Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ros, zulke boeken hou ik ook wel van. Heb pas "vechten voor tony" gelezen, is ook erg mooi. Moeder die twijfelt aan de conclusie van de artsen (en gelijk krijgt, maar pas aan het eind van het boek weet je wat tony heeft)

2. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zj beterschap.

We staan op de camping bij ommen, beerze bulten.
    In enschede geshopt, ook in de winkel van lief.
    Maar was heel warm.

Na het eten hier op de camping het zwembad ingedoken, heerlijk afgekoeld en jeremy slaapt nu.

Bumpie, wat zei de huisarts.

Siren, hoe was het met je collega.

Leeuwtje, knapt jens al wat op.

3. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ros en gup ik heb ook nog een hoop goede boeken liggen over zoiets maar ben helaas geen boekenwurm.
    Begin en dan na een week als ik hem weer pak denk ik kan beter opnieuw beginnen om het nog ff te snappen

4. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ huisarts: kon komen door dat me iets gestoken had. Niet kwaadaardigs volgens haar!

@ beer ze bulten: leuk leuk. Ik vind dat erg leuk daar! Dat konijnenhol erg leuk! En idd zwembad ook! Dan ben je vandaag wel vlak langs mijn woonplaats gekomen:p die lief winkel is wel leuk ik wil er ook nog keertje heen. Hier in de buurt zitten ook veel tuunte's erg leuke kleding;) heb je die winkel ook bij jullie in de buurt

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @kruipen/tijgeren etc
    meneer kruipt sinds een paar dagen echt snellllllll....heb inmiddels ogen in mn kontzak ;) zet ik m in de huiskamer op de grond...keer ik mn kont 2 min. en dan ligt ie in de keuken al in de drinkbak van de.honden te roeren
    verder heeft hij sinds een paar dagen het staan en lopen helemaal ontdekt....hij gaat overal aan staan :$ en doet niks liever als aan de hand rondstappen :$

en heel raar...maar heb het idee dat hij, sinds deze ontwikkeling, minder huilt;) morgen overleg ik even met de huisarts wat betreft de afspraak kinderarts

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pandora, kan goed, dat hij gewoon erg gefrustreerd was. Handig, ogen i je kontzak, zou ik ook moeten hebben (heb alleen geen kontzakken:p)

7. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.875
    4.132
    113
    Goede reden om te shoppen:D

Maar zou inderdaad frustraties kunnen zijn; ik wil wel maar kan niet:p
    Komt vaak voor, maar dat zou dan natuurlijk wel een hele mooie reden zijn, is er in ieder geval niets anders aan de hand.

Hier een ventje die overal mogelijkheden ziet om te staan. Vallen is gelukkig een stuk minder geworden. Aan het handje lopen is ook leuk nu en tijgeren gaat ook heel rap.
    Zijn jullie kindjes ook zo'n drama op het aankleedkussen? Hier echt een ramp op het moment. Volgens mij heeft hij al alles in de hand gehad wat in de badkamer staat wat geen kwaad kan, maar dat helpt steeds maar 1 tel.....Toen hij nog niet tijgerde kleedde ik hem weleens aan als hij op de buik lag, maar dat werkt dus nu ook echt niet meer helaas.

Hier donderdag vertrokken met zieke beeb voor weekendje weg en gister thuisgekomen met zieke peuter...Gelukkig waren ze zaterdag en zondag allebei fit! Was in het huis van mijn schoonmoeder, maar het voelde echt even als vakantie, zeker met dit lekkere weer! En nu nog 2 weekjes werken en dan vakantie.

Merry, zou ik ook dat lijstje mogen hebben?

Die boeken die jullie noemen ga ik even proberen te onthouden. Lijken me erg mooi, maar ook indrukwekkend denk ik.
    Heb alleen nooit tijd om te lezen.....heb inmiddels stapels tijdschriften liggen hier die ik gekregen heb, maar kom er niet aan toe.

Zj beterschap en succes met je examen! Onder je voeten...pfff lijkt me vervelend en dan ook nog met dit weer.
    Goed in een zemelenbadje zitten en er is speciaal spul te koop om op de blaasjes te doen. Helpt echt!

8. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Olleke, pb me je emailadres maar. Morgen zit ik even achter de computer.

hier ook echt een drama om mevrouw te verschonen. Ze wil gewoon echt niet op haar rug blijven liggen....

