zo even niet bij kunnen lezen maar gelukkig is er nu niet al te veel gekletst @'buiten spelen' heb een buitenkleed voor beebje, opzich prima maar idd ze wil er liever náást liggen en gooit haar speeltjes er vanaf, wel vervelend want moet er dus constant bovenop zitten dan, niet echt relaxed.. hebben tegels én gras maar ja dat laatste wordt op gepoept door de kat dus is ook niet echt fris om haar zo op te leggen @Karen ah ja dus jij kan 4 kids wel aanraden... nou wie weet! en fijn dat die 'ik wil nog een keer!!'kriebels toch wel afnemen, denk soms ook; wat als ik steeds opnieuw die kriebels zou krijgen.. @josjo de toppers zonder drank... tja.. maar ja voorlopig zal jij de bob wel zijn hè! hoe voel je je? @Klus fijne vakantie! @korte mouwen beebje was vandaag mouwloos, van de week ook korte mouwtjes, alleen buiten - of als haar armpjes koud aan gaan voelen- doe ik een vestje erover.. het was binnen warm zat! voor de nacht wel lange mouwtjes (romper en pyjama) en zomerslaapzakje, kamer was 22 graden dus hopelijk heeft ze het niet al te warm weer lekker gefietst met beebje, zo leuk!! ze geniet er echt van verder relaxt dagje gehad nu ligt ze er sinds 19.15u en kon ik de brokken weer opruimen altijd een ravage 's avonds, overal speelgoed, vuile vaat, was, etc. maar nu lekker zp'en en zappen met een wijntje in mijn hand (nog even van genieten nu dat kan hè)
Zo zeg, wat zijn jullie beebjes snel! (of is die van ons zo langzaam?) Evi kan zitten als ik haar zittend neerzet. Maar zelf gaan zitten heeft ze geen benul van. Kruipen of tijgeren doet ze ook niet. Als ze op haar buik ligt is het wel net een wijzer van de klok, ze draait constant rondjes Maarre...die traphekjes daar zijn wij nog lang niet aan toe dus haha! Vanochtend een gesprek gehad met de huisarts. Ze nam echt de tijd voor ons, heel fijn. Ze gaf aan dat ze erg goede ervaringen heeft met de vrouwelijke arts in het ziekenhuis hier. Dus ik ga morgen het ziekenhuis maar even bellen om de afspraak naar haar toe te zetten. Hoop dat ze daar niet moeilijk over doen. Ha raadde me wel aan om de reden erbij te vermelden. Op zich heeft ze gelijk, maar wat ik daar dan mee opschiet? Beebje heeft vandaag in haar romper met korte mouw en een broekje doorgebracht. Maar volgens mij te warm, want ze had allemaal krulletjes op haar hoofd door t zweten Dat broekje gaat morgen uit dus! Het was ook wel erg warm hier, het warmst van Nederland zeiden ze op RTL vanavond, 27,9 graden. Morgen nog warmer! Ze ligt nu in haar romper met korte mouw in bed, in een zomerslaapzakje en een dun dekentje over. Het is op haar kamertje maar een graad warmer dan normaal. Zo voor ik ga slapen eens kijken hoe warm ze het heeft.
Hier net jeremy overgelegd, moet in de caravab. Begint in ons bed en als wij gaan slapen gaat hij maar het zit gedeelte. Maar hij is drijfnat had al enkel een slaapzak aan gedaan omdat hij zonder miet slaapt. Maar ook zonder pyama en deken dropen de waterdruppels van hem af. In de caravan blijft de warmte dan ook goed hangen
Linn hoop dat er nu actie komt bij jullie want zo is het niks, evi wil straks ook met water kunnenb spetterem
Die heb ik net voor haar geboorte in het kruidvat gekocht, was nog geen 20 euro. De naam is een sticker die ik via internet heb besteld En euh, we vieren wel verjaardagen, maar relatief weinig en heel veel mensen inderdaad gewoon niet. Dat vrienden en buren en zo langs komen is al helemaal niet aan de orde. Ik krijg van mijn vriendin bijvoorbeeld op die dag niet eens een kaart of een sms'je of zo, bij volwassenen wordt die dag namelijk sowieso vergeten. Bij de kindjes wordt het nog wel gevierd, ook op school.
Hier rompertje zonder mouwtjes, wel een t-shirtje met lange mouwen onder het jurkje en een dun leggingtje. Ik heb, denk ik, ook nog steeds de neiging om haar te warm aan te kleden, maar dat komt omdat ik zelf gewoon zo'n vreselijke koukleum ben en ik ga op mezelf af. Anne-Fleur daarentegen is een makkelijke zweter en lijkt het niet gauw koud te hebben.
Ja, ik dacht vroeger ook altijd dat die kriebels nooit zouden weg gaan, ik ben (en blijf) een echte babymoeder... hoe meer hoe liever. Trouwens een hele hoop kids in het algemeen vind ik geweldig. Maar gelukkig is het erge kriebelen nu toch echt verdwenen... Mijn zusje, nog vier weken te gaan voor nummer vier, zei deze week ook: ik hoop toch echt dat het kriebelen hierna gaat stoppen En wat die ravage betreft: Hier hetzelfde... en met vier kids zal dat er absoluut niet beter op worden, hoor Ros @Leeuwtje: Beterschap voor Jens!! En wat een gedoe met de HAP daar, zeg. Wat zijn wij dan toch verwend hier in België. Wij gaan gewoon naar de dokter als wij vinden dat dat nodig is en hoeven daar echt niet eerst voor te gaan bellen (of smeken in sommige gevallen). Als de dokter niet beschikbaar is, ga je zelfs even makkelijk naar de spoeddienst. @Linn: Hier ook nog niet veel meer dan ronddraaien om haar as en mooi blijven zitten als ik haar neerzet, hoor. Ze rijdt wel op haar loopauto, maar daar blijft het verder bij... makkelijk, toch?? Eneuh, 27.5 graden... Geen wonder dat jullie kids allemaal zo weinig aan hebben. Hier in België is het amper 20 graden!!
