Hier even een snel berichtje uit het zonnige Turkije . @ Blondi, welkom en wat een heftig verhaal. Ik kon ook niet plassen na de bevallig en moest daardoor ook een nachtje blijven. De volgende dag was het nog niet optimaal, maar wilde heel graag naar huis dus ik mocht het zelf in de gaten houden. Maar ik begrijp dat je die eerste weken moeilijk vond, maar dat moet je jezelf niet verwijten. Nu gewoon genieten van jullie kleine meisje. @ Klus, ik zal na de vakantie mijn lijstje even doorsturen en laten weten wat ik ben vergeten. Tot nu toch nog niets, maar dat kan nog komen.... Het is alleen wel veel wat je mee moet nemen. En vandaagis nog maar de eerste dag maar ze heeft al 2 kledingsetjes versleten. Madam wilt alleen maar kruipen.... Vannacht moesten we om 3 uur weg, want de vlucht was om 5.55 uur. Aylin had al niet echt goed geslapen, dus vond het wel moeilijk om haar wakker te maken. Pas na 2 uur in het vliegtuig heeft ze even geslapen. Ze was erg druk bezig met het flirten met iedereen.... Het stijgen en landen ging trouwens goed. Morgen gaan we weer vliegen, dus hopelijk gaat dat ook goed. Daar zal ik waarschijnlijk geen internet hebben. Dus tot snel en ik hoop op goed weer in Nl!
@Blondi heftig verhaal, hopelijk kun je het een plekje geven. Er wordt niet vaak over gesproken maar het komt meer voor dan je denkt, en daar kun je niks aan doen. Knap dat je het hier op durft te schrijven!
Tuurlijk Merry, maak ons maar lekker...! Pandora hihi leuk hè, als ze gaan staan . Hier ook volop sinds n week echt zelfstandig. Vanmorgen hoorde ik haar om 7.45 en toen ik op haar kamertje kwam, stond ze in haar bed met haar breedste smile haha smelt!
Werkt dat niet vaak zo met die kleine dondersteentjes? Hidde was straks zo lekker leip aan het doen in zijn bounce, we piesten bijna in de broek, haha , Ik zei al tegen manlief: "Ik ga de camera niet pakken want voordat ik die tevoorschijn heb gehaald, is ie al gestopt met gek doen". Half uur daarna toch een poging gewaagd, klein beetje gelukt! Zal morgen effe op FB posten! Josjo, wat is "vlakbij"? Kan idd wel naar station Nijmegen komen, dat is wel te doen; optie effe openhouden, nie vergeten, schrijf het even op voor mezelf, haha... Straks een hoop gedoe hier achter in het park, wij naar buiten kijken wat er loos is; zijn ze doodleuk zowat in onze achtertuin een luchtballon aan het oplaten, haha! Ons manneke gauw effe in de wagen gehesen en wezen kijken, je had die ogen moeten zien Als schoteltjes zo groot, zeker toen die ballon de lucht inging. Ga denk ik van de week toch een Zapp Xtra zitting aanschaffen voor de vakantie. Vond de gewone zapp zitting nog zo recht, alhoewel Hidde daar wel echt heel mooi inzit! Maar zo voor de vakantie, als we lang en veel wandelen (lees; slenteren over de boulevard, terrasje hier, terrasje daar) heb ik liever dat hij wat gemakkelijker kan liggen. Had wel een knakenbuggy met ligstand aangeschaft, maar die vind ik bij nader inzien niet zo comfortabel... Dus hoppa, we gooien er maar weer wat centen tegenaan, gheghe. Baal alleen dat ik er niet eerder aan heb gedacht want we zijn maandag in duitsland geweest en daar zijn ze ca. 10 tot 15 euro goedkoper. @Merry; dat idee heb ik ook wel dat ons manneke straks op de luchthaven en in het vliegtuig alle harten veroverd, haha, want vooralsnog lacht hij werkelijk naar iedereen
Heerlijk die vakantiesin het vooruitzicht. Hier 16 mei weg voor 2weken. Maar gewoon met ons eigen huisje achter de auto, heb vliegangst. Iedereen een goede nachtrust toegewenst. En zieke beebies en mama's nog beterschap
nou ik heb net de boel onder gekotst en lig nu beroerd in bed lig me af te vragen hoe ik het ooit vol heb gehouden, 8 maanden lang elke dag kotsen kon me er ff geen voorstelling meer van maken....nu weet ik het weer....zo beroerd wou ik me nooit meer voelen...en hier lig ik dan met zo'n zure zere kots strot...bah
@blondi ja Mirre heeft heerlijk geslapen bij opa en oma werd om 9 uur pas wakker. Is heel makkelijk kindje die slaapt overal @pandora beterschap @merry zou je mij je lijstje ook willen sturen? wij gaan in juni en ben zo bang dat ik iets vergeet @klus als je die andere zitting koopt is hij dan in zijn geheel in te klappen? Wij hebben ook een zapp xtra maar die mag niet mee tot aan de gate omdat hij niet uit een stuk bestaat. Hij mag dus wel mee als we hem meteen inchecken maar das niet handig.
