Hier net zo, had wel korte broekjes, maar in maat 80 Vanochtend gepast, maar dat ziet er werkelijk niet uit!
Hihi, hoe herkenbaar! Ik wil volgende week ook met beebje voor het eerst op de fiets met buggy op pad...
1 tip voor je, doe dat niet als het zo warm is! Jeetje, heb nog steeds een hoofd als een tomaat! Haha!
pandora, proficiat!! Nu mogen jullie je officieel al het bruidspaar noemen leuk leuk! Enne, we zijn toch wel uitgenodig he? merry, ja fijn, dat de combinatietest goed was! Heb je dat bij A ook gedaan? Wij niet maar zat er weer over te denken of ik het zou willen... weet het nog steeds niet haha. enne, bij 13/14 weken kan je nog niks zien uitsteken he geloof op zijn vroegst bij 16? zus net aan de lijn die vroeg of we al een fietsstoeltje hadden, ze had er nog wel 1 van bobike, beter! dus ik kan volgende week fietsen met ons meisje, leuk!! Heb zin in vakantie! En jee wat trekt het hier dicht, hoor het ook al rommelen, dat wordt in de regen naar huis vrees ik.... of misschien is ml wel zo lief om me op te halen
Zag het al op de buienradar, buien in brabant.. edit; ik bedoel gelderland! Je zou in Drenthe wonen Haha, geniet nog volop van het heerlijke weer! Lekker onder de luifel, met Evi naast me op het speelkleed. Die vermaakt zich super! Vooral de buurkinderen vindt ze interessant, lekker kijken! Wij hebben de combitest destijds niet gedaan, denk ook niet dat ik hem bij de evt volgende zou doen. Zitten ook niet in een risicogroep, dat maakt het ook alweer makkelijker natuurlijk Beter Josjo, zo'n fietsstoeltje! Tis echt zo super leuk!
Zo linn zeker je zou maar in drenthe zitten. Heb voor de vakantie de beste bestemming geboekt. Daarvoor hoef ik niet naar het buitenland, heel de middag met jeremy rond en in het buiten zwembad gehangen
@regen, hier ook halfuurtje nu maar pas kwartier dat het doorzet. Hier = tussen rees en wezel @combitest, hier niet gedaan @vanmiddag eerst met de kindjes buiten gezeten/watergekliederd, om 2u lydia op bed gelegt en weer de zon in wel drijfnat geworden omdat daniel de slang had dek moest natgehouden wordne, anders kon lydia niet kruipen
Hier nog steeds warm en broeierig. Kon vandaag vrij krijgen maar omdat onze huistelefoon stuk is was ik niet te bereiken, helaas. Mobiel num. hebben ze niet dat wil ik eigenlijk zo houden. Nog een leuk nieuwtje mijn ouders komen hier in de buurt wonen, ze hebben een mooie seniorenwoning toegewezen gekregen, wordt nu nog druk verbouwd door de woningbouw, dus volgende maand klussen. Ze wonen nu ook niet ver maar nu wordt het loopafstand, zo fijn!
