Hier rustig weekend aan het houden, maar lees wel bij. Blondi welkom en een heftig begin van iets wat mooi moet zijn. Fijn dat je meisje het super goed doet. Verder zieke mensen/beebies beterschap
Van papa?! Wel een stevige meid dus, kan geen kwaad hoor die reserves, heeft Kyan ook, die woog 2 wkn geleden 11 kg
Welkom blondine, hier ook een juli baby (eigenlijk augustus) Morgen laatste vakantiedag en dan nog een week les aan de 4e jaars en dan de examens... Alle zieken beterschap! En eindelijk een doorverwijzing
@blondi wat een mooi meisje is jullie dochtertje en wat een leuke naam. Heftig hoor die bevalling en de tijd erna. Hopelijk kun je nu met volle teugen van je meisje genieten. @zj geniet van je laatste vakantiedag @hier Mirre is een nachtje logeren moesten naar verjaardag en ze lag zo lekker te slapen bij opa en oma dat ik het zielig vond haar wakker te maken. Manlief is werken dus ben lekker alleen. zo maar eens me bedje opzoeken
Goedemorgen! Pandora, hoe ging het vannacht? M weer op z'n buik geslapen? Balen hoor dat z'n helm dan af moet, maar alles voor de veiligheid natuurlijk. Sammie, hoe gaat het met Kyan? Hoor het erg veel om me heen en hier heeft het ons ook niet overgeslagen helaas. Vl en Evi hadden vorige week allebei zo'n twee dagen flinke griep. Hele heftige, maar ook hele snelle gelukkig Beterschap! Hoop dat het daar net zo snel weer weg is! Blondi, ik ga zo even vriendjes met je worden Ben wel nieuwsgierig naar dat bolletje haha! Heftig hoor, zo'n bevalling, maar vooral de tijd daarna als ik dat zo lees... Gelukkig dan altijd maar dag de clichés grotendeels waar zijn he? Zo'n kleintje maakt een hele hoop weer goed KNO gaat vrijdag eerst onderzoeken inderdaad, het is de eerste afspraak. Hoop dat hij een beetje snel kan en wil handelen, dan zijn we met veel geluk deze maand nog van de ellende af Hoor verhalen dat kindjes soms na 2 weken al geholpen kunnen worden... Maar goed, eerst vrijdag maar eens zien natuurlijk
@blondi je bent van harte welkom om mee te lezen en te kletsen hoor 30 juli is natuurlijk al bijna augustus, ze scheelt maar 2 daagjes met mijn poppetje en naar dat de bevalling en kraamtijd zo zwaar zijn geweest.. ben je inmiddels wel goed hersteld? ik zal je ook even toevoegen want ben nu wel benieuwd naar je meisje.. kom je ook meekletsen op facebook? @pandora jammer dat het helmpje af moest.. klinkt idd niet comfi hoe hij dan kwam te liggen @Sammie beterschap voor Kyan! vanmorgen om 6.15 uur lag beebje te piepen, ging haar uit bed halen en ze was zo zielig! al paar dagen ziekjes maar was tot nu toe wel vrolijk, maar ze lag alleen maar te piepen en te kreunen, heel suf en slapjes, huilerig.. gebeld met HAP en toch maar even langs geweest vanmorgen, maakte me echt flink zorgen even volgens arts is het een 'gewone' buikgriep, ze is niet uitgedroogd, zal hopelijk snel overgaan.. ze hield gister niks binnen qua brood en eten dus ik zorg iig dat ze genoeg drinkt (bv en water) en kleine beetjes fruitmoes.. bah echt zielig als je kindje zich zo slecht voelt hè! ben zelf ook ziekjes (verkouden) maar mijn man is nu ook niet lekker dus dat schiet niet op, loop ik alsnog te rennen en voor iedereen te zorgen.. zouden morgenochtend naar het CB gaan voor controle maar dat ga ik maar afbellen.. hopelijk is de zondag bij jullie water beter begonnen.. fijne dag dames!
Morguh!!! @blondi, heftig verhaal! Zul je zien, dan gaat er van alles fout. Zal je ook zo even toevoegen. @mijn ma, ze moet nog wel even blijven. Volgende week onderzoeken. @zieke beebjes (en ouders)... Beterschap!!!