Ik heb ook de xtra en das twee delen. Zitting los van frame. Vind dat wel een nadeel maar verder fijner dan de normale zapp. Maar klus dat word dan een hele nieuwe wagen want enkel een losse zitting heb je toch niks aan, of bedoelde je ook een nieiwe wagen dan. Knap hoor dat jullie allemaal vliegen met die kleintjes
@ pandora: Hopelijk voel je je iets beter. In iedergeval beterschap. ik ben er nog niet vanaf gelukkig niet meer overgeven. Maar voel me echt niet fit. Hele dag misselijk. Lijk wel zwanger. Gelukkig weet ik dat dat niet zo is. Vandaag ga ik wel werken. Mocht het toch niet gaan moet me collega toch maar komen van haar vrije dagje. Maar ga ervanuit dat het lukt. Iedereen fijne dag! hier schijnt het zonnetje al
Je kunt van de Zapp Xtra een losse buggyzitting bestellen die je op het onderstel van de gewone Zapp kunt zetten, dus hoef daar geen complete nieuwe wagen voor aan te schaffen hoor. Quinny Zapp Xtra Buggyzitting Blue Scratch 2012 | Quinny Zapp Xtra Buggy | Baby-Dump Is ingeklapt idd in 2 delen, en officieel mag ie zo in 2 delen idd niet mee naar de gate, maar ik heb al van een paar mensen vernomen dat je gewoon moet doen alsof je neus bloedt, min of meer. Zij zijn meerdere malen met een Zapp Xtra wezen vliegen en hebben hem tot aan de slurf mee kunnen nemen gewoon. Niet ingecheckt, wel gewoon netjes 2 stickers gekregen, eentje voor het onderstel en eentje voor de zitting. Ik neem overigens sowieso voor de zekerheid een draagzak mee, dus mochte de buggy persé wel ingecheckt moeten worden, hebben we nog altijd een oplossing achter de hand. (ik snap die redenatie eigenlijk niet, bedenk ik me nu; als je de Zapp Xtra van tevoren in zou moeten checken, dan bestaat ie toch evengoed nog uit 2 delen als je hem inklapt? What's the use then? Of ben ik nou zo blond?)
Merry, oh wat heerlijk! Vandaag schijnt de zon hier ook weer maar nu zit mijn vakantie erop Pandora, haha de volgende primeur van je mannetje is voor jou Voel je je al wat beter? Kabouter Klus, had je de quinny zapp ook met een reiswieg of gebruik is deze echt als buggy? Waar ga je naartoe op vakantie? Van je verhaal over de quinny snap ik helemaal niks, nog nooit zo'n wagen in m'n handen gehad! Maienditje, hier nog 1 met vliegangst! Heb je al wel eens gevlogen? Wondertje, wat handig dat ze zo goed slaapt. Bij mijn schoonouders slaapt D wel goed maar bij mijn moeder wil het nog niet zo goed lukken. Vind dat wel zielig voor mijn moeder, ze doet zo haar best haha Bumpie, werk ze! Ben wel jaloers op al die vakantiegangers hier! Wij gaan pas in september een weekje weg, dan willen we naar Erperheide gaan van Centerparcs. Nu druk bezig met een babyshower organiseren voor mijn schoonzus, ik krijg in september een neefje
Zo het is weer lang geleden dat ik nog van me heb laten horen. Met Tristan gaat alles goed. Die kruipt vrolijk rond, staat en loopt als hij zich vast kan houden en wat hij het leukste vindt om te doen is springen. Altijd en overal maar springen, mijn benen zitten onder de blauwe plekken haha. Echt een actief kereltje dus bij mij schiet de slaap er wel eens bij in dus ik loop wel vaak moe rond. En ook altijd zoveel te doen, er komt geen eind aan. Blijkbaar zijn we ook begonnen aan een rondje alles gaat kapot. We hebben de koelkast/vriezer en de wasmachine al vervangen en nu heb ik de indruk dat de microgolf het niet meer zo lang gaat trekken. Oven doet het ook niet meer maar zat te denken om dan in plaats van een nieuw fornuis en een nieuwe microgolf gewoon een combioventje te kopen. Ga me nu weer klaarmaken want ik ga zo 'kookles' geven bij nichtje. Na heel wat aan/uit en heen en weer verhuizen is ze nu definitief bij haar vriend ingetrokken en ze had me gevraagd of ik haar het een en ander kon leren om klaar te maken zodat ze wat meer afwisseling hebben.
