Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    daar is ze weer 2011baby0 ;)

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ja super irritant he?! Bedoel zeg dan wat!! zo moeilijk moet het niet zijn om te typen toch? ;)

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nou.....misschien is ze wel bang voor ons :p

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Haha, zo eng zijn we niet toch? :p

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    blijkbaar toch wel

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    haha ja nu durft ze vast niet meer ;)

@Pandora alle mannen zijn eikels, soms! :p hier ook zo één, maar gelukkig is het meestal wel gezellig hoor
    maar goed, wel zo fijn als hij beetje rekening met je houdt

@kat stout.. tja.. nu weer allemaal nare ideeën wat er allemaal met hem gebeurd kan zijn.. snap niet dat hij 'expres' ZO lang weg zou blijven met alle regenbuien en honger e.d. zucht.. to be continued

schiet niet op met mijn mamafiets, zou vorige week al binnenkomen, nu gister zelf gebeld en word weer teruggebeld van de week.. hopelijk is hij er snel, zin om te fietsen met beebje! (al zal ik het ook wel ff spannend vinden hoor)

arm beebje is echt ziekjes, heel snotterig en diarree, ging vanmiddag tempen en toen hij bij 38.5 graden was kwam er een stroom poep uit (bah!!) over alle spullen en mijn arm enzo..
    ze heeft weinig gegeten vandaag.. lag om 18u al in bedje, net tegen 21u gingen we even kijken en had ze weer flink diarree gehad, zat helemaal onder. is ze met papa in bad geweest (vond ze helemaal lachen, haar stemming lijdt er niet onder), water gedronken en terug in schoon bedje..
    wel irri want heb nu geen idee of ze straks weer in de poep ligt misschien :S (ze werd er net zelf niet wakker van)

zo, genoeg poep-praat van mij.. ;)

morgenochtend maar niet naar babyzwemmen, helaas..

fijne avond & nacht meiden

7. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hier net iets mee gemaakt buren hadden de auto in de fik.... kortsluiting.

Ik lag lekker op de bank kijkt manlief naar buiten en zegt wat doen de buren dan. Ik in mijn pyjama naar buiten brandde had onder de motorkap... buurvrouw met waterslang eronder manlief nog geholpen motorkap op te maken brrrr vond wel eng idee nu ik hier zo zit te typen. Als buurvrouw niet had gemerkt dat die brandde had de carport miss wel in de fik gevlogen incl. Die van ons...

De auto staat nu gelukkig niet onder de carport meer anders kon ik va acht niet eens rustig slapen stel je voor dat die weer vlam vat....

Sorry moest het ff delen

8. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Hè bumpie bah idd maar goed dat hij er niet onder staat.

Maarre wat zie ik .... Nieuwe banner ????

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja.bumoie...dat viel mij ook al op......:p

10. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Ros hoop dat jullie meisje poepvrij blijft vannacht.

Nog steeds geen kat dus. Snap dat je dat niet lekker zit.

11. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Pandora mss is ze nu wel een gast geworden ipv 2011baby. !!!

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    stomme stalker is het :p

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

ja idd een nieuwe banner. Wil een beetje mijn cyclus in de gaten gaan houden. en zo is dat wat handiger. Heb hem ingesteld op 28 dagen dat was deze cyclus. heb het idee dat die schildklier alles ontregeld. Maar nog geen brusje hoor! Mijn waardes moeten eerst goed zijn;)

14. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ik zit ook te twijfelen om niet bloed te prikken.
    Gewoon voor mijn vermoeidheid en vreselijke eetlust.
    Gezond eten gaat echt niet meer en ook mey het gezonde avondetem zijn de porties veel te groot.
    Ik heb schildklier problemen maar waren ondrr controle misschien heeft de zwangerschap veranderd en dan ff alle vitamines meetestem als ze toch bezig zijn kan wel een buisje meer.

Ros ja je snapt niet wat er in het bolletje van ren kat omgaat.
    En beterschap.

Bumpie ik zou ook schrikken van zo brandje.

Ennu die gasten als ik kijk staat erwel eens van zoveel leden en zoveel gasten maar zie nooit andere namen.

15. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Trouwens moet onze date niet nog concreter afgesproken worden nu we weten dat het zat 28juli is.
    En volgens mij werd avontrenland den bosvh goed gekeurd maar weet niet of er al evht een locatie was en dan een handige tijd.
    Op slaapjes valt misschien niet in te plannen maar uit ervaring is dat op die leeftijd vaak rond de middag.
    Dus dan kan je rond 10 uuur afspreken, weet nietof er veel lang moeten rijden.
    En als je kindje het beu raakt kan je altijd gaan.

Maar is maar idee ik was natuurlijk niet de organisator

16. Gwen85

Gwen85 Lid

16 nov 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de condolences! Lief! Vorige week maar een raar weekje. Afgelopen zaterdag een mooie uitvaart gehad. Heb wel vaak meegelezen hier op ZP maar nu alles achter de rug is en alles weer zijn normale gangetje gaat probeer ik weer wat vaker mee te kletsen.

Even een vraagje... Hebben jullie allemaal een mamafiets? Hier nog niets. Ook nog niet rondgekeken. Ik fiets eigenlijk nooit. Woon dicht bij het centrum en doe veel te voet of met de auto. Maar misschien voor Fem wel leuk om wat rond te kijken voor op de fiets?! Twijfels dus, haha.

Wat spannend al die mama's die voor een broertje of zusje gaan! Leuk hoor!

Verder even teveel gekletst om overal op te reageren. Mijn plicht roept... ;) Even mijn meisje uit bed halen.

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Gwen voordeel van een mamafiets is wat meer stevigheid en meer ruimte tussen stuur en zadel maar je kan natuurlijk ook een fietsstoeltje op een normale fiets zetten.

Ennu pandora over die angst moet je heen hier fiets is regelmatigg met kindje voorop, achterop, 1 in draagzak en nog de f ie tskar eraan met 2 kids erin.
    En zo gaan we dan naar de speeltuin.

Maar kan je angst wel begrijpen dat je snel uit balans gaat zeker als je ooit wat meegemaakt heb

18. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo heb alles weer gelezen en ook weer tijd om te reageren.

@josjo en sammie spannend ook hier draaien de duimen

@bumpie dat is zeker schrikken gelukkig zagen ze het op tijd

@ros wat vervelend van je kat hopelijk is hij snel weer terug

@fietsen ik wilde eerst ook geen mamafiets maar ben er nu echt blij mee. Straks weer op de fiets naar me moeder

@pandora volgens mij mogen kindjes vanaf de 9 maanden ook gewoon achterop.

ik ben waarschijnlijk van alles vergeten sorry

Hier vandaag lekker dagje vrij zo maar eens verder gaan met de zolder opruimen

fijne dag allemaal

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb ook geen moederfiets, wel een gewone

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    ik ook geen mamafiets maar n omafiets :D

die baby2011 is inderdaad irritant. Ik ga dan denken dat het misschien iemand is die ik ken en die leest nu dus dat wij voor een brusje gaan terwijl ik dat verder niet wereldkundig heb gemaakt.. vorige week zei een collega die al een poos ziek thuis is: ik heb gedroomd dat jij zwanger bent. En daarna begon ze er weer over en nu verdenk ik baby2011 dat zij het is. haha en al zou ze hier zeggen dat het niet zo is, dan geloof ik het toch niet :p. Maar daarom vind ik haar dus irritant, omdat je niet weet wie het is en dat kan natuurlijk voor iedereen hier gelden maar toch... anyways...

leuk poepverhaal ros! Maarre, wel beterschap... jammer dat je niet kan zwemmen... enne, die rotpoes zou ik huisarrest geven als hij thuis komt haha:)

Maandag komt de kijker van afgelopen zaterdag weer kijken. Spannend!!

maienditje, ik vind 10 uur prima, tegen die tijd doen ze ws geen ochtendslaapje meer. En mocht dat wel zo zijn dan kan ze wel een keertje overslaan... of in de auto er naartoe zal er wel een beetje gesnurkt worden :D

Deel Deze Pagina