Tja, die kon niks doen. Maar dit wisten we eigenlijk ook al wel natuurlijk. We weten nu wel dat de loopoortjes komen door een middenoorontsteking en niet door iets anders. Hij adviseerde morgen onze eigen ha te bellen en dat die er spoed achter moet zetten dat we weer naar de kno kunnen. Er moeten naar zijn idee gewoon buisjes in. Oordruppels wilde hij niet meteen weer doen, die heeft ze al te vaak gehad. Dus...morgen maar weer bellen met onze eigen ha... Het arme meisje ligt te huilen in bed. Is super moe maar kan niet slapen. Oortjes doen pijn, ze hoest als een kettingroker en het is natuurlijk hartstikke warm. Zo zielig! Straks maar een zetpilletje doen voor de nacht...
@natas ik werk nu in een pretpark maar daar heb ik niet voor geleerd . was ook eigenlijk alleen maar als tussenoplossing maar toen raakte ik zwanger en word je nergens aangenomen. Nu wel op zoek naar werk in de branche waar ik voor heb geleerd. @ros ik denk niet dat er nog iets aan te doen is aangezien ik een vast contract moet krijgen en deze niet gegeven worden op dit moment dus ben hard op zoek. Heb al wat sollicitaties lopen @verjaardag was erg geslaagd gister heerlijk weer en het was er gezellig al deed de wekker vanochtend wel een beetje pijn lag iets te laat in bed. @linn he wat vervelend van de loopoortjes van Evi. Hoop echt dat er snel wat aangedaan word. @maienditje en weer thuis na de vakantie?
Zo heb geloof ik het meeste wel gelezen, maar ga niet meer overal op reageren. Ik heb de afgelopen tijd lekker genoten van het mooie weer en van de vrije dagen met mijn gezinnetje. Mijn man is nu wel weer aan het overwerken, maar gelukkig de rest van het weekend niet, dus lekker veel tijd samen met de jongens doorgebracht. Gewandeld, buiten gezeten en de oudste heeft van ons halve terras een strand gemaakt ha ha....de zandbak was bijna leeg @zonnebrand: heb geloof ik wel eens vaker gehoord dat nivea eigenlijk maar troep is voor kindjes. Hier alles van mylene, superfijn spul maar niet in de winkel te krijgen. @linn, we duimen voor Evi dat de huisarts meewerkt en de KNO natuurlijk ook! Zielig meiske! Verder weet ik het geloof ik niet echt meer. Heb de laatste dagen zo weinig internet aan gehad, dat ik zelfs bijna mijn wordfeud spelletjes verloren had omdat er al 71 uur verstreken was......
Goedemorgen dames. Alle vakantie troep weer opgeruimd en de wasmachine draait volop. Zelf moest ik er weer aan geloven, wat ging die wekker vroeg maar opzich geen klagen. Met dit weer ziy ik heel de dag buiten met de kids en ik heb een rustig opstart dagje. Manlief is ook nog vrij. Jeremy is gisteren gaaan slapen met een temp van 39,58 de hitte word hem wat te veel maar hij slaapt ondanks dat toch altijd goed. Nog niet gehoord tenminste. Zal vanaf vandaag ook weer vaker reageren. Linn, hoop dat je eigen ha wat kan doen vandaag.
Maienditje, ik hoop dan dat je beter weer hebt daar! Het is hier helemaal bewolkt en 15 graden... Zomer is weer voorbij Wondertje, waar heb je dan wel voor geleerd? Je man werkt toch bij hetzelfde pretpark? Mag hij wel blijven dan? Olleke, van het weer genieten is ook veel leuker dan wordfeuden Moet vanmiddag om 14:30 bij de ha zijn. Wel weer bij een andere, ons eigen is weer een week op vakantie (off course) Ben benieuwd. Hij moet zo ter plekke maar eens met die kno gaan bellen dacht ik zo... Straks de opvang even bellen of die zich nog kunnen herinneren wat Evi op brood heeft gehad donderdag. Ben erg benieuwd! Waarschijnlijk weten ze het niet meer maar toch... Die ha die we gister hadden heb ik gevraagd of het kma zou kunnen zijn. Het was zeker niet het eerste waar hij aan dacht, omdat kindjes vaak diarree hebben bij kma. Tja toen had ik Suzannah in m'n achterhoofd. You never know.
