Ik zag dat jullie meelezers soms vervelend vinden dus ik dacht laat ik even sociaal doen. Ik ben ook een meelezer. Mijn dochter is van 30 juli en ik merk dat ze toch meer overeen komt met de kindjes hier dan de juli kindjes. Ik vind het leuk om te lezen wat jullie kindjes met dezelfde leeftijd doen en leren. Dus vandaar dat ik af en toe hier kom spieken! Maar ik ken jullie persoonlijk niet dus ik link geen informatie door ofzo
Linn fijn dat jullie nu geholpen worden. Siren sterkte Hier net de stagiaire gezegd dat ze niet met hoeft te komen. Pff werd er zo gek van. Nu wel veel drukker natuurlijk maar wel ook relaxter denk ik. Dadelijk de kids wegbrengen die blijven vanavond bij mijn broer slapen. Jens heeft er zin . nichtje is 9 maanden ouder, neefje is 2 en een Jens in mini vorm.hihi Vanavond gaan vl en ik samen uit eten. En morgenvroeg moet ik vroeg al de haren van een communicant doen. Ander nichtje van ons, daarna gelijk naar de kerk. Dan kids weer halen en dan naar het feest . Drukke dag. Alleen zo balen van het weer. Het feest word in een speeltuin gehouden. gelukkig kunnen we binnen zitten maar wel jammer voor de kids. Hoop dat het dus droog is .
@lin: Fijn dat je vrijdag al mag komen! Hopelijk is er snel een oplossing voor haar oorontstekingen @blondi: klets gezellig mee @ leeuwtje: Veel plezier vanavond en morgen! Hopelijk valt het weer mee hier zo mirthe in bad doen en dan lekker relaxen op de bank. Voel me nog niet super. Als ik iets eet krijg ik weer buikpijn en ben erg moe. Hopelijk is het morgen over
@linn super hopelijk voelt Evi zich snel weer de oude @bumpie beterschap @blondi gezellig dat je ook mee komt kletsen Hier vandaag lekker eerder naar huis van me werk was erg rustig en mocht iemand weg
linn....jeahhhhhhhh. hoop dat jullie meisje snel van de oortjes ellende verlost is blondi...welkom ziekenboegjes....beterschap siren....sterkte met je moeder leeuwtje.....veel plezier vanavond nou...m. ligt in bed zonder helm :x kwam vanmorgen thuis van mijn werk en meneer lag met zn kont in de lucht op zn buik te slapen.....hele afdruk van zn helm aan de zijkant van zn hoofd als ze op hun buik gaan slapen moet ivm veiligheid de helm af baal er een beetje van.....moeten natuurlijk zoveel mogelijk helm uurtjes maken
jaaaa linn, goed nieuws!! Super zeg! en blondi, we vinden meelezers niet irritant, alleen als ze blijven zwijgen
Thnx ladies Pandora, hoe komt het dat het helmpje dan niet veilig is? Heeft dat met verstikkingsgevaar te maken? Bumpie, beterschap. Linn, gaan ze vrijdag alleen onderzoeken of al echt actie ondernemen? Ik vind het alsnog wel lang wachten, ach gos je meisje (en jij) Leeuwtje, heb je lekker gegeten? Is Femm ook uit logeren? Alvast veel plezier morgen. Siren, jee wat erg van je moeder! Sterkte. Ros, jij ook al beterschap! Heel vervelend om verkouden te zijn. Er zijn ergere dingen maar het zit dan meteen in je hoofd niet lekker. Zal nog even wat over mij vertellen. Ik woon samen met mijn vriend. We zijn niet getrouwd, dat gaat hopelijk nog wel eens gebeuren. Op 30 juli is onze dochter geboren, haar naam probeer ik niet openbaar op het forum te zetten maar als we vriendjes worden kan je een foto album zien met haar naam. Ik heb een hele makkelijke zwangerschap gehad maar een erg zware bevalling en de kraamtijd was nog erger. Met onze dochter is alles steeds goed gegaan alleen mijn lichaam is niet gemaakt om te bevallen enzo Ze kan zitten (niet zelf gaan zitten), ze is 2 weken geleden voor het eerst in de box gaan staan. Ook zegt ze mama en papa. Alleen het is een boefje want ze zegt alleen mama als ze zich pijn doet of als iets niet lukt en ze mijn hulp wil. Kruipen doet ze niet, ze heeft een aparte manier van tijgeren. Als er nog iets is wat jullie willen weten...! Verder dan dat heb ik niet terug gelezen. Dan kan ik bladzijdes vol typen haha
inderdaad mag dit niet ivm verstikkingsgevaar waarom was je kraamtijd zo erg als ik vragen mag? mijn lichaam is wel gemaakt om te bevallen...juist niet om zwanger te zijn echt ik doe nog liever 1000 dezelfde bevallingen, ipv 1 dezelfde zwangerschap ( bevalling duurde in totaal nog geen 4 uur....25 min. geperst zonder persweeen ) en ik heb je toegevoegt als vriendje ik zet de naam van mijn zoontje ook niet op het forum
ik heb je ook toegevoegd zo maak je ons wel nieuwsgierig natuurlijk haha. Ik zeg de naam wel hier maar ook steeds minder.. maar de foto's staan in een prive album dus die kan je nu ook zien hier ook geen lichaam gemaakt om zwanger te zijn, al hoop ik dat ik het bij een tweede beter kan relativeren allemaal. De bevalling was heftig. 4 weken te vroeg en daardoor er mentaal nog niet klaar voor en dat nekte me een beetje. Daarna een week of 6 was best heftig, is toch een prematuurtje en dat kon je merken, al was het maar 1 weekje voor de 37 weken, maar is nu helemaal bijgetrokken hoor Leuk, zo'n boefje hier trouwens al 6 weken papa papa papa en vandaag een heel duidelijke mama (was steeds wawa en baba hahaha)
Linn, super dat ze snel gezien kan worden door de kno! Ik weet als geen ander hoe het is als je last van je oren hebt! (Lees zo n 14x geopereerd) Blondi, welkom!
