@klus even voor je gekeken. de starbucks bij aankomsthal 4 is tot 22.00 uur open en die in de plaza is 24/7 open staat op de site van Schiphol. Is er echt niemand die jullie kan brengen en halen?
@leeuwtje, mijn tuin dat is euh...in mn dromen hihi, nee lekker bij schoonzusje bezig geweest, hou er wel van, deed het bij mn ouders ook best regelmatig hihi, bij jouw dus femm hier en femm daar, is hier met lydia, jijija kijk! @hihi, vind het wel geinig dat jullie gingne nadenken over mijn tuin @schema 7u fles 8.30 brood 10.00 drinken + halve soepstengel 12.00 warme hap slapen 15.00 drinken, fruit 17.30 brood 19.00 fles slapen dus nog maar 2x melk @leeuwtje, leuke poppenwagen! @gewicht, euhm, weet niet uit mn hoofd. Is nu net helemaal over naar maat 74 @lilaa, stoere fiets! @bedtijd. Hopelijk slaapt daniel lekker door nu hij geplast heeft. Vond het wel sneu, overstuur omdat hij beetje in zn broek had geplast. Voelde het geeneens aan zn pyama, maar hij vond het zo erg! kleintjes worden echt groot, gister werd hij door de fysio al als 3jarige geschat
stoere fiets lilaa !! gup haha noemt hij haar jijaa. zo schattig ! de grote broers ben benieuwd hoelang het nog duurt voor ze echt ruzie gaan maken. was me dat in de auto aan het bedenken dat ze zo fijn naast elkaar zaten. toen mijn broer en ik ouder waren zaten wij echt niet zo lief naast elkaar idd sneu voor Daniel , maar hij word er wel voor wakker en dat zegt al heel wat vind ik als hij net zindelijk is. en hij is vroeg. pfff ze worden idd snel groot. als ik die foto van zandmonster Jens bekijk.op fb. toen kon hij geeneens praten ja bal auto ed. en nu heb ik afentoe zoiets van pfff effe niet. Hoor soms alleen de hele dag waarom en hoe kan dat en waarom doe je dat ? dat kan ik me nog niet van Femm voorstellen maar dat duurt ook niet meer lang als het zo snel als nij Jens gaat.
ja jijija, nu heel soms ook jidia, L lukt nog niet zo goed (alleen bij een word wat hij niet hoeft te kennen) Vechten ze bij jou nog niet dan? ik heb ze heel de week uit elkaar kunnen plukken. Oke, echt vechten is het nog niet, maar wel het begin! De een deed telkens was de ander niet wou met gillen en huilen tot gevolg. Ben nu 2weken geleden begonnen met luier uitlaten (al wel x poging eerder gedaan maar toen was hij zelf nog niet klaar, al dacht hij van wel). EN nu, boodschappen zonder luier, op visite zonder luier. Vorige week zondag voor laatst aangehad overdag, dinsdags savonds luier ook uitgelaten. Dus ik ben heel tevreden over hoe snel hij het gedaan heeft. Hoeft zelfs geen stikker meer, "is op". Velletje was leeg dus hij vond het klaar, geen terugval gehad daardoor ook. Dus ach, een miniongelukje moet kunnen he. Zal nog wel vaker gebeuren. En dat hij ervan moet huilen is eigenlijk alleen positief, al vond ik het echt zielig. Praten doetie nog niet zo heel veel, tenminste, niet die vragen. Maar jens is stukkie ouder dus ga dat hier ook nog wel krijgen. En als daniel ervanaf is begint lydia er waarschijnlijk mee. Fijn
Moet over 2 weken naar het cb dus dan weet ik lengte en gewicht maar ik schat zo'n 9 kilo en 72cm en kledingmaat is 68/74.
Nope, alles en iedereen heeft een normale werkweek voor de boeg dan, dus die passen voor een middernachtelijke rit... en mijn pa zou wel willen, maar die durf ik zelf 's nachts niet meer te laten rijden, en al helemaal niet meer naar Schiphol. @poppenwagentje; echt té schattig!!! Dat mis ik dan soms wel, met een zoontje, die popperige spulletjes, haha... @fietsje: heb zoiets ook half/half in gedachten gehad, maar voor nu hebben we besloten tot de ToetToet Garage. Heb tussen neus en lippen door al vernomen dat Hidde's peetoom ergens een leuk fietsje had gezien, maar dat mocht ie van mijn zus nog niet kopen nu, dus dat zal wel met de verjaardag komen @gewicht/maat; vorige week op CB 9,4 kilo. Kledingmaat wisselt, vind nog steeds erg veel verschil tussen merken onderling, en vaak ook hele smalle mouwtjes of erg krap of juist te wijd aan de nek. Over het algemeen zitten we nu op 80, soms wat dingetjes van 74 nog en soms 86.
