welk tijdstip geef je de soep dan? 12 uur of 's avonds ipv warm eten. en doe je dan als je het om 12 uur geeft nog flesje melk?
Supercool schaap Ros! Klinkt vermoeiend die nacht, hoop dat aankomende nacht beter gaat! Gup al schoenen geshopt, leuk zijn ze, nou das hier nog niet nodig Misschien beetje domme vraag, maar hoe weten jullie welke maat beebje heeft? Is dat simpelweg de lengte van de voet meten? En Leeuwtje, die zin ook stoer! Gaaf ZJ, nieuwe auto! Hier ook nog geen enkele tand gespot, wat een verschil tussen beebjes he. Haha Olleke, wat grappig dat jullie goudvissen hebben gekregen van de buufjes. Pandora, pfff 40 uur terwijl je met je knie zit en je moeder wil je natuurlijk ook zoveel mogelijk bij zijn.... Fijn dat je knie al iets beter gaat en dat het redelijk gaat met je moeder. Succes met je sollicitatiegesprek Wondertje! En alvast een heerlijke vakantie gewenst Zoe, balen dat je weer aan de bak moet. Leuk een fiets met Yepp zitje, ik heb ook de Yepp, superfijn! Zelf eten: ik geef regelmatig stukje tomaat/komkommer of koekje, laatst sinaasappel in kleine stukjes gemaakt. Banaan is makkelijk eten ja, ga ik binnenkort ook eens geven! Karen, tuurlijk gaat prive voor, wij zijn errug belangrijk maar niet ZO belangrijk hoor We rennen niet weg Leuk dat je zoveel tijd met je zus doorbrengt en wat geweldig dat je weer bij de bevalling mag zijn! Merry dat huilen als je weggaat als je haar op bed hebt gelegd hebben wij ook een periode gehad hier, is nu weer over gelukkig. Eenkennigheid hier ook af en toe, maar al met al valt t best mee. Gup, dat ze je zus wel leuk vind heeft er denk ik mee te maken dat haar stem en lichaamstaal op die van jou lijkt? Dat denk ik ten minste, hier vind Jessi mijn zus ook helemaal leuk terwijl ze die niet elke week ziet! en ik moet zeggen dat de stem van mijn zus op die mij lijkt qua intonatie. Hier vrijdagavond bruiloft gehad van vrienden, TE veel wijn op bleh. Dus gisteren hele dag ziek geweest Dat was lang geleden, maar goed heb t weer gehad en zal voorlopig niet weer gebeuren Vandaag even met zijn drietjes geshopt, stad was open en nog een hapje gegeten, was gezellig Nu lekker op de bank, hoop op beter weer volgende week....
Alleen van de laatste fles laat Jessi af en toe wat staan, maar verder moet ik zeggen dat ze goed eet. Laat haar veel zelf eten met brood (vorkje aan laten pakken en zelf in mondje laten stoppen) en prijs haar dan als ze dat dat doet, werkt heel goed. Met warm eten geef ik haar wel zelf, maar weet ik ondertussen wat ze lekker vind en wat minder lekker. Als ze iets niet lekker blijkt te vinden rasp ik er meestal nog wat appel doorheen! Verder eet ik altijd als zij ook eet, schijnt ook te helpen.
Zo weer bijgelezrn van het hele weekend. Zal morgen met de laptop erbij reageren want er is een hoop gekletst
Tooske, bij R. maten ze gewoon de voetjes op op zo'n speciaal geval met zo'n schuifding erop. Wel bij een gewone schoenenwinkel gekocht. Via internet staat er meestal een maattabel op en hoe je dat moet meten zelf, maar dat is niet altijd handig is mijn ervaring. Vissen...Helaas is er vanmiddag 1 overleden:x. De buren hadden ze woensdag of donderdag gekregen en wij vrijdag van hun. Ze hadden alleen water en verder niks....Dus gelijk zaterdag zuurstofplantjes gehaald voor erin. Misschien dat het eraan ligt dat ze een paar dagen te weinig zuurstof hebben gehad. Hopelijk gaat het met de andere 2 beter....... Soepje nog niet geprobeerd hier. Eten meestal heel goed. Is gewoon een vuilnisbakje die alles pakt, alleen deze week wel 2 x dat hij niet wou eten. Mondje bleef stijf dicht, totdat de yoghurt op tafel kwam Dat gaat er altijd wel in! Fles is heel wisselend. Hij is nogal snel afgeleid als zijn broer in de buurt is. Dan is het veeeeeeel leuker om te dollen en spelen Vaak 's avonds geven we de fles als de oudste de pijama is aandoen of als die naar bed gaat. Dan gaat hij een heel eind op tot hij in slaap valt (bijna dagelijks onder de laatste fles) @Weer; bah vandaag. Hopelijk snel weer beter. Pandora Fijn dat het redelijk gaat met je moeder. @ Druk; dat herken is wel ha ha. Bijlezen lukt vaak redelijk (zeker sinds ik die app van marnatman op mijn telefoon heb staan, dan is het vaak effe snel tussendoor kijken) Kleine man zit de laatste paar dagen regelmatig gewoon op zijn knieen rechtop met in iedere hand een speeltje. Hij zit dan al heel stabiel. Leuk om te zien Hij gaat wel hard vooruit. Morgen 10 maand alweer. Tijd vliegt voorbij!
