Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Het is stil hier ligt iedereen nog warm onder de wol doo het herfstweer buiten.
    Hier is het in ieder geval niet veel soeps.

En ohja sinds gisteren kan je het echt tijgeren noemen wat jeremy dus doet om vooruit te komen, vandaag ging het alweer beter

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuke filmpjes allemaal op FB, haha! Zit ook een beetje te wachten op een "gouden moment" van Hidde om te filmen, maar als ie flink zit te "Dadadadadada"-en, en hij ziet te camera, is ie ineens stil, duh...

Gisteren heeft ie weer iets gegeten wat tricky was (twijfel of het de 5% aardbei was of het warme prutje), maar waren allebei dingen die tot nu toe goed gingen eigenlijk. Gister verder ook niks aan de hand, geen vlekken of krampjes. Maar vanmorgen dan toch weer wat uitslag op zijn gezicht... Wordt daar dan wel een beetje moedeloos van; soms gaat het goed met een bepaald voedingsmiddel, en dan ineens weer niet, pffffff..... Heeft op dit moment geen last van de tandjes, dus dat was het ook niet.:$

Caafje is nog steeds niet opgeknapt, ga vanmiddag nog een keertje naar de DA, alhoewel ik betwijfel of dat nog veel zin heeft... Heel af en toe nipt ie voorzichtig van de drinkfles (lees; 2 of 3 keer per dag 2 a 3 druppeltjes, tis niet in ml. te tellen zo weinig), maar eten verder niks en keutelen ook niet. Veel te weinig (zo goed als geen) darmbewegingen zo, dus ben bang dat dat niet meer op gang te krijgen is. Zo sneu... zit zijn meissie (dochtertje) straks alleen... :(

Nou, ga maar eens wat doen; gisteren was Hidde een beetje van de 45 min. slaapjes overdag, maar vannacht gelukkig doorgeslapen tot bijna 8 uur :p. Als dat er tegenover staat, vind ik die 45 min. slaapjes niet erg overdag :cool:

3. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Hoe oud is je cavia? Dat vind ik echt het grote nadeel van huisdieren, ze worden nooit zo oud als je zou willen..... Maar het plezier dat je van ze hebt is natuurlijk onbetaalbaar! Ik hoop dat papa cavia gewoon een beetje ziek is en snel weer beter is.

Aylin is vannacht wel weer een paar keer wakker geworden maar ik heb haar niet uit bed gehaald en ze ging redelijk snel weer slapen. Ben trots op ons ;).

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    neeeeeeeeeeeeeee

hele reactie geschreven, doe ik per ongeluk vorige pagina en alles weg! annoying!

ehhh ja Siren 'bijzonder negatief' = gewoon wit bedoel je?
    en Pandora.. nou zeg jullie maken het nog spannend hier.. hoor wel veel enthousiaste geluiden ineens over een volgend beebje ;)
    vind het ook wel leuk om aan te denken maar nog geen cyclus hier en ook nog geen superhaast, word ik wel nr..... 9, ofzo ;) gaan we voor een lente- of zomerkindje 2013, wellicht

@Klus ach arm caafje

het is geen goede dag voor dieren... we kwamen net van het babyzwemmen (kijkles/ 'diploma', was leuk!), ontweken en wandelende duif en degene achter uit rijdt er VOL overheen, overal veren, duif flapperend in de berm.. zo zielig!!
    ik thuis helemaal de moeite nemen om een dierenambulance te bellen; eerst word ik doorverbonden naar verkeerde regio, moet ik van hen een ander nr bellen, die zeggen dat ik een speciale vogeldienst moet bellen in de buurt, bel ik die en blijkt dat ik tóch het vorige nr moest hebben..
    bel ik nog een keer terug, gaat dat mens zuchten en steunen dat die vogeldienst moeilijk doet, en daarna krijg ik een verhaal dat ze niet erheen gaan omdat ze niet weten of de duif nog leeft, en dode dieren halen zij niet op..
    oftewel, als hij nog leeft (en met veel pijn ligt te flapperen) wordt hij dus toch niet opgehaald..
    en tja die dierenambulances 'rijden ook niet op water hè' (ofwel ze hebben het er niet voor over)

zit ik 4 telefoontjes eraan te wagen met bijkomende kosten (35ct per minuut én kosten voor mobiele telefoon), chagrijnige mensen aan de lijn, van kastje naar de muur.. hoe krom is dat! lekker zetten ze zich in voor het welzijn van de dieren :(

maar goed, na het vermissingsdrama van mijn kat heb ik al geleerd dat die diereninstanties slecht samenwerken.. bah

5. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, die geintjes ken ik, Ros, met o.a. de dierenambulance etc. Een kauw die niet meer kon vliegen, moest ik maar naar de dierenarts brengen, want "daar wisten ze er wel raad mee":$:x (drie keer raden wat daar mee is gebeurd...), een verzwakte duif hier eens bij speciaal "meldpunt" afgegeven, ik helemaal blij, maar hoorde later ook dat ze daar gewoon de nek werden omgedraaid:x. Is ook ooit eens een hond aan komen zwerven bij ons; Dierenaamb. gebeld, die kwamen natuurlijk alleen als de hond ergens vastzat en ze 'm goed konden vangen. Nou, na veel vijven en zessen is dat gelukt, maar voordat ze er eenmaal waren... pfff....
    Ik snap ook wel dat zo'n ambu niet op water rijdt en dat ze ook niet voor elke dooie mus uit kunnen rukken, maar dan kun je misschien beter je doelstellingen aanpassen en jezelf niet profileren met "dieren in nood... bladiblaa....."

6. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo, ben weer even in afwachting of ik via de FB-actie van Lensway een nieuwe bril heb gewonnen:D.
    Is een poosje geleden al eens gelukt, maar nu hadden ze een veiligheidsmarge ingebouwd; gold niet meer voor mensen die al eens hadden gewonnen. Dus heb ik me via Hidde's account aangemeld (me so bad:D), ghighi...
    moet je exact om 12:00 uur op een toegestuurde link drukken, en ik kwam er eigenlijk vrij makkelijk door, meestal is dat een drama...
    Voor 18:00 bericht of het is gelukt!

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    zoooooo bedtijd voor mama en M.
    ik kom uit de nacht en voel me niet fit ( hoofdpijn, buikpijn en gewoon gaaaaaaar )

hoop dat M. wat langer dan 30 min. wil slapen
    anders kunnen ze me aan het eind vd dag opvegen

8. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Spannend klus zie ook op mijn fb dat veel van jullie aan actie meedoen dat heb ik nog nooit gedaan.
    En filmen lukt hier ook nauwelijks als ik op rec druk hoor je een piep, dan kijkt hij en doet hij niks meer.

Fijn dat hidde een goede nacht heeft gemaakt.
    En ik heb de ene keer ook wel een reactie ergens op en andere keer niet.
    Het komt omdat je naast allergie ook intoleratie kan hebben en dat bouwt zich op.
    1 product per dag waar je intolerant voor bent kan maar bij 2 kan je reactie krijgen.
    Maar blijft lastig ben blij dat jeremy dat niet heeft van mij.

Dieren in nood: ach de maatschappij ik vind het oook levende wezens maar hier rijden ze ook vaaak te hard, poes dood en gewoon door rijden..

Klus hopelijk komt het met cavia goed maar ja jij hebt er meer verstand van

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Truste pandora, geef m ff een slaappil of wodka.

Ennu ik ken het heb je een heel verhaal, klik je verkeerd vaak heb ik dan gelijk geen zin meer om te type.

Hier slapen ook alle vier de baby's tot uurtje op twee minimaal

10. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe!! Vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden! Mijn lichaam werkt nog ;)

@slapen Afgelopen weekend (we waren weekendje weg) vond beeb het maar niks. Hij sliep bij ons op de kamer en was twee nachten drama. Nu slaapt hij gelukkig weer als een roosje thuis in z'n eigen bedje. Herkenbaar?

@8maanden Beeblief is morgen alweer acht maanden!!!

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Klus hoop dat je gewonnen hebt!