Wondertje, is Mirre fijn uit logeren geweest? Doet ze dat goed? zj84, ik had ook een weekje vrij en mag morgen weer beginnen. Gelukkig werk ik niet zoveel Linn, het begin is in ieder geval gemaakt. Krijgt ze dan misschien ook buisjes ofzo? De clichés zijn inderdaad waar! Ze was het helemaal waard. Ros84, wat zielig voor je dochter. Je wil ze dan zo graag helpen of het ziek zijn overnemen. Als moeder heb je geen tijd om ziek te zijn hé Siren, heeft je moeder al eerder zulke heftige klachten gehad? Ik ben weer helemaal opgeknapt. Heb het er alleen nog moeilijk mee hoe ik de eerste weken over mijn dochter dacht, welke moeder vindt haar kind nou stom? En ze is nog wel zo'n heerlijk meisje! Maar ja, hormonen denk ik.. Het niet kunnen plassen vond ik het heftigste, dat is gewoon iets wat je doet zonder na te denken. Ik moest zo nodig maar het ging gewoon niet. Heel vreemd is dat. In het ziekenhuis had ik ook een leuke verpleegster die zei dat het misschien wel nooit goed ging komen..
Ja, mijn moeder sukkelt al jaaaaaaren. Vroeger was ze vaste klant in het zkhs. Heb heel wat uurtjes in mijn jeugd daar doorgebracht.
Goedemorgen dames. Hier een goede nacht gehad zoals altijd eigenlijk, jeremy werd kwart voor tien wakker. En ben zelf gewoon lui aan het zijn, beetje bankhangen. Straks naar de praxis om een kastje te halen, willen we jeremy zijn speelgoed inzetten op zijn kamer. En moet nog steeds mijn gipsbuik verder afwerken. Van de week wel de eerste kleertjes ingelijst dus das klaar
Had juist vandaag gepland staan om wat bij te lezen, kreeg ook al commentaar, haha... Dus... ga efkes een blz. of 10 terug.... tot zo!
Owkee, ben ik weer.... Sorry dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb, dames Heb niet alles teruggelezen, maar gelukkig ook op FB het een enander bijgehouden met een schuin oog, haha. @Ros, die kat van jou houdt er zeker een hoop vriendinnetjes op na in de buurt? Eerdaags word je 's morgens wakker van een hoop gemiauw, zit zijn hele harem onder het slaapkamerraam @Fietsen; tis Mei nu, volgende week de eerste Moederdag (joehoe!) en eind van de maand ben ik jarig, dus hoop een dezer dagen voor een fiets te gaan shoppen. Heb nu al een paar keer 's avonds zo'n "gat" gehad dat Hidde wakker was, het spelen een beetje beu was en dat ik bij mezelf dacht: was mooi geweest als we een stukje hadden kunnen gaan fietsen! Maar aaaaargh, met beeb in draagzak fietsen.... knap hoor, maar ik zou het niet durven... Vond het al rete-eng om met mijn 2 oppaskindjes op 1 fiets weg te gaan @Meeting: Vond 10:00 uur ook wel een beetje vroeg om eerlijk te zijn, denk ook niet dat ik dat ga redden met de eerste fles (zal met OV moeten komen, is dat dan goed bereikbaar vanaf station?) Dan vind ik 13:00 uur al veel beter! @Pandora: Stoer joh, manneke als model op de Pacco-site! Post je een link als ie erop staat???? @Merry: fijn, weer een goeie echo! Hoe voel je je op dit moment? Ik las dat je nu inmiddels op vakantie bent; wil je eens laten weten achteraf of je misschien hebt misgegrepen en iets hebt vergeten mee te nemen? Heb wel een lijstje gemaakt nu, volgens mij redelijk compleet, maar voor ons is de voeding het belangrijkste om niet te missen, de rest kan in noodgevallen allemaal ter plekke worden aangeschaft. @Siren; heel veel beterschap voor je mama, knuf! @Leeuwtje: heb het waarschijnlijk gemist/over het hoofd gezien, maar wat was er met je stagiaire? Heb ook veel stagiaires gehad toen ik in een winkel werkte, allemaal van die jonge meiskes die het leuk vinden om kleding en schoenen te verkopen. Maarja, in een winkel moet er ook gepoetst worden, alles netjes hangen en zetten, vracht uitpakken etc., en dan meenden ze dat ze alleen maar kassa hoefden te doen (want dat was dan weer wél leuk, duh...). @Blondi; leuk, weer een forummer erbij! Bedankt hoor..... Nog meer berichtjes om terug te lezen, haha!!! Maar wel gezellig! Zal zo ook eens vriendjes worden (heb hier heel weinig vriendjes volgens mij, dat vergeet ik steeds te regelen...) Stand van zaken hier: Hidde is geloof ik een beetje bekomen van zijn sprongetje, echt 2 a 3 dagen dolle pret gehad, tjongejonge... Dan nog icm tandjes, och, hij was toch zo gezellig... De nachten zijn gelukkig wel goed blijven gaan, dat is dan weer prettig. Hij is druk bezig met tijgeren; als je hem met het juiste speeltje lokt, komt hij een heel eind, en verder draait hij graag rondjes op zijn buik, haha... Hij krijgt ook steeds meer schik in zijn BounceBounceBaby; springt zich soms helemaal suf op dat plateau, zo leuk om te zien! Pasgeleden in de supermarkt zo'n fotosessie met hem laten doen, alleen de timing was niet optimaal. Kwamen net van de diëtiste af dus dacht, ik ga in 1 moeite door, maar hij was best moe. Zitten dus vast ook een heleboel suffe foto's tussen, hihi, maar ook wel een paar hele leuke. Misschien ook nog een paar mooie om aan de oma's te geven in een lijstje, voor Moederdag Moet ze van de week gaan bekijken. Verder beetje aan het voorbereiden op de vakantie (ja, wij ook al), heb er zo'n zin in, en ben er ook echt wel aan toe. Ben ook heel benieuwd hoe het zal gaan met Hidde vliegen, hihi. Op de terugweg jammergenoeg wel een late vlucht/nachtvlucht, dus denk dat we op de laatste dag de kamer nog voor een dag bijboeken, zodat Hidde in elk geval nog even lekker kan tukken en we ons nog rustig op kunnen frissen enzo. Tot zover voor nu, zal proberen het weer een beetje bij te houden, amar als jullie over 2 weken weer een radiostilte opmerken, dan lig ik met mijn luie reet in de zon
Bij mij helpt het helaas niet (die pil bedoel ik dan).... ben nog steeds voor in mijn bikini op zoek naar plaktieten...
