Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.876
    4.132
    113
    Pandora; sterkte morgen met werk, je knie en je moeder!

Linn; balen dat het niet eerder kan. Vanuit de arts bekeken snap ik dat hij niet verder stuurt nu (2 weken is niet zo lang vanuit hen bekeken....) maar wat ze vergeten is dat het voor de patient en in dit geval ook voor jullie als ouders wel heel lang is om te moeten wachten als je ergens flink last van hebt.
    (En mijn ervaring is dat waarnemende artsen sowieso vaak terughoudend zijn met doorsturen....meestal laten ze het liever wachten tot de eigen arts er weer is als het kan)

@auto; wij moeten er binnenkort ook weer een kopen...auto van mijn man is eigenlijk op:x Kan nog een jaar mee, maar kan er ook volgende week mee stoppen.....En vorig jaar onverwachts voor mij een nieuwe moeten kopen omdat ik hem total loss had....

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Goedenavond ladies,

Wat een heerlijk weertje was dat met Pinksteren zeg... Heb de zonnebrand factor 50 van loreal en geen problemen. Op de boot geweest en zelf verbrand waar ik me vergeten was inte smeren haha maar uk had nog geen verkleuring:).

Wel is ze nu voor de derde keer in drie weken ziek! Morgen moet ml de ha maar eens bellen,ze hoest en roggelt nogal dus ff checken of het geen probleem met de longen is. Toen ze nog maar twee maanden was heeft ze pseudokroep gehad en ook al n soort bronchitis achtige klachten waarvoor antibiotica. Ze zeggen wel vaker dat te vroeg geboren kindjes vaker luchtwegproblemen kunnen hebben maar begin het nu ook te geloven zo langzamerhand..

Pandora beterschap met je knie en als je wil dat het beter wordt moet je misschien dat advies toch maar aannemen...? En dan even niet werken? En sterkte met mams...

Bumpie jaaaa goed nieuws!

Wondertje, heb er overheen gelezen denk ik maar sollie wat op niks is uitgelopen? Wat is jouw richting? Ken nog wel wat HR mensen in die buurt :)

Nog vijf dagen werken en dan vakantie! Alleen nog niks geboekt, we komen er niet uit.... We willen naar Toscane,Corsica of Sardinië. Iemand die daar en leuke camping of andere leuk iets kent?

3. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Josjo nee mijn contract wordt niet verlengd dus moet op zoek naar iets anders. Heb een administratieve juridische opleiding. Mijn belastingconsulent papieren en een jaar fiscale economie gedaan dus in die richting zoek ik nu iets

@linn Mijn man werkt wel bij het zelfde bedrijf maar doet iets heel anders hij is evenementen en theatertechnicus en heeft een vastcontract dus hij kan daar lekker blijven

@hier nog 2 daagjes werken en dan lekker 3 weken vakantie heb er zin in volgende week om deze tijd zitten we op kos.

4. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

Heb wel meegelezen met niet gereageerd! doe ik vandaag ff. zo even naar cb. 9 maanden check. Beetje verlaat...

Waardes schildklier weer goed en ik kom in no time aan....:( Dus sinds gister weer aan het afvallen;)

pff me meisje vanacht aan het spoken. draait ze op haar buik begint ze te krijsen. Wij haar weer op de rug leggen wordt ze toch boos. Zo 3 uur lang door gedaan. pfff hopelijk vanacht een betere nacht moet morgen werken namelijk

5. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pandora, hopelijk strekken de medicijnen je de werkdag door. Maar dan wel rust nemen he! Jeej, das ook schrikken als je ineens hoort dat je moeder een herseninfarct heeft gehad! Hadden jullie wat aan haar gemerkt? En vandaag de operatie, tis een zware had ik begrepen he.... Heel veel sterkte!

Wondertje, lekker dat jullie volgende week naar Kos gaan zeg, lekker even ontspannen.

