Dames, hier ben ik ook weer eens! Het is druk, druk en nog een druk, hihi. Met beebje gelukkig alles goed. Heeft nu het omrollen van rug naar buik onder de knie, zo leuk! Hij rolt de hele dag door het huis en helaas dus ook naast het kleed. @Blondi Ook van mij nog een (laat ) welkom! @Ros84 Hoeveel koffie heb je vandaag al op?
Kabouter Klus, bestaan er rompertjes tegen eczeem? D. heeft ook last van eczeem. We hebben 1 zalf voor als het echt erg is maar dat is hormoonzalf dus die mogen we niet te vaak smeren en hydrocortison en vaseline lanette moeten we elke dag smeren. 99 euro voor een supermarkt fotoshoot?! Was dat wel professioneel? Ik ben hier 75 euro kwijt bij een fotograaf en dan alle foto's op cd-tje. Ros, ieuhw bloedproppen, met dank aan jou krijgt D nooit een broertje of een zusje!! Wat een nacht zeg.. ik zou daar nu niet zo goed meer tegen kunnen denk ik. D slaapt nu eigenlijk altijd gewoon door. Heel af en toe een nachtmerrie maar dan is het even troosten en ze slaapt weer. *afkloppen* Linn, niet echt heel aanhankelijk hier maar als ik bv naast haar zit op het speelkleed of op de bank dan wil ze wel dat ik haar vasthoud. Vind ik erg schattig want normaal houdt ze totaal niet van knuffelen dus ik grijp deze kansen om lekker te kroelen Sammie, jij ook al zo'n nacht. Hoe lang duurt de 6e ziekte? Pandora, met die tampons was een hint van M, hij wil broertje/zusje Lori, leuk hé dat rollen! Geen last van een kindje dat overal aan zit aangezien ze niet kruipt Ze heeft maar een aparte manier van voortbewegen, niet tijgeren maar ook niet kruipen. Ze beweegt zich voornamelijk met dr armpjes en als het verder weg is gaat ze net zo lang rollen totdat ze er is. Soms gaat ze half op dr kop staan met dr bolle kont in de lucht. Twijfel of ze nog gaat kruipen.. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie ongeveer wonen want een aantal wonen best dichtbij mij denk ik.
Vanmorgen gewerkt. Zit nu in het zkhs bij mijn moeder op bezoek. Ze moet nog wel ff blijven. Lizzy is hier ook. Gister naar CB geweest..drama!!!! Ze weegt ondergemiddeld, is ff ziek geweest... Veel gespuugd. Heb ook gezegd dat dat daar aan ligt. Willen niet echt luisteren pffff! Ze eet nu weer goed, net 2hele boterhammen op! Vanaaf lekker verse aardapp met bloemkool. Komt goed! @pandora, al beter?? @linn, hoe voelt evi zich? Ze sukkelt al lang met haar oortjes he?.
He (mede) augustus mama's! Zo af en toe spiek ik hier even hoe het gaat, om een beetje te kijken of jullie tegen dezelfde dingen aanlopen. Ik zag laatst dat jullie het niet zo op 'anonieme' meelezers hebben. Als het goed is zien jullie mij nooit (ben afgeschermd) maar toch vind ik het wel zo netjes om even te laten weten dat ik meespiek Ken jullie overigens niet persoonlijk, wel heb ik ook zo af en toe meegelezen in het aug buikjes groepje. Ik heb me nooit aangesloten omdat het vaak ontzettend hard ging, maar ik merk dat ik de laatste tijd meer tijd heb (want jippie het gaat lekker hier ), jullie niet zo hard meer gaan en dus vaker met jullie meelees.
Siren, zo zat het cb hier de vorige keer ook. "ze groeit niet goed" JA DUH! Kind had twee weken niet gegeten en amper wat gedronken. Niks van aantrekken, is ze zo weer bij Zoe, klets gerust mee hoor nu je wat meer tijd hebt Gezellig!
Ros na zo navht knap je zelf ook niet echt op. Jeremy is nooit aandacht vrager geweest, leg je neer met speelgoed en doet zijn ding. Nu ideaal want komt wel na een tijdje in de keuken kijken ofzo. En ja door de week is het voor hem net pf hij altijd vijf broers/zusjes om hem heen heeft dus ja die vermaakt zich wel. Iets te goed want hij wil lief meespelen maar de grote vinden dat niet leuk. Zoe welkom. Vakantoe is hier eerder in zicht gaan vrijdag al en dan ga ik maamdag 1 dag terug om te werken . Moest eerst tot donderdag. Ben wel aan vakantie toe. Ga morgen ook langs de huisarts en bloed laten prikkem gewoon algemene check up. Blijf zo moe steeds. Nou kids hier worden wakker
siren....nee ben nog niet zo fit maar heb het tijdens mn 2 vrije dagen zo.belachelijk druk gehad dat ik nog geen tijd heb gehad.om ziek te zijn maar over een uurtje vertrek ik met M. naar bed slapen tot papa thuis komt heb niet meer overgegeven...maar voel me grieperig/belabberd blegh
@Blondi; Yep, verschillende soorten eczeem-pakjes zelfs. Je kunt even met je HA overleggen, misschien is die er nog niet mee bekend. Onze HA kwam er zelf mee, en we krijgen ze dan ook op recept en vergoed! Zijn begonnen met pakjes van Padycare, wil nu overstappen op Dermasilk, lijkt me wat comfortabeler voor de zomer. Beide merken zijn te Google-en hoor!
hier zijn de laatjes en kastjes nog niet ondekt maar dat zal vast niet lang meer duren Gister een rietjes beker gekocht, dat gaat helemaal prima van de tuitbeker snapte ze weinig. Ik oefen ook al regelmatig met een gewone beker, wat met hulp ook best aardig lukt.