Wat praten jullie veel!! Kyan is hier ziek steeds 39+graden sinds gisteren, eet slecht,drinkt slecht en wat er binnen komt is er ook zo weer uit arm ventje...
Pandora, dank je! Hele leuke naam van jullie zoontje! Josjo, ook jouw dochter heeft een leuke naam! Heerlijk hé, als ze mama zeggen. Ik smelt dan helemaal... Mijn verhaal; Mijn vliezen waren donderdagmiddag gebroken maar verder gebeurde niks. Ik moest me zaterdagochtend om 8 uur melden om ingeleid te worden omdat ze binnen 48 uur geboren moest zijn. Vrijdag begonnen de weeën toch uit zichzelf maar ze deden hun werk niet goed, 's nachts om 4 uur was ik het beu en gingen we naar het ziekenhuis. Daar kreeg ik weeënopwekkers. Om half 6 had ik 2cm, om half 8 had ik 4cm. Toen kwamen de weeën zo snel op elkaar dat ik in paniek raakte. Om half 9 vroeg ik om een ruggenprik en om 9 uur werd die gezet. Toen ik rond 9.20 terug was op de kamer werd de ontsluiting gecheckt, volledige ontsluiting.. Ze denken dat ik voor de ruggenprik al heel ver was maar ze hebben voor de ruggenprik de ontsluiting niet meer gekeken ivm infectiegevaar. Toen werd de ruggenprik dus meteen weer uitgezet (balen, het was zo heerlijk) Na een uurtje of 2 had ik persdrang maar ik mocht niet meepersen en moest op mijn zij liggen omdat ze verder moest zakken. Rond 1 uur mocht ik mee gaan persen, het persen heeft in het totaal nog 68 minuten geduurd. Na de bevalling kon ik niet plassen. Ik moest heeeeeeel nodig maar mijn blaas deed het gewoon niet. Ik moest 1 nacht blijven en mocht daarna met vaste katheter naar huis. Na 2 dagen moest ik een hele dag terug om te kijken hoe het plassen ging. Niet goed, na een plasje bleef er nog ruim 700 ml urine in mijn blaas zitten. Ik mocht naar huis maar het hield wel in dat ik na elke plasbeurt ik na gekatheteriseerd moest worden, ik moest dit zelf leren of mijn vriend moest het doen. Godzijdank wilde mijn vriend dat voor mij doen (mijn redder in nood) Dus 2 weken lang moest ik na elke plasbeurt gekatheteriseerd worden. Ik heb mijn vriend eens terug moeten bellen van de boodschappen omdat ik moest plassen.. Na 2 weken ging het plassen goed dus mochten we stoppen. Ook heb ik in 3 weken tijd 2 borstontstekingen gehad. 1 zo erg dat ik weer bijna in het ziekenhuis terecht ben gekomen omdat de koorts zo hoog was en niet wilde zakken. Onze dochter heeft heeeel veel gehuild. Ik voelde me verschrikkelijk, ik had 2 á 3 uurtjes slaap per nacht. Ik denk dat mijn dochter misschien heeft gevoeld hoe kl*te ik mezelf voelde, ik vond haar helemaal niet leuk de eerste weken (doet pijn om dit te typen). Heeel lang verhaal. Dit is trouwens voor het eerst dat ik mijn verhaal zo uitgebreid vertel
Haha een bolletje, dat klinkt schattig Laatste keer CB is zo'n 8 weken geleden denk ik, toen woog ze 9,6 kilo en was ze 69,5 cm. Lengte zit ze precies op het gemiddelde en dr gewicht is vanaf haar geboorte +1. Ze heeft vooral stevige bovenbenen, van wie zou ze dat toch hebben..