Bumpie, das dan weer de keerzijde, beetje jammer ;) Hier draait ze sinds kort ook op haar buik, gelukkig slaapt ze dan gewoon goed, behalve dan als ze met haar hoofd tegen de spijlen gedrukt ligt :)

Josjo, das wel veel ziek inderdaad ja. Tipje voor de vakantie: mijn ouders zijn naar Sicilie gevlogen en vandaar uit via Sardinie en Corsica en dan over het vasteland terug aan het fietsen. Ze zijn nu op Sardinie en het is daar geweldig mooi zeggen ze! Heel groen en heel veel bloemen.

ZJ, leuk een nieuwe auto! Olleke al een auto op het oog?

Zoe en Maienditje, welcome back

Ros, gezellig is dat he, lekker shoppen met beebje, zeker als ze dan zo lief is!

Hier vandaag 2e dag aan het werk. Verder hele wek thuis, heerlijk! Moet thuis nog wel wat doen voor werk, maar dat is niet erg. Gisteravond weer 2 uur bezig geweest hapjes te maken voor beeb, dus dat is weer fijn gebeurd. Nu nog laatste restje strijk van de vakantie nog, pfff, wat was dat veel zeg!

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mijn moeder heeft sowieso een aneurysma in haar hersenen waar ze vorig jaar aan geopereerd is....maat ze heeft ook polyneuropatie.....dus het is lastig te zeggen of de dingen die we merkte met de CVA of met polyneuropatie te maken heeft

maienditje.....het is in ieder geval geen operatie waar ze zich uiteindelijk ook beter van gaat voelen....was het maar waar

met mijn moeder zal het alleen maar slechter gaan en ik ben wel eens bang dat ze geen getuige kan zijn op mijn bruiloft
    binnen nu en korte tijd zal ze in een rolstoel zitten....en oud gaat ze niet worden

operatie is puur noodzakelijk ( borstprotheses lekken en MOETEN er dus onderuit ) maar mijn moeder heeft een erg slechte gezondheid en ze doen liever geen narcose, maar het kan nu niet anders
    omdat mijn moeder erg veel brandwonden en vergroeingen daardoor heeft, wordt het een lange operatie om de boel daarna weer netjes te maken....het is niet ff siliconen eruit wippen, nieuwe eronder en klaar :(
    sowieso gaat mijn moeder na een operatie altijd 2 dagen naar de intensive care

vanmorgen naar de fysio geweest voor klachten tussenribspier ( en duizeligheid ) sinds de vorige behandeling gaat het.goed
    ze heeft vandaag mn knie mee behandeld
    josjo....ziekmelden is ff geen optie....ivm duizeligheid was ik ook al 2 dagen thuis geweest en met de zw.schap heb ik 7 mnd thuis gezeten
    een jaar voor de zw.schap ben ik ook een tijdje thuis geweest omdat ik tegen een burn out aan zat
    tot nu toe.nooit problemen over geweest, maar ik wil ook niet dat mijn.leidinggevende gaat denken dat ik om elke poep en scheet thuis blijf ;)

7. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    pandora, jouw leidinggevende zou hier eens een dagje moeten meespieken. Dan zou hij/zij echt niet denken dat je je zomaar ziekmeldt met niks.. Beterschap met mams, het is heftig allemaal wat je met haar meemaakt.. ik duim dat ze er wel bij kan zijn met je bruiloft. Mijn vader was er niet (was al 6 jaar geleden overleden hoor) maar dat vond ik al erg verdrietig.. je wil toch graag dat je dierbaren er bij zijn. Afgelopen vrijdag bij een bruiloft stak het bruidspaar een kaars aan voor wie ze lief hebben maar er helaas niet meer zijn of niet bij konden zijn. Gelukkig had ik zakdoeken bij me... (trouwden ook in ons kapelletje...)

Tooske, bedankt voor de tip! Door jouw verhaal weet ik wel zeker dat ik naar Sardinie wil haha. Ik denk combi met Toscane..

Wondertje, fijne vakantie, Kos, heeeerlijk! Hebben we ook nog naar gekeken haha. Waar in Kos ergens?

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    *Zwaait naar September08 :)*

9. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoihoi, weer terug :(:cool:

Ga een dezer dagen effe alles bijlezen weer, nu geen tijd, morgen jarig, midden in vakantie-was-perikelen, moet nog boodschapjes doen etc.... Maar gauw effe foto spammen...

