lege enveloppen. Hebben wij hier ook gehad. nou net terug van huisarts. Volgens haar ligt het echt aan me schildklier en moet ik het rustiger aan gaan doen. Geen puf is geen puf. Moet manlief maar meer gaan doen volgens haar. Hij zit toch in de ww. Nu gaat ze hem dat vrijdag duidelijk maken dat ik me niet aanstel Ben echt in huilen uitgebarsten net zooo moe ben ik. Ze zegt de waardes gaan de goede kant op maar als je schildklier ontregeld is is je hele lichaam ontregeld. Nu gaat ze vrijdag met manlief praten. Ik zit er zelf wel bij. Alle klachten komen volgens haar daar dus van. Ze zegt als je telkens maar door gaat komt de klap later dus rust rust rust. Je mankeert nu echt een keer wat en je beeld je niets in. (Toen ik nog aan de pil was had ik enorme angstaanvallen(hypochondrie). Dus vandaag doe ik niets meer beetje achter pc hangen.
Bumpie fijn dat de ha met manlief gaat praten. Maar ze heeft gelijk wij als vrouwen gaan vaak maar gewoon door en door maar ja je moet naar je lichaam luisteren. Verder weinig te melden ga rustig avondje op de bank hangem. Morgenochtend twee kindjes en s middags babyzwem en dan donderdag werk en weekend
Heb het net eens geprobeerd, leek in eerste instantie goed te gaan, werd netjes gevraagd welk formaat ik wilde. Toen mailprogramma geopend, op verzenden geklikt, en nou weet ik niet waar het is gebleven; overal behalve in mijn postvak...
ja idd ook angstaanvallen. Heb cognitieve gedragstherapie gehad. Dit heeft goed geholpen. Net ff me leidinggevende gebeld met het verhaal ( 1 uur gebeld haha) En ze snapt me helemaal ze had vanmiddag al het idee dat ik me compleet niet lekker voelde en me het huilen nader stond. Ze leeft met me mee en als er iets is mag ik altijd bellen. En dat ondanks haar eigen verlies van haar dochtertje! heerlijk zo'n collega waar je goed mee kunt praten. nu lekker bank hangen
mijn kat is terug!! jooeeeehoe, hij kwam net zomaar weer binnenlopen en ziet er prima uit (iets slanker )
Ja ros wat een goed nieuws @trouwen wij zijn 8-9-2010 getrouwd. Hebben gelukkig geen lege enveloppen gehad.
Joepie ros !!! Die heeft een hangover weekend gehad. jammer dat hij niet kan praten . maar fijn dat hij terug is . bumpie fijn dat je leidinggevende begrip voor je heeft. nu manlief nog even wat meer .
Ros wat fijn dat je kat weer terug is! Trouwen, wij zijn 18 mei 5 jaar getrouwd. Wel een feest enzo, maar in het huis van mijn ouders. 80 daggasten, maar toch heel kleinschalig. Bruiloft compleet van de envelopjes kunnen betalen, maar dat was niet de opzet. Zijn wel binnen 6 weken getrouwd, was allang gevraagd, maar kwam er telkens niet van. Maar toen kochten we samen een huis en dan was het toch wel heel makkelijk Huwelijksnacht hihi echt wel...
Yeah Ros, dat is goed nieuws! Heeft hij rode wangetjes . Wij zijn 2,5 jaar geleden getrouwd met een superfeest en heel veel lieve leuke mensen!
Het einde van een onzekere tijd en vanavond weer lekker slapen ros. Gelukkig is hij ongedeerd. Ik ga naar bedje, tot morgen
Ros, fijn dat poezebeest weer terug op het nest is! Ons zieke caafje is maar een errum ding... Heb druppels voor zijn blaasontsteking, maar ik krijg hem maar niet aan de eet, gisteravond nog klein blaadje basilicum maar vandaag niks meer, ook niet gekeuteld dus. Had nog wel dwangvoer in huis, maar zelfs dat krijg ik er niet fatsoenlijk in. Kijken of hij de nacht nog doortrekt, kweet het ook niet, is ook niet goed op temperatuur. Hidde wilde vanmiddag de andere caaf aaien; meteen een hele pluk haar in zijn handen, ocherm. Doet ie bij de hond ook, niet lekker aaien, maar meer vlooien, lijkt het wel En als ie de kans zou krijgen, zou hij oog nog het oor van de hond in zijn mond stoppen. Verder is het vandaag een lief jungske geweest, wel een stomn kort slaapje van 18:10-19:00, maar ja, daarna lekker nog liggen spelen effe tot de laatste fles. Achteruit schuiven begint vormen aan te nemen
Vind het altijd zo clever van de dames die hier de stiekeme meelezers opmerken, ik let daar nooit op. Dus ik dacht, laat ik ook eens naar onderen scrollen, en wat staat daar? Kabouter Klus, Pandora+ Ben je er stiekum tussenuit geknepen, Pandora?! Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (2 leden en 1 gasten) ‎Kabouter Klus, ‎Pandora+ Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (2 leden en 1 gasten) ‎Kabouter Klus, ‎Pandora+