heeeeeeej klus ik had je gemist enne check mijn facebook voor de link naar de pacco site....hij staat er al op....maar ze schrijven ook nog een blog, ook met zijn foto erbij vannacht had ie weer op zn buik geslapen....de noppen van de aerosleep stonden helemaal in zn gezicht gedrukt hij zal wel lekker geslapen hebben zo, want ik moest hem om 8.20 voor ging werken wakker maken vanmorgen belde mijn a.s man schatje hij staat in de box sukkeltje...waarom gisteren niet toen mama gewoon thuis was :x morgen weer meting van zn hoofdje....spannend vandaag ben ik aan het werk....dit is mn 4e weekend achter elkaar :x
whahaha ik moest.pas op een feestje nog aan je denken....stond op de wc een achternichtje van mijn vriend haar plaktieten goed te plakken in haar bh ik kwam terug van de wc en zij tegen mn vriend......ziet lekker uit in dr korte rokje ( is ook echt een bloedmooie meid ) alleen een beetje jammer van die plaktieten mijn vriend huh hoezo... nou zie haar net kipfilets in dr bh plakken het leek best wel wat in haar topje en wij hadden nooit bedacht dat het neppe tieten waren toch lullig als je denkt een grietje met dikke tieten aan de haak te hebben geslagen en je gritst tijdens een eerste vrij partij 2 plaktieten uit een bh mijn vriend en ik hebben er best wat lol om gehad maar als ik nog platter zou zijn dan ik al was, zou ik ook plaktieten kopen echt wel
@Klus zo knap hoor, weer bijgelezen en gereageerd jammer van de timing van zijn fotoshoot, wanneer krijg je de foto's? hopelijk zit er genoeg leuks bij, vast wel met zo'n mooi model @kat nou hij zal zijn kattenharem dan maar even moeten missen, hij heeft de komende dagen huisarrest hij is echt een mager scharminkel nu, even lekker bij-eten en uitrusten.. denk dat ik hem voorlopig ook 's nachts binnenhou want hij verdween steeds in de nacht (overdag doet hij alleen 'fijn' zijn behoefte even in onze tuin of die van de buren) bah beebje is echt ziekjes, zo zielig! heel veel slapen en als ze wakker is is ze huilerig en hangerig, heeft volgens mij wel honger en dorst maar net heeft ze ook weer haar water en (paar hapjes) fruithapje uitgespuugd, bleh manlief ligt ook al heel de dag zielig te zijn in bed (zoals alleen een man dat kan jullie kennen het wellicht).. baal wel een beetje dat ik zelf niet even zielig ziek kan zijn en dat híj voor míj zorgt maar inderdaad, een mama kan niet ziek zijn I guess.. @plaktieten had ik onder mijn trouwjurk aan, maar meer omdat een gewone bh er niet onder kon en dit stond wel netjes @Pandora aaaah hij staat in de box, wat stoer.. en wat jammer dat hij niet even op jou gewacht heeft @date had ik ook gemist, was toen nog niet bij FB, maar is ook een flink stuk reizen voor mij.. wat gaan jullie doen? @blondi heb je toegevoegd.. wat een schatje, je dochter! en zei ik daar ook al, maar wij hebben hetzelfde badpakje cute hè!
Klus, jij woont toch vlak bij mij? Kan je wel oppikken bijv bij station Nijmegen? Of zit ik er nu weer eens naast te lullen?