@Pandora haha mijn poppetje ligt ook als ik 1x omkijk met haar handjes in het voer- en drinkbakje van de kat en idd misschien een opluchting dat hij nu zo snel kan voortbewegen als dat hij al wilde? fijn dat hij minder huilt! en gefeli met de ondertrouw! jammer dat die locatie niet kon maar plan 2 is ook vast heel leuk @boekenwurm ben ik ook helemaal niet, maar nu met dit mooie weer en als beebje een uurtje slaapt o.i.d. kom ik een heel eind vind het alleen zo zonde om een boek te komen, deze was bijv. 17 euro en heb hem in een paar dagen al uit... en een boek herlees ik niet zo snel @merry fijn het allemaal weer in orde was.. en benieuwd wat het is misschien heb je het dus al gezien.. al dachten wij (we wilden het een verrassing houden) meerdere keren op echo's een piemeltje gezien te hebben, nou, niet dus hier een hele leuke dag gehad met beebje, vanmorgen gewandeld & boodschapjes gedaan, vanmiddag weer lekker gefietst (ca halfuurtje, gewoon beetje kriskras ons dorp door) en ze is ook nog in het badje in de tuin geweest, zo leuk! ze heeft zich helemaal suf gespetterd vind het wel vies warm nu overal in huis, haar raam heeft net nog opengestaan maar het is toch 24+ graden en best wel benauwd, ze werd net al even huilend wakker, volgens mij door de warmte.. heb haar een romper met lange mouwtjes aangedaan en zomerslaapzakje, verder niks... wat doen jullie? @overdag rompertje met korte mouwtjes en jurkje, verder lekker blote armen en beentjes ik ga wel wat meer t-shirtjes met korte mouwen kopen, dacht dat ik die niet veel zou gebruiken maar met dit warme weer doe ik haar elke dag korte mouwtjes aan.. bah vervelend moet ik toch weer even (online) shoppen
Merry:fijn een goede comnitest en spannend wat voor geslacht het zou zijn. Jeremy ligt hier nu te slapen met enkel pyama aan, slaapzak uitgelaten alleen valt hij dan later omdat hij volop blijft spelen. Slaapzak is voor hem iets van ohja ik ga slapen. Verder alles gelezen maar op de telefoon valt niet zo goed te reageren. Had voor een week internet gekocht voor op de tablet maar is voorbij morgen nieuwe halen. Bumpie ik vind de camping geweldig voor kids, jeremy vermaakt zich wel in het konijnenhol
Ros dat klinkt als een heerlijke dag! Hier een romper met korte mouw, zomerslaapzak zonder mouw en lakentje over.
Ik ook! Korte legging, rokje en 4 rompers spaghettibandjes. Heb mt 80 wat we al hadden gepast en dat begint al wel goed te zitten! We zijn even bij zeeman binnen gelopen, zit daar in het dorp...makkelijk! Verder ook fruit en groente ingeslagen. Lekker salade maken morgen!!! Manlief kwam een x thuis eten vanaaf, hebben pannenkoeken gemaakt. Hij is op de motor terug gereden. Ik knijp em!, hoor het onweer al aankomen. Heb gezegd...stuur een bericht als je er bent!!
Lizzy ligt ook zo in bed nu! Ze heeft een van haar nieuwe tompers aan met spaghettibandjes. Het is hier nu 24gr binnen pfffff
Das wel hot hot hot ja Gup! Hier was t ook zon 24 graden. Overdag ligt ze alleen in romper met lange of korte mouw in bed en nu heeft ze romper met korte mouw aan en een slaapzak. Ben nu thuis ah werk, vrijdag kan ik niet gaan werken omdat ik dan een bruiloft moet rijden, leuk!
Pandora gefeliciteerd! Siren hopelijk is de terugreis goed gegaan. Leuk samen pannenkoeken bakken. Hier ook altijd een succes. Warm: kids alleen nu romper met lange mouw als pijama en dunne slaapzak. Overdag dun shirt je of romper en blote voetjes. Combinatietest beide keren niet gedaan. Ik denk dat het belangrijk is om te weten wat je met een slechte uitslag zou doen. Het is een kansberekening dus die test alleen zegt nog niet zoveel. En een punctie daarna geeft meer risico op een miskraam, dus bij ons gaf dat de doorslag om het niet te doen. Kindje met down zou ook welkom zijn en het verhoogde risico wilden we liever niet nemen. Maar dat is ieders persoonlijke keuze natuurlijk! Zomerkleertjes: vorig jaar voor de oudste wat aan de late kant gekocht....dus nu al aardig op tijd geshopt,en nu blijkt hij de broekjes van vorig jaar nog te passen dus hij heeft ruimschoots voldoende nu ha ha....maar nog geen echte zomerschoenen, dus daarvoor moet ik nog op pad. Ah ja gup, jullie hebben natuurlijk constant een nieuw uitzicht. Maar vind je het niet vervelend dat je familie, vrienden etc vaak ver weg zijn en dat je eigenlijk altijd op elkaar aangewezen bent? Hier tot nog toe geen echt slecht weer gehad. Heeft wel wat geonweerd net, maar viel reuze mee.