Lekker!! Al vind ik de frisheid hier ook wel even lekker, begin weer een beetje lucht te krijgen Heb de opvang gebeld, geen koemelk gegeven. Dus...kma is uitgesloten. Eczeem verminderd niet, verkoudheid blijft niet weg en ze reageert verder ook niet anders dan normaal. Vanmiddag dus maar weer "normale" voeding halen...
Kun je dat iig uitsluiten Linn. Goed dat je het hebt getest. Mijn hondje heeft ook een middenoor ontsteking, schijnt heel moeilijk te behandelen zijn omdat het een afgesloten gebied is. Hij moet 2 maanden aan de antibiotica, ontstekingsremmers en pijnstillers. Hopen dat het helpt. Hoop dat jullie eindelijk verder komen met een andere kno. Hier is het ook nog lekker weer! Alleen ben ik aan het werk :x Popje is bij mijn tante vandaag, die woont in dezelfde plaats en past nu op in plaats van mijn ouders op dinsdag, die zijn namelijk 6 weken fietsen.
@Linn ach arme Evi, beterschap! en hopelijk heb je wat aan het HA bezoek vanmiddag! @zonnebrandspul ik heb net even een klacht gestuurd naar Nivea... koop je speciaal senstive spul zonder parfum e.d. ziet er mooi uit dat flesje maar beebje zat dus echt ónder de uitslag..nu met huismerk Etos alweer veel beter, alleen dat smeert zo irritant net bij de apotheek gevraagd en van hen monstertjes La Roche - Posay zonnebrand voor kindjes meegekregen om dat even uit te proberen, hopelijk is die beter al is de zon nu weer even weg! vind het wel lekker dat het weer wat koeler is, lekker het huis goed luchten en opfrissen alleen wel balen, het regent nu hier, en ga staks shoppen met mijn moeder en beebje, als het goed is is het dan weer droog *duimt *
Hallo dames, Hopelijk heeft iedereen de afgelopen weken van het heerlijke weer kunnen genieten! Ik in ieder geval wel dus zal vanaf nu weer inhaken met meelezen en schrijven op ZP. Fijne dag!
Zo zeg, aan die dokters heb je ook echt helemaal niks! Meneer wil de kno niet bellen, want hij ziet de urgentie niet. Twee weken vond hij kort genoeg. DUS! Zat daar met tranen over m'n wangen, heb hem ook gezegd het gevoel te hebben dat ik nergens gehoord word en dat ik het "loopoortjes zijn juist goed, dan heeft ze geen last meer" ook wel eens zat ben. Dat het mij niet normaal of "goed" leek dat een kind van deze leeftijd al ruim 5 maanden oorontsteking heeft. En ja, toen kreeg ik wel gelijk. Hij zag het probleem ook wel en het was ook goed dat we naar de kno gaan, maar hij kan er geen urgentie aan geven en wilde dus niet bellen. Nou prima! Ik heb net zelf maar gebeld. Nou is die arts deze week op vakantie, volgende week vol en is de 12e dus de eerste mogelijkheid. Maar...ik mocht wel nog eens terugbellen, omdat er natuurlijk wel eens iemand uit valt. Dus nu ga ik elke dag maar bellen denk ik j
Wat een hork van een huisarts! Het zou toch niet zover moeten lopen dat je daar moet huilen, hij moet je toch gewoon serieus nemen. Echt waardeloos voor jullie! Hopelijk valt er nog iemand uit en kunnen jullie eerder komen....
