Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik let daar ook helemaal niet op op meelezers ;) Wel grappig dat meelezers af en toe even opgeschrikt worden door een post met hun naam erin haha!

Oh Ros, wat moet jij BLIJ en OPGELUCHT zijn! Heerlijk dat ie weer terug is :) Ja, zou ook wel benieuwd zijn wat ie allemaal uitgevreten heeft :p

Bumpie, fijn dat je je hart zo kunt luchten bij je leidinggevende, nu hopelijk je man ook nog wat meer bijgevijld door de ha en dan moet jij gewoon even heel goed je gemak gaan houden.

Sterkte met werken Natas!

Las op fb wat dingen over Mees dat ze haar zin door wil drijven en M. die bijt in neuzen. Nou hier is madam ook hardhandig geworden, kom je te dichtbij met je hoofd dan pakt ze je haar en trekt er keihard aan! En ze krabt en slaat in je gezicht. In het begin wel grappig, maar ga het wel even indammen nu.... Dat drammen van Mees herken ik ook, zou dat het beginnende kattekoppen van meisjes zijn ;)

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    tooske...dan heb ik een kattenkoppen jongen ;)
    ook haren trekken, gezicht slaan, krabben ;)
    en kwaaaaaaaaaad worden als ik zeg "NEE M......dat mag niet"
    hij heeft mijn temperament....kleine driftkop :)
    weet niet of ik daar blij mee ben ;)

het neuzen bijten begon trouwens als een spelletje...waren beetje gek aan het doen samen....blaas scheetjes laten op zn wang..en stoeien
    toen ie eenmaal op dreef was begon hij in mn neus te bijten....hij heeft zelf niet in de gaten natuurlijk dat die tandjes scherp zijn...dus ga het niet meer goed vinden
    maar hij had er gewoon de slappe lach van...en dat was zo gaaf om te zien

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Goeiemorge dames!!!

Heb even een vraagje. Beinvloed de pil zw.schapstesten?? Ik wil ff een testje doen ivm dat foutje wat ik gemaakt heb. Dan hoef ik de stopweek niet in... Ben dan altijd ongelooflijk ziek (migraine), dus liever niet. Is de test posi dan stop ik per direct. Heb al problemen op mijn werk ivm mijn migraine en wil liever niet weer ziekmelden.

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Liz was ziek gisterav en vannacht. Heb bij haar gewaakt en ban brak nu. Maar het lijkt beter te gasn. Ze heeft net wat gegeten.

Ros!!!! Ben blij voor jou!!! Woehoe!!! Geef hem maar goed te eten

5. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Kan je geen antwoord geveb siren.
    Fijn dat liz iets opknapt maar toch beterschap.

Jeremy begint echt tijgern te oefen gooit zelf speelgoed verder zodat hij zichzelf uitdaagt moeite te doen om er weer bij te kunn en, als het het heeft gooit hij het weer weg.
    Lachen om te zien

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    goeiemorgen allemaal! pffff zeker een goede morgen hier met mijn lieve kattenvriendje weer thuis :D ben zo blij en opgelucht dat hij er weer is :)

@Klus caafje=cavia? ook een zielig beestje dus :( hoe gaat het nu?

@neuzen bijten oh?? hier nog niet gebeten :p al is beebje idd wel een beetje fysiek 'agressief', ze slaat me graag in mijn gezicht en krabt e.d. ehhm maar verder is ze héél lief

@Siren geen idee of de pil een test beinvloed, lijkt me eigenlijk niet...?

7. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Caafje is cavia, ja. Had 'm gister overdag apart om eten en ontlasting in de gaten te kunnen houden, hele dag niks:(. 's Avonds op schoot nog dwangvoer geprobeerd en druppels voor de blaasontsteking. Vond zijn temperatuur toen maar niks, veel te koud. Dus heb 'm voor de nacht weer bij zijn dochtertje gezet, en vanmorgen lagen ze idd lekker tegen elkaar aan, ze was 'm echt aan het warm houden. Vannacht 1 keutel, eten nog niks volgens mij...

Bijten doet Hidde nog niet gelukkig, haren trekken graag!!!!:D Hij krijgt zelfs die korte haren van papa te pakken.
    Is erg aan het kletsen de laatste dagen, maar moet nog een beetje aan zijn vocabulaire werken;). Vannacht wel weer heerlijk doorgeslapen, echt fijn.

