Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

Bekijk bijlage 238459

onze trouwfoto!

@ tooske: ik weet niet of de waardes nog goed zijn 2 weken geleden wel.

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Mooi bumpie!

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    hoi hoi ik heb m ook gevonden :)

merry, jaa een goede echo, hoe fijn! genieten nu, lijkt me ook wel weer leuk haha:D

trouwen: wij zijn 14 mei 2 jaar getrouwd, hier een paar foto's, helaas geen met auto (en wat voor 1 was het ook alweer, een witte :D)

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    en nog 1 :)

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    mmm ze zijn wel klein zeg haha

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    maienditje....maar 10 van de 70 mensen gekomen? jeetje, wat triest....zou mijn dag echt vet verpesten en me met een heel vervelend gevoel laten zitten
    wat waren dat van jullie? goede vrienden doen zoiets toch niet
    wij gebben nu 140 mensen daar komen er 130 zeker wel van.....

7. Gwen85

Gwen85 Lid

16 nov 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik het helemaal mee eens hoor dames! Als ik mijn stukkie terug lees komt het anders over dan bedoelt. Jullie zullen wel denken... :D :D Wij hebben ook gewoon gezorgd dat we alles zelf konden betalen en zijn niet van envelopjes uit gegaan. Veel envelopjes hebben wij zelfs pas na de huwelijksreis gezien omdat we gelijk weg gingen. Maar stond er wel versteld van hoeveel geld je cadeau krijgt. :p

En verder gewoon doen hoe jullie het willen. Het is jullie dag!

Wat een mooie foto's zie ik trouwens voorbij komen!

8. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Nou bij mijn man waren een maand voor de bruiloft zijn ouders gescheiden waardoor we het gezeur kregen als hij komy kom ik niet.
    Een hoop gezeik en eerst hadden we wel ja je komt toch voor niels en niet om de ander.
    Maar nee de meeste zeidem dan word het ruzie en we willen je dag niet verpesten, nee dan kan je beter wegblijven.

Hebben deze familieleden wel gelijk uit ons bestand gedelete dus hadden daardoor ool maar 30 geboorte kaartjes nodig.

Van mijn familie waren er veel op vakantie.

Feestgasten waren oude bekende, collega's, vrienden,kennissen enzo.

Maar bij mij man heeft hij dus weinig aan zijn familie nu ook zijn moeder zou zaterdag komen maar omdat haar baas oma kan worden moet ze in de buurt blijven .
    Op haar vrije dag en ze heeft haar conctracturen gedraaid dus je mag weigeren.
    Ze heeft zelf haar kleinzoon ook alweer twee maanden niet gezien en dan gaat die vrouw maar na vier uur naar haar kleinkind en wie zegt dat het zaterdag op de uitferekende datum komt.

Gelukkig merkt jeremy er niets van maar als ze een band met hem wilt vormen, laat maar weer zien dat wij niet zo belangrijk zijn voor haar.
    Is altijd zo geweest.

Zo alles slaapt weer, raar weer ,veel wind en koud.

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Foto's zit bijna nooit meer op de lappie en met tablet kan ik geen foto's plaatsen.

Maar ik zie moie komen, wij zijn 09-09-09 getrouwd

10. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Was ook helemaal niet naar jou gericht hoor, gekkie!:D
    Had het meer over mensen die vaak geen nagel hebben om aan de reet te krabben, maar toch dik willen doen met een mega-feest. Tja, dan baal je, als er lege enveloppen tussenzitten, haha!;)

Hadden wij overigens ook, lege envelop:$. En we weten ook van wie, want hebben alles opgeschreven:D, gheghe. Vond het erg triest, was ook wel iemand die makkelijk wat kon missen. En zou je echt niks kunnen missen, kun je er op zijn minst nog een kaartje instoppen, toch, maar zelfs dat zat er niet bij!

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    eh, klus, gewoon een lege envelop dus? Dat is wel heel gek? :(

12. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zal ook eens efkes een Kodakske opsnorren van ons trouwen...

Boehoe.... ze zijn allemaal te groot, zelfs te groot om te uploaden bij fotoverkleinen.nl... Ga ik eens achteraan, moet toch lukken...:x

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Klus wij wisten ook wel van wie we niks zouden krijgen terwijl ze het kunnen missen.

En mijn vriendin gaat in aug trouwen maar plannen zovaak al gewijzogd omdat ze geen geld hwbben.
    Voor trouwjurk had ze 500 is ook al 100 geworden zonder de schoenen,lingerie en accesoires

14. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie trouwfoto's! Jullie hadden ook een Dodge als trouwauto zie ik Bumpie, een Ram Van?

Tering, das weer HEEEEL erg triest een lege envelop!!!! Dat iemand dat nou als grapje doet en alsnog een kado of envelop geeft een andere keer ofzo, dan zou ik er de lol nog wel van kunnen inzien :D

Mooi klote al die familiedrama's zo net voor jullie trouwen Maienditje....

Kleine ligt hier weer lekker op bed, avondeten is al gemaakt en zo komt dinnetje op de koffie, tis inderdaad koud en winderig, niet echt lekker wandelweer ;)

15. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als je de betreffende foto selecteert, dan rechtermuisknop en kopieren naar emailgeadresseerde, en dan kun je het formaat instellen op klein of nog kleiner, dan zou het toch wel moeten lukken volgens mij. Dan kun je de foto naar jezelf sturen en weer opslaan. Beetje omslachtig misschien maar als het lukt?

16. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    lege envelop ?? ik snap dat niet van mensen hé maar ik zou het niet eens durven hoor. ga dan niet ernaartoe als je niks kunt of wilt geven. maar ja niet iedereen is zo.

trouwen ik wacht nog op de vraag !!!!

mooie foto's dames inspiratie mss voor vl. ;)

olleke idd weer op de telefoon.

nu zit ik op de computer in de kapsalon. laptop is nog steeds niet gemaakt.

17. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie trouwfoto's zie ik voorbij komen!

Wij hebben op onze trouwdag ook behoorlijk wat geld gekregen, hebben er uiteindelijk een groot gedeelte van de huewelijksreis van kunnen betalen. Hier ook alles opgeschreven van wie we wat hebbben gekregen, geen lege enveloppen gelukkig. Zo flauw, dat doe je toch niet!

18. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Wij hadden ook 1 als grap, in een doos 100 lege enveloppen en in de laatste stond er ja cadeautip was een wnvelop maar ja hier toch ook nog een aardigheidje.
    Was erg leuk

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    leeuwtje wil je met mij..... ? :D

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008