Vandaag de echo voor de combinatietest gehad en alles ziet er prima uit. Je kon echt nog niet zien of het een meisje of jongen is, maar aan het eind zagen we iets uitsteken dus wij denken een jongetje. Ach met 21 weken zullen we het weten!

9. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.875
    4.132
    113
    Dank je Merry, hij komt eraan.
    Fijn dat je echo weer goed was!

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @kleding beeb......vandaag voor het grootste deel van de dag alleen een romper.
    M heeft het sowieso al heel snel warm

11. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn een goede combinatietest Merry!

Hier ook alleen rompertje, net als op vakantie :D Wat boffen we toch zeg!

Vandaag cb geweest, 8740 gram en 69,5 cm. Klein en rond dus nog steeds ;)

ZJ, wat een drama zeg, heel veel beterschap voor jullie allemaal.

Pandora, jullie knul gaat ook rap nu! Hier gaat er eindelijk een heel klein beetje beweging in zitten, achteruit op de gladde vloer. Ze zat wel heel stevig volgens cb arts en ze is erg goed met haar fijne motoriek! Dus deze week snel nog fietsstoeltje scoren en fietsen maar :)

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja de afgelopen week gaat het super hard....niet normaal
    en OVERAL aanzitten :D
    mijn woordenschat is op dit moment niet groter dan " M. neeeeee" :D

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    merry....fijn een goede uitslag van de combinatietest :)
    maak je geen banner?

vandaag zijn wij in ondertrouw gegaan ( maar dat wisten de meeste al :D )
    helaas kunnen we niet trouwen op locatie van onze voorkeur.....kan niet op elje dag namelijk en wij willen perse op vrijdag trouwen...en op vrijdag kan het daar dus niet
    jammer ( al scheelt het flink in de portomonee :p )
    maar voorkeur 2 was geen probleem :)

14. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pandora Gefeliciteerd!!

@staan Hier kan beebje nog niet staan en dat duurt volgens mij ook nog wel even, haha. Zitten en rollen gaat prima.

@ziek Kleine mannetje is ziek, heeft al een paar dagen hoge koorts. Ha denkt dat het de zesde ziekte is...

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @olleke, aankleden wisselt heel erg, hangt er vanaf of er buiten wat te zien valt:p

@merry, fijn dat echo goed was, en jochie zou wel leuk zijn, heb je van allebei wat :)

@lydia heeft nu een tuniekje en korte legging aan (en romper zonder mouw). Denk dat vanmiddag badje wel kan:)

@pandora, wat was voorkeur 1 dan?

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Pandora gefeliciteerd!!!!

Merry gefeliciteerd!! Fijn!, een goede uitslag!!!

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Liz heeft romper korte mouw aan en wederom een luchtig spijkerjurkje...nu van hello kitty!

Vanmiddag naar een vriendin met ook een beeb, we gaan wandelen en langs een paar winkels. Terras pakken!

Heerlijk deze vakantie!!!!!

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Merry, wat fijn dat de echo goed was!

Pandora, ben ook wel benieuwd naar die locaties :D

ZJ, beterschap daar! Ben je verder niet enorm ziek van de waterpokken? Schijnt bij volwassenen vaak gepaard te gaan met hoge koorts... Hoe is het gister verder gegaan?

Ik ga zometeen voor het eerst met Evi alleen weg op de fiets. Heb een lichte buggy mee, hoop dat ik me ermee redden kan!
    Ga even naar de stad, een zonnehoedje halen voor Evi en wat korte kleren. Heb voor nu maar een spijkerbroekje opgekruld ;)

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dat probleem heb ik ook! Hadden al wel wat zomerkleertjes voor haar maar had niet verwacht dat het zo vroeg zomer zou zijn!!! Wat we hebben is eigenlijk nog wat te groot. Vanmiddag ook maar even bij Zeeman binnen wippen!

20. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ben geslaagd! Jeetje wat een inspanning, én de spanning van de eerste keer én bijna 30 graden! Maar het was het waard :)
    Heb 2 jurkjes, 2 korte broeken, 1 t shirtje en 2 zonnehoedjes gekocht. Ideaal dat Prenatal en Hema hier tegenover elkaar zitten ;) Kon ik daarna gauw weer naar huis...

Deel Deze Pagina