Linn heftig, zo'n begrafenis zeg... Bij mijn vaders crematie ging het steeds over Pasen, wist ik veel dat het normaal was om dat verhaal te vertellen tijdens een begrafenis of crematie, ivm de wederopstanding. Ik was alleen maar verdrietig en dacht: hou toch je bek over Pasen trut denk dat m'n vader er wel om had kunnen lachen haha Had A een poosje geleden die fase van gillen (kan me herinneren dat de kleine van klus door haar zelfs n vis'wijf' werd genoemd haha, sinds een paar dagen is het gillen weer terug djeeeez... Hopelijk een fase...? Misschien weet een van de mama's van meer kindjes dat nog? Nu lekker gtst kijken, me ergeren aan Bing en die aisen
Tja Josjo, kan me indenken dat je daar nou niet meteen bij stilstaat tijdens zo'n heftige periode! Moet er stiekem wel een beetje om lachen En die fase van gillen...tja...ik hoop ook dat het een fase is. Al is het niet echt gillen, meer schreeuwen. Maar ze doet het als ze moe is, als ze speelt, als ze boos is, als ze honger heeft... Haha, altijd eigenlijk wel dus!
Ik kom even gedag zwaaien *zwaai, zwaai!* Sorry dat ik er weinig ben! Eerst Kyan 6de ziekte toen zelf enorm ziek bijna een week lang 40 graden koorts, vandaag 2 de dag koortsvrij en nu is Kyan weer koortsig...
Qua gebrabbel of welke vorm van communicatie dan ook is Hidde denk ik even een pauze aan het inlassen; al een paar dagen geen ge-tatatadadababawawawa, maar denk dat ie misschien wat verkouden is en zijn energie voor wat nuttigers aanwendt Gillen heeft ie gelukkig ook al een hele poos niet meer gedaan, dat vindt mama dan weer niet zo erg... @Dakkapel; zou hier ook zeer welkom zijn; we slapen allemaal onder het schuine dak en hebben een zolder van niks. Die al veel te kleine zolder ligt vol met boekhouding wat manlief zoveel jaar moet bewaren, zijn verzameling Veronica-magazines (vanaf het )-nummer, jaja...) en een del ouwe troep van SO nog. Heb al aangekondigd dat we na de vakantie eens een keertje wat naar de kringloop toe gaan brengen, want ik hou niet van koffiekopjes met gouden randjes. Toen SO de laatste keer verhuisden hebben ze zowat alles nieuw aangeschafd, geeft niks, ze moeten lekker weten wat ze met hun centen doen, mij een biet, maar die ouwe zooi allemaal bij ons achtergelaten, pfff... Nou, manneke net naar bed gedaan, weer halve dag druk bezig geweest met op de knietjes zitten en tijgeren; hoop dat ie vannacht goed slaapt. Ben er de afgelopen nacht 7 keer uitgeweest omdat ie gillend wakker werd; hiervan lag hij 3 of 4 keer op zijn buik, maar de andere keren dus niet, maar leek zijn draai maar niet te kunnen vinden.
Zo ben weer bij. Nu goede internet op de camping dus kan weer inhaken en reageren. Nu ff kort. Merry geniet nog lekker verder. Klus jou verhaal over het recept klopt, erste is duurder maar wel raar iets idd linn. Werken de druppels. Sammie beterschap.
@zoe, ik wel, ik wil 4 kindjes, maar wim vind 2 genoeg. Maar voorlopig nog ff niet hoor, eerst lydia wat zelfstandiger latern worden @sammie, beterschap voor julie!