zie http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/361163-de-zwangerschapspagina-android-app.html Alleen maar voor android, dus ik weet niet wat jij hebt..... Is ZP nog verslavender door geworden.....
Net even de viskom schoongemaakt. Vond het water er niet echt helder uit zien en visjes hapten steeds naar lucht. Er zaten van die witte steentjes onderin en ik denk dat de buurtjes die niet schoongemaakt hadden...... Hele kom zat vol van dat soort gruis of zo... Hopelijk heb ik de andere 2 nu gered!
Zo de tablet gepakt om wat te kunnen reageren, word dus weer een lang stuk. Leeuwtje: knap van femm dat kletsen , hier zegt hij ook wel veel maar bij papa,mama,aai tegen de hond en heel veel onverstaanbaar gebrabbel houdt het op. Trouwens hier kan je in de krant van zaterdag foto"s plaatsen van je pasgeboren baby en zo grappig er stond een femm in met haar grote broer jens. Hotter than my daughter, kijk ik ook altijd maar wat een moeders zitten er bij. Wel leuk om naar te kijken zo programma. Autostoel: hier dus net over na maxicosi axsis maar de buurvrouw zet deze ook nog tegen de rijricting dus achteruit vervoeren kan nog. Ros: balen dat beebie van die slechte nachten maakt hopelijk is die fase snel over. Ik heb respect voor mama's met spookbaby's want ik zou 1 nacht al niet overleven. Tandjes: hier had hi vrij vroeg met vijf maanden zjn onder snijtanden en tien werd hetstil. Maar volgens mij komt er weer wat aan want hi kwijlt veel en vingers gaan vaak in de mond. Eten: hier ooit een probleem geweest dus weinig tips hoe je het kan doen Wilde gistere gewone melk proberen maar dat vond hij niks. Ik twijfel ook nog watik doe want op nutrilon 2 staat tot 10 maanden, toen er nog geen 3 was stond er gewoon tot 12maanden en ik vind het erg commercieel. Denk dat ik 2 gewoon geef tot een jaar maar langzaam wel afbouw dus steeds meer gewone melk erdoor. Avondfles als ze daar van genieten zou ik die ook nog niet wegdoen. Verjaardagscadeau: ik weet echt niet wat ik moet vragen, heb zoveel e natuurlijk is het leuk dat hi ook speelgoed van zichzelf krijgt maar speelt hij er mee. In de opvan hier een kast van 4x2,5 meter vol met alles en daar speelt hij toch alle dagen. Denk maar nuttige dingen dan bonnen van h&m offzo. Schoentjes: hier al paar weken op zoek naar iets zomers naast zijn nikes/adidas en puma maar meeste schoentex beginne met 18 en zit hier nog op 16. Zj: super nieuwe auto alvast heel veel rijplezier. Trouwens al helemaal opgeknapt na je waterpokken en hou was die toets toen nog gegaan of was het enkel bijles nee toch? Gup: balen van de auto, je kan soms idd hoge kosten aan die dingen hebbe en das dan niks. En hoe is het nu zonder personeel ? Komt er weer een grote last op je schouders of valt het mee. Olleke: en voelen de visjes zich al helemaal thuis. Hier ook een aquarium staan en bij kinderen heeft dat echt iets magisch. Pandora: balen dat je uren sms zo raar ingedeeld zijn e dan net nu zo zware week had. Gelukkig gaat je knie beter en is je moeder redelijk aan het herstelen, weten ze al wanneer ze naar huis zou mogen. Druk: hier ook en na het werk geen puf om te reageren maar toc kost nu een paar pagina's reageren meer tijd. Vanmiddag na de dokter kijken wat ze verder doen met die vereerde bloedwaardes. Krijg vanaf vandaag ook een snuffelstagiaire voor twee weken, deels wel fijn maar nadeel is dat als de kids slapen ik moeilijk op de bank languit kan Het mooie weer is hier ook voorbij sinds gisteren al bar en boos regen Eenkennigheid, ga je hier ook merk niet door te huilen maar kijkt andere boos aan en als ze wat zeggen gaat hij verlegen wegduiken. Zoe: en je trouwdag nog leuk gevierd met manlief. Ros:fijn weer iets van en ongi en genoot beebie van het spannende boek? Linn: hoe was de lasagna? Sirebn: jeremy was met 9 maaanden 71cm. Misschien toont ze lang of door bepaalde kleding ofzo Soep: hier vers met brood als avondmaal. Wondertje: en hoe ging je sollicitatie? Tenminste als je die L gehad hebt. Zp app: ga ik ook eens dow nlaoden wist niet dat die er was. Nou ben weer ver bij sorry als ik wat vergeten ben. Ga aan het werk eerste kindjes zullen zo wel komen
