Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wij combitest wel gedaan....bij een volgende ook

2. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij ook geen combinatietest gedaan, met dezelfde reden als Olleke.

Als popje wakker is nog effe zomerslaapzakje scoren bij de Hema. En meteen boodschappen doen en dan vanmiddag fietsstoeltje kopen, kunnen we eindelijk ook op de fiets saampies! Zal onze meid heerlijk vinden, die wil alles altijd zo graag zien en volgen, volgens mij weet ze dan niet waar ze kijken moet ;)

Heej, leuk Pandora! We hebben er een nieuwe bij, staat er nog niet op. Is een pick-up. Dat voor en na heeft vl gefotoshopt, wat nu chroom is willen we zwart laten spuiten:

Bijgevoegde bestanden:

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #1343 Pandora, 24 mei 2012
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
    mn vriend vond de dodge magnum iets

maar of ik anders zelf niet wou rijden....in een auston martin v8 vantage :$ vette bak :cool:
    die is van een vriend van ons....maar dat durf ik niet hoor
    met mn teen het gaspedaal aantikken en hij rijdt al met 100 km p/u de straat uit denk ik :D

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    badkamer was nog warmer maar daar heb ik niet gemeten...

@olleke, tja, het varen is niet altijd leuk, maar het heeft ook zn leuke kanten. Familie /feestjes missen etc is idd een negatieve kant, maar ik hoef niet buitenshuis te werken, wim is (bijna) altijd in de buurt... Je went er aan;)

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    goeiemorgen dames!

hier wel iig :) beebje heeft gelukkig goed geslapen ondanks de warmte, was rond 6.30 uur wakker. bv, gespeeld, papje en daarna eindelijk weer naar babyzwemmen geweest (konden 3x niet gaan), zo leuk! ze heeft zich weer helemaal suf-gespetterd :D wel gek dat ze nu al zo groot is, lijkt wel gisteren dat zij het kleinste ukje was in die groep en nu zou ze over 2,5 maand al naar de grotere kindjes gaan :O

daarna was ze supermoe dus ze ligt al ruim een uur te slapen nu, kon ik even relaxen met een capu en de pfaffs (fout, I know, maar het komt het dichtste in de buurt bij een soap nu ATWT gestopt is)

nu is ze alleen wel erg laat, normaal gesproken heeft ze nu al fruit en 2e bv op, even kijken of ik het fruit dan maar naar de middag schuif..
    hopelijk weer een lekker dagje in de tuin vandaag, en we gaan even (met de fiets) op playdate

fijne dag iedereen!

6. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @combinatietest Hier niet gedaan en gaan we ook niet doen bij evt. volgend beebje.

@ziek Hier is de kleine man gelukkig weer een stuk beter. De koorts is gezakt en hij is vandaag aan het spelen bij de gastouder. Papa en mama aan het werk.

@vakantie Joehoe!!! Vanaf maandag drie weekjes vakantie!!!!!! Volgende week lang weekend met familie op pad en daarna lekker met z'n drietjes nog een midweekje weg.

@fietsen De mama-fiets is hier, maar door ziekte beeb nog niet gefietst. Misschien vanavond of morgen eens doen. Lijkt me zo leuk!

@controle Vanmiddag controle schildklier in ziekenhuis. Pfff...heel stuk fietsen met dit warme weer, haha. Maar altijd beter dan regen! ;)

7. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lori, fijn dat jullie mannetje weer een stuk beter is zeg! Weet je al wat meer of je schildklierwaardes goed zijn?

Ros, heerlijk dat beebje zo goed heeft geslapen en dat je weer bent gaan zwemmen. Ik wil volgende week ook weer gaan. Hier loopt ze ook wel eens heel erg achter op haar schema als ze eens een lange slaap doet. Maakt me niet uit, gewoon alles later en laatste fles zo uiterlijk 8 uur/half 9 dan en dan naar bed. Hier heeft ze soms om 16.00 uur al warm en gisteren was dat 18.30, zo kan dat variëren :)

Das wel een hele gave bak ja Pandora! Kan je aanstaande dan niet zelf daarin rijden, hoef je alleen maar mee te rijden :p

Magnum is een echte trouwauto, met name omdat ie zo lang is, erg luxe met lichtgrijs leer en omdat ie gebroken wit is. Ook fijn dat ie heel ruim is, ook achterin. Welke datum trouwen jullie ook al weer? Volgens mij heb je het wel gezegd....

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mijn as heeft geen rijbewijs :D en het is 28-9

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owwww, dan wordt het lastiger! Kun je m geen spoedcursusje geven?:cool:

10. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tooske De schildklierwaardes waren gelukkig prima! :)

11. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Zwaai zwaai !!!

12. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Lori!

*zwaait terug naar Leeuwtje*

13. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    *Zwaait ook even mee*

Pandora, heb je locaties even bekeken. Prachtig! Die tweede keus ook hoor! Veel meer sfeer dan zo'n gemeente-hok :)

Fijn dat de zieke beebjes weer wat beter te pas zijn!

Lori, hoop dat je gauw kunt gaan fietsen! Het weer leent zich er voorlopig nog prima voor!

