Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dan baal ik daar zeker van :x
    zeker omdat ik dat vermoeden op het cb al eens uitgesproken heb

maar goed, ik ga er nu nog maar ff niet vanuit.....ben benieuwd wat er morgen allemaal volgt ;)
    misschien komt er wel niks uit....en zullen we het gewoon nog ff moeten doen met dat gebrul :p

2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.873
    4.130
    113
    Hallo allemaal!
    He Pandora, wat fijn dat je arts zoveel tijd voor je nam en zo goed meewerkte! Hier kan je tenminste mee verder zo.....En misschien scheelt het dat ze zelf ook een kindje heeft nu.
    Ik dacht nog even voor de rust kan je M. misschien een keer laten logeren bij iemand, maar je schreef gister dat hij nergens anders wil slapen...pffff lastig
    (of misschien nachtje ruilen van huis met iemand, kan M in zijn eigen bedje en jullie lekker ergens anders;))

En Maienditje, jij hebt nu bijna vakantie! Geniet er lekker van. En dan maar even afwachten wat er verder met jou aan de hand is.

@Moederdag; Jammer meiden dat sommigen niks gehad hadden....Is het de eerste keer dit jaar voor velen, vergeten die kerels dat gewoon.....Is maar goed dat moederdag vroeger valt dan vaderdag ha ha...Kan je nog wraak nemen:D
    Hier het eerste jaar ook alleen een knutsel gehad...Ben natuurlijk net ervoor jarig, en mijn man wist niet meer welke knutsel voor mijn verjaardag was en welke voor moederdag:( Op die ene stond duidelijk; proficiat mama oid.
    Vorig jaar alleen een knutsel en met mijn verjaardag een armband met bedels van p.andora. Die was dus ook tegelijkertijd voor moederdag.
    En dit jaar dacht ik dat hij niks had en alleen knutsels van het kdv, maar hij heeft me compleet verbaasd dat hij dus wel nog wat had: een nieuwe bedel van een olifantje ha ha, omdat onze oudste steeds het liedje zingt van de olifant met de dikke billen en daarbij op z'n billen slaat....

Donderdag gaan we een lang weekend weg, dus ik ga maar eens wat was proberen verder weg te werken. Morgen en overmorgen nog lange dagen werken, en manlief moet overwerken zoals het er nu uitziet, dus nog genoeg te doen...

Geniet lekker van het weertje vanmiddag!

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, wij zijn weer thuis van onze heeeerlijke vakantie! Het is zo ontzettend goed gegaan met ons popje, ze heeft daar heel goed geslapen en zwemmen vond ze ontzettend leuk, spartelende beentjes en armpjes en kraaien. Het was zo lekker dat we 3 dagen ter plekke bijgeboekt hebben en dus deze morgen pas zijn terug gekomen. Alles was super verzorgd, zelfs zo dat je vers eten kon laten pureren voor je beebje.

Nu effe op de bank ah het bijkomen, Jessi moest vannacht om half 3 wakker worden en heeft tot 12 uur maar 20 minuutjes in mijn armen geslapen in het vliegtuig. Vanaf 12 uur ligt ze nu op bed, helemaal afgenokt. Maar slapen niet in bed is gewoon niet haar ding blijkbaar ;) Ze was wel heel vrolijk gelukkig, naar iedereen aan het lachen en zwaaien haha, so sweet!

Heb wel wat gelezen van jullie geklessebes, maar niet de energie om op alles te reageren :). Ik haak vanaf hier gewoon weer aan :)

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nou...mn truck van vanmiddag....M. en ik hebben lekker samen in bad zitten spetteren, heel de badkamer zeikensnat :D....en nu slaapt ie als een roosje :D

vanavond moet mn vriend naar school....en ik had bedacht dat als M.vanavond in bed ligt....ik lekker gewoon weer in bad ga liggen :p kan mij het schelen :D
    gezichtsmaskertje op doen en lekker relaxen....doe ik ook gewoon te weinig :)

5. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Relaxen moet je zeker op zijn tijd doen!!!!!:$:p We zijn tenslotte niet alleen mama maar ook nog gewoon vrouwen die van tutten houden :D.