@melk Hier blijven we voorlopig opvolgmelk geven. Hij drinkt soms nog vier flessen per dag, alleen gaan ze bij lange na niet meer leeg. Dus dan kan het ook prima. @vakantie Na komende week hebben we heerlijk drie weekjes vrij. Zin in! @maat Komende week weer naar cb, maar hier maatje 74 en we gaan langzamerhand naar de 80. @eerste verjaardag Gaat snel, zo leuk! Nog niet over kadootjes nagedacht, maar zal eens gaan doen. Hebben jullie ook doordat veel van onze kindjes aug.kindjes zijn er dan mensen met vakantie zijn? Wij kregen al een eerste afmelding voor zijn verjaardag i.v.m. vakantie. Pfff....
Lilla: leuke fiets hier drie weken geleden gekocht en jeremy vind het super. Flessen: nog 1 voor de nacht van 90cc Gewicht: 8400kilo afgelopen vrijdag. Luiermaat 3, kleding maat 62/68 Vakantie: lees wel bij maar merk dat ik veel relax dus weinig reageer. Zo een dagje op stap
Qua vrienden/familie nog niet zozeer. Heb er al wel over gedacht hoe dat straks "op school" zal gaan; Hidde zal altijd zijn verjaardag in de laatste schoolweek al moeten vieren in de klas, en tja, jarig in de schoolvakantie... Ben bang dat er dan veel vriendjes op vakantie zullen zijn... vind ik wel een beetje sneu... Straks eindelijk mijn koffer van zolder gehaald; die heb ik een jaar geleden volgepropt met kleding die ik toen niet meer pastte. Mja, heb de koffer nodig, en ook weer eens lekker rommelen; winkelen in eigen huis, haha. Veel spijkerbroeken die ik weer gewoon pas gelukkig, ook nog wat shirtjes en truitjes waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had, maar ook een paar exemplaren waarbij ik dacht: "What was I thinking?" Helaas geen plaktieten meer kunnen scoren, net nog bij Action gekeken maar nee. Als goedmakertje dan maar zo'n hemdje met voorgevormde cups meegenomen daar, misschien is dat wat...
Lilaa, Timme weegt ongeveer 8500gr en is 71 cm groot Die driewieler wilde ik ook, helaas snapten mijn schoonouders dat niet helemaal en hebben me toch een rotding gegeven. Maar aangezien we alles al teruggebracht hebben van hun, durfden we het niet nog een keer. Hoop dat ie snel stuk gaat en we alsnog die kunnen gaan halen. Had ze een eis gegeven: rubberen wielen en wat krijg je de meest kei harde plastic wielen die je je maar kan bedenken... pfff hoezo vermoeiend. Rest heel veel gelezen, maar mijn geheugen laat mij ernstig in de steek sorry....
@Leeuwtje wat een leuke poppenwagen! hier ook zoiets in huis ze zal er vast heel blij mee zijn @Lilaa wow ook heel gaaf! en mijn beebje is nu ca. 7,3kg en zit beetje tussen maat 68 en 74 (ze is ca. 69cm) @Zoe en voel je je nog steeds zo vervelend? @ego voel me vandaag ook blahhhhh, al dagenlang korte nachten gehad, en.. kweeni.. gewoon beetje down en moe en chagrijnig, kan weinig hebben.. en beebje is ook beetje chaggi ofzo (zal wel wisselwerking zijn), zit heel veel te jengelen en te zeuren, knijpt en krabt, eet wat minder goed, etc. en als ze iets niet mag (bijv aan schoenen likken of aan voerbakjes van kat zitten) gaat ze gillen! volgens mij gaat Het Grote Opvoeden echt beginnen nu.. zucht! vannacht was ze om 3 uur wakker, half uurtje met haar bezig geweest (verschonen, water drinken) en daarna weer om 6 uur.. breekt wel op al die korte nachten achter elkaar :S nu zit ze ook semi-mopperend naast me in de kinderstoel, met een koekje.. dus ik brei er weer even een eind aan
@zj zag het ook op FB, maar heb geen idee.. heeft de huisarts er wel naar gekeken? of CB-arts ofzo? heeft hij er last van?
Hoefde niet langs te komen bij de huisarts moest net zoals bij de koorts maar afwachten, heb ze vandaag all twee keer gebeld...
Ik ben zelf 18 augustus jarig en ik vond het altijd wel meevallen, ik trakteerde meestal na de vakantie, partijtje soms wel in de vakantie maar meestal geen afzeggingen.
idd ik wou ook graag zo'n driewieler maar hier kwamen ze ook met zo'n goedkoop rotding aan. Maar ja om dan een nieuwe te halen vind ik ook niet eerlijk. Heeft ze van haar peettante gekregen. Heb nu de funseat voor de mutsy 4rider via mp gekocht. Als het goed is komt hij morgen. Kijken hoe ze dat vind