@Merry wat grappig dat je buikje al sneller begint te groeien, hoor ik idd ook vaak... vorige keer zag niemand iets aan me tot bijna 5 / 6 maanden zwangerschap, dat vond ik wel jammer dus ben benieuwd hoe dat een volgende keer zou zijn krijgen we binnenkort een buikfoto'tje? geniet van je vakantie! @vakantie over 6 weken gaan wij een weekje weg.. niks exotisch maar wel zin in!! @Linn heftig ja.. en hmpf wat vreemd die dominee, zo onpersoonlijk dan.. maar goed gelukkig had de familie een meer persoonlijk verhaal @Lilaa ach wat lief dat hij mama zegt.. en gek hè, al bijna 1! :O ongelooflijk hoe snel dat gaat @mama op moederdag gaf ik beebje stukjes brood en halverwege legt ze haar handje op mijn arm en zegt, heel ernstig: ma-ma! nu weet ik niet 100% zeker of ze ook echt míj bedoelde (ze zegt vaker mjammjam e.d. tijdens het eten) maar we rekenen het maar als 1e keer mama wel raar, ze had al praktisch de woorden poes ('poe') en boek ('boe') maar sinds ze bal ('ba') heeft geleerd is álles 'ba'... alsof ze maar 1 woord tegelijk kan onthouden @Sammie hoe gaat het met jou meis? nog veel last van de nasleep van het ongeluk? en beterschap voor Kyan én jou! @4 kinderen wil mijn man ook.. riep ik ook altijd, samen met hem, maar we bekijken het wel per keer weet inmiddels dat een zwangerschap, bevalling en herstel ook niet niks is vanmiddag nog een wandeling gemaakt in het zonnetje, bij de speelgoedwinkel blokken gekocht (zulke http://www.littlewhiz.com/prod_images_blowup/Fisher_Price_Brilliant_Basics_Babys_First_Blocks1.jpg) beebje was er helemaal blij mee, wilde persé de doos vasthouden op de weg terug, ging natuurlijk amper.. en als ik hem dan overpakte (of eerder, om te betalen) ging ze gelijk gillen en mopperen, oh oh.. overigens duwt ze de blokjes nog niet door de vormpjes, ze haalde gewoon gelijk dat deksel eraf, en gooide alle blokken in het rond, maar ze had veel lol fijne avond & nacht dames!
die heb ik ook vorige week gekocht ros , hier precies hetzelfde verhaal de doos stond op de tafel en aan het kraaien dat ze was. open gemaakt en aan haar gegeven. nou ze trok die deksel ervan af en begon gelijk de rest eruit te tenten. had ze zondag meegenomen toen we gingen uit eten handig die hendel. en ze is er goed mee blijven zitten. lees rustig hihi. Femm wijst nu ook overal naar zo grappig , en dan kraait ze aah ohh en lachen vooral de foto's heeft ze nu allemaal ontdekt. Op een week tijd weer zoveel bijgeleerd. vanmorgen met dat loopkarretje. was echt trots en zelf ook , nu pakt ze hem de hele tijd. Jens loopt dan als een waakhond ernaast dat ze niet valt de bezorgde broer. Gisteren vroeg hij wanneer zijn zusje ging praten? dar kanhij zich nog niks bij voorstellen. Merry hier bij de 2de ook direct een buik. liep met 8 weken al met een zwbroek. ging veel sneller vond ik. Geniet lekker van je vakantie heerlijk !!!
Jeej Linn wat een verhaal weer van dat recept. In principe logisch dat ze eerst een kleinere dosis geven ivm evt. reacties etc, maar dan kunnen ze toch daarna in 1x de rest doen Lekker handig, zeker met het weekend en Hemelvaart voor de boeg. En die begrafenis, wat mooi dat ze zelf iets met kinderliedjes gedaan hebben omdat hij daar van hield. Pandora, jij ook sterkte met alles! Hoe is het trouwens met je moeder? Moest die niet geopereerd worden of zo binnenkort? (sorry weet het niet meer precies...) Ros ik weet niet hoe of wat nu bij jullie....maar er zijn wel mensen die natuurlijk zwanger worden tijdens de BV nog. Je weet immers niet wanneer je eerste eisprong er is. Dus je zou gewoon kunnen afwachten wat er gebeurt. (Ikzelf vind het overigens wel een maf idee om BV te geven en dan alweer zwanger te zijn...) Wat een flinke kerel zeg die Kaan! stoer! Hier