Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Josjo broekspijp hangen klinkt me bekemd.

Bumpie leuk he het tijgeren ging hier ook met de minuut sneller toe hij het door ging krijgen.

In de loopauto heeft hij ook door dat hij kastjes openkrijgt.

Leeuwtje had je volgens mij nog geen sterkte gewenst en gewoon hier je hart luchten.

Zo avondje tv kijken, heerlijk zo relaxen.
    Vind toch dat je thuis bezig blijft en nu doe je gewoon echt niks op de camping.

Fijne avond iedereen.

Heb zin in maandag , jeremy zijn outfit ligt al klaar

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    fijn dat je mannetje thuis is siren.....en dat ie luistert :D

vandaag ff bij opa en oma geweest en vanmiddag nog ff nieuwe kleertjes geshopt voor M.
    heb bij zeeman wat leuke shirtjes en broekjes gehaald. meestal ben ik niet kapot van zeeman...niet omdat het zeeman is, maar vind de meeste dingen niet mooi...voor meisjes kun.je daar iig leukere dingen kopen dan voor jongens...maar ben nu toch leuk geslaagd en het scheelt echt wel veeeeeeeeeeeel geld ;)
    nu ik niet meer strak sta van de zw.schapshormonen besef ik me elke keer dat het echt zonde is wat ik aan dure kleertjes in curverboxen heb gedaan die maar hooguit 5-6 x gedragen zijn ;)

en nu ik de hele dag smeer met zalf bij M. hoeft het ook niet duur te zijn, zonde als er anders vet vlekken in komen die er in de was niet meer uit gaan ;)

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had jij nogmaals getest Pandora? Of heb ik dat gemist????

Zeeman heeft soms wel leuke dingen ja,zie vaak wel wat kwaliteitverschil, maar combineer meestal dan met wat anders. Zeker heerlijk voor je portemonnee! How gaat t met eczeem van M? Heb t idee dat t hier ineens echt minder ah worden is :D

4. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier weer leuk tuinbroekje van de zeeman.
    Voor op de camping en hij nu tijgert goed genoeg.
    Maar blijf toch wel noppies,bfc,of lief fan.
    Maar idd daar heeft hij dan dure broeken van koop het wel alleen in de sale

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @tooske, luikenwagen erop gehad, die viel naar beneden. Kan normaal niet maar had eerst teg
    en laadband aangevaren en daardoor zat hij niet meer goed
    @zeeman, heeft soms veel en soms weinig leuke dingen

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja....was ook negatief ;)

7. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Dankjewel meiden !! Ik weet dat ik ook aan mezelf moet , maar dat is soms moeilijk. Ben vanmiddag even naar de stad geweest.heb zo'n cake pop maker gekocht. Had laatst een boekje daarvan gekocht. wil die samen met Jens gaan maken. Alleen kwam thuis ben ik de boter en eieren vergeten. Dan maar morgen weer naar de winkel.nou kids in bed. Was met de kids mc.donalds gaan halen. Gelijk ook een film gehuurd. Maar Jens word megadruk van mc. Donalds . Was ik even vergeten. Daarna nog een ijsje te voet gaan doen hier bij de ijssalon.. Toen ze allebei nog in bad. Wel handig dat ze nu lekker samen kunnen. Maar toen Jens eruit was had hij zijn bed helemaal afgetrokken. Maar gelijk een schoon erop gedaan en bij Femm ook. Femm nog S een fles gegeven en nu allebei slapen.

Vl is naar een nachtcross. Wel ook lekker om nu even alleen te zijn na drie weken constant op de lip te zitten.

bumper wat goed van Mirthe ! Nu gaat het heel snel. En leuk hee dat ze zo uhreageren op de hond. Hier zijn ze beste maatjes.

Gup wat is gebeurd met Wim ? Dat heb ik gemist volgens mij.

Tooske wat zielig voor je nichtje. En ook heftig voor haar ouders als ik zo hoor dat ze haar ook bijna niet hebben kunnen aanraken. Hopelijk haalt ze snel afkleed in. Ik heb ook den kind in de kapsalon gehad met een spreid broek. Die kon er op een gegeven moment mee kruipen.zag wel raar uit naast ze kwam wel vooruit.heb me alleen afgevraagd hoe dat gaat in een Autostoel.