@zoe: lydia heeft geen last van dr jurk/rok maar die is ook niet anders gewent. Alleen alstie lang is bij het trapklimmen @achterover gooien, hier gelukkig niet! @lekker buiten nu. Babybadje neergezet (zwembadje is kapot), daan zn zwembroek aan en spelen maar, hij durft er alleen niet in te gaan zitten, is te koud
Ik zit te twijfelen of ik mirthe vanmiddag ff buiten in het zwembad je zet... tegen 3 uur ofzo... echt zo lekker weertje... Zelf eerst naar ha vanmiddag zit een bult je achter op mijn rug waar ook de ruggeprik is gezet... denk dat het daarvan is maar wil het wel ff zeker weten. Zit precies naast mijn wervel kolom
Ik zat net te denken. Sinds de ruggenprik heb ik een soort trekkingen in mijn rug. Als ik lig of wat verder achterover zit. Dan kan ik mijn onderlichaam niet stil houden. Gek ej!? Of het is toeval. Is ook niet altijd. Ik ga zo op visite bij mijn pas bevallen collega. (31wk) knul ligt nog in het ziekenhuis maar hij groeit goed! Eens kijken zo hoe het met moeders gaat. Liz heeft vandaag romper mouwloos aan en een luchtig spijkerjurkje van nijntje. Staat haar erg leuk! Geniet van het weer dames!!!
Zo hier is het 30 graden, dagje enschede gedaan nu onderweg naar de camping voor een lekker ijsje. Ik zal niet klagen maar vind het wel watm heb dan ook altijd direct koppijn, dus drink express al veel water. Op camping geen zwembadje mee maar zou zo kunnen. Morgen hwt zwembad induiken, hebben binnen en buiten.
Zo, Evi slaapt eindelijk (handig, tis etenstijd) Ze is super moe, maar gaat steeds in bed op haar buik liggen en komt dan niet meer op haar rug. Wordt dan helemaal overstuur en boos, dus dan weer even wachten en kalmeren. Daarna weer naar bed, weer hetzelfde... Muts! Haha. Bumpie, super schattig dat filmpje van Mirthe! We zijn hier vanmiddag wel lekker buiten geweest, maar niet met water. Waait ook aardig hier! Vanavond maar even saampjes in het grote bad dacht ik zo Maienditje, hoe was het in Enschede? De stad in geweest of iets anders gedaan? Karen, inderdaad soms wel makkelijk dat ze nog niet echt ergens naartoe gaat. Maar ook super irritant dat ze de hele tijd zo schreeuwt omdat ze gefrustreerd is dat het kruipen niet wil lukken
Pfff wordt er echt gek van, zoals de meeste wel hebben gelezen op facebook. Heeft Timme dus de waterpokken en een oorontsteking, nu dus ab. Maar zelf heb ik nu dus ook de waterpokken, maar dan onder mijn voeten en dat doet echt pijn... Maar nu heb ik vanavond mijn laatste bijles voor een tentamen wat ik perse wil halen en nu gaat mijn man mij dus brengen, blijft daar met de kleine op school wachten totdat ik klaar ben (ruim anderhalf uur) en dan maar hopen dat ik het snap ... Heb er zo de pest over in, heb me ook ziek gemeld op het werk, omdat ik me dus ook echt niet lekker voel en gewoon amper kan lopen. Hoop dat ik donderdag weer kan werken, want wordt gek thuis... Sorry voor dit ego bericht maar moest het ff kwijt...
@Linn mijn beebje kan wel tijgeren en idd ook zitten als ik haar neerzet maar hier wordt ook nog (lang) niet gestaan ofzoiets! ach.. laten we er nog maar even van genieten, voor je het weet lopen ze weg @Siren fijn dat het goed gaat met dat zoontje van je collega, altijd spannend zoiets @badje ohhw wat leuk, ik was bang dat het nog te koud zou zijn.. maar achteraf had het wel gekund, hopelijk binnenkort ook doen hier @zj beterschap! kan me voorstellen dat je erg baalt hopelijk is het snel over bij jullie beiden hier een fijne dag gehad, lekker lang gewandeld en eendjes gevoerd vanmorgen en vanmiddag een flinke fietstocht gemaakt, echt coooool zo samen fietsen wel irri alleen dat beebje steeds wil sabbelen/bijten aan de schouderpads van het stoeltje, zag er vast een beetje dom uit maar ja.. we had fun! ben nu een boek aan het lezen 'Dolgelukkig zijn wij' over mensen die een meervoudig gehandicapt kind gekregen hebben.. echt heavy, wel heel mooi geschreven.. waardeer ik nóg meer hoe goed wij het hebben met een gezond beebje! nu ligt ze er sinds een halfuurtje in, mama gaat even een wijntje pakken en de laatste zonnestralen in de tuin meepakken