Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik niet :D zat te rekenen....als ik mn eigen cyclus aan hou zou ik eerder kunnen testen....heb maar een hele korte cyclus.....maar met de pil loopt die vast anders....dus na het weekend pas :D

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    jaaaaa dat zou een kadootje zijn he?? OF heb je ons al wat te vertellen misschien? :p :D heb je goede hoop op de natuurlijke weg trouwens? :) ik deze maand weer maar helassss. Godver wat is het toch een stomme hobby he?

3. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.849
    4.103
    113
    Hai, even snel, zit op mijn werk, dus eigenlijk geen tijd:p

Ik zag hele mooie jurken/bruidjes/auto's voorbij komen. Leuk!

Bijten: nog geen tandjes gespot!
    Haren trekken is erg leuk, en aan kettingen/brillen etc. gaan hangen ook....
    En stoeien met grote broer is ook helemaal leuk!

Nadat hij zich dus sinds vorige week op zijn knieen kan hijsen, is hij gister bij mijn ouders in de box gaan staan:). Hij heeft nog niet door dat hij moet vasthouden, dus mijn moeder had hem al heel vaak weer neergelegd omdat ze het zo sneu vond dat hij steeds viel.
    Uiteindelijk had ze hem maar op de grond gelegd, dan bleef hij vast wel liggen.....Inderdaad, totdat hij de buitenkant van de box zag en daar weer vrolijk verder ging:D.
    Tijgeren sinds een paar weken op high speed. En zitten wel mooi rechtop op schoot, maar zelf gaan zitten doet hij echt niet en op de grond blijven zitten ook niet als je hem neerzet (Hij laat zich gelijk weer vallen en tijgert direct naar een speeltje oid....dus ik weet niet zeker of hij het echt niet kan, of gewoon liever dat ding wil pakken....)

Testen: begon ook al te twijfelen...maar vanochtend gelukkig ongesteld geworden. Was de laatste maanden precies om de 4 weken en nu dus niet....
    Maar voor de mensen die wel graag posi testen: veel geluk!

Ros; je hebt hem zeker wel extra verwend nu dat hij er weer is? Of juist niet omdat hij je in de stress had laten zitten...
    Fijn dat hij terecht is!
    En Klus, hoe is het met caafje?

4. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo weer terug van babyzwem, jeremy nog ff un bed gelegd en vanabond ga ik leklere vette friethap eten morgen moet ik ongi worden dus heb daar dan zoveel zin in.

Verder niks te melden eigenlijk.

Grijpgrage handjes hier ook maar wat josjo zegt biedt dan altijd speeltje aan zeg die is voor jou

5. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier nog niet met beeb wezen zwemmen, vind ik wel jammer hoor. We zijn 2 keer een weekendje weg geweest en steeds kwam het er niet van. En zo hier in het zwembad op babyzwem-cursus vond ik nog niks afgelopen winter; is k#@$#t-vroeg en heb geen rijbewijs dus zou dan met beeb na het zwemmen vanuit dat dampende zwembad zo weer de kou in moeten.
    Maar volgende maand op vakantie zal ie er toch aan moeten geloven, haha, zwembroekjes liggen al klaar!:D

Had ik het straks nog met iemand erover dat Hidde meestal nog 's morgens 2 uur slaapt en 's middags ook, wordt ie straks na 3 kwartier al wakker:$... Wel gewoon vrolijk en uitgeslapen, dus ja, dan ga ik ook niet meer liggen stoeien dat ie in bed moet blijven.
    Was in de keuken weer hapjes aan het maken, dus heb 'm lekker in de stoel bij me gezet met een rijstwafeltje, en lekker kletsen.

Zijn er hier echt zoveel die tegen het testen aanzitten? Had ik helemaal niet in de gaten:$!
    Wat jij zegt, Maienditje, dat je dan zin krijgt in vette hap als je ongi moet worden, dat herken ik wel, haha... idd vette hap en ook chocola. Maar had ik ook toen ik zwanger was, haha;).

6. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    En Klus, is de cavia weer wat beter?

Hier is Aylin ook weer een stuk meer haarzelf nadat ze ziek was. Merk wel dat het opvoeden nu wel begint.... Ze wil aan alles zitten waar ze niet aan mag zitten. Probeer zelf zo min mogelijk nee te zeggen en af te leiden! Ook vind ze het heerlijk om aan mama's haar te trekken... En ik heb al niet zo een volle bos!

Het zou leuk zijn als er meer zwangeren bij komen ;). Voel ik me niet zo alleen ;)).

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Is er niet al een topic voor de maand dat jij uitgerekend ben of ben je blij het net hier bij te kunnen houden merry.

Ik zal de weer zwangere kant voorloppig niet komen bijstaan of het moet door pil en condoom heen gebeuren

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Sorry dames, moest vanmiddag werken tot 17.45. Net gegeten en ben in de bank geploft. Liz doet een dutje.

Heb net getest maar ziet er bijzonder negatief uit. Maar tegelijk voel ik me raar. Mijn borsten zijn erg aanwezig zeg maar. We wachten maar even af, ik maak mijn strip af. 5dagen nog geloof ik. Kans is wel klein natuurlijk. Ach ja...

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hahaha je moet net als ik nog 5 dagen tot de strip op is.....dan kun je nog niet testen muts :D
    ik test maandag :D
    ( of zondag :) )

vorige keer had ik 5 dagen voor nod een positieve test.....met een cyclus van 24 dagen
    volgens die cyclus zou ik kunnen testen.....maar ik hou maar gewoon de 28 dagen van de strip aan

heb thuis nog 1 testje liggen :D

zijn niet bezig zwanger te worden maar toch vind ik het spannend :D

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    siren....als jij nou over 5 dagen toch positief test en ik ook....dan kunnen we in het zelfde zwangerschapsclubje gaan kletsen
    dan worden we een januari mama :D

11. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Haha zou mooi zijn he en wij zijn er ook niet mee bezig. Mijn BH knelt!, waren komen die boobs opeens vandaan??????

12. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Ik vind het leuker om bij 1 clubje te praten. Anders blijf ik bezig ;) .

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Nou gewoon straks je zwangerschapskwaaltjes en geswets met ons delen he vinden wij niet erg hoor.
    Als alle mensen met kriebels het aankunnen.

Siren en pandora spannend hoor, en pandora jij maakt al idee indien het posi is.
    Schat je de kans erg groot of nie??.

Ik ben wel benieuwd of je anders bent dan bewust zwanger raken omdat je nu toch in onzekerheid leeft.
    Kijk met bewust zwanger raken kan je ook negatief testen maar ja, kan mijn gedachte niet beter verwoorden

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hahaha klinkt gezellig :D en pandora heeft al n nieuw topic geopend: januari 2013 buikjes, lekker vroeg haha (of hoe was het ook alweer :))

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo 2011baby0 :D

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nee schat de kans niet groot in.....maar de kans is er wel ;)

haha josjo.....ja het was aug.2011 buikjes lekker vroeg :D
    zal dat topic binnenkort weer eens doorneuzen

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Over hormonen gesproken....:p

18. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Samenet m'n 2 vriendinnen!! Haha!!!:p

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    2? wie dan nog meer???

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Goedemorgen,

Goede nacht gehad maar weer zo moe moet ook ongi worden vandaag.

Gelukkig rustig werkdagje en dan om vijf uur weekend.
    Ben weer tie aan het lange koninginnedag weekend.

Iedereen fijne dag vandaag

Deel Deze Pagina