Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo hele dag weggeweest
    Jeremy zich goed gedragen, ligt nu al te snurken.

Ik met hoofdpijn op de bank en kom er niet meer van af.
    Zo gtst en hgt kijken.

Eerste verjaardag vieren we op de camping met grote bbq.
    Wat we moeten vragen geen idee.
    Door de opvang komt hij om in de speelgoed dus denk nuttige dingen.

Grote familie hebben we niet.
    Ouders van mijn man zijn gescheiden en daar begint probleem 1 ga het niet twee keer vierenn maar hun willen elkaar niet zien dusbkomen niet.
    We hadden gezegd we kunnen afspreken 1 de ochtend en ander de middag mar haadden ze geen oren naar.

Dan kwam mijn moeder laatst van vakantie is geboekt vliegen 10aug, ik zei lekker dan want 11 aug viert je eerste kleinzoon zijn eerste verjaardg.

En zij oh ja shit niet bij stil gestaan, konden nog omboeken na 12aug vliegen.

Verder weinig familie enkel mijn zus en opa en oma en me vriendin met gezin.
    En nog 1 kennissje.

Nou fijne avond allemaal

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    familie, hier wel groot, komen allebei uit gezin van 8kids, maar van wim zn kant komen ze haast nooit, varen ook enzo

3. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Wij hebben ook zo'n soort poppenwagen staan. Die hebben we vlak na haar geboorte gekregen van de oma van m'n man. Erg schattig!
    Hier is m'n moppie 7,6kg bij 70cm. Ze zit met broeken meeste in maat 74, shirts/rompers nog in 68, grote 62 of klein 74. Hangt beetje van het merk af.

Maienditje: wat stom dat je moeder daar niet over na had gedacht! Eerste verjaardag is toch wel bijzonder toch!? Lastig ook om zo met je familie te zitten, je kan natuurlijk nooit met iedereen rekening houden. Zal altijd wel iemand niet bijzijn.

Zj84: hoe gaat het met de vlekjes? Nog bij gekomen of is het daarbij gebleven? Heb zelf geen ervaringen met kinderziektes maar kan het geen waterpokken zijn? Schijnt weer te heersen. Neefje heeft het hier nu (en ik vrees voor ons omdat een week terug we hem nog hebben gezien en hij helemaal gek is op onze meid)..
    Herkenbaar ros! Vannacht was ze hier ook weer 2 keer wakker. Eerst keer lag ze overdwars in bed, tweede keer op haar buik. Vanavond wilde ze geen groente, toetje of drinken. Laatste fles wilde ze uiteindelijk wel een beetje van als pap van een lepeltje. Er zit een flinke bult rechts bovenin dus ze zal daar wel last van hebben.

Voel me vandaag beter, minder pmserig. Wel heel moe, ook door die korte nachten. Gelukkig heb ik nu vakantie *slaakt een hele diepe zucht*. Zit nu hgt te kijke met een reep chocolade en een glas rode wijn:D

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mijn hgt avondje is in het water (en olie) gevallen :( kindjes die niet willen slapen...bilge alarm...blijkt dat voormachinekamer aan het vollopen was en ik kreeg de pomp niet aan dus wim maar teruggebeld. Nu denk ff onder het genot van chips draagmoeder gezocht terugkijken

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    gewicht hier.....10 kilo en 74 cm:D

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ros, hier inderdaad ook beebje dat nog niet staat. Wel als ik haar staand neerzet en haar wat in evenwicht hou, maar niet omhoog. En ze gaat ook nog niet zelf zitten, gaat nu sinds kort klein beetje achteruit als ze op haar buik ligt. Nou ja, zal allemaal wel loslopen denk ik. Ik ben erg trots op haar dat ze zo goed slaapt, ook in een ander bedje (op vakantie bijvoorbeeld) en dat ze gewoon heel leuk is :D

Ik vind het ook heel knap dat jullie nog bv geven Ros en Wondertje!

Merry is het lekker daar?

Linn heftig hoor begrafenis.

Josjo, Jessi gilt ook al lang en nu is het ook weer heftig, in het vliegtuig maakte ze mensen niet wakker met haar gehuil maar met haar vrolijke (keiharde) gegil! Dus maar ff tutje in gedaan toen :)

Leeuwtje, klinkt keischattig, grote broer ernaast om Femm te beschermen tegen vallen, too cute!!!!

Pandora, wat naar dat je moeder snel achteruit gaat. Hopelijk gaat de operatie goed meis!

Welke blokken zijn dat Ros die jij gekocht hebt?

Zoe, hier ook altijd last als ongi eraan komt.... Gelukkig voel je je nu weer wat beter!