even bijgelezen. Druk hier, meisje erg uit dr hum en wil alleen mama en een jongen die groot wil zijn en geen luier meer aan. Gaat vaak wel goed, maar moet wel ff helpen. Ook al 2nachten zonder luier gehad die goed gingen gaat hoop schelen in de luiers Alleen vervelend dat als hij moet, zn onderbroek naar beneden doet en dan ""nat" roept, denk elke keer datie in zn broek plast blondi, welkom! vakantie, zou ik ook wel willen maar kan ff neit. Ach ja, zijn onderweg naar antwerpen, misschien daar nog ff stad in. *karen, waar woon jij eigenlijk in belgie? euhm...weet niet meer
QUOTE=blondi;12672579]Ik zag dat jullie meelezers soms vervelend vinden dus ik dacht laat ik even sociaal doen. Ik ben ook een meelezer. Mijn dochter is van 30 juli en ik merk dat ze toch meer overeen komt met de kindjes hier dan de juli kindjes. Ik vind het leuk om te lezen wat jullie kindjes met dezelfde leeftijd doen en leren. Dus vandaar dat ik af en toe hier kom spieken! Maar ik ken jullie persoonlijk niet dus ik link geen informatie door ofzo [/QUOTE] Hai Blondi Inmiddels een paar dagen verder, maar volgens mij kom je al heel vaak spieken hi hi Welkom! Zo wat een heerlijk weertje vandaag! Had er niet op gerekend, dus des te leuker. Was hangt weer eens lekker buiten vandaag. En straks nog lekker een stukje wandelen als het zo blijft. @Vakantie: Je kan merken dat de tijd ervoor weer is aangebroken. Wij zitten over 5 weken ook al in Frankrijk. Tijd vliegt. Het is trouwens voor het eerst dat we zo ver gaan met de kindjes. Met de oudste nooit gedaan: door allerlei omstandigheden is het er niet van gekomen. Iemand nog gouden tips voor dingen die absoluut mee moeten? @ziek,zwak en misselijk: allemaal beterschap ermee! (hier even afkloppen, nog niks hier in huis...) @Pandora; bij mijn beide jongens de primeur met staan bij oma in de box Nou ja, ik gun haar het pleziertje wel. Liever dat dan bij het kdv @Blondi; pittige tijd rondom je bevalling. Fijn dat het nu allemaal goed gaat en dat je je schuldig voelt dat je je dochter niet leuk vond, is helemaal niet zo erg. Die hormonen doen gewoon hele rare dingen met je en je hebt er totaal geen invloed op... @fotosessie: Wil na de zomervakantie als R. rond het jaar is een shoot laten doen van de jongens. En dan een hele mooie uitvergroten voor aan de muur! Nog genoeg ruimte, want er hangt nog niets (nieuwbouwhuis, en op het oude appartementje van mij had ik niet echt iets hangen wat ik nu heel graag weer terug wil hangen..) Had bedacht dat ik dat mooi van mijn verjaardagsgeld kon doen (was dit weekend jarig) maar ben helemaal verwend met allerlei soorten doucheschuim, scrub, bodylotion....Kan nog wel 3 jaar vooruit nu zelfs als ik het iedere dag gebruik Beetje jammer, maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken dus doen we dat ook maar niet. We sparen gewoon nog even door voor de fotoshoot! @Guppekop; zou wel heel fijn zijn als hij zindelijk is! Hier dachten we het een hele tijd geleden ook dat hij er bijna aan toe zou zijn, maar nu ontkent hij zelfs dat hij gepoept heeft soms...Maar deze zomer moet hij er wat mij betreft ook aan geloven. Moet het even wat langer mooi weer zijn. Weet ook nog niet helemaal hoe ik het wil doen, want ik werk natuurlijk ook nog 3 dagen, en daar van is 1 dag bij mijn moeder (die wil er ook wel aan mee werken) en 2 dagen kdv, dus daar moet ik nog even navragen hoe dat dan in zijn werk zal gaan daar. Verder sluit ik me even bij Gup aan...Ik weet ook niets meer..... Geniet ze allen van het mooie weer! Oh ja Antwerpen, leuke stad!
olleke gefeliciteerd nog dan! wel jammer, drogisterij ipv geld Antwerpen is wel leuk ja, alleen de havens zijn net zo saai als alle andere