@Lori balen zo'n rotnacht.. heeft de koffie een beetje geholpen? sterkte met de tandjes, hopelijk zijn ze snel door @bekkenklachten als bij toverslag waren ze bij mij over na de bevalling, zo blij mee! tijdens de zwangerschap ook frequent bezoeker van de fysio, maar er is niks rechtgezet oid, gewoon veel oefeningen gekregen en geleerd hoe ik het beste kon zitten, liggen etc. sterkte iig voor degenen die er nog last van hebben! @Josjo wat superschattig dat ml heeft gevingerverfd met haar! zal idd een kunstwerk zijn voor moederdag.. benieuwd of mijn man aan zoiets denkt .. @nacht ging hier weer wat beter alleen ze was om 5.30 uur al klaarwakker... moet echt weer even in het normale eet- en slaapritme komen na het ziekzijn, maar lijkt me logisch.. ze is iig weer helemaal vrolijk en eet prima, dus hopelijk vliegt het gewicht er nu ook weer aan
Leuk, Josjo, dat er stiekum geknutseld wordt voor Moederdag! Ik moet het hier nog zien wat die dag me brengt, maar Hidde zijn papa is niet echt van de knutsel, haha... Had gehoopt mijn mamafiets dan te hebben, maar er is nog geen actie ndernomen; niet dat ik weet, tenminste. Heb wel meer dan duidelijk hier boven mijn bureau een papiertje hangen met merk, type, framemaat en welke zitjes, dus wie weet verrast papa me nog... @Olleke; is een vast oppas-adresje, ja; twee zusjes, die heb ik nu sinds een jaar of... pfff.... 4, denk ik.... Die kunnen gelukkig goed met elkaar spelen, maar soms zijn het ook keline heksjes, hihi @Gup; goed van de kleine man zeg!!!! echt knap, ben benieuwd hoe dat tzt hier gaat. @ZJ: oeh ja, spannend, trouwerij.... Niet teveel stressen he?! Zucht, alweer zo lang geleden voor ons ('06); zal eens een keer kijken of ik mijn jurk nog pas! Tja, de foto's van Hidde opgehaald straks... was erg verleidelijk... Zaten ook 3 erg mooie doeken bij, maar ze waren schijtduur, dus niet genomen (#zeizemetpijninhethart#)... Vind het wel jammer dat ze nu de prullenbak ingaan, ergens.... Snif.... Maar ga nu effe kijken hoe de foto's zijn als we ze gaan inscannen zelf, en wie weet dat ik ze dan kan gebruiken om zelf een doek te bestellen... Ietsje goedkoper, gheghe... Hier al lekker vies drukkend weer; manlief zou vanavond gaan sporten, vond ik maar niks. Ben op zich niet bang voor onweer, maar als ik hoor wat ze allemaal voorspellen.... Straat heeft hier al verschillende keren blank gestaan en ik ben zo'n blonde die echt niet weet wat te doen als er stoppen springen, haha... Nou, efkes gauw fotokes spammen nog (zijn in het echie wel scherp, hoor!)...
Kabouter klus, wat is Hidde leuk! Voorspellen ze zoveel slechte dingen dan? Mijn vriend is vanavond werken en ik ben echt een schijtert met onweer en harde wind enzo.. Pandora, wat een supergoed nieuws dat je zijn helmpje eerder af mag! D heeft ook een plat hoofdje maar bij het cb vinden ze het steeds wel meevallen.. misschien zit het dan tussen m'n oren. Maienditje, wat vervelend van je blijvende vermoeidheid. Hebben ze ook al gezegd wat er gaat gebeuren als er niks uit de bloeduitslagen komt? Josjo, dat is zo leuk, een zelfgemaakt kado! Heb mijn vriend even duidelijk gemaakt dat ik dat het leukste vind om te krijgen. Hij heeft een heel erg duur kado in gedachten voor mij voor moederdag maar dat moet hij niet doen.. Leeuwtje, ik heb er nog nooit van gehoord, een triggerblabla Laten we hopen dat het iets voor je doet. Hoe kom je er eigenlijk bij om daarnaartoe te gaan? Raadde iemand dat je aan? Guppekop, hahah ik had van jou al eens meegekregen dat je op een schip woont. Vind ik erg knap want lijkt me niet altijd makkelijk. Ros, jammer dat je fiets zolang duurt. 'Gelukkig' is het toch geen weer om te fietsen Beterschap voor alle zieken!! Jullie mening/ervaringen gevraagd; vandaag een beetje een druk dagje gehad en dochterlief had maar een middagslaapje van ong 30/45 min gehad. Normaal is dat 2 uur. Toen ik thuis kwam heb ik haar vrijwel meteen in bed gelegd omdat ik vond dat ze echt nog moest slapen omdat het anders veel te kort is. Nu heeft het zeker 3 kwartier geduurd voordat ze sliep! Ze was niet aan het huilen of mopperen maar lag gewoon te spelen en te kletsen in bed. Had ik haar er beter uit kunnen halen of is het goed zo?
Wauw Klus, wat een gave foto's! En Hidde is inderdaad een mooi manneke! Ik heb hier nog wel een leuk vriendinnetje voor hem. Haha. Waar had je ze nou laten maken?
