Hoi dames! Hmmm later zag ik een licht 2e streepje. Of het is een indroger. Maar voel me niet goed. Misselijk, boobs knappen, diarree. Ik voel me gewoon zwanger eigenlijk. Ook ongikrampen.. ??ik weet niet hoor, ben uit mijn doen.
Oef, en nu? Ga je er over een paar dagen nog een testje tegenaan gooien? Misselijk ben ik nooit geweest, en knappende boobs helaas alleen 3e trimester, hihi... Waar beebjes al niet goed voor zijn... wint Hidde zomaar een bril voor mij, nu ben ik met zijn potjes Olvarit wortel de caaf aan het dwangvoeren; dat gaat gelukkig wel goed; net 10 ml. erin, straks nog eens. Hoop dat dat in combi met zijn medicijntjes toch voor wat verbetering zorgt. Heb 'm nu nog apart zitten, maar wil 'm voor de nacht toch weer bij zijn meiske zetten, "thuis" herstel je toch altijd het beste/sneller, hè?! Moet ik zo dus effe met wat knutselwerk de kooi wel in 2 splitsen, zodat ieder zijn eigen helft heeft, dan kan ik morgenochtend tenminste zien of Wybe (de caaf) heeft gescheten en gegeten. Hoop wel dat er wat op gang komt! @Maienditje; wat is een aftop ontje?
hoe veel later? fooootoooooo bij mijn.positieve test verscheen er pas na 15 min. een streepje had m in eerste instantie al kwaad weg gemikt....na het douchen nog een keer kijken en whaaaa maar ik ook ongi krampen, pijn in liezen en een beetje zere tieten ( m. ging erop hangen auw )
Spannend siren die ongikrampen kynnen dan ook innesteling zijn als je eigenlijk vrij zeker bent. Wilde je wel snel een tweede. Klus ik ga kijken wat ik bedoelde en mijn telefoon er van gemaakt. Ik verstuur altijd snel op de telefoon ben altijd bang dat me telegoon vastloopt, typ dit nu ook al voor de tweede keer.
Mijn vriendin brengt haat zoontje hier van twee blijft zolang de bevalling nog loopt en als zijn zusje geboren in gaan we er direct heen
Had ik ook! Ik had de test ook kwaad weggegooid..een uur later kwam ik terug boven en zag ik ook het 2e streepje. Toen ik zwanger was van Lizzy bedoel ik nu he. De test nu is echt zo licht, niet te fotograferen. De ene x denk ik nee en dan weer wel. Toch maar stopweek inlassen, kijken of ik ongi wordt. Dit is mijn 2e strip trouwens pandora omdat je gister zei dat ik nog niet kon testen
Ik wil zekers een 2e maar eigenlijk volgend jaar ofzo. Man is er nog niet echt zeker van zelfs maar hij zei als het nu toch zo is... Is het goed!
met de pil wordt je toch gewoon ongesteld...ook al ben je zwanger en uit welke strip was je dan pillen vergeten?
Pandora wil het weten siren. En idd door pil word je gewoon ongi zegt niks over wel of niet zwanger. En ze zeggen een streepje is een streepje ookal is hij heel licht
dat kan....maar je kunt ook gewoon een bloeding krijgen....de bloeding met pil is namelijk geen echte menatruatie en zegt niks over wel/niet zwanger zijn
Ok. Dan valt daar niks mee te testen. Ik vroeg me wel af, is het niet slecht de pil terwijl je zwanger bent? Stel dat ik dat nu zou zijn... Die hormonen.
beter is van niet....daarom meteeeeeeeen stoppen mocht je positief testen. maar er zijn genoeg vrouwen die er pas na een paar strippen achterkomen dat ze zwanger zijn
@Siren oeh spannend, heb je niet vanmorgen nog een testje gedaan? of een digitaal ding? nu vind ik het ook wel erg spannend! @test opzich ziet een indrooglijntje er wel anders uit (dunner, wiebeliger) dan een zeer lichte positieve test, toch? ik deed de test (vorige keer dus hè) op mijn NOD en kreeg wel gelijk een duidelijk lijntje, al was hij nog iets lichter toen.. dacht echt dat ik gek werd, haha. beebje is de laatste dagen steeds weer zo vroeg wakker, rond 6 - 6.15 uur, pfff. maar ja ze ligt er ook altijd wel redelijk vroeg in, met veel moeite kan ik het rekken tot 18.45 uur maar dan is ze ook wel echt supermoe.. ahwell, mag al met al nog steeds niet klagen denk ik straks na de lunch gaan we even naar een grote fietsenwinkel, mamafietsen checken zin in! om de fiets te hebben en te gebruiken bedoel ik
Siren spannend evengoed heb je al getest ??? Hai Tooske zag dat je ook online was samen met onze 3 gasten. Femm vannacht geslapen van 20.15 tot 7.00 uur. Ze krijgt normaal om 21.00 uur nog een fles maar gisteren geen slaapje tussen 17.30 en 21.0 uur gedaan. ivm in bad gaan enz. jeej dus die fles kan ook vroeger. hebben we de avond weer helemaal alleen. was best raar moet ik zeggen.