in huis 4 traphekjes. Lang over getwijfeld of dat nodig was, maar ik ben er superblij mee. Ze zijn allevier veel gebruikt. Op dit moment voor de oudste niet meer zo vaak, maar nu begint het voor de jongste natuurlijk alweer. Even tussendoor, er is op NL 3 een Lolita.......Vreselijk zeg, die grieten lopen er gewoon zo bij en niet eens voor carnaval oid Met allemaal roze strikjes, randjes kantjes en frutsels....Jak... Campingbedje...ahum....inmiddels weet ik hoe het werkt Gelukkig wist manlief het wel al voor die tijd. Kindjes die nog niet staan met deze leeftijd is echt niks bijzonders hoor! Velen doen het pas veel later. Hier stond de oudste met ruim 9 mnd en ging lopen met 13 mnd en de jongste stond met iets meer als 8 mnd. Is met alles een maand sneller, behalve met tandjes en zitten. Maar de oudste was op zich ook al aardig vlot schijnt. Enne, ik heb de mijne nog niks horen zeggen ha ha, alleen maar wat gebrabbel. 2e keer zwanger geeft vaak sneller meer buik. Schijnt dat je lichaam zwanger zijn dan herkent of zo. Hier ook wel. Ook al veel eerder positiebroeken aan, maar het scheelt dat die toen natuurlijk al in huis waren @ ego, gister ging het mupke uiteindelijk pas om half 11 slapen....vandaag was hij moe en warm na een dagje kdv. Had hij 39,1. Hij was bekaf dus met een zetpilletje in bed gestopt en na een half uurtje was hij weer klaarwakker.......... Uiteindelijk heb ik hem tegen half 10 in bed gekregen net. Het is nog stil nu. Morgen gaan we op vakantie tot maandag dus hoop dat hij weer fit is morgen. Het scheelt dat we gewoon in het huis van mijn schoonmoeder gaan in Groningen, (zij zijn met vakantie nu), dus we kunnen gemakkelijk later gaan of wat dan ook....kost zo toch niets gelukkig Fijn lang weekend allemaal!
pfff, voel me best gebroken eigenlijk. Vanochtend eerst fysio geweest, man, als ik daar geen blauwe plekken van over heb ben ik blij! maar het zal wel weer ff los daarna naar schoonzusje, die gaan morgen verhuizen. Keuken schoongemaakt en gedweild, toen was er binnen niks meer te doen en ben ik in de tuin onkruid tussen de tegels weg gaan halen. Was lekker, in de zon maar nu ben ik moe en ik wil de film afkijken... Morgen weer op tijd op zodat we schoonzusje kunnen helpen met verhuizen enzo dus weer druk dagke
Zullen we anders ipv naamkaartjes die blokken meenemen naar de meeting als soort van herkenning/ Wij hebben ze hier nl. ook staan, haha Mama bouwt daar altijd heel trots een torentje van zodat Hidde ze om kan smijten
Zo ben net afgewerkt.....ik.blijf het pittig vinden die diensten....ben al al moe, kun je niet naar bed wanneer je wil omdat je moet werken maar kwam thuis en papa zat met een huilende M. op de bank dus ik ben ff snel gaan badderen met M. En nu slaapt ie olleke...mijn moeder wordt eind vd maand geopereerd....borstprotheses woden verwijderd en een reconstructie van vergroeiingen ivm brandwonden met mijn moeder gaat het niet goed. ze gaat hard achteruit....t is een wrakje vandaag "nieuwe" auto gekocht....de mijne was niet door de keuring gekomen en kostenplaatje om te laten maken werd teveel van het goede kriebels....hier zijn ze er momenteel niet heb ze 7 maand gehad....maar ze zijn ff weg komt vast wel weer planning was augustus pil stop....maar van mij mag het heel eerlijk nog ff wachten we hadden als afspraak dat ik een tijdje echt de oude moest zijn en dat ben ik nog niet...en zoals ik me nu voel zie ik een zw.schap niet zitten moet.nog ff verder terug lezen
aantal kindjes...."vroeger" wou ik er wel 6 nou moet er niet aan denken 6 dakkapel....we hebben er wel een. maar moet opgeknapt worden hebben een huis van 102 jaar oud....dus er komt binnenkort meer aan de beurt