Wat ontzettend knap van Daniel zo snel zonder luier Gup! Wel sneu ja, dat ie het zo erg vond dat ie een heel klein beetje geplast had, maar inderdaad wel een goed teken.

Maienditje, je ws toch van camping gewisseld? Welke zit je nu?

Klus, al bijna weg jullie. lekker zeg! Jammer dat je geen plaktieten meer hebt kunnen scoren.... Sokken?

Oh, hier krabt en knijpt ze ook enorm en dan maar lachen daarna als het pijn doet en je auw en daarna nee roept ;)

Moeten as dinsdag naar het cb, ben benieuwd wat ze weegt en hoe lang ze is!

Hier nog paar vakantiekiekjes, ben jaloers op degenen die nu nog gaan!

Bijgevoegde bestanden:

7. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met de billen in het zand!

Bijgevoegde bestanden:

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuke foto tooske!

moet eigenlijk naar bed maar heb geen zin, wim niet thuis:(

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die kijkt niet echt vrolijk:D

10. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was haar vakantieface! Doordat het zo fel licht was met de zon heeft ze bijna hele vakantie met opgetrokken neus gekeken. Ik zei nog tegen haar, daar krijg je rimpels van, maar maakte haar niet uit :cool: Als we echt in de zon waren hield ze haar zonnebril ook goed op.

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @jarig in augustus: ben zelf van 16 augustus, ik trakteerde op school dan in het nieuwe schooljaar.. vond het wel jammer dat er vaak andere kindjes op vakantie waren als ik mijn verjaardag vierde (heb ik nog steeds trouwens, met vrienden en fam)
    beebje is van 1 augustus, is nog meer midden in de zomervakantie ofcourse.. maar ach, het is dan ook wel weer vaak mooi weer!
    en 1e verjaardag vieren we thuis.. eerste jaren misschien vakantie er wat omheen plannen, vind het wel leuk voor haar dat de familie op visite kan komen enzo, maar later kunnen we het ook wel op vakantie vieren evt

@poppenwagen ik heb deze http://www.poppenwagen.com/115891.jpg
    zo cute! en ach, voor een jongetje heb je weer ándere hele leuke dingen, ook veel leuk houten speelgoed van dat merk (Janod).. ik koop ook wel heel enthousiast een roze poppenwagen voor mijn meisje maar misschien is ze wel een hele stoere chick en speelt ze straks liever met autootjes ofzo ;)

@gup hmpf jammer dat je avond niet liep zoals je had gehoopt! is nu de rust weergekeerd?

@draagmoeder gezocht kijk ik ook, wel interessant... die lange vent van dat homostel (Jeroen) was onze notaris toen we ons vorige huis kochten :p grappig
    ik heb wel gemengde gevoelens bij dat gezin met 3 kinderen die nu een 4e kind via draagmoeder willen.. ze zijn er ZO mee bezig terwijl ze 3 jonge kids hebben, de jongste is pas een jaar oud.. en dan zoveel energie steken hierin..
    en een draagmoeder die zich dan juist bij háár aanbiedt en niet bij mensen die met smart wachten op een eerste kindje..
    ahwell, interessante tv ;)

hier heeft beebje weer prima geslapen, van 19.30 - 6.30 uur.. heeft alleen wel een vies 'snot'-oogje, al paar keer schoongemaakt maar steeds weer vies, met klonten in de wimpertjes enzo.. iemand tips? (behalve schoonmaken met afgekoeld gekookt water)

als het goed is is mijn mamafiets vandaag ein-de-lijk klaar! word nog gebeld door de winkel, als het goed is.. fingers crossed.. kan manlief het stoeltje (dat ik al weken heb) erop zetten en kunnen we eindelijk een stukje gaan fietsen, zou leuk zijn.

fijne dag iedereen!

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Tooske we zijn verplaatst naar ommen, prachtig weer tot nu toe.
    En jeremy vermaakt zoch lekker, slaapt nu na een ochtendje zwemmen.

Verjaardag op vakantie wij vieren het dan op de camping maar iedereen (al mensen die we hebben) komen naar breda.
    Voor de meeste ook fijner omdat ze dan geen twee uur maar 1 uur hoeven te rijden.
    En wij thuis geen troep haha.

Nou ik ga weer lekker relaxen, sorry dat ik wat minder reageer

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
  14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hoi hoi,

Heb niet alles bijgelezen, sorry! Maar zie wel errug leuke poppenwagetjes voorbij komen :D

Wij hebben laatst deze gekocht voor haar verjaardag:
    Kinderbureau met bankje Area
    En we willen daar natuurlijk nog wel wat bij kopen :D

Slapen jullie kleintjes ook zoveel? Als Evi een half uur uit bed is begint ze alweer te gapen en te wrijven... ;) Kan echt de hele dag wel slapen deze week! Misschien herstellen ofzo van de oorontsteking?