Hier is vandaag tot Niet-Slapen-dag gebombardeerd, pfff.... Vanmorgen nog geen uurtje, krijsend wakker, vanmiddag nog geen half uurtje, krijsend wakker en straks na de fles nog geprobeerd, net een half uurtje in bed gelegen (of ie heeft geslapen, weet ik niet), weer krijsend wakker...
    Heb maar gelijk die granenpap aan de kant gezet, misschien dat het daardoor komt. Maar kan geen toenemende plekjes ontdekken, en hij lijkt ook geen last van buikpijn oid te hebben. Dus even onder voorbehoud... Brood gaat overigens gewoon goed, mits melkvrij.

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    kan zeker wel door de granenpap komen klus

7. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Fijn pandora dat er naar je geluisterd is, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    pandora, wat fijn, zo'n begripvolle ha die de tijd voor je neemt...! Goed zeg, dat ze ook nog verder wil zoeken en ook M wil zien. Dat bad is een goeie, doen wij altijd voor de laatste fles en dan fles en naar bed. Doet t hier altijd goed..

klus, zuur, zo'n dag, sterkte... heb geen verstand van eten en allergie maar je merkt het denk ik snel genoeg als het daar van komt...

Idd jammer dat sommige papa's niks hebben gedaan voor moederdag... er hoeven ook heus geen kado's gekocht te worden, maar een lief knutselwerkje ofzo, toch wel leuk...

wij gaan zo uit eten, vandaag 2 jaar getrouwd :).. heb een mooi horloge gehad dat ik bij Siebel in de etalage had gezien op een grote poster (voor moederdag stond er bij, hoezo duur kado?). Maarre, nu had ik dus geen kadootje voor mijn schatje, vorig jaar vond hij het niet nodig en toen had ik een lief kaartje geschreven, verder niks bijzonders.. komt ie nu aan met dit kado! wel lief hoor, ben er heeeeeeel blij mee :D

Dus, moet opschieten met make-uppen en omkleden...!

Pandora, badder en maskerze! Heerlijk!!

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    oh en tooske, waar ben jij precies heen geweest? Kan je me dat pb'en? We zoeken nog wat voor over 3 weekjes... oepsie? Maar jouw vakantie klinkt wel als muziek in mijn oren :D

10. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo vakantie, zit in de trein en ben over tien minuten in breda.
    Lekker weer bij mijn mannen.

Josjo plezierige avond.

Klus balen dat die pap waarschijnlijk geen optie is

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    josjo...m. gaat altijd 's avonds in.bad......maar vanmiddag huilen huilen en niet slapen.......dus heb een middagbadje maar uit mn truckendoos gehaald :D

en net kwam vriendlief thuis met een bos bloemen.....hem een dag negeren voor de vergeten moederdag was duidelijk :D

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @pandora, fijn dat er nu meer actie ondernomen gaat worden!

@nu jullie het over veel huilen hebben, ik heb vorige week een boek gelezen (vechten voor tony ofzoiets), dat kindje huilde dus ook heel veel, kreeg autistische dingen/diagnose van artsen. Moeder twijfelde eraan. Bleek later dat hij hersenallergie had. Als hij melk binnenkreeg zette zn hersens op wat uitte in autistische dingen. Vond dat echt een mooi en heftig boek, voeld me bijna net zo radeloos als de moeder

@olleke, lief van je man, een olifantenbedeltje :)

@tooske, welkom terug. Fijn dat alles zo goed ging

@pandora, en, kan je weer relaxen nu? heb je soms gewoon echt nodig he!

@josjo, gefeliciteerd met je 2jaar getrouwd zijn:)

@pandora, jij slechterik:p

@bad: wisselt hier, soms sochtends, soms savonds, net wanneer ik het meeste tijd heb.

@plannen morgen: nog beetje laden en dan hangt het er vanaf hoelaat we vol zijn of we gelijk gaan varen of op goed tij gaan wachten. Hoop maar dat we gelijk kunnen anders moet ik snachts mn bed uit om de auto mee te nemen, die hebben we bij de sluis laten staan.En nog wasjes wegwerken en zo

@is het trouwens sprongentijd? lydia is al 2/3 dagen zooooo
    sago en wil alleen mama. Zodra daniel dr aanraakt gilt ze of ze vermoord word (oke, hij pakt dr niet te zacht vast:p) en papa is ook niet goed, wil veel slapen. Ze heeft geen koorts, zetpil gister haalde ook niks uit.

13. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Josjo, wij zijn bij Delphin Palace geweest in Lara, Turkije. Is vlakbij vliegveld van Antalya, maar 15 minuutjes met de bus! Is een 5 sterren Ultra All inclusive 5 sterren hotel. Echt over de top alles inclusief, cocktails, binnenlandse en buitenlandse dranken, hele dag en nacht eten, mega zwembaden, binnen zwembad, Turkse Hamam, dokter in hotel, overal strandbedjes bij zwembad met matrasjes en ook overal soort van hutjes met rieten dakje met afscherming aan 3 zijden, en ook met matras, dus IDEAAL om met beebje in te liggen, is soort van box zeg maar. Verder hele dag animatie voor zowel kinderen als volwassenen en ook waar je je kinderen echt kunt achterlaten voor een aantal uur )wij niet gedaan hoor, beebje nog veel te jong) en elke avond doen ze een show of komt er een show of 1 avond hadden ze een dj met danseressen en een mega groot podium en complete lichtshow. Was gewoon een discotheek buiten! Ook een avond Mojito avond geweest, heerlijk met de heupjes :D Wij waren nogal sceptisch, bang dat we ons snel zouden vervelen, daarom ook maar 9 dagen geboekt in eerste instantie, maar tis zow ontspannen en zo fijn omdat alles zo lekker geregeld is. Geloof niet dat daar nu nog plek is, is een erg gewild hotel, maar er zijn er veel meer. De twee andere 'filialen' zijn Delpin Imperial en Delphin Diva, die liggen alledrie naast elkaar. Imperial is de nieuwste, schijnt ook heel goed te zijn. Hoop dat je iets kunt vinden, succes!

Pandora, eindelijke echte actie voor jou en M. Hoop dat je hiermee verder komt, is echt HEEL vermoeiend als beebje veel huilt. Op den duur kun je er gewoon niet meer tegen.... Knuf meis!

Lekker Maienditje weer naar de camping terug, geniet ervan! Las dat je bloedwaardes niet goed zijn? Weet je daar al meer van?

Zo, op de bank geinstalleerd hier! Jessi vanmiddag bijna 5 uur :$ geslapen en lag er voor 8 uur alweer in. Die moet echt effe bijtanken ook :D

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hai hai,

Pandora, fijn dat je een slapend mannetje had vanmiddag :) Badjes doen meestal wonderen. En niet alleen voor de kleintjes ;) Geniet ervan!

Tooske, dat klinkt heeeeeeeerlijk die vakantie van jou!

Gup, ik hoop dat je je snel wat beter voelt! Wat een ellende zo met twee kids lijkt me... En sprongentijd... Tja, volgens het boek rond 8,5 maanden geloof ik, maar hier is het ook drama! De eenkennigheid en vooral de verlatingsangst begint hier parten te spelen. Ze was altijd zo makkelijk, maar nu...

Josjo, gefeliciteerd! Klinkt goed dat cadeautje, wat super lief en attent van hem zeg! Hoop dat jullie een heerlijk avond hebben samen :)

Maienditje, fijne vakantie!

Klus, lastig...wellicht komt het wel door die pap inderdaad... Hoop dat het nu weer beter gaat!

Hier geen KMA denk ik. Nu twee weken op pepti en km vrij, maar merk geen verschil. Sterker nog, ze heeft nog veel meer eczeem dan daarvoor :( Dus nu echt alles opschrijven en bijhouden hoe de eczeem erop reageert. Het MOET van eten komen, tenzij ze allergisch reageert op Neutral ;)

Ik heb weekend :D Heerlijk hoor! Werk normaal op donderdag en vrijdag nog, maar nu hemelvaart en verplichte snipperdag. Best lekker, op maandag naar huis gaan en je collega's een fijn weekend wensen haha!

15. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hier dus ook... ik word er soms niet goed van... kan niks en nergens heen of ze zet het op een krijsen. Nou ja, denk ik dan, zal ook wel weer een keer overgaan, zeker ;)

En onze kleine meid maakt geen enkele aanstalten om te kruipen of te tijgeren, of weet ik wat nog meer, maar op haar loopautootje komt ze zo een eind weg. Ze scheurt gewoon door het huis met dat ding!
    Wat een treesje is het toch... ik kruip niet, ik loop niet, ik neem gewoon de auto :D

Bijgevoegde bestanden:

16. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.873
    4.130
    113
    Ha Ha:D
    Nu al divagedrag!

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    geweldig karen! die snapt lydia dus niet (hebben we ook alleen buiten staan dus zit ze haast nooit op) en bij daniel duurde dat ook lang voor hij het doorhad

18. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Haha ze is gewoon een luxe paardje!
    Hier ook sprongetjes gedrag. Gisteren leek het opverlatingsangst, ik mocht niet richting de deur lopen nadat ik haar op bed had gelegd, Huilen! Pffff... En madam heeft een eigen willetje. Als ik een speeltje afpak, haar aankleed of haar vasthou zoals ze niet wil, dan is het ook raak. Echt zo'n zeurderig huiltje.. Wat echt enorm op m'n zenuwen kan werken.

