Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo weer bijgelezen na weekend weg en een gezellinge konginnedag.
    Vandaag nog vrij dus druk met kleine klusjes.

Ff weinig reactie.

Linn betersvhap
    Josjo succes
    Bumpoe heerlijk vakantie.
    Pandora, vreselijk voor je kennis en goede planning.

Merry klinkt goed

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    josjo....macedonie lijkt me erg mooi ;)
    enne spannend hoor dat afwachten straks na de tp..ben gewoon zenuwachtig voor jullie mee

is het dan theoretisch gezien eigenlijk een tweeling brusje van annelyn?

dalijk lunchen met een vriendin....en ff shoppen :D
    moet nieuwe schoenen hebben ;)
    mijn laarzen vallen uit elkaar....hebben erg veel te lijden op het werk met rolstoel clienten douchen

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    tooske succes bij de da met de hond....hopelijk valt het mee

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Tja theoretisch gezien is het dan een vijfeiige vijfling haha gek he?

5. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Day had sloppy ook.

Haar twee dochters zijn ook uit 1 bevruchting

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    josjo, gewoon 14dagen doen en na 18dagen weer:p

macedonie, geen ervaring mee

7. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Josjo, spannend!

Pandaro wat heftig zeg voor die kennis.

Oortjes allemaal succes, is helemaal niets al dat dokter gedoe.

Leeuwtje voel je je alweer iets beter...

Bumpie hopen dat de waardes idd snel weer goed zijn.

Gisteren heerlijk dagje gehad samen met vrienden bbq-tje gedaan en naar de cityrun geweest en naar de versierde fietsenoptocht met versierde kinderwagen (klein beetje maar ;)) Timme voelt zich nu met het zalfje tegen zijn oogontsteking gelukkig weer iets beter. Maar ben er wel een beetje klaar mee met telkens dat ziek zijn, hij wordt maar niet beter. Maar tja hoop dat hij er overheen groeit. Las alleen dat de medicatie die hij nu heeft voor zware astma patiënten is voor kinderen van 5 jaar en ouder! Toch nog maar eens goed navragen bij de KA...

Geniet allemaal nog lekker van het mooie weer, dadelijk Timme lekker op de fiets ophalen bij het kdv :D

8. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag, Josjo!

Ik reageer binnenkort even uitgebreider. Drrruuuuuukkkkk! Hoezo het is vakantietijd? ;)

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ff hoi zeggen, geen tijd gehad om hier mee te lezen de laatste dagen.. hoop dat iedereen een fijn weekend/koninginnedag heeft gehad

@Pandora wat vreselijk voor je kennis!
    @Josjo hier wordt heel hard voor je geduimd, dat het maar gelijk raak mag zijn!

10. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    josjo ik duim voor je !!! spannend.

Linn het gaat open neer hier. bleh . om gek van te worden maar ook zo zielig. Hoe is het nu met Evi ?
    Had net een osteophaat hier. Hij zi waarom laat je haar gewoon niet eens nakijken baad het niet schaadt het niet. toch sterk over aan het denken om eens te doen.

Macedonie nog nooit geweest.

Zj het gaat wel ups en downs. denk wel dat de spiraal er ook veel mee te maken heeft , de rest heeft tijd nodig. en schijnbaar veel tijd als ik na 4 jaar er nog mee bezig ben. En een vl die thuis zit is ook niet goed. Hij vervellt zich te pletter. Neemt mijn opvoedregels niet serieus. en ja ik weet je moet het allebei doen , maar probleem is. Als hij dadelijk weer werk heeft zit ik doordeweeks met 2 kids die opeens weer in het gareel moeten. Voorbeeld Jens hoeft opeens geen korstjes meer te eten en roosvicee drinkt hij nu bij de boterham. ipv melk. ja daaag. daar ga ik niet aan beginnen hé. snoepen doet hij nu heel veel en luisteren helemaal niet. net flinke discussie gehad hier. en ik snap dat hij ook eigen regels heeft , maar dan wel ook regels maken en niet oke kids doe maar wat je niet laten kunt. :x

medicatie Timme daar zou ik ook even voor bellen. germ hoe is het nu met hem. Ik ken trouwens een leidster van Timme !

Tooske succes met je hondje. zielig als ze iets hebben.
    Lekker vakantie nog even aftellen. heerlijk zonnetje lekker genieten met jullie drietjes, mss krijgt manlief dan nu wel kriebels als hij wat rust krijgt.

rustig hier in de zaak .iedereen vakantie . net eentje vergeten dacht dat ze volgende week een afspraak had. verven en knippen. ja dat is dan gelijk een grote uitvaller. Heb wel de kleertjes van Fem eens kunnen opruimen in de kast. alles in een doos gedaan. misschien ooit toch nog een derde , denk ik dan. qua gevoel terwijl verstand toch echt maar 2 zegt. raar dat ik dat ineens heb . ik heb altijd gezegd 2 kinderen als het mag lukken. toch nog maar even de zolder op met die doos. ;)

11. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuwtje snap dat dat heel moeilijk nu is, zo met vriend thuis alles en dan natuurlijk nog anders denken over de opvoeding. Pff sterkte, weet hoe het is om er een thuis te hebben, maar niet met kindjes erbij.. pittig...

Wie ken je dan?

En jaaah Timme heeft net echt voor het eerst gekropen, achter zijn speelauto aan. Maar het was wel vermoeiend, heeft zijn speendoek onder zijn hoofd gelegd en ligt midden in de kamer op de grond te pitten :D

12. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    zj wat goed van timme . Heb je een foto gemaakt van het slapend kruipmonster hihi.

Gertie is haar naam . Is een klant van mij. Kwam erachter omdat jelaatst over de babymassage op tv gezet had. Dat het bij dat Kdv was. wist dat zij daar werkt. Hoe klein is de wereld.

Ja helaas weet jij dat ook , schiet het daar nu wel een beetje op bij hubbie ?

13. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat grappig Gertie is ook de vaste begeleidster van Timme. Wel een foto gemaakt, maar moet hem nog uploaden.

Hubbie heeft het echt super naar zijn zin, gelukkig maar.

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Tp is gelukt, mag over 14 dagen testen! Over 13 dagen zijn we twee jaar getrouwd dus dat lijkt me ook wel een mooi moment om savonds te testen :D zo, en nu weer over andere dingen graag :)

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Leeuwtje lastig als ze van hem sommige dingen wel mogen die van jou eerder nooit mocht. (wat is vl, sorry, misschien domme vraag haha) hopelijk vindt hij gauw een andere baan :)

Tooske, hoe is het met het hondje?

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Josjo, duimen draaien! Lopen we trouwen gelijk met cyclus ;)

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Oh Sammie dan draaien ze hier ook voor jou!!:D zou leuk zijn!

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    spannend meiden! hopelijk gauw een paar mooie testen!

kleertjes, gister hele tas voor daan gehad van tante:) neefje is 1,5 jaar ofzo ouder maar heel veel ziek geweest, allemaal zomerkleertjes in de goeie maat, heel fijn! ook onderbroekjes erbij, en dat is niet verkeerd met een jochie wat geen luier om wil...

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    vl=vriend lief ;)

M. heeft vandaag ook voir het eerst vooruit gekropen :D

josjo...mn duimen draaien :D

20. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Josjo duimen draaien hier! Ik wacht op een knaltest!

@Leeuwtje vervelend zo. hopelijk heeft vl snel een baan.

Deel Deze Pagina