Potverdikkeme, dat is me ook heftig, zeg... Dan vallen er wel wat puzzelstukjes op de plaats, if you don't mind me saying... Krijg daar sowieso altijd de rillingen van, of ik de mensen nu ken of niet. Ben er dan zo eentje die zich helemaal suf kan piekeren wat die mensen heeft bewogen, maar dat is natuurlijk onbegonnen werk... Wat me voor de nabestaanden altijd een nadeel lijkt bij ZM, is (tenminste, zo hebben we dat in ons dorp wel eens meegemaakt) dat er een heel geruchtencircus op gang komt over hoe en wat, dat lijkt me bijzonder pijnlijk om te ervaren.
ja geruchten krijg je dan zeker maar wat mijn zusje betreft....zij was heel haar leven al doodongelukkig, en met de beste hulp van de wereld was zij niet gelukkig geworden ik heb er vrede mee en ben zelfs trots op haar.....vind haar keuze super super dapper......ga dr maar aan staan het is voor ons nooit als verrassing gekomen....ze wou al als klein meisje het liefst dood zijn ze heeft daarvoor verschillende mislukte pogingen gedaan......en dat was elke keer heftig
@Josjo wat jammer dat dat bod veel te laag was.. die mensen denken vast; tja we kúnnen het proberen.. @moederdag eh nee is idd niet voor oma toch.. al dacht ik nu OEPS ik had nog iets voor míjn mama willen regelen (die komt morgen oppassen als we uit eten gaan).. niet meer aan gedacht, aaaah, ik ga nog snel even iets in elkaar knutselen een mooie tekening maken ofzo, haha @uitslaapbeebjes: jaloers! wow, heerlijk zeg! ik was al blij dat ze vanmorgen om half 7 kwam.. @Pandora 4 uur is echt te vroeg, ja, da's gewoon nog midden in de nacht.. hier was het de laatste dagen rond 5.15/5.30 uur, vond ik ook maar niks.. meestal geef ik eerst een bekertje water in de hoop dat ze daarna verder slaapt.. zo niet dan geef ik toch maar de borst en leg ik haar weer in, slaapt ze vaak nog een uurtje.. wel balen want voor ze ziek werd had ik de eet- en bedtijden net wat later gekregen maar dat hele ritme is nu omgegooid.. probeer nu weer elke dag om haar alles iéts later te geven en iets later naar bed, hopen dat ze dan ook iets langer slaapt @Linn wat vreselijk van die buurman, hartverscheurend dat iemand zich zo eenzaam en naar kan voelen.. @Pandora ...heel heftig van je zusje een goede familievriend heeft ook zelfmoord gepleegd, ik was toen een jaar of 11 en snapte er nog niet zoveel van.. nu ik in de geestelijke gezondheidszorg werk en met eigen ogen zie hoe mensen kunnen lijden 'snap' ik dat iets meer.. vreselijk wat iemand kan doormaken en hoe eigenlijk niemand echt kan helpen.. hm beetje schril contrast maar wilde nog even iets positiever eindigen dat wij vandaag een fijne dag hebben gehad, beebje was vrolijk en at en sliep goed, vandaag voor het eerst 2 slaapjes ipv 3 (houden zo).. op visite geweest bij mij ouders, was gezellig.. nu ligt ze er sinds 19u in en mijn maag lijkt weer wat normaler dus mama neemt zo ff een wijntje en hoop ook dat ik morgenavond lekker uit eten kan met een gezond, welwillend maagje beterschap en sterkte voor degenen die dat nodig hebben, fijne avond & nacht voor iedereen!
Slecht internet op de laptop dus ga niet volop reageren. Vandaag naar joepie geweest in breda, zie je filmje fb. Hij had het naar zijn zin en mochten gratis naar binnen want volwassenen waren gratis en kinderen onder de 1 ook. Iedereen alvast een fijne moederdag. Voor jou man te hopen dat hij het doek gehaald heeft klus, tenminste als je hem dan nog geeft zoals eerder genoemt
Vroeg hier ook iemand of er nog vreemde hoge bedragen waren afgeschreven, maar dat kan ik niet helemaal controleren... Als hij het van de zakelijke rekening heeft gepind, zou het nog kunnen, daar heb ik geen pas etc. van. Maar ik probeer mezelf niet al te veel te verheugen, valt het ook niet tegen. En gaan we gewoon binnenkort zelf een doek bestellen.
