Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    tijdens de zw.schap geen hooikoorts gehad.....heerlijk was dat
    maar nu weer flink.last

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    leeuwtje....hele dikke knuffel voor jou meid

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuwtje, ook van mij n dikke pakkert, jij zit met alles bij elkaar nu. Hoop dat je e goef aan uit komt meis.

Linn, ik heb destijds weer heel veel info van mn schoonzusje gehad. Fijn als je ergens terecht kunt met vragen ja. Hoop dat de melkvrije periode wat duidelijkheid verschaft. Als je nog vragen hebt shoot!

Maiendithe lief dat je daaraan denkt. Nichtje is gister na 3,5 week tractie en 3 maanden volledig gips uit de gips gegaan en heeft nu spreidbroek. Moet ze 2 maanden dag en nacht en daarna mag ze afbouwen. Ze huilt nu veel en afgelopen nacht heeft ze heel slecht geslapen. Waarschijnlijk doet alles pijn,ruggetje is niet sterk meer,spierpijn en aanraking is heel eng nu voor haar omdat ze dat 3 maanden niet heeft gehad. Ook weer wennen aan spreidbroek, moet helemaal uit met verschonen. Hoop dat ze snel went want dit is echt zielig zo.

Jij sterkte met je ongesteldheid, balen dat t juist erger is. En las ik nou dat Jeremy waarschijnlijk hooikoorts heeft en allergisch is voor katten?

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja twas bedtijd.
    En rustig aan doen jij he! Ook aan jezelf denken!

ongesteld: bij daneil de 1ste keer een waterval (oke, bloedval:D) maar dat werd gelukkig steeds minder, bij Lydia is het bloeden weinig, maar wel andere klachten (moe, buik/rug/hoofdpijn, sago). Dr is nu met de spiraal alleen geen peil meer op te trekken. Dacht dat ikhet op vakantie zou worden, maar dat was maar 1 dag en nee, we waren niet fanatiek geweest

weekend: begint lekker, regennnnnn. Net uit mn bed zo de regen in omdat ik moest vastmaken. Heb geen keus nu omdat wim nog erg veel pjn heeft aan zn vingers. Gisteravond opnieuw verpakt omdat het weer ging bloeden. En vannacht....ik draaide om tegen zn hand aan...kinderen waren nog net niet wakker geworden...:) Ach ja, hebben het weekend toch nog hulp. Joos is gisteravond opgehaald door dr zus, die komt dinsdag pas weer ivm koninginnedag. Maar mn neef van 18/19 wil een weekend mee!:$ heb hem in januari gezien, toen kwamen ze met zn alle op kraambezoek, en daarvoor was het al jaren geleden! Bij opa en oma liepen we ze telkens mis. Vroeger speelde we wel vaak bij/met elkaar (nicht is net iets ouders als mij) maar toen hun verhuisde is dat verwaterd. Stond dus ook wel ff met mn oren te klapperen toen hij vroeg of hij echt mee mocht! was wel over gesproken in januari, maar had het niet verwacht

5. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Tooske ja het is natuurlihk nog niet te testen denk ik maar ik merk aan mij wanneer het hooikoortstijd is.
    Nu op de camping en spelen in het gras merk sindsdiem dat jeremy snotneuzen heeft en alleemaal uitslag.

Maar je nichtje heeft dan toch ook automatisch een ontwikkelingsachterstand na heel die tijd in tractie.
    Maar fijn dat ze er dan wel ver van herstel is

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

leeuwtje een hele dikke knuf voor jou!

7. bumpie

bumpie Niet meer actief

iemand een tip voor harde ontlasting? Ze moet echt zo persen en dan komt er maar een klein hard keuteltje.

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    extra water, olijf/zonnebloemolie in de fles, masseren, thermometer, sinaasappelsap, euh...

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ze heeft echt een achterstand ja Maienditje, kan zelf bijna niet meer zitten, heeft nooit kunnen leren rollen. Maar met haar fijne motoriek is ze heel erg goed, daar is ze zich natuurlijk op gaan focussen. Het is een pittige tante, dus ze zal alles best snel inhalen straks denk ik.

Nee, is idd nog niet te testen. Wel lastig hoor als ie daar nu al last van krijgt....

Gup, wat heeft Wim met zijn vingers gedaan? Heb ik even gemist denk ik?

Hier zo na slaapje en fruithapje popje wegbrengen naar mijn ouders. Dan vanmiddag alles mee klaarzetten op de zaak en morgenvroeg om 5.15 uur al vertrek naar beurs op circuit. Vl rijdt ook mee met wedstrijd en we hebben een stand met het bedrijf. Dan zondagavond laat thuis, meteen door naar verjaardag van vriendinnetje, lees koninginnedag vieren in de stad en dan maandag hele dag werken en dan komt popje eind van de middag weer naar huis. Wel lang hoor, maar goed is gewoon het handigste zo....

Ze wordt net wakker dus ik ga mijn zooi pakken voor de volksverhuizing :D

Goed weekend iedereen!