Josjo we hebben aangegeven dat we dan op vakantie zijn maar rechtsbijstand zei dat ze er niet altijd rekening mee houden. We moeten dus gewoon afwachten helaas. Voor 8 mei moeten de werkgever in ieder geval laten weten waarom precies dat ze vl willen ontslaan en dan moet hij weer laten weten wat hij ervan vind en dan naast de rechter.
    Hoop dat het idd serieuze kijkers waren, spannend ! Ben in ieder geval blij dat vl zijn huis kwijt is.als dat nu ook nog te koop stond. Is nu plok pas 1 jaar verkocht.

Ros die kat van jou geproefd van de vrijheid , maar lijkt me echt vervelend als je niet weet waar die uithangt.

pandora zeeman heeft idd leuke kleertjes alleen vergeet ik altijd om daast naartoe te gaan en achteraf denk ik dan heb ik weer zoveel geld uitgegeven.baal daar dan wel van. Hier heb ik zoveel dure kleren van Jens liggen. Laatst veel verkocht via marktplaats. Maar nog niet alles helaas.heel veel noppies . Ook veel afgeven aan mijn neefje. Wel raar om hem dan in die kleren te zien. Jens zei laatst Hey zo'n blouse heb ik ook gehad. Zo grappig. Van Femm is nog te emotioneel om weg te doen.

euh dus als iemand nog leuke kleding voor zijn boy zoekt. :p ik heb heel veel.
    Nou ga filmpje kijken fijn weekend!!!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    maiendtje....ben ook een noppies, bfc en lief! fan
    maar straks weer, als ze wat langer dezelfde maat hebben
    toen ik nog zwanger was zei ik "kan mij het schelen" maar het is echt zonde zo kort als ze het dragen
    en bewaren voor een 2e......tja dan moet dat wel een jongen zijn :D en tegen die tijd zie ik vast ook weer allemaal andere leuke kleertjes :D
    koop liever veel voor weinig :p

@eczeem......zemelen badje van gisteren heeft wel goed gedaan heb ik het idee. knie holtes zijn redelijk rustig......nekje is nog wel vurig
    maat goed knie holtes wisseld ook vaak met de dag ;)

9. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @leeuwtje dikke knuf voor jou

@bumpie wat leuk dat mirte tijgert

@kleertjes hier koop ik gewoon wat ik leuk vind. Bij de jola hebben ze nu erg leuke kleertjes terwijl ik er voor de winter weinig leuks heb gezien.

@josjo fijn dat de kijkers die geweest zijn serieus waren.

Hier lekker een dagje extra vrij gehad mocht om half 1 al lekker naar huis.
    Jullie nog plannen voor maandag?

fijne avond nog

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    bij de jola hebben ze idd hele leuke kleertjes....heb ik een paar weken geleden leuke polo's en korte.broekjes gekocht

11. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.855
    4.106
    113
    Leeuwtje: duim duim duim dat het allemaal goed afloopt! sterkte ( en lekker genieten van je avondje alleen....Kan wel begrijpen dat je dat na die paar weken wel eens lekker vindt)

Jola? Ken ik niet...Vandaag ook geshopt. Nieuwe schoenen voor mezelf en voor onze jongste. Zijn leren slofjes waren te klein aan het worden, en omdat meneertje enorm snel vooruit gaat met zijn staan etc, hebben we nu van die babyproof schoentjes van shoesme gekocht. Zijn die hele flexibele voor als ze gaan oefenen voor het lopen. Hele stoere sneakertjes:)

Relaxen: net heerlijk onder de douche geweest en lekker getut, gescrubt en ingesmeerd! Was lang geleden...Meestal even snel snel snel 's morgens omdat de eerste geluidjes alweer hoorbaar zijn van de kids, of in het weekend samen met ze, dus dan geen tijd voor dit soort dingetjes!

Leuk he al die kindjes die nu zo lekker actief worden met tijgeren, staan etc. Hier erg actief, maar zitten doet hij nog niet zelf.....Alleen op schoot blijft hij goed rechtop en in de kinderstoel. Trouwensvandaag ook maar een tuigje gekocht voor de trip trap...voor de oudste nooit nodig gehad ha ha.

Iedereen al plannen voor koninginnedag? Wij gaan waarschijnlijk naar de dierentuin! Weer lijkt aardig te worden dus dat is wel mooi.

