Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    O ja, Pandora ik kan geen tweede banner maken. Dus ik hou het nog even bij Aylin, in ieder geval tot haar eerste verjaardag!

2. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumpie, balen dat je weer last hebt van migraine, maar supergoed nieuws dat jullie voor een brusje kunnen gaan!

Siren en Ros, dat was veel koffie vandaag voor jullie dus? Pfff....

Hier vandaag bruiloft gereden, was er natuurlijk super weer voor! Jammer genoeg op de terugweg file, waardoor ik er een dik uur langer over heb gedaan :x Dus toen ik op de zaak aankwam maar meteen de motor efven gepakt om uit te waaien, pfoeh, was dat effe lekker!

Popje ligt er een uurtje in, in haar nieuwe zomerslaapzakje. gisteren had ze zich helemaal dwars gedraaid, maar toen ik net ging kijken lag ze nog keurig recht :)

Morgen maar eens thuis lekker aanklooien, drukke week gehad. En morgen eind van de middag bbq-en bij schoonouders, sm is jarig namelijk.

Gup die Lydia toch :cool:

ZJ, wat een gedoe allemaal zeg, maar wel prettig dat er iig een plan de campagne is opgesteld en dat jullie niet verder hoeven aan te modderen.

Pandora, heb je pb gestuurd :)

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Morguh!

Nog niemand wakker?? Ik heb het heet!! Bah! Lizzy ook, ga ze zo in een lauw badje doen. Moet ook echt boodschappen doen...geen zin in!!! Ik ben gevoelig voor hoofdpijn met dit weer. Nu eerst maar weer ff aan de koffie en een broodje.

4. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier wakker sinds kwart voor tien.

Lees nog steeds mee maar reageer weinig.
    Laatste vakantiedagen breken aan, maandag weer richting huis.

Dus no even van het heerlijke weer genieten

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Bah bah bah, Het gaat weer de verkeerde kant op met Evi. Na de loopneus is nu ook het hoesten begonnen :( Kan er donder op zeggen dat ze aan het eind van volgende week weer loopoortjes heeft. Dus...als we dan op 12 juni bij de kno komen zijn ze nog niet droog, kunnen ze er weer niks aan doen en zijn we weer niks verder :(
    Wil iedereen please duimen dat het deze keer anders mag gaan???

Wil dinsdag de opvang eens bellen wat Evi op brood heeft gehad donderdag. Ze had namelijk nergens last van sinds ze geen koemelk meer krijgt en donderdag halen we haar van de opvang en bam, het is weer mis. Stel nou dat ze haar smeerkaas oid op brood hebben gedaan? Dan zijn we een hele stap verder natuurlijk!

Verder...errug warm hier! De wind is een beetje weg lijkt het, in de zon is het echt wel heel heet nu :) Lekker hoor, mooi weer in zo'n lang weekend!

Gaan jullie nog speciale dingen doen? Hier morgen of maandag misschien een muur verven. Alles is wit en wil in de woonkamer graag een hoek een kleurtje geven. Ben zo benieuwd hoe dat gaat worden!

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk nog even genieten Maienditje! Wat een geluk hebben jullie met het weer zeg :)

Linn, wat klote zeg dat gekwakkel. Ik duim! Ik ben ook erg benieuwd of ze iets met koemelk op brood heeft gehad.

Siren, ja hot hot hot is het zeker. Hier vanmorgen fietstoeltje met windscherm en slaapkussen besteld. Niet dat ik verwacht dat ze in slaap gaat vallen, maar je weet het natuurlijk nooit ;) Kan m vanmiddag ophalen, heb mijn fiets achtergelaten en ze zetten het er allemaal mooi even op voor mij. Vandaag is sm jarig, dus we gaan meteen op de fiets vanmiddag!

Iedereen een heel fijn lang weekend!

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb vanmiddag geshopt..beetje duur! Heb een nieuwe auto gekocht. Fiat Panda. Ben zo blij!!! Heb nu een Fiat 500 maar 3deurs is niet handig met Liz. Loop altijd tegen dat probleem aan! Dus spannend!,

8. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ duren: gaaf helemaal nieuw of tweedehands?
    Hier vanmiddag nieuwe foon geshopt de galaxy s plus. Helemaal blij mee

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Helemaal nieuw. Juli wordt ie geleverd

10. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    zo dames ik meld me ook maar weer eens heb de afgelopen week wel mee gelezen maar had niet echt zin om te reageren. Heb echt een rot week gehad. Woensdag te horen gekregen dat mijn contract waarschijnlijk niet verlengd gaat worden dus dan ben ik vanaf augustus werkloos.

ik ga proberen te reageren maar zal vast wat vergeten

@pandora mooi trouwlocatie hoor

@linn wat vervelend dat Evi weer zo aan het kwakkelen is. Ben benieuwd of het aan het beleg heeft gelegen. en duim natuurlijk dat het goed blijft gaan

@zj wat fijn dat ze nu actie gaan ondernemen

@maienditje geniet nog van je vakantie

@bumpie wat fijn dat de waardes weer goed waren. Wel balen van je migraine hopelijk is dat ook snel weg

Morgen druk dagje manlief is vandaag jarig maar dat vieren we morgen gelukkig kunnen we dat lekker buiten doen.