Moederdag was hier prima. S ochtends wakker gemaakt door man en dochter met croissantjes en een glaasje jus. Kadootje van de crèche was, zoals verwacht een schilderijtje met haar voetjes. Van papa zo'n kamerluchtje ( met stokjes) in een kado verpakking met erop: voor de liefste mamma, van ... En haar foto erbij. Daarna lekker weer verder geslapen met z'n drieën en de katten erbij. Toch wel een beetje speciaal gevoel!

@linn, geniet vanje 'weekend' :p
    Gefeliciteerd Josjo!! En een fijne avond

19. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ha dames,
    sorry hele drukke dagen gehad hier en nu pas weer tijd om van 2 dagen bij te lezen, ga mijn best doen!

@moederdag wat zijn sommige mama's lief verwend! en sommige mama's helaas nog een beetje vergeten :S
    hier iets daar tussenin.. had manlief al paar keer benadrukt dat ik echt hoopte dat hij (/beebje :p) iets zou doen aan moederdag.. kreeg een bos bloemen, voorleesboekje en een slideshow met muziek (foto's van begin tot nu met beebje), wel heel lief natuurlijk.. maar de echte moederdag zoals ik me die herinner bij ons vroeger duurt natuurlijk nog even, als beebje groot genoeg is om zelf iets moois te knutselen en ontbijtje op bed kan komen brengen ;)

@samen eten probeer ik ook maar 's avonds eten wij vaak pas als ze al in bed ligt.. is ook wel erg druk om te coördineren... ga het wel proberen! ontbijt en lunch doe ik meestal wel met haar mee.. zien eten doet eten, schijnt

@Linn wat vervelend dat het slapen zo lastig ging! de laatste weken is het niet voorgekomen maar op een gegeven moment ging beebje ook ontzettend krijsen als ze ergens anders, in een ander bedje werd gelegd (bij onze ouders bijv).. schijnt bij de fase van eenkennigheid te horen, ook eenkennig w.b. slapen

@Karen wat toevallig, idd de groei van je oudste dochter lijkt erg op die van mij nu.. ja eigenlijk volgt ze al die tijd praktisch perfect haar lijntje, alleen nu ff een dipje door het ziekzijn
    je dochter is nu niet meer persé klein van stuk, als ik dat zo lees.
    en wat een leuke foto!

@pandora dus het was iig ook iets lichamelijks? klinkt vervelend :S en natuurlijk krijg je stress van dat vele huilen van je ventje, goed dat daar ook meer naar gekeken wordt waar dat vandaan komt
    enne, relax-ze! is ook belangrijk

@Tooske fijn dat de vakantie zo leuk was! en vandaag het zonnetje mee teruggenomen :) (maar niet voor lang, vrees ik)
    en nu lekker nagenieten met de vele foto's e.d.? :)

@Josjo gefeli! hopelijk is/was het etentje leuk en lekker en wat een leuk cadeau!

voel me gelukkig weer beter! gisteravond lekker uit eten geweest
    mijn ouders pasten op maar beebje had lekker geslapen
    vandaag uitstapje naar de Keukenhof gedaan, was ik nooit geweest.. wel grappig :p wij en een heleboel bejaarden.. beebje vond het wel interessant maar werd na een tijdje moe en heeft een tijdje gejengeld en daarna geslapen

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    het enige lichamelijke bij mij is de pijn aan de tussenribspier bij mn borst...en die kan bij inspanning een zelfde gevoel als hartklachten geven/kan beangstigend voelen
    en daar kan ik dan best PA van krijgen ;)

hartfilmpje krijg ik morgen als ik er met M. ben en anders woensdag de uitslag vab
    maar de vp die het filmpje maakte zei al "ik mag natuurlijk geen officiele uitspraken doen...maar wat ik nu zie, daar zou ik me niet zo'n zorgen om maken hoor"
    neem aan dat ze dat echt niet gaat zeggen als ze wel afwijkende dingen ziet

net lekker gebadderd.....muziekje aan....lekker olietje in bad....maskertje op gesmeer
    lig nu lekker in bed en hoor net mn vriend thuis komen van school

Deel Deze Pagina