eeuw voor je erover kan praten.. sterkte, hoop dat jullie het kunnen bijleggen..

pandora, die dementie, tja, bij mij is het denk ik voor 95% over, maar wel pas sinds kort. En aan de andere kant, voor mijn zwangerschap vergat ik ook weleens wat, alleen dan link je het aan niks en valt het misschien minder op...? Of is het bij jou nog zo erg dat je zonder broek aan te trekken de deur uit gaat? :D

15. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Gwen gecondoleerd!!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @gwen, gecondoleerd!

@josjo, spannend! hopelijk snel resultaat! waarom moet je eignelijk mmm in?

@dementie? bij vlagen... lijk op mn oma zo:p

@alleen thuis: hou ik ok niet van, al scheelt het wel dat we vaak achter gesloten hekken liggen. Maar in rotterdam havens ofzo...liever niet

@bumpie, triple p???

@liggen in dinteloord, wachten tot ze gaan laden, dan naar meppel dus lekker reisje Nl :)

17. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd, Gwen!

18. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Gecondoleerd Gwen en sterkte!

Ik vind het niet heel erg om alleen te zijn. Maar ik kan me wel voorstellen als je al de hele dag in de weer bent en je je niet zo lekker voelt dat je 's avondspits er wel een beetje doorheen zit.... Maar ik heb Aylin vannacht lekker met rust gelaten en dat ging eigenlijk best goed. Ze werd wel wakker maar viel zelf weer in slaap!

19. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @siren lijkt me lastig om zoveel alleen te zijn, en kan me voorstellen dat je je heel rot voelde dat hij niet thuiskwam toen je ziek was! sta je er echt flink alleen voor op dat moment

hier is het nu superfijn geregeld, ik ben thuismama en mijn man is sinds begin van dit jaar zelfstandig ondernemer, hij is bijna alle dagen thuis, soms maar 1 of 2x per week (even) op pad
    zo zien wij elkaar - en hij beebje- superveel, merk ook echt verschil met beebje dat ze hem nu veel beter kent dan toen hij fulltime buitenshuis werkte

als hij thuis is moet hij ook wel echt werken, zit dan in thuiskantoortje en ik zorg voor beebje, maar kunnen wel samen lunch en thee doen en als beebje slaapt ga ik soms ff alleen boodschapjes doen, dan is hij toch thuis. echt fijn!

soms lijkt het me ook wel leuk om iets voor mezelf te doen (parttime werk bijv) maar vind de voordelen van thuismama-zijn toch veel groter nog, ben altijd bij beebje en kan nog zelf de borstvoeding geven e.d.
    daarbij willen we wellicht over niet al te lange tijd proberen om voor een 2e kindje te gaan en is niet handig om voor die tijd een vaste baan te zoeken, ben bij de zwangerschap zoveel ziek geweest en erg veel last van BI, dat schiet toch niet op..

beebje heeft goed geslapen vannacht en zijn vanmorgen in de vroege vroegte weer naar babyzwemmen geweest, heel leuk weer :) had voor het eerst haar nieuwe badpakje aan, zo schattig

fijne dag dames!

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ikben geen thuis mama maar werk aan huis heerlijk.
    Jeremy hoeft niet om zeven uur de deur uit kan gewoon tot half tien slapen.
    Je maakt alles mee, had hier vorige week een kindje die voor het eerst omrolde bij mij.
    Van jeremy heb ik ltijd zelf die primeur.

En nwt als nu als de kids slapen kan ik zp-en,bankangen,huishouden enz.

Vandaag rustig dagje maar twe kindjes en wat afmeldingen maar vind ik niet erg,haha.

Baal al voor volgende week was tot woensdag vrij dus gingen dinsdagmiddag pas van de camping.
    Kreeg ik gisteren een opvangvraag door voor dinsdag een kwrtier zodat moeder naar de tandarts kan.
    Ik baal echt maar kan niet weigeren want heb niet officieel vakantie kwam gewoon mooi uit dat er niemand kwam

Deel Deze Pagina