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hoi 2011baby0
    blijf je mee lezen of zegde ook nog eens wa :D

13. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.855
    4.106
    113
    volhoudertje....

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja ik vind het een beetje irritant als iemand hier nergens op zp een bericht post en alleen ons topic mee leest ;)

15. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Potver de potver!!!
    Die vervangende dokter afgelopen maandag met haar bemoederende gezicht "och, Evi heeft geen oorontsteking, het is alleen een beetje rood van het hoesten" had het dus mooi wel mis!
    Vanochtend een enorm loopoor. Arme schat. Gister was het al om half zes 's ochtends gillen (normaal slaapt ze altijd door tot minimaal 7:30) en ze heeft van bijna elke fles de helft laten staan. Nou, verklaarbaar dus. Kan dat mens wel wat aandoen! En voel me tegelijk enorm schuldig, omdat ik me weer af heb laten schepen door een dokter terwijl m'n gevoel wat anders zei...
    Maar...Nu dinsdag dus maar naar de huisarts om een verwijziging naar de kno te halen. Het is nu echt genoeg geweest! Verdikke al minimaal de zesde keer sinds januari!

Sorry voor het ego berichtje :)

16. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ linn: beterschap met evi! Meestal is je moedergevoel goed hoor!

@ zelf zitten: kan ze hier ook al. Laatst een week geoefend met voedingskussen om haar heen. En binnen een week had ze het door.:D

@ kleding: hier heel veel merkkkleding van schoonzusje gekregen. En als ik zelf merkkleding haal ga ik in de opruiming. En laatst bij wibra ook heel leuk setjes gehaald 4 voor 30 euro:D ik ga ook veel naar de kik in duitsland moet je ook treffen maar is ook niet duur.

@ koninginnedag: we weten het nog niet. Maar ben opzoek naar een tripp trapp voor mirthe. We hebben nu zo'n tiamo stoel (hebben we gratis gekregen bij babykamer) maar die heeft dus zo'n blad en als we dat blad eraf halen kan ze wel strak aan tafel maar ze heeft dan geen riempje tussen haar beentjes dus wil graag een tripp trapp. Of mocht iemand hier een idee hebben;)

@ weertje: bah hier helemaal grijs. Toen ik vanmorgen uit bed kwam dacht ik vandaag ff lekker fietsen maar als ik dat zo zie wordt dat niets. Vanmiddag ben ik alleen manlief moet klootschieten:(

17. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @bumpie ik wilde eerst ook een tripp trapp halen. Maar heb uiteindelijk gekozen voor de kid hit. Bij de winkel gevraagd wat het verschil was en volgens de verkoopster was het wezenlijke verschil het uiterlijk van de stoel. Ik vind het een erg fijne stoel.

@olleke volgens mij hebben ze jola alleen in het zuiden van het land

Hier maandag gewoon werken vandaag wel lekker vrij en volgens mij is het weer hier redelijk

18. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier heel blij met de tripp traap.

In de caravan de inklapbare van ikea, zwart/wit is die.

Spolling heet hij.

Hier ook donker weer maar wel droog.

Leeuwtje stel dat je alles winnen zou vl nog wel daat willen werken, en genoten van je avondje.

Linn das toch niet goed weer oorontsteking.

Mijn nicht mag vandaag met kind naar huis vind wel raar ze kregen antibiotica een week zonder te weten wat voor bacterie ze hadden en nu is ht bloed goed dus word er ok niet over gesproken.
    Ik zou wel willen weten wat me kind heeft gehad..

Konginnedag: moegen na middagslaapje naar huis en denk de stad in bij mooi weer

19. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    sohee ben brak na een leuk vrijgezellenfeestje.

@kleding hier H&M,Hema,V&D,Prenatal, Name it en Bakkaboe maar dat kun je hier niet krijgen, dus koop ik dat als we op vakantie zijn. Het wisselt zeker in collecties, hema heb ik ook een tijd niet leuk gevonden. Zeeman haal ik ook wel eens wat en ik krijg ook gedragen kleding van 2 mensen, zowel merk als andere kleding. Zelf koop ik alleen merk in de opruiming.

20. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat sneu Linn. Hopelijk knapt ze snel op en ik zou idd ook een verwijzing vragen.

Hier ook de tripp trapp. Ben er erg blij mee.

Deel Deze Pagina