Oortjes zijn helemaal droog. Dus vanochtend dan eindelijk een stukje kunnen fietsen! Echt te leuk! Zo super trots :D

15. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Tooske leuke foto's van je meissie !!

Verjaardag hier is Jens van 24 juli Femm 5 aug, en ik 19 aug,
    alledrie in de vakantie weleens jarig.
    Jens dit jaar helemaal met de vroege vakantie valt Femm er net buiten qua bouwvak dan.
    Maar mijn zusje komt op Jens zijn verjaardag net naar huis en broer is weg. och zal idd wel vaker voorkomen. Vroeger niet veeel partijtjes gehouden omdat dan meesta vakantie was.vond ik toen natuurlijk wel minder. probeer dat bij de kids toch te voorkomen.

Ros ook al zo'n leuke poppenwagen :D

Natas wat bijzonder dat je jouw poppenwagentje nog hebt echt leuk. ik had een papa die van opruimen hield (lees ik gooi het weg , want er word toch niet mee gespeeld )

Ik heb wel nog een bedje van fisher price. dat stond hier op de psz. en ik had vroeger dezelfde. heb ik hem geruild tegen een buldozerloopwagen van Jens. wat blijkt achteraf was het ook echt mijn bedje. geen wonder dat dat ding altijd mijn aandacht trok als ik Jens bracht. er zat een muziekje op en doet het nog steeds . dat ding is ook zeker 25 jaar oud. ben er blij mee dat ik dan toch nog iets heb van die dingen van vroeger. al had ik mijn beer bolletje het liefst terug gehad . ;)

Fijn dat jullie het lekker hebben daar Maienditje , geniet ervan !

Yaeh Ros eindelijk je fiets ??? veel plezier met touren !

16. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Tooske, wat een super leuke foto's! Helemaal geweldig!

Ow...nog een vraagje...

Een vriendin haar zoontje wordt op 18 juni 1 jaar. En nu viert ze dat niet op de dag zelf (maandag) maar op de dag ervoor. Vaderdag dus! Vind het zo raar! Of ligt dat nou aan mij?

17. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Linn wat fijn dat haar oortjes droog zijn!
    en idd apart dat ze de verjaardag niet op de dag zelf vieren... of bedoel je dat het op vaderdag is? want dat zou mij dan weer niet zoveel uitmaken, maar vind het voor kindje leuker om het op de echte dag te vieren

@Natas wat bijzonder en leuk dat poppenwagentje dat van jouzelf is geweest!

ik heb bij mijn ouders ook nog 2 poppen, een tweeling :) waar ik vroeger jaaaren mee heb gespeeld, met stapelbedje en allerlei outfits e.d. hoop echt dat beebje er over een paar jaar ook mee wil spelen bij opa en oma :)

en mijn fiets is binnen, joehoe! was eindelijk klaar, ben er al op naar huis gefietst, wel even wennen zo'n mamafiets, is wat groter dan mijn oude fietsje.. maar zat lekker
    morgen fietsstoeltje erop en uitproberen met beebje! (manlief is helaas weg vandaag).. dan post ik ook een foto'tje als het klaar is

gaan jullie beebjes al soepeltjes van zitten naar liggen? mijn beebje laat zich gewoon vallen, veelal recht op haar gezicht :p en dan tijgert ze weg

18. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Tooske, wat een schatje!

Voor de geboorte van Aylin hebben wij / zij ook zo een ouderwets poppenwagentje gekregen zoals die van jou Ros! Schattig!

Ik weet nog niet wat wij voor haar verjaardag gaan geven. Ik vind houten speelgoed altijd wel leuk, misschien een loopfiets.

Linn, inderdaad een beetje vreemd om de verjaardag op vaderdag te vieren. Is ze zich er zelf wel bewust van? Denk dat er toch mensen dan niet of minder komen.

Morgen gaan wij weer naar huis, ook wel weer lekker. Vanochtend heeft het hier enorm geregend dus ik hoop dat de zon nu naar Nederland is gegaan....

19. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    O ik bedoelde het wagentje van Natas...

20. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus jullie zijn weg uit Chaam als ik het zo begrijp? Beviel de camping niet? Weet wel dat die camping waar jullie zaten heel groot is, maar verder weet ik niet wat de kwaliteit is ofzo.

Kadootje voor eerste verjaardag, tsja.... Ik denk toch een speelgoedkist, voor op haar kamertje boven. Maar ik ben zo pietleuterig dat ik waarschijnlijk niks kan vinden helemaal naar mijn zin, dus wellicht zelf maken.

Fijne vakantie gehad Merry? Waar zijn jullie geweest?

Deel Deze Pagina