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Lilaa zo 2 maanden naar Turkije, wow
    leuk dat jullie daarna willen gaan proberen voor een 2e kindje :) had vooraf niet verwacht dat veel dames al zo snel toe zijn aan proberen voor een 2e maar herken het zeker wel

morgen hebben wij een afspraak met alle stellen en baby's van de bevallingscursus, vraag me nu ook af wie er als eerste gaan aakondigen dat ze de 2e verwachten

@hooikoorts normaal veel last van, vorig jaar tijdens zwangerschap bijna niet! super! dit jaar weer wel af en toe, en mag die pilletjes niet ivm de borstvoeding dus behelpen met neusspray

@leeuwtje sterkte :( hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit, doe het rustig aan en gewoon nee zeggen als iets teveel is!

net superbuikpijn (laag), dacht misschien komt ongi er weer eens doorheen.. maar ja missch ook gewoon last van mijn darmen ofzo :p voel me iig niet zo super
    mijn kat is trouwens ook nog steeds niet terug nu op zijn 2e avontuur, alweer 5 dagen.. maar heb de energie niet om weer zo in de put te gaan zitten erover, hoop maar dat hij net als vorige keer snel weer zelf terug komt

bleh wat een rotweer vandaag, de deur nog niet uitgeweest, wordt m ook niet denk ik
    beebje ligt lekker op de vloer te spelen/kruipen, man is de hort op (sportwedstrijd) en mijn ouders komen straks even op de koffie.. rustig dagje dus

fijne dag & weekend dames

11. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Nou die kat van jou vind het wel gezellig ros maar die verdient straks zijn straf omdat hij baasje zo in onzekerheid zit.

Hooikoorts tijdens zwangerschap drma want mocht van huisarts en vk er niks tegen innemen.

Tooske logisch dat je nichtje ergens anders op ging focussen en ze zal het idd anel inhalen of rollen overslaan.
    Je ziet hier ook dat zieke kindjes ff stilstaan en daarna echt een sprong maken.

Ja ik denk dat we hier straks allemaal zwanger zijn nieuws krijgem haha, maar niet van mij of het moet door pil heen.

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Leeuwtje, een super mega dikke knuffel meid! Hoop dat die vakantie gewoon door kan gaan! En inderdaad, goed om jezelf denken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan he?! Sterkte meis, en als je er behoefte aan hebt dan schrijf maar raak hoor :) Dat vinden wij helemaal niet ego van je en het kan enorm opluchten.

Tooske, wat een traject zeg van je nichtje. Hoop dat ze snel een beetje kan wennen aan de spreidbroek. Met spreidbroek is wel heel veel mogelijk. Mijn nichtje heeft er ook één, ze is net zo oud als Evi. Maar in ontwikkeling is ze sneller, kan sneller zitten, kan rollen en met de fijne motoriek is ze ook echt heel vlug.

Hier vandaag heeeeeeeeeeeeel veel plantjes gekocht :D Onze voortuin ziet er namelijk uit alsof familie Tokkie hier woont ;) Ziet er echt niet uit. Dus nu allemaal vrolijke gekleurde plantjes gekocht en wat op stam voor in grote bloempotten. En een mooie krans voor op de voordeur om het af te maken. Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als het er allemaal in staat.

Hooikoorts had ik vorig jaar juist enorm veel last van, kon alleen naar buiten met een stofkapje op. Maar lijk er nu overheen. Het is nog vroeg in het seizoen en merk wel dat ik "voller" zit dan normaal, maar echt hooikoorts is het niet. Fingers crossed!

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

Mirthe tijgert:D en het gaat met het uur sneller. Overal waar de hond is is mirthe ook. haha zo leuk:D

Zo op naar een relax avondje heb paar mooie films gedownload oa the boy with the striped pyjama en new kids nitro. Wolken cake staat in de oven en een bus pringles in de kast. Heerlijk.

Vanmiddag boven overal trapjes voor de trappen gemaakt. Nu kan ze boven veilig tijgeren.:D

iedereen fijne avond en zondag!

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    leeuwtje sterkte meis... en mocht het zover zijn, kan je dan geen uitstel vragen ivm vakantie? Hopelijk gaat het door ja.. en voor nu knuf ook van mij..

bumpie wat leuk, mirthe tijgert :D gezellig he, nog even en ze tijgert overal heen waar jij bent en dan hangt ze aan je broekspijpen, heel gezellig...;)

Vandaag zouden er 2 kijkers komen, is er 1 niet op komen dagen! Toen de makelaar belde waar ze bleven zeiden ze dat ze afgemaild hadden, ja doei! Gelukkig kwam er nog een kijker, hadden we niet voor niks vanaf vanmorgen 7 uur gepoetst en opgeruimd... nou ja, het huis is weer lekker aan kant en die kijkers die wel kwamen waren enthousiast en serieus dus wie weet...

zit nu funniest videos te kijken, filmpjes met babies en kleine kindjes zijn zo grappig hahaha:)

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    hi siren! en, bijgelegd met hubbie? :)

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hoi!!

Ja, man is thuis..een extra dagje samen nu maandag! Vanmiddag geshopt. Schoenen voor Liz! Mt 17 kwamen we op uit. Stoere van Nike! :D
    Ze heeft een hoge wreef , we waren al zo lang op zoek.
    Bij subway wat gegeten en vanavond bankhangen.

Vmk, bloeding is voorbij.

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja! Kan nooit lang boos op hem blijven. Hij ook niet op mij....

18. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    fijn, gelukkig maar, en de volgende keer moet ie gewoon naar je luisteren haha :D :D

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Haha! Jep! We hebben een bepaalde afspraak gemaakt! :D

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008