@aanhankelijk ja, erg, maar misschien ook nu omdat ze ziekjes is.. wil voor troost ook alleen naar mama ipv papa (normaal vindt ze ons allebei best leuk ) @laatjes, kastjes ja hier ook ontdekt, moeten het echt goed kruipende-baby-proof gaan maken.. volumeknop van de stereo heeft ze ook al ontdekt die glimt zo mooi.. @slechte nacht ahw, meer dus last van.. hoop voor iedereen op een betere nachtrust vannacht! @koffie haha ehh 2 kopjes maar, ben gek op koffie maar van teveel ga ik weer stuiteren maar ja, al zou ik meer willen, kom er verder niet eens aan toe om een kopje te zetten en rustig op te drinken met zo'n aandachtvragend beebje @blondi grappig dat ze zo'n eigen manier van voortbewegen ontwikkeld heeft.. zo komt ze er ook, toch? dat omrollen overal heen deed mijn poppetje eerst ook en waar woon jij dan (ongeveer)? ik woon in de buurt van Rotterdam, volgens mij komt er verder niemand uit de buurt behalve JustMe een beetje..? @Zoe welkom! gister controle CB afgezegd ivm ziek beebje, ben vandaag langs het inloopspreekuur gelopen om e.e.a. te vragen en nieuwe afspraak maken, bleek alleen zo vol te zitten dat het óf morgenmiddag kon, of pas over ruim een maand.. tja.. nu gaan we dus maar morgen, hopelijk trekt beebje het een beetje (ze heeft sowieso al een hekel aan het CB, begint altijd te krijsen bij het wegen en meten) ben alleen bang dat ze nu afgevallen is door de buikgriep, ik zie/voel dat ze dunner geworden is.. jammer, want deed net zo mijn best om eindelijk eens richting de 8kg te gaan (ze was 1,5 maand terug 7,3kg) vind het wel lastig dat ze zo zieligjes is.. merk dat ik soms echt even geirriteerd raak omdat ze de hele dag zo'n zeurend gejengel heeft.. ze voelt zich niet lekker natuurlijk, dus is heel sneu voor haar, maar dat geluid werkt na bijna een week (en paar slechte nachten) wel op mijn zenuwen... nu doet ze haar 4e slaapje van vandaag (veel), hopelijk gaat er straks nog wat eten in en gaat ze daarna weer heel lekker doorslapen
@Natas wat voor rietjesbeker heb je? dat lijkt mij ook wel handig, laatst tuitbeker geprobeerd maar kon ze ook niks mee normaal drinkt ze uit een gewone beker maar zou handig zijn als ze ook al iets meer zelfstandig uit een (rietjes)beker kan drinken.. en fles heeft ze nooit uit gedronken
Ik heb die van difrax gekocht, staat op dat hij geschikt is vanaf 9 maanden, tuitbeker is blijkbaar een heel andere techniek. Ze vind het leuk om zelf te doen, ik gaf altijd wel een fles met drinken maar die houd ze dan niet hoog genoeg en zuigt ze lucht aan.
@Ros heel begrijpelijk hoor, zo'n jengeltje werkt op de zenuwen ook al weet je dat ze niet lekker is. Misschien kan iemand even voor je oppassen zodat je even iets voor jezelf kunt doen?
M. rn ik hebben van 15.00-18.00 geslapen papa kwam ons wakker maken heb M. net een potje van 12 mnd gegeven....ging er helenaal in en ook nog een beetje yoghurt de vreetzak zoe1983....welkom grappig dat zich nu ineens allemaal "stiekeme" meelezers melden behalve die stiekeme 2011baby0 ( en ik heb die nog wel gepb't ) heb er geen problemen mee hoor...t is een openbaar forum...dus iedereen mag en kan alles lezen
@zoe welkom @Ros jij woont volgens mij vlakbij mijn schoonouders @blondi ik woon tussen Tilburg en Breda als je de plaats wilt weten moet je maar pb sturen @siren niet druk maken omdat cb hoor. Als Lizzy gewoon tevreden is en weer goed eet komt dat echt wel weer goed hoor @natas wij hebben ook rietjes beker maar dan van nuby @pandora lekker toch zo even een middag dutje hopelijk ben je snel op geknapt. En idd wat heb je haar gestuurd ben benieuwd of ze nog gaat reageren @laatjes ja hier ook ontdekt. Hebben ook een open kast in de kamer staan en daar liggen zo'n 20x op een dag de wii spelletjes uit Hier vandaag ook naar het weeg uurtje van het CB geweest Mirre woog nu ruim 8100 gram en was bijna 2 cm gegroeid in een maand tijd. Daarna nog even gewinkeld alvast een winterjasje gekocht bij de mexx die winkel gaat sluiten en was nu maar 15 euro.
ik heb dr ( of hem ) gewoon gezegd dat ze gerust mee kan schrijven ipv stiekum meelezen......heb dr daarna hier niet meer gezien