@ merry: fijn dat de echo goed is. Misschien wordt het wel een sinterklaas kindje. en een fijne vakantie hier net mirthe's kast op geruimd. toch weer veel spul wat niet meer past dus maar weer een lading op mp vanmiddag.
zelfs als de haartjes nat zijn valt het hier inmiddels een stuk minder op....ben er zo blij mee maar net wat je zegt...de ODDi had beter bijv. 109% kunnen zijn ipv 107% zoals ik al zei weet ik ook niet wat wij bij 107% hadden gekozen....maar 112% was.zo overduidelijk een nog heel jong zwanger stelletje had ooit aan mijn schoonmoeder gevraagd "worden alle kindjes met zo'n plat hoofd geboren?" .ze waren geschrokken van M. zijn hoofdje en durfde het niet aan mij zelf te vragen
damn, heel bericht geschreven en nu alles kwijt, was niet meer ingelogd, aaargh... dus ff kort.. joepie pandora, coole M fotomodel, tuurlijk ben je trots! merry, fijn een goede echo! Moet je daarvoor je blaas vol hebben? Dat wist ik niet (meer)? maienditje, hopelijk wordt het beter op de laptop, kan er soms ook geen touw aan vastknopen hihi. hier: vraag er maar niet om, ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, maar weet ook niet wanneer ik het wil vertellen eigenlijk.. ik kom vanzelf wel met nieuws . ws dan ook op fb, ivm irritante mysterieuze meelezers hier..
Mijn mama ligt in het zh nu. Gister opgenomen. Longontsteking..stem weg..ernstige bloedarmoede. Van alles wat. Gister ontzettende pijn,druk op haar borst. Afwachten verder.
Sterkte siren met je moeder. En als aug mama's hebben we afgesproken om elkaar een keer te ontmoeten voor degene die dat leuk lijkt. Natas regeld het moet je haar ff berichten
Merry wat fijn dat de echo weer goed was Siren, heel veel sterkte met je moeder! Heb hier vanochtend de ha gebeld, kreeg een hork van een assistente aan de lijn. De dokter zou me wel bellen vandaag en nog voor ik kon vragen hoe laat ongeveer (ivm werk) had ze de hoorn al opgegooid. Ze vermeldde nog wel even dat een loopoor niet zo erg is, want dat doet niet zeer! Pardon?! Ik zit hier verdorie met een meisje van nog geen 9 maanden oud die al dik 4 maanden met oorontsteking zit. Hoezo niet erg?! Maar goed, dokter belde vanmiddag laat terug. Spoed achter de kno had volgens hem niet echt zin, de wachttijd is heel kort en als we daar eenmaal zijn zal het allemaal snel gaan was zijn verwachting. Als we maandag nog geen oproep hebben moet ik even naar het ziekenhuis bellen. En als het me dan te lang duurt voor we een afspraak hebben (langer dan 2 weken wachten) dan moet ik de praktijk weer bellen en gaan ze alsnog proberen iets te regelen. Evi slaapt vooral vandaag, is in totaal maar drie uurtjes wakker geweest. Plicht roept... Fijne avond!
hoi hoi @ siren: sterkte met je moeder. pfff gisteravond zo opeens misselijk om kwart voor 9 nog iets chips gegeten en om kwart voor 10 naar bed gegaan met beetje hoofdpijn en erg misselijk. Ben wel gelijk in slaap gevallen kwam manlief om 12 uur in bed nog steeds heel erg misselijk. Toen 1x gespuugd en toen was het over. Nog wel beetje raar in de maag maar voel me verder goed. Zou dit buikgriep zijn of is er iets verkeerd gevallen? hopelijk krijgt mirthe het niet
ik heb wel migraine maar dit is anders. Voel me nog niet 100% beetje raar in me maag nog. Straks nog lekker ff slapen
Ik ga als een razende hier. Net woonkamer gepoetst. Dadelijk Liz in bad doen en ontbijt geven. Daarna boodschappen. En dan wil ik om 13.30 bij mijn ma op t bezoekuur komen en daarna wil man nog ff de stad in... Hij zoekt al heel lang een bepaalde wii-game. Mannen!?
Bumpie, dat hebben Evi en vl ook gehad begin van de week. Soort van super snelle griep ofzo. 1 Dag buikklachten, misselijk en overgeven en daarna ging het weer beter. Heel vaag... Beterschap!!
@Siren sterkte en beterschap voor je mams! @Josjo neem alle tijd hoor, we horen het wel als er nieuws is en zodra jij dat wil delen.. en tot die tijd duimen we gewoon allemaal voor je mee, toch @Linn pff, sommige mensen.. mag jij zelf bepalen wat je wel en niet erg vindt voor je kindje @merry gefeli met de goede echo! @bumpie beterschap hier ook een ziekenboeg beebje al een paar dagen ziekjes, (buik)griep en/of tandje, koorts is wat gezakt maar nog steeds warmpjes en veel dunne poep.. ze eet al een paar dagen maar heel weinig, en vanmorgen heeft ze haar melk (borstvoeding) direct eruitgegooid en daarna met haar brood (paar kleine stukjes) hetzelfde ik probeer haar iig genoeg water te laten drinken en geef hele smooth dingen in kleine porties (wel beetje fruit op bijv net).. zielig!! en zelf superverkouden geworden, is natuurlijk niet zo ernstig maar voel me dan gelijk zo belabberd, keimoe, spierpijn, hoofdpijn, etc. nu mijn man even gestuurd om boodschappen te doen, kunnen beebje en ik in alle rust ziekjes zijn en ook nog een heel magere, vermoeide kat krijgt lekker 'aansterkvoer' van de dierenarts en ook goed uitrusten na zijn avonturen ik wens iedereen een fijn, blij en gezond weekend toe