Ga ook eens kijken voor die app! Popje ligt er al weer in voor haar ochtendslaapje, tis K**weer buiten, dus dat wordt de strijk bijwerken vandaag en nog wat werken vanuit thuis. En straks weer lekker met popje spelen, merk dat ze weer een periode heeft dat ze zichzelf beter kan vermaken. Ze is ook weer veel meer aan de klets, ook weer andere tonen en klanken, staat aan twee handen, dus ze is weer vooruit aan het gaan. Klinkt als appeltje eitje voor veel beebjes hier, maar onze schat is nou eenmaal niet zo vlug Ze vermaakt zich veel liever met een draadje wat aan een knuffel uitsteekt of een labeltje aan een speelgoedje. Van die houten puzzels vind ze ook heel interessant!
@tooske, in die winkel hadden ze meetlatten hangen -euhm, ja dat zou goed kunnen. "Ze" zeggen dat wij veel op elkaar lijken, terwijl ik het zelf wel mee vind vallen. Zal zo wel foto op fb zetten, dan kan je zelf oordelen. Door de telefoon haalt zelfs pa ons wel eens door elkaar @eten: geen probleem hier. Ze eet eignelijk altijd met ons mee soep begin ik niet aan, vind die potjes behoorlijk duur. Maar als we zelf soep eten krijgt ze wel een hapje melk, blijft hier gewoon 2 denk ik, of zit er qua prijs geen verschil in? dan heb je best kans dat er nog pak 3 komt. Maar in principe heeft ze die melk niet meer zo heel hard nodig aangezien ze veel normaal eten eet @maienditje. Tja zonder auto komen we helemaal nergens meer dus dat schiet ook niet op. Is lekker zonder personeel zal nu wel meer moeten gaan doen, maar daar wennen we ook wel weer aan @tijd voor huishouden
goeiemorgen dames nacht begon weer dramatisch hier, ze was al heel moe doordat we heel de middag en avond op visite waren geweest, ze lag er wat later in dan normaal maar laat op de avond/begin vd nacht toch weer wakker en huilenhuilen wat we ook deden.. maar denk nu toch te weten hoe het komt.. toch honger(/trek).. stom, achteraf, want ik riep al steeds dat als ze voorheen slechter sliep het meestal overging als ze overdag méér at maar omdat ze haar maaltijden vaak niet eens helemaal opeet dacht ik dat ze nu toch ruim genoeg kreeg.. beetje desperare hadden we haar vannacht toch nog even een biscuitje gegeven en daarna ging ze gelijk slapen tot 7.30 uur ofzo. ik ga nu proberen haar wat meer vullende dingen te geven en de maaltijden wat meer te spreiden in méér, kleinere porties.. hopen dat ze daar dus weer goed op gaat slapen vanaf nu! voel me dan achteraf ook weer stom, 'slechte moeder'blabla jullie kennen het wel.. dat ik haar een week lang -blijkbaar- hongerig in bed heb laten liggen @erbij horen hé dames iedereen hoort er gewoon bij toch, of je nu veel of weinig meeleest of reageert! no problem, we hebben allemaal onze drukkere dagen ik twijfel een beetje over iets, had ca. 1 dag wat oud bloedverlies dus 'blij' dat ik weer ongesteld werd.. maar was maar heel klein beetje.. nu ook 'het' gedaan met mijn man zonder bescherming (bloed was maar heel weinig, maar dachten dat ik nu toch ongesteld was dus niet vruchtbaar).. maar nu denk ik: oeps, wás het wel mijn menstruatie? dat moet toch wel, als er wat bloed komt? @k*tweer hier ook saaaiii, heb de auto niet en is nu niet echt wandel- of fietsweer.. dagje binnen vermaken dus zo nu tijd voor een lekker, vullend fruithapje voor madam
ros, wil je niet bang maken, maar ik had tussen daniel en lydia bij eisprong 1 a 2 dagen (bruin)bloedverlies dus zou het wel even in de gaten houden
Ik geef de soep rond 17.00 als avondeten. 2x p week met een boterham erbij. Mijn moeder is vanmorgen ook weer opgenomen. Bloed in de longen, en er zit een holte...?? Ze krijgt weer antibiotica. Verder weet ik niks. Nu eerst douchen en daarna naar haar toe.