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Zo...vanochtend even naar cb geweest, 9 maanden controle.

Meisje weeg 8680 gram en is 71,5 cm. Keurig dus :) Kreeg van de arts zelfs complimenten dat ze heel gericht bah zegt als we een luier verschonen en dat ze zo goed ontwikkelt ondanks haar ziek zijn. Heel fijn om te horen :D

En nu weer naar boven, mevrouw ligt weer op dr buik ;)

11. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Klus, vervelend hoor die vakantiefoto's :p Succes met je voorbereidingen voor morgen en de was!

12. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Josjo, dat van de longen lijkt bij Timme echt zo te zijn. Wij zijn daar alleen maar mee aan het klooien, maar komt ooit goed toch...

Vandaag echt megatrots, de examens van mijn leerlingen nagekeken en ze hebben het echt super goed gedaan :D :D :D

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Josjo klinkt alle3 goed die bestemmingen! mij lijkt Sardinië het leukst, maar heb geen campingtips voor je.. succes met kiezen :)
    en ahw wat zielig dat ze weer ziek is, beterschap!

@Pandora wat vreselijk, de gezondheidstoestand van je moeder.. zo onzeker, bah! ik hoop dat het naar omstandigheden goed mag gaan met haar en dat ze bij jou bruiloft kan zijn, waar ze hoort als mama van de bruid, natuurlijk!

@Klus leuke foto!!

@auto wij hebben een peugeotje, opzich rijdt ie prima maar wel af en toe kleine mankementjes.. willen tzt als de financiële situatie er naar is een nieuwe auto kopen

hee las september08 wéér mee, die had ik laatst ook al gespot en gegroet

@Linn wat fijn dat de Cb controle goed was! zeker knap dat ze het zo goed doet ondanks de gezondheidsklachten

@zj mooi dat je leerlingen het goed hebben gedaan :)

vannacht echt blahh hier, beebje was om 3.30 uur wakker, paar keer verschoond, slokje water gegeven en teruggelegd maar ze bleef elk halfuur (of vaker) roepen/huilen, ik was zo moe en brak! gelukkig nam manlief het ook een paar keer over. uiteindelijk de voeding nog wel weten te rekken tot 6u (wil dat echt niet 's nachts gaan doen weer) en wat geschoven met slaapjes e.d. zo is ze weer in het normale ritme gekomen.. maar ga wel weer bevreesd naar bed, was nu al de 4e nacht dat ze megavroeg wakker is :(
    heb haar iig goed moe gemaakt en lekker volgestopt met eten dus anders weet ik het ook niet..?

vandaag hobbeldier binnengekregen van BabyDump, voor beebjes verjaardag, maar onderstel zat niet goed in elkaar en was flink bekrast.. zucht, terugsturen dus weer.. nu ga ik écht niks meer bestellen bij BabyDump, is al de zoveelste nare ervaring! nu ergens anders besteld. gelukkig hebben we nog 2 maanden de tijd ;)

fijne avond & nacht ladies!

14. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Linn het zit jullie ook niet mee en wat een eikel van een ha, dikke knuff

@Pandora, denk om jezelf hoor, gewoon ziek melden als het niet gaat. En wat vervelend van je moeder, veel sterkte, dikke knuff

@Klus wat heerlijk die foto's.... lekker mannetje

@Josjo ik heb ook geen campingtips, beterschap voor je meisje

Hier morgen weer zwemmen en naar het cb, ben vooral benieuwd naar haar lengte. En het kunstgras voor de tuin wordt geleverd, mooi stuk van 4 bij 3, kan ze lekker op spelen.

15. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ja, dat kan je wel zeggen, ja :p

16. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Nou, meiden, was aan het bijlezen, maar moet weer weg, doe morgen de rest wel en dan reageer ik ook wel ff...

Doei!!

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pandora, hoe is t met je knie gegaan met werken? En met je moeder? Hopelijk us operatie goed gegaan!

Klus, ik krijg weer helemaal zin om te gaan.... Ik heb nu nog strijk liggen van onze vakantie 2 weken geleden

Ga mn bedje opzoeken! Trusten dames!

18. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.876
    4.132
    113
    grrrrr......heel stuk getypt, vliegt de internetverbinding eraf toen ik wilde versturen....

Nieuwe poging dan maar.

Pandora: hoe is het vandaag gegaan? Is de operatie goed verlopen? Duim duim!

Klus; leuke foto, wat een lekker manneke toch en wat lijkt hij alweer groot!
    (Ook grappig om jou erbij te zien, neem tenminste aan dat jij het bent)
    Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ros; goede nacht gewenst (en vele volgende nachten ook;))
    Hier ook brak, maar dat lag aan de oudste die vanacht een paar keer huilend wakker was. En vanmorgen op het kdv was het tranen met tuiten toen ik wilde gaan....Was meer dan een jaar geleden dat het zo ging. Normaal gooit hij de tas weg en jas uit en spelen maar....Was niet leuk weggaan zo, maar gelukkig was de rest van de dag wel goed gegaan.

Josjo en Linn; hoe is het met de zieke meisjes?

Grappig om te lezen dat er nu weer een aantal kindjes steeds op de buik gaan in bed en dan huilen. Hier gaat dat alweer een tijdje goed, maar hij kruipt nu het hele bed door. Gevolg is dat hij soms huilend wakker wordt met het hoofd tegen de spijlen gedrukt en gister lag hij huilend achterste voren in bed.

Bumpie; mooi dat de waardes goed zijn. Jammer van de kilo's.

Maienditje alweer gewend aan het werk?

@auto; Nog niet echt wat op het oog. Waarschijnlijk wordt het een iets kleinere en ga ik die dan rijden. Mijn man gaat dan mijn auto rijden (megane station) omdat hij meer rijdt en niet in elke auto past er nog een stoeltje achter hem ivm zijn lengte.
    Eerst volgende week lekker op vakantie en dan maar eens rondkijken.

Nog maar 2,5 dag werken! En dan 3 weken vrij!

Wilde net even inloggen op het werk....is dat hele programma weg van de laptop. Manlief heeft hem een tijdje geleden wel wat opgeschoond en waarschijnlijk dus tijdelijk dat ding eraf gehaald. Op de andere laptop kan het ook, maar daar zit hij zelf op te werken nu, dus 'helaas' kan ik nu niet werken:p
    (Had eindelijk wat zin bij elkaar geraapt.....nu helaas dan maar op zp op de tablet:D)

19. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Pandora hoe is de operatie gegaan van je mams ? en hoe is het met je knie ?

Klus ik ben niet jaloers op jouw foto hoor neeh ech niet !!!:D

Wondertje lekker genieten op je vakantie volgende week . Kos is heel leuk 2 jaar geleden geweest !:)

Linn nou super dan heeft ze het ind ondanks ziek zijn heel goed gedaan !! hoe is het nu met haar oortjes.

Josjo succes met kiezen ik kan je niet helpen alledrie nog nooit geweest al staat sicillie wel nog op mijn lijstje.
    ga daar maar naartoe kun je me vertellen hoe het daar is .
    En beterschap met je mupke !!

morgen weer werken , aftellen nu de laatste 3 weken zijn ingegaan en dan vakantie ! bouwput in de tuin even vergeten haha. vandaag is de metselaar geweest de muur is half af die werkt hard door.zietr het er al anders uit. maar de kids vinden hun eigen beach wel leuk. femm kruipt ook de berg zand omhoog. en Jens heeft er een plank opgelegt en zijn eigen schansbaan gemaakt. gaat hij er met zijn fiets vanaf. en madameke staat er naast te roepen Jeh Jeh !! (Jeh is Jens .) :)

Ze begint hier haar eigen benamingen te krijgen hebben we ontdenkt. Oma is uma. zei Jens ook tegen haar dus dat is wel toevallig.
    En Jens is Jeh . voor de rest word alles aangewezen en euh en als ze iets perse wil hebben zegt ze hubbe. maar dat zeggen wij ook zelf. zo lief.

20. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Ros ik hoop dat je een betere nacht hebt en voor jou ook natuurlijk Bumpie !

Deel Deze Pagina