@dierenambulance pff ja erg toch.. lekker hart voor de dieren hebben die mensen! maar ze laten zo'n beest dus ook gewoon creperen ipv dat ze de moeite willen nemen om hem op te halen.. als ie niet te redden is kunnen ze hem iig een hoop lijden besparen. heb het idd ook eerder gehad met een ziek (wild) konijn dat ik had gevonden, namen ze de moeite niet om hem op te halen, of ik hem kon brengen (ja onder mijn snelbinders zeker) en uiteindelijk is ie ergens onder de bosjes weggekropen zonder dat iemand zich erom bekommerde.. bah

mijn internetaanbieder heeft sinds een paar dagen moeite met facebook, als in: hij laadt heel facebook niet.. probeer het steeds maar kreeg elke keer foutmelding :S hopelijk kan ik snel weer komen kijken/kletsen

beebje ligt erin sinds 11.30 uur, en volgens mij hoor ik haar nu net.. dat is een heel degelijk, lang middagslaapje voor haar doen :D zal ook wel door het zwemmen komen, ze heeft weer gespetterd alsof haar leven er vanaf hing :p

dus mama kan weer aan de bak ;)

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Lori was verder het weekendje weg wel lekker, en was je niks vergeten.

In het begin vond jeremy het ook raar dat wij leefde in dezelfde kamer als hij sliep maar in de caravan of hotel is het niet anders en vanaf 1maand oud gedaan dus nu weet hij niet beter.
    Het enigste verschil is dat hij thuis rustig in slaap valt en in de caravan wel eens eerst vijf minuten in slaapt huilt

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ros jeremy ligt er ook in sinds half twaalf maar slaapt zeker tot twee uur, doet ook nog maar 1 slaapje.

Fb doet bij veel raar ik kan reacties op mijn berichtjes niet lezen.
    Maar jou internetprovider is het er niet mee eens dat je aan de fb gegaan ben.

Lori fijn dat je lichaam nog werkt

14. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    De keren dat wij een weekendje of midweek weg zijn geweest, was het vaak alleen even de eerste nacht wat aftasten "Waar ben ik? zijn papa en mama er wel?" Overige nachten gewoon lekker geslapen, in Travelcot of reisbedje, alleen helaas k^$#$tvroeg wakker toen (05:45 uur:$)

Eerste keer ongi; ik liep toen leeg, niet meer normaal, was blij dat ik nog wat kraamverbanden had liggen. Nu weinig meer over van menstruatie, stelt niet zoveel voor, weinig last van ook :p

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier ook weer uit de nacht en nu lekker vrij! We gaan een midweekje naar de veluwe! Hoop op mooi weer volgende week.

16. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dat wordt dan nog wat! :D Zal straks meteen maar even pakken maandverband gaan inslaan, hihi.

@maienditje Weekendje was verder erg geslaagd en zowaar niks vergeten! ;) Maar wel drie dingen laten liggen toen we weer naar huis gingen, haha.

@slapenweekendjeweg Onze beeb sliep prima in zo'n campingbedje van Landal, maar werd al wakker als wij de slaapkamerdeur open deden om ook te gaan slapen. Dus voortaan maar apart kamertje voor meer. ;)

17. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier alvast! :)

18. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Zo madameke had vanmiddag geen zin om te slapen, is van 13 tot 17.15 wakker geweest. Nu ligt ze lekker te pitten.

19. Kabouter Klus

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha, Natas, zo'n dag ghadden we hier gisteren; best gezellig maar kan ook vermoeiend zijn soms;)...

En ja hoor!!!!!! Brilleke gewonnen op FB, mede dankzij mijn allerliefste zoon!!!:D:D:D
    Was effe een gedoe met bestellen, maar tis voor mekaar.
    Deze is het geworden:

B.Lang - BL2103 - Brillen - LensWay

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Goed gedaan klus en die zoon van jou verdient een dikke zoen.

Zo hier de boodschappen in huis en weekend.

Morgenochtendje wat wasjes draaien en stofzuigen.
    Manlief is s middags vrij want dan gaan we eindelijk de nieiwe caravan ophalen en s middags nog afscheidreceptie van de burgemeester.
    En om zeven uur brengt mijn vriendin haar aftop ontje omdat zaterdag haar bevalling ingeleeid word, spannend en volgeboekt weekend

Deel Deze Pagina