Even op wat ik onthouden heb... Bekken Pandora, welke oefeningen doe je nu nog dan? Ik heb in januari de laatste keer therapie gehad en doe ook wel oefeningen, maar denk dat ik volgende week de therapeut maar weer bel Kom echt niet meer alleen van de bank als ik even gezeten heb... Vriend vroeg gister al of ik niet een testje moest gaan doen tis nog niet helemaal zo erg als toen, maar t komt wel in de buurt zo... Zieke kindjes Heel veel beterschap!! Lori, hoop dat je een rustigere nacht in gaat! Hidde Mooie foto's! Kan me echt zo voorstellen dat je met pijn in je hart een keuze moest maken! Blondi Lekker laten kletsen toch? Evi ligt ook zo vaak in bed te spelen en te kletsen. Vindt ze fijn denk ik Slapen Evi is 's ochtends ook weer steeds vroeger wakker... Gister duurde het bijna drie kwartier voor ze in slaap viel. Normaal is het op bed leggen en klaar, maar nu heeft ze echt flink laten horen dat ze het er niet mee eens was. Verlatingsangst begint hier nu echt te komen helaas... Hoop dat die fase gauw voorbij is! Oortjes Ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen! Echt niet normaal! Vannacht geen oog dicht gedaan. En normaal ben ik toch vrij nuchter in die dingen Pff...als het om je kind gaat... Weer Hoe is het bij jullie? Hier nog steeds droog en drukkend..
Vies klammig warm weer met af en toe flinke regenbuien. Spannend linn, succes morgen! Ben ook erg benieuwd. Wat vervelend dat jullie nog zoveel last hebben van het bekken, zeker nu de zw alweer een tijdje achter ons ligt.
Hier ook regelmatig geklets in bed, vaak laat ik dat wel even gaan, soms valt ze dan wel in slaap en soms niet.
linn....welke oefeningen, euh beetje lastig uitleggen, maar alle oefeningen die ik van de bekkentherapeut heb geleerd lang zitten op een harde stoel kan ik niet...en van de week was ik aan de wandel met M.liep ook echt weer als een oud wijf :x en wat ik al zei...na de seks ( ik onder ) dan moet ik daarna echt mn bekken langzaam in moddel trekken en pijn dat t dan doet :x nou ik ben al weer een paar dagen duizelig :x het ging verdomme zo goed met de nieuwe pil echt een hele maand geen klachten...nu 2e strip en het gedoe begint weer morgen weer naar de HA....maar weer bloedprikken :x mn vriend denkt dat het nu gewoon komt door de enorm slechte nachten de laatse 2 weken met M. dat het door vermoeidheid komt maar ik weet het niet, voel me weer ff niet oke heb me vanmorgen ook ziekgemeld....stond te tollen op mn benen toen ik de fles aan het maken was en gisteren op het werk ruim een uur duizelingen...moest me overal aan vasthouden
hier kwam het net met bakken uit de lucht raam stond nog open...slaapkamer blank verder erg drukkend en klam weer klus......mooie foto's van Hidde heel soms vind ik Hidde op M. lijken...hidde heeft een bepaalde blik die M. ook heeft
Voor de nieuwe dames in het topic er is een uitje gepland op 28 juli, wie mee wil kan mij een pb sturen met email adres dan voeg ik je toe op afspreken.nl
Veel beterschap Pandora! Heb je zelf een idee waar de klachten vandaan kunnen komen? Ik zou graag mee op date willen met jullie! Maar helaas, wij vieren 29 juli de verjaardag van D .. Volgende keer beter. D is dan gewoon tevreden in bed hoor maar ik twijfel of ze wel moe was..
Blondi...ik heb een tijd terug al bloed laten prikken en toen was er niks te vinden....ben toen eens na gaan denken...voor dat ik stopte met de pil om zwanger te worden had ik hier ook veel last van.....na het stoppen en tijdens de zw.schal helemaal niet 2 maanden na de bevalling begonnen de klachten weer extreem moe, duizelig, hartkloppingen, niet lekker in mn vel, paniekaanvallen dus ik heb de HA maar eens om een andere pil gevraagd.....vanaf de stopweek van mn oude pil tot 3 dagen geleden voelde ik me echt super goed....lang geleden dat ik me zo goed voelde dus ik was er al bijna van overtuigd dat de klachten door mn oude pil kwamen want wel erg typisch om maanden lang klachten te hebben die weg zijn wanneer je met iets stopt ja,nou heb ik de afgelopen 2 weken ook echt zware nachten gehad met M. en veel gewerkt, ben idd super moe daardoor....dus het zou nu daardoor kunnen komen maar goed wil dat wel zeker weten....want ik word echt voort erg angstig van die duizeligheid
Zo, ik ga proberen mee te kletsen. Zal ik mezelf eerst even voorstellen. Ik ben 28jaar en ik woon met mijn man, dochter en 2 poezebeesten in Noord Holland (regio Amsterdam). Sinds 9 augustus zijn we trotse ouders van een prachtige dochter. Zij is met 38.6 weken zwangerschap ter wereld gekomen na een vlotte bevalling van in totaal 7,5 uur. Zwangerschap was, ondanks bandenpijn en vermoeidheid, over het algemeen best prima. Maar zwanger zijn is niet helemaal mijn ding! Na wat problemen in het begin (verborgen reflux) gaat het nu lekker. Ze eet goed, drinkt goed (hoewel ze de melk wat saai begint te vinden) en slaapt sinds kort 11-12 uur per nacht Tot 1,5mnd terug was ze helaas elke 2 weken ziek (vooral veel buikgriep) waarvoor ze ook kort is opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm. uitdroging. Gelukkig gaat het dus nu weer beter. Ik zelf werk, 3 dagen per week sinds kort. Ik heb een contract van 28 uur maar heb sinds een paar weken 4 uur ouderschapsverlof opgenomen waardoor ik lekker 2 dagen per week thuis met mn moppie zit. Ik zal proberen straks wat foto's te uploaden naar mijn profiel maar ik wil ze niet openbaar maken (net zoals haar naam). Dus ben je nieuwsgierig? Voeg me maar toe dan mag je haar zien En als jullie verder nog vragen hebben, roept u maar!