Zo, even een beetje bijgelezen, even kijken wat ik nog allemaal weet... Allereerst beterschap voor alle dames, beebjes en familie-leden die op welke wijze dan ook in de lappenmand zitten... Hoop dat iedereen gauw weer wat opknapt voor zover mogelijk want ziek zijn is niet leuk nie, ech nie. En ben je niet ziek, dan word je wel sjaggo van dit Hollandse weer zeg, gatsamme, blèh... We hebben gewoon onze vakantie te vroeg geboekt gehad, hadden nu weg moeten gaan. @Auto; rijden nu nog Ford Focus, maar wel aan het oriënteren op een andere/grotere. Mama wil het liefste een appeltjesgroene @Tooske; ik ben nog steeds niet bij met de vakantie-was, jij inmiddels wel? @Autostoel; tot nu toe nog gewoon de MC gebruikt, maar op vakantie paar keer met Hidde op schoot moeten reizen, en ik kon goed merken dat hij het erg leuk vond om zo rond te kijken. zolang hij nog past en genoegen neemt met de MC, blijft het daarbij, wat niet wegneemt dat we binnenkort wel vast een opvolgstoel aan gaan schaffen. @Hapjes smeuiger maken idd met kookvocht of wat voeding, en anders heb ik ook altijd wat kleine potjes Olvarit achter de hand om er doorheen te mengen, gaat ook goed. Eten met stukjes erin gaat goed, maar echt zelfstandig eten doet Hidde nog niet, enkel een koekje. Hij heeft nl. erg de neiging om zijn mond helemaal vol te proppen (hij meent dat, als papa een heel koekje overdwars in de mond kan, hij dat ook kan), met als gevolg dat het lastig kauwen is en mama als de dood is dat hij erin blijft... @Soep wilde ik van de week ook eens gaan halen, en dan met een bammetje erbij ofzo, maar weet nog niet wanneer ik het zal geven. Geven jullie die soep ook gewoon van een babylepeltje, van een grote lepe, uit een tuitbeker, of hoe? Vakantie was verder errug lekker. Alleen de eerste volle dag al gelijk veel te veel en lang in de zon geweest, dus ik zat 's avonds onder het eten al helemaal te shaken en kon geen hap door mijn keel krijgen. Ook helemaal rillerig, niet lekker voelen, en toen er een gedachte door mijn hoofd schoot "Misschien wil ik wel gewoon terug naar huis?" was ik effe bang voor een paniek-aanvalletje, maar heeft gelukkig niet doorgezet. Rest van de vakantie rustig aan gedaan, overdag sowieso geen alcohol en goed water en sapjes drinken tussendoor. De babyzonnebrand van No-Ad, factor 50+ heeft geen klote gedaan. Hidde gelukkig niet verbrand ofzo, want die lag goed beschut in de wagen, maar mama wel met de vellen op de rug. Heb 1 nacht gewoon niet kunnen slapen van de pijn. Vliegen was helemaal top eigenlijk; hij hield het goed vol op schoot! Op de terugweg heeft manneke lekker 3 uurtjes geslapen, dus dat was wel prettig. Gaan een dezer dagen even mamafiets bestellen, nou maar hopen dat het lekker fietsweer wordt tegen de tijd dat hij geleverd wordt. Hidde begint nu erg veel belangstelling te krijgen voor andere kindjes, dat is erg leuk om te zien. Als hij op vakantie ergens andere beebjes zag, was het meteen contact maken, haha...
@Siren oh wat naar, sterkte met je moeder! @Klus leuk hè dat ze wat meer interesse krijgen voor andere kindjes, dat merk ik hier ook. leuke foto @gup oei.. ja dat is dus wat ik me ineens afvroeg, of je ook evt een beetje bruinverlies tijdens je eisprong kan hebben of gewoon tussendoor, want anders hebben we het precies rond de eisprong gedaan :S stom eigenlijk, sinds de bevalling hebben we het altijd veilig gedaan terwijl ik niet eens een cyclus had, en nu dachten we dat het nu toch echt niet uitmaakte ik houd het zeker in de gaten maar voel(de) me ook wel soortvan ongi dus is wel het meest waarschijnlijk dat dat het is
@klus, wij hebben ford focus c-max, net een slagje groter. Vooral met op vakantie gaan merkte we het leuke foto! leuk is dat he, dat contact zoeken! @siren, sterkte met je moeder! @ros, anders gewoon over zo'n 2 weken er ff testje tegenaan gooien? al is het maar voor je eigen geruststelling