klus...ik snap je reactie dat er een hoop puzzelstukjes op zn plek vallen maar ik vind het altijd zo lastig om mn klachten maar steeds op mijn overleden zus en altijd zieke moeder en alles wat daar omheen gebeurd is, en nog gebeurd, te gooien ik kan natuurlijk gewoon echt lichamelijk iets mankeren waardoor ik deze klachten heb mijn paniekaanvallen hebben er zeker mee te maken, dat wel maar ik voel me nu niet paniekaanvallerig...over beter gezegt, zo begon het nu.jiet ....het was duidelijk eerst de duizeligheid die eerst kwam en ja dan ga ik hypogonderen en is het feestje wel weer compleet
Oh nee, ik zeg ook niet dat je daar alles op moet of kunt gooien, maar bedoel maar, dat is 1 van die druppeltjes die die emmer doen overlopen. Ik hoop in elk geval dat je gauw wat wijzer wordt, meis! Ik begrijp wat je bedoelt, als je begint te tollen en te draaien, denk je weer van "Owjee.... gaan we weer" ... Hypochonderen was ik ook heel goed in, ja... Jij ging toch maandag naar de HA?
@Pandora en Klus ik ken dat -helaas- ook helemaal, maar goed dat je het laat nachecken Pandora want het kan wel van alles zijn, natuurlijk.. hoop iig dat je je snel beter voelt! heb net o.a. een zwangerschapsshirt gekocht van een tegoedbon bij kleertjes.com hm beetje voorbarig weer misschien, maar ja had vóór mn vorige zwangerschap ook al eens iets gekocht.. nu maar hopen dat ik hem kan gebruiken binnen enige tijd.. ben een beetje raar nou man weet van niks hoor van de fiets.. kwam net wel per ongeluk e.e.a. tegen in de schuur, haha, een bos bloemen en een cadeautje.. morgen maar heel verrast kijken dan! vermoed alleen wel dat hij het vandaag heel last-minute heeft gehaald omdat ik er een punt van maakte hoe belangrijk mijn allereerste moederdag als moeder is
ik wist wel dat je dat niet bedoelde maar ze zeggen idd heel vaak "weer op je tenen aan het lopen" tja misschien wel....maak me zorgen om mn moeder...krijgt over 2 weken een zware operatie en het is maar de vraag of haar lichaam een narcose nog trekt na een operatie moet ze sowieso altijd naar de ic....is er geen plek op de.ic wordt ze niet geopereerd verder huilt M. gewoon echt veel....ik kan best veel hebben en vind altijd dat het wel mee valt, natuurlijk want ik doe me dag in dag uit voor als superwoman maar M. huilt gewoon echt veel verder heeft mijn andere zus ook veel problemen, waar mn ouders ( en ik )het heel moeilijk mee hebben.....maar ik kan het inmiddels wel loslaten het is tenslotte haar leven pfff mijn verleden...kan er boeken vol over schrijven en ik ben altijd het voorbeeld kind geweest en op de een of andere manier voel ik dus ook altijd de druk me te moeten blijven bewijzen ik heb alles goed voor elkaar en het moet dan ook altijd goed met me gaan ik sta altijd voor iedereen klaar....maar als ik er ff doorheen zit....kan ik het zelf oplossen....niemand die mij dan een keer wat werk uit handen neemt hoor want ze hebben het allemaal te druk met zichzelf...en dat is erg genoeg....maar soms zou ik het ook fijn vinden als ze mij.helpen maar ik kom er wel weer boven...want ik heb alles.goed voor elkaar en ben een sterke vrouw zeggen ze dan doodvermoeiend is het soms.....echt wel beetje warrig ego verhaal....
Jee wat erg zeg. Dat ze zo ongelukkig was op deze wereld. Een oom van mij heeft 10 jaar geleden ook zm gepleegd. Hij was weduwnaar en liet 3 kinderen achter van 9-12 en 16.....Heel veel mensen vonden het laf, maar ik zei ook steeds dat het niet laf was....Laat maar eens je kinderen zo achter als wees, terwijl die echt superbelangrijk voor hem waren. Zegt dus wel iets van hoe diep hij op dat moment in de put zat..... Pandora, je verhaal is niet warrig....Gewoon een gedachtenstroom die je neerschrijft. Sterkte met je moeder met de operatie binnenkort!