pandora, ik wou er 8, net als thuis, maar nee, laat maar. 4 vind ik wel genoeg Leuk, zo'n oud huis! "vroeger" wilde ik altijd een ouwe boerderij (zo'n friese) en dan helemaal opknappen en moderniseren maar wel met ouwe look, kindjes, diertjes.... 1ding scheelt, kheb nu wel een oud schip dat opgeknapt moet worden en de kindjes ook. Zullen we de visjes dan als dieren rekenen? dan klopt alleen boerderij/schip niet
wij hebben het al eens over oud huis/ oude boerderij gehad samen oude boerderij en veel beestjes lijkt mij ook wel wat....alleen vind mn vriend dat niks maar ben nog steeds helemaal verliefd op dit huis het had wat groter mogen zijn....maar dat hadden we niet kunnen betalen in het centrum en een oude boerderij al helemaal niet ik woon hier echt heerlijk....de hoek om en ik kan shoppen vannacht morst M. weer zooooooooo huilen niet stil te krijgen uiteindelijk maar een beetje drinken en een zetpil gegeven
@olleke ja klopt, je hebt natuurlijk eisprong voor je ongi wordt en je weet nooit zeker wanneer dat weer is.. maar ja, mama houdt ook wel van een wijntje en een rood biefstukje zo nu en dan, en dan zou ik dat nu alweer moeten stoppen terwijl ik heel waarschijnlijk toch niet zwanger zal zijn.. dus ik wacht toch mijn cyclus weer even af.. zal binnenkort wel zijn, beeb krijg nog 2,5 voeding en wil sowieso in de zomer ermee stoppen @guppekop beetje uitgerust? @Pandora oh zijn je kriebels weer weggewaaid? grappig hè hoe dat komt en gaat.. ik had het héél erg toen beebje een maand of 4 was, hormoontjes I guess... daarna was het een tijdje weg en nu kriebelt het 'lichtelijk' wat jammer dat M weer zo moest huilen, hoe lang was hij bezig? en heeft hij daarna nog wel lekker geslapen? beebje slaapt hier opzich prima, ligt er nu vaak tegen 19.15 / 19.30 uur in, alleen ze is supervroeg wakker, ben al blij als het 6 uur is bijv. geen idee wat ik kan doen zodat ze wat langer slaapt.. zou zelf ook maar vroeger naar bed moeten want lig er vaak pas rond/na 12u in en dan is het steeds zo'n kort nachtje grappig dat veel die blokken hebben.. ze vindt ze echt leuk, ze gaat zitten, deksel eraf, en gooit alle blokken 1 voor 1 om zich heen, liggen ze gelijk door heel de kamer het ziet er mooi uit buiten (zonnig), waarsch straks even ergens wandelen met man en beebje!
goedemorgen @pandora wat jammer dat M. weer zo moest huilen. Gelukkig heeft hij daarna nog wel even geslapen hoop voor jullie dat het snel wat beter gaat @ros vraagje aan jou drinkt jou meisje ook nog maar zo kort aan de borst? Mirre drinkt hooguit 3,5 min aan de borst (7 min hele voeding) @blokken wij hebben ze hier ook heb ze alleen nog niet aan Mirre gegeven kan ik straks wel eens doen kijken wat ze er mee doet @slapen hier echt een slaapkopje lag er gister om 20.00 in en hebben we vanochtend om 9.15 wakker moeten maken @kriebels hier zijn ze wel maar wil eerst op vakantie en daarna zien we wel @karen wat een leuke foto van je meisje @aantal kindjes wilde er altijd 4 alleen manlief denkt daar anders over Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen? hier straks maar even stukje lopen met de hond fijne dag allemaal
Goedemorgen! Ik ben zondag 13 weken. Dus het schiet wel op maar bij Aylin had ik rond de 20 weken pas een zwangerschapsbroek aan. En ik heb ook geen kleding meer, want die heb ik uitgeleend aan een vriendinnetje die zwanger is . Dus mijn buik moet nog even wachten. Gelukkig pas ik mijn broeken nog. Maar als ik een echte buik heb zal ik wel een foto plaatsen. We zitten hier ultra all inclusive, dus echt alles wat je wilt. Niet goed voor de lijn. Dus of de buik door de zwangerschap is of door het vele eten.... Dit is voor mij waarschijnlijk wel echt de laatste zwangerschap, ik heb altijd gezegd dat ik er 2 wil en ml ook.