Ros, ik vond de Pfaffs ook altijd super leuk om naar te kijken :D Heerlijke familie!

Evi is vandaag weer naar de opvang geweest. Ze is veel buiten geweest daar en was echt helemaal op vanavond. Heb jullie fb adviezen eens opgevolgd, leende zich er vanavond prima voor! Om 18 uur thuis, in bad, even kroelen, fles en nu ligt ze dus vanaf een uur of 19 heerlijk te slapen. Ben benieuwd hoe laat ze morgen weer wakker wordt :)

Ze is btw wel weer verkouden :( Loopneusje vanavond... De ervaring leert dat ze dan ook binnen no-time weer een oorontsteking te pakken heeft :( Hoop zo dat het nu gewoon niet weer gebeurd.. 12 juni gaan we weer naar de KNO. Eerst 1 juni, maar heb de afspraak kunnen verzetten naar een andere arts.

14. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merry gefeliciteerd met de goede uitslag :D

Kleding, korte broek met romper zonder mouw en blouse korte mouw

hitte haha onder luifel was het niet te houden, maar weer naar binnen gegaan. Auto gaf 34 graden aan.

Trouwlocaties zien er super uit hoor!

Vandaag bij de kinderarts eindelijk weer vooruitgang geboekt. Zo kan het niet verder, Timme blijft sukkelen en heeft nu problemen met zijn groei. Het was nog niet problematisch, maar wel al een echt aandachtspunt. Daarom de volgende plannen opgesteld:
    bloedprikken (meteen gedaan, super kerel hebben wij :D) wel 6 buisjes op van alles, hij huilde alleen maar omdat hij niet mocht bewegen maar niet eens om het prikken zelf, zo trots op hem

bezoek kno-arts (buisjes en neusamandelen?) al 7 juni en dan kijken of dit kan helpen om het te verbeteren. Want de medicijnen helpen wel iets, maar niet goed genoeg vond de ka. Hij heeft nu medicijnen voor zware astma patienten en dat zou beter moeten werken. Daarom nu toch ook hier naar kijken. En wanneer nodig meteen week erna opereren.

2x dagopname voor provocatietest koemelkallergie over of niet.
    deze zijn gepland voor maandag 18 juni en die week erop, maar wel kijken dat het niet in de war komt met kno. Liefst eventuele operatie hiervoor. Zodat we dat meteen uit kunnen sluiten.

doorgaan met de medicatie, niets aan veranderen, maar dit moet gaan helpen.

Hopelijk komen we nu eindelijk verder! En we hadden echt een voorbeeldig kind. Eerst echt mega eenkennig en toen had hij opeens door van ik kan beter meewerken. Dus zelf zijn hoofd draaien voor oren kijken luisteren naar longen en hart helemaal mee gewerkt en dat zelfs daarna ook nog een keer voor een co. Ze waren helemaal verbaasd hihi...

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Lori wat een fijn vooruitzicht, vakantie! :) veel plezier alvast!
    en fijn dat de schildklierwaardes goed waren

@Zj poeh wat een hoop onderzoeken e.d. maar fijn dat er eindelijk vooruitgang in zit! hoop dat er snel meer duidelijkheid is
    en altijd fijn om te horen dat je een voorbeeldig kind hebt ;)

@slapen beebje was om 4.30 uur klaarwakker, geen idee waarom! verschoond, paar slokjes water, terug in bed en een klein halfuurtje stil en toen weer wakker..en daarna nog een keer... uiteindeljk maar om 6u al gevoed en naar beneden gegaan, vroeggg!
    en ik dacht dan slaapt ze tenminste lekker lang na haar pap, maar zie nu dat ze na een half uurtje alweer wakker is, argh!

snel de rest van mijn koffie achterover gooien ;) maar we blijven vrolijk, vanmiddag gaan we naar de kinderboerderij met een vriendin en haar kindjes, zin in!

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Awwwww ben moe!!! Gebroken nacht!, Lizzy kon niet slapen door de warmte. En ik heb nog wel een shopdag in de planning vandaag en terrasje pakken met een vriendin. Eerst paar liter koffie nu!, 11u vriendin ophalen en Liz naar kdv brengen.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zj, fijn dat ze nu verder gaan onderzoeken!

gebroken nachten: hier niet vannacht, althans, niet van de kindjes. Was zelf wel telkens wakker.

eens kijken of we vandaag weer buiten kunnen spelen. Is voro de kinderen wel lekker. Alleen...kan ze niet meer alleen laten aangezien dat lydia glijbaan klimt...

18. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hoera!!! Mijn schildklierwaardes zijn weer goed:D:D Alleen nu is mijn oude kwaal terug...... Migraine! doordat hij te snel werkte geen last gehad van migraine. En gister weer voor het eerst. Nu ff afwachten of het weer hevig wordt en anders kijken of ze de schildklier zo kunnen instellen dat ik minder last heb!

ben in iedergeval blij dat mijn waardes weer goed zijn. Nu kunnen we in augustus toch voor een brusje;)

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bumpie, das ook beroerd! maar wel fijn dat je nu voor een brusje kan

20. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Bumpie, gefeliciteerd en nu maar hopen dat er iets gedaan kan worden aan de migraine....

Deel Deze Pagina