kom net van de HA...had al.een week pijn in mn knie en kon vanmorgen de trap bijna niet af overbelast....dus knie zo min mogelijk belasten. ja da ga wel lukken denk ik morgen.gewoon werken...30 keer trap op en af in een uur ( kantoor en slaapkamers van bewoners zijn boven ) heb dus pijnstillers gekregen, want gewone paracetamol werk voor geen meter en zo sleep ik mezelf hoop ik een beetje pijn vrij de dienst door straks ff naar mijn mama....morgen wordt ze geopereerd en ze had vandaag de uitslag van een scan gehad....ze blijkt kort geleden een hersenbloeding gehad te hebben
Linn: ik snap die ha niet hoor dacht dat ze bij baby's alarter zijn. Snap dat je het er nu goed mee gehad hebt je wilt je meisjee geen pijn zien lijden. Pandora: balen van je knie en rust nemen is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. En succes met je moeder en voor de operatie hopelijk gaat het dan weer wat beter. Hier de werkdag overleefd maar als je eenmaal weer bezig ben. Hele dag buiten gezeten en watergevevht gehouden. Zit nu wel lang uit op de bank, zo jeremy ff in bed leggen maar zit nog lekker te spelen. Fijne avond allemaal
Linn, gewoon blijven bellen, want het is genoeg geweest! Pandora dat is wel schrikken, succes morgen met de operatie en succes met je eigen knie en rust houden haha, makkelijker gezegd dan gedaan. Ga donderdag praten over een nieuwe auto, ben benieuwd Antibiotica heeft bij Timme gelukkig wel geholpen maar zijn heesheid en verkoudheid gaat er echt niet mee weg, dus ben benieuwd naar de kno
Pandora, wat balen zeg! En ja, rust nemen, haha! Goeie Succes! Hoop dat die pijnstillers gaan werken voor je. En sterkte met je mams. Dat is vast schrikken, als je hoort dat ze onlangs een hersenbloeding heeft gehad! Waar wordt ze nu aan geopereerd? Iets wat daarmee te maken heeft? ZJ, Leuk een nieuwe auto! Wat voor één gaat het worden? En wanneer mag je met Timme naar de KNO? Hoop dat jullie meer succes hebben dan wij! Maienditje, ik kan wel merken dat je daar beter weer had dan wij hier haha! Brr...
He meiden Vandaag teruggekomen van onze 5 daagse vakantie in zuid limburg. En wat een heerlijk weer was het! Voor het eerst gezwommen en gefietst en verder lekker genoten met zn drieen. Internet was daar bar slecht dus net even bijgelezen. Ons moppie was helemaal kapot van de terugreis en lag om 7 uur al in bed! Wel jammer dat het weer ineens weer minder is. Vind het echt fris nu. Vanmorgen inlimburg was het nog echt warm.. Nou ja, wordt vanzelf wel weer mooi weer! @Lin: wat balen, dat je dochter pijn heeft is blijkbaar niet urgent genoeg?? Vraag me af wat voor een kno arts dan wel urgent is.. Hopelijk komt er eerder een plekje vrij! @pandora: Sterkte met werken morgen! Hmm, verder ben ik het even kwijt . Fijne avond allemaal!!
Linn wij mogen volgende week donderdag naar de kno, was nog precies een gaatje en de kinderarts zat er ook een beetje achteraan. Heb nu een clio driedeurs en dat is toch niet zo handig, auto is nog geen 2 jaar oud. We hebben de auto toen gekocht van kinderen zal toch nooit lukken en tja 4 maanden later was het zover. Nu een clio estate (stationwagen) van net 3 maandjes oud op het oog. Dus eens even gaan praten over hoe en wat... Ben benieuwd, want de auto bevalt heel erg goed, maar niet de drie deuren (of ik ben verwend)
@Pandora sterkte met je knie! klinkt pijnlijk, en lastig dat je het niet echt rustig aan kan doen zo.. @Linn bah wat frustrerend zeg, en dat je er dan zo zelf achterheen moet.. @Zoe welcome back. wat een superweer hebben jullie gehad voor de vakantie!! en beebje ' al' om 19u in bed, mijne ligt er meestal ook rond 19u in lekker uitrusten hier een prima dag gehad, vanmiddag gewinkeld met mijn moeder, beebje heeft zich goed gedragen, was vrolijk en veel lachen naar winkelpeoples (eerst keek ze onbekende mensen altijd maar wantrouwend aan).. nu moe! dus lekker relaxen fijne avond ladies
Zj wij rijden ook al jaren renault , elke twee jaar standaard een nieuwe dus verwend ben je niet of anders ben ik het ook. Wij reden ook clio eerst drie deurs, volgemde vijf deurs maar zag dat met kinderen nog niet zitten dus nu een jaar al een megane estate ook station dus. Heerlijk die ruimte. Zou beter zijn als de jonge tweedehands wat is en neem aan dat je nog redelijk wat voor je andere terug rkijgt.