Wat zijn sommige kindjes slaapkoppen! Wij zijn hier blij als de eerste na 7 uur wakker wordt Ben al blij dat we nu een paar nachten alweer hebben kunnen doorslapen...was de jongste het niet, dan huilde de oudste ineens midden in de nacht. De jongste heeft vandaag enorm veel geslapen, was al bang dat hij vanavond niet naar bed zou willen, maar hij lag er maar een half uurtje later in dan normaal. De oudste heb ik om half 9 maar uit de tuin geplukt: die is bijna de hele dag buiten geweest in de tuin met papa en had toen nog geen zin om binnen te komen Die lag dus veel later in bed en heel soms betekent dat dat hij 's morgens dan ook lang slaapt Geniet morgen allemaal van moederdag! Voor een heel aantal is het de eerste keer, dat is toch wel speciaal
Ik zie op FB wisselende reacties wat betreft moederdag, haha.... Hier alles rustig dienaangaande; geen knutselwerkjes of ook maar iets in die richting. Maar heb voor verjaardag/moederdag mijn mamafiets gevraagd, en aangezien verjaardag nog moet komen.... Slapen gaat de laatste tijd wel goed hier, dat is wel lekker. Af en toe wil Hidde nog wel eens wakker schrikken oid, maar dan is het effe speen erin, troosten, goed leggen en hij slaapt weer verder. Vannacht ook weer, haha.... We waren net naar bed aan het gaan toen hij huilend wakker werd. Toen ik ging kijken lag hij op zijn buik, op zich geen ramp, hij heeft "vroeger" (eerste weken) veel op zijn buik geslapen. Maar ik heb nu al een paar keer gemerkt dat Hidde, als hij niet op een normale manier wakker wordt (lees; in zijn bedje, op zijn rug, in een donkere slaapkamer), dat hij dan steeds huilend wakker wordt, terwijl hij anders gewoon kletsend wakker wordt. hij had van de week ook een dagje dat hij telkens hazeslaapjes van 30 minuten deed, ook in de box. Lag wel gewoon op zijn rug, maar dan wordt ie wakker, verlichte kamer, niet zijn bedje... en dan lijtk hij een beetje gedesoriënteerd, zeg maar... Eeven knuffelen dan en dan is het zo weer goed, duurt nooit lang. Zo ook vannacht; hij wist effe niet hoe of wat . Even knuffelen met mama totdat hij was gekalmeerd, tutje geven, goed in bed leggen en ik heb 'm daarna ook niet meer gehoord. Gisteren ook gemerkt dat hij stukken beter eet als we samen/tegelijk eten ipv hij alleen. Manlief was weg en zou wat later thuiskomen, dus ik had al gezegd dat ik even zou wachten met eten, maar geen eeuwigheid. Ondertussen begonnen met Hidde eten geven, die at wel, maar met lange tanden . Toen begon het me ook te lang te duren dat papa thuiskwam, dus ik heb zelf ook mijn bord volgeschept en ben bij Hidde gaan zitten; eerst Hidde een hapje, dan mama een hapje, haha. En toen ging het ineens een stuk sneller. Meestal proberen we wel samen te eten, maar komt niet altijd zo uit.
@eten: gaat hier ook beter als we tegelijk eten @moederdag: wouw wat een feest geen zak van te merken hier
Zat me net te bedenken, over die mamafiets.... Weet ook niet of dat op tijd gaat lukken hoor... Ben de 31e jarig, over een week gaan we op vakantie, komen we vlak voor mijn verjaardag terug, zit natuurlijk levertijd op zo'n fiets..... Het onderwerp Moederdag is zelfs helemaal nog niet ter sprake gekomen, tsssssssss... Kreeg alleen een smsje van een vriendin, die mij "feliciteerde" met mijn eerste moederdag, haha; die denkt daar dan weer wel aan.
Goedemiddag... Hier wel moederdag Heb van Evi een knutselwerkje gekregen. Een papieren theepot die ze roze geverfd heeft. Van Evi en papa samen een mooie mama ring van zinzi. Alleen is ie te klein Balen! Van de week even samen kijken of ze hem groter hebben... Slapen is hier toch echt een drama aan het worden. Thuis gaat het prima, maar zodra we ergens anders zijn is het gebeurd met de pret. Gister hadden we verjaardag van een vriendin. Evi mee, campingbedje mee. De bedoeling was daar de laatste fles geven en dan slapen. Maar mooi dat mevrouw die fles weigerde. Dus na een half uur proberen haar zo maar in bed gelegd. Krijsen! Niet normaal! Resultaat was dus tussen het fles proberen en krijsen een kopje thee en een gebakje en daarna weer naar huis Eenmaal thuis wil mevrouw de fles uiteraard wel en ging ze daarna meteen zonder mokken slapen. Dus Hoop maar dat het een fase is haha!
ik heb ook niks gehad voor moederdag....zelfs.geen ontbijt op bed...en mn koffie kon ik ook zelf maken :x t valt me best een beetje vet tegen linn.....m. wil echt nergens anders slapen dan in zn eigen bed....dat is soms best vervelend, want echt ergens wat langer op bezoek gaat niet en 's-avonds naar een verjaardag gaat m dus al helemaal niet worden
Hier ook niets gemerkt van moederdag Wel spijtig is mn eerste. Hopelijk denkt mn man er volgend jaar wel aan. Dan kan die knutselen met mn zoontje fzo. Van mn zoon krijg ik nu vuile pamper xp