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ben ook nog naar de ha-post geweest. Ze spuugde zoveel, niet normaal. Ondertussen ligt ze nu alweer 1,5 u te slapen. Als ze wakker wordt kijk ik of ze wat fruit lust.

Nee denk ook niet dat de pil beinvloed. Ik wilde eerst stopweek inlassen. Maarja dan is het voor 95% zeker dat ik ziek wordt. Geen zin in! Mijn moeder zei dan ga je toch even een test halen. Leek me wel een goed idee. Op aanraden van de ha heb ik 4x per jaar stopweek namelijk.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Klus, hier ook een harentrekker haha.. Leuk he?! Bijten zeker nog niet.. Ze heeft namelijk 0 tanden!!!

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    al getest?

11. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    #91 Tooske, 18 apr 2012
    Laatst bewerkt: 18 apr 2012
    Ja ben ook benieuwd Siren....

Wat grappig lijkt me dat ook om te zien Maienditje :D

Hmmm, dus M. is de mannelijke kattenkop hier haha! Das ook wat dat je niet blij bent dat ie op jouzelf lijkt Pandora :cool:

Ja hier pakt ze ook de korte haren van vl, met 2 handen en trekken maar en een lol ;)

Vanmorgen weer gaan zwemmen, beebje ligt nu uitgeteld op bed, ff fruit en wat drinken erin gejopt en hop naar bed. Die zal wel lang slapen denk ik nu, was om kwart voor 9 al lui, terwijl we pas om half 10 moesten zwemmen! Maar ze heeft het weer enorm naar haar zin gehad. En we hebben Wondertje weer gezien :p

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    haha M. harst ook graag het borsthaar van papa....hij had laatst 's-morgens gewoon een hele pluk in zn handen :D

aan het begin van vlgnd week zal ik er ook een testje aan wagen.....nieuwe pil was de eerste week niet veilig

13. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, veel makkelijker dan klooien met van die hete wax :D

Nou, jullie maken het allemaal wel spannend met de testjes ;)

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik schat wederom de kans klein in......maar wil het wel ff zeker weten ( ivm wel/niet starten nieuwe strip ;))

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    siren en en en? spannend....! En Pandora ook n test hihi als ik jullie zo hoor ga ik niet nr 2 zijn, eerder nr 4 :D

hier ook bijten en dingen grijpen (in bad ziet ze mijn tepels, haar ogen worden dan groot en dan is het GRIJP! Auw haha). Ik probeer haar wel af te leren, maar niet perse door nee te zeggen, maar door iets anders aan te bieden, een speeltje ofzo. En als we in bed liggen en ze grijpt naar mijn mans haren/wangen/oren/ogen, net wat binnen het bereik ligt dan zeg ik doe maar aaien en pak dan haar handje en aaien we hem samen in zijn gezicht hihi. Geen idee of het helpt, maar heb ooit een interessant artikel gelezen over nee-zeggen en daardoor wil ik het anders proberen aan te pakken. Trouwens, als ze naar het wijnrek tijgert en een fles wijn probeert te pakken (zie, ze lijkt toch op haar moeder :D) dan zeg ik met iets dwingendere stem haar naam (en achternaam) en dan kijkt ze verschrikt op hihi. En dan weer die afleiding met wat anders.

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wij zeggen ook "zachtjes doen M. doe maar aaien" :D

dat zou wat zijn....ik.nr 2 of 3 :D
    pfooeeeeeeweee :D

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hij lijkt in alles op mij....uiterlijk en karakter tot nu toe
    hij heeft alleen de mooie grote ogen en lange wimpers van papa

maar dat heetgebakerde had hij niet perse van mij hoeven hebben
    het rustige van papa had ik niet vervelend gevonden iig

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Vergeet mij niet :p

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Testers, getest?!

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier hebben de katten, hond en papa en mama het ook te voortduren.
    Katten en hond worden onthaard.
    Papa zijn oren hangen en nog half aan :p
    Mama der haar is uitgedund en tepels al een paar keer omgedraaid (bij papa ook).
    Vele spullen hebben de grond al van dichtbij gezien dus erg herkenbaar allemaal.

Deel Deze Pagina