Ik heb met Jessi dr gevoelige huidje zonnebrand getest. Ik heb zonnebrand van Lief! Is zonder bepaalde parfum en Jessi kan er tegen. Ook duur,maar werkt gelukkig wel!
@wondertje, gefeli met je man! en k*t zeg van je baan! @siren, leuk, nieuwe auto! @tooske, leuk dat je nu ook kan fietsen! @maienditje, J. zal nog wel vaker vallen dan uit zn bed @nivea zonnebrand: moet ik niet hebben dan. Heb nu een oranje fles, ik dacht van kruidvat
o ja ros ik bedoelde dus dat ik nivea heb maar dan die gewone voor kids geen sensitive. blauw is tie kun je zien waar je gespoten hebt met jens noouit problemen gehaad maar femm is dus ook gevoeliger. wat gek dat zoveel augustus beebjes er dan last van hebben .
Die blauwe zonebrand van nivea heb ik ook on de opvang maar vlekt idd op kleren. En vallen dit was zeker niet de laatste keer, maak meer ook niet zo druk om. En hij leert er ook niet van denk ik. Zo laatste dag vakantie want morgen is toch vooral opruimen en naar huis rijden
Wondertje, wat ontzettend balen zeg! Kan me voorstellen dat je een rotweek hebt gehad! Hoop dat het vandaag wel een leuke dag is, gefeliciteerd! Zonnebrandcreme, hier ook die blauwe van Nivea kids. Vlekt op kleding inderdaad, maar smeer haar vaak in nadat ik haar uit bed haal. Dan is ze toch zonder kleren Ze heeft wel eczeem, maar heb niet het idee dat het erger wordt van nivea gelukkig. Siren, ben benieuwd naar je nieuwe wagen Heb je een fotootje? Maienditje, hoop ook dat ze wat gaan vinden bij je, dit is ook niet wat! Bumpie, wat gaaf dat de waardes goed zijn! Hier mega last van hooikoorts, echt ALLES doet pijn en heb hoofdpijn doordat ik haast geen adem kan halen... Wil niet weten hoe ik me zou voelen zonder medicijnen Als ik het zo hoor is het momenteel ook wel extreem, iedereen heeft last! Zelfs m'n vriend proest de hele tijd, en die heeft niet eens hooikoorts!
Hooikoorts hier ook stevig opgekomen ineens :x Met pilletjes heb ik ook nog steeds last, maar wel minder denk ik. Geniet nog van je laatste dagje Maienditje. Vl is naar een vrijgezellenfeestje, als Jessi zo wakker is ga ik met haar zwemmen met 2 andere vriendinnen, heerlijk even plonzen! Vergeten te zeggen, Jessi is de laatste dag van onze vakantie ook van het bed gerold.... Echt een klap zeg die je dan hoort, bah! Gelukkig huilde ze meteen en hebben we haar even goed in de gaten gehouden, maar blijkbaar heeft ze een stevig bolletje Nu toch ineens weer veel oplettender, ze rolde wel eens een keer, maar ze was daar echt van het midden helemaal naar de zijkant gerold en het was een behoorlijk groot bed. Tis echt in een split second gebeurd.
Dames wie van jullie heeft zonnecreme van Nivea voor Baby's (zonder parfum)? Ik heb 'm gekocht maar nog niet gebruikt, krijgen baby's er uitslag van?
en M. sluit zich aan bij de van het bed gevallen clubje :x ik heb factor 50 kids zonnebrand van de lidl....was nog geen 3 euro en bevalt heeeeeeel goed tip misschien voor alle eczeem beebs hier....ik ga paardenmelk verzorgingsproducten voor M. halen hoor er veel goede dingen over en voor mezelf paardemelkcapsules.....ook.voor mn eczeem, maar schijnt ook goed te helpen bij hooikoorts en vermoeidheid Tooske....ik moet nog op je pb reageren....ben al heel het weekend aan het werk en heb mijn aanstaande nog niet veel gezien heb nachtdienst nu wondertje....balen zeg van je contract linn....k*t dat evi weer aan het tobben is leeuwtje....spannend de rechtzaak euh euh....de rest ben ik kwijt....ff lezen weer
Oh, dat is echt NIET tof als ze van hoog vallen.... Dat geluid, dan lijkt t echt of dat koppie gewoon helemaal gebroken moet zijn. Ik vond het ook zo erg.... Dan denk je dat je altijd goed oplet Sterkte met je nachtdienst nog Pandora, ik zie het wel als jullie wat besloten hebben Ik duik mn bedje in, trusten ledies!
hi ladies, oei heb weer wat terug te lezen volgens mij, ga ik -hopelijk- straks doen als beebje me de kans geeft hier iig alles fine, nu weer Etos babyzonnemelk gebruikt en bultjes lijken alweer minder.. en verschil baby of kids spul? hm.. dacht dat die voor kids ook voor jonge kids (baby's) was drukke daagjes gehad, gister o.a. strandwandelingetje gemaakt en naar kinderboerderij geweest, ze vond de dieren erg interessant, vooral de varkens en biggetjes, ze heeft enthousiast naar ze gezwaaid al paar dagen supervroeg wakker, nu weer vanaf 4.45 uur :S en beetje vervelend doet ze vandaag, zeurderig (moe, waarsch) en waterbakje van de kat omgegooid o.a. ahwell, vandaag weer rustig dagje I hope, en lekker fietsen ik lees en reageer zsm, fijne dag iig voor iedereen!
Je hebt 2 soorten, 1tje is zonderparfum, lichtblauw flesje en die andere is weer donkerblauw flesje! Maargoed ik heb zelf al gegoogled en ik heb alleen maar positieve ervaringen gelezen Babys die huidziektes hebben die mogen geen zonnecreme gebruiken van Nivea! Gelukkig heeft Kaan geen huidziekte/eczeem ofso En nu gaan we lekker met z'n drietjes naar de stad shoppen voor Kaan! winkels zijn open