Fijne avond allemaal

11. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat balen wondertje, is er een beetje werk in jouw branche.

Wat leuk Siren!

Morgen gaan wij voor het eerst fietsen, ben benieuwd hoe dat gaat.

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Wondertje gefeliciteerd met je man, fijne verjaardag morgen.
    Het weer zal mee zitten.
    Balen van je werk merk dat de crisus nu pas begint veel mensen raken er werkloos.

Siren , cool nieuwe auto.

Natas alvast fiets plezier.

Bumpie heerlijk he zo telefoon met internet en alles.

Tooske we boffeb zeker met het weer.
    We hebben altijd wel geluk gehad meestal de dag dat we moeten opruimen , regen.

Jeremy is hier vanmiddag uit bed gevallen, flink blauw ei op zijn voorhoofd.
    koelen liet hij niet toe die eigenwijze.
    In de caravan slaapt hij in een 1 persoonsbed met bedhekje ervoor en zijn knuffel had hij eruit gegooid en hij dacht ik ga die pakken en dat ging natuurlijk niet

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hi ladies! weer even bijgelezen

@Bumpie YES wat fijn dat de schildklierwaardes goed waren en dat jullie straks voor een 2e kindje kunnen gaan :D wat een spannend, leuk vooruitzicht
    wel rot van de migraine.. hopelijk gaat dat snel beter

@Linn hè bah, arme Evi, wat k*t dat het weer minder gaat :(

@Wondertje wat balen van je contract!! :( je zegt waarschijnlijk, is er kans dat je toch mag blijven of ben je echt hard op zoek naar iets anders nu? sterkte!
    alvast gefeli met je man, hopelijk wordt het een leuke dag morgen

@warm hier, uiteraard, ook... beebje is ook beetje hangerig/huilerig en slaapt overdag minder goed..
    ze was vanmorgen ook weer om 5 uur wakker (nacht ervoor om 4.30) echt veeeeel te vroeg natuurlijk *gaap *

paar keer gewandeld, vriendinnen op visite gehad... verder niks bijzonders vandaag

@Maienditje las het net op FB, wat zielig! maar ja, wat doe je eraan.. hopelijk is de bult snel weer weg

en ik had ook op FB gepost over uitslag bij beebje, wel heel mysterieus dat er méér zulke uitslag hebben bij gebruik van Nivea Kids sensitive dinges.... (zie plaatje) had hem juist gekocht omdat hij me kwalitatief beter leuk dat het huismerk Etos die ik al in huis had..
    vanaf morgen ga ik weer switchen en kijken of dat uitmaakt!

haar armpjes, beentjes, borst en rug zitten helemaal onder, ziet er echt vervelend uit.. ook lekker in een lauw badje geweest na het eten en ingesmeerd met vaseline, nu ligt ze er sinds 19u weer in (met rompertje korte mouw en zomerslaapzakje).. duimen dat ze wat later wakker is morgen want die vroege ochtenden (als he 5u zo kan noemen) breken wel op

fijne avond&nacht!

14. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @brechje hai!! hoe gaat het met jou?

15. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Wondertje bah wat een rotnieuws hoop dat je snel weer werk hebt dan ! In ieder geval wel veel plezier morgen.

Bumpie yeah schildklier goed , super !

Maienditje wat heb jij gekuk met het weer super ! arme Jeremy

Hier gisteren te horen gekregen dat de rechtzaak 7 juni is , we zijn benieuwd wat er nu uitkomt. Nu kan vl wel zeggen ongeveer wanneer hij kan beginnen op een sollicitatiegesprek als ze er om vragen. En we kunnen gewoon op vakantie gelukkig. Tuin schiet ook nog niet echt op hier . woensdag komt de metselaar. gelukkig.

Morgenvroeg om half 8 werken communicant de haartjes doen.

fijn weekend iedereen

16. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Ros ik heb die niet ik heb nivea maar ze had gisteren wel een paar bultjes vandaag niet in dezon geweest dus ook niet ingesmeerd en nu heeft ze niks. toch eens de gaten houden dan maar en een andere proberen.

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier dus ook die nivea je zou denken idd goed maar ja zoals ze vaker zeggen duurkoopnis geen goede koop.
    Want je betaald zo tien euro per flesje.

Leeuwtje fijn dat je een datum weten en kunnen je dan gewoon op vakantie.

18. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Siren flink geshopt dus haha, leuk leuk !!

19. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Enne over het weer hier hoor je mij niet klagen.
    Maar ik blijf zelfs na twee weken niks doen zo moe dus uitgerust zijn we niet,
    Hoop echt dat de ha 8 juni verder gaat met onderzoeken naar het foute bloedwaardes

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Nivea, hier zit Kyan ook onder heb er 18,50 voor betaald bij de trekpleister, het is een bekend merk en een hoop geld dus ga ermee terug met een klacht.

Deel Deze Pagina