Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    laatmijookeenkeerlekkerklagen :D

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leeuwtje, ja, wij hebben op vakantie qua voeding alles meegenomen, ivm de KMA en voedsel-intolerantie. Is een beetje lastig lezen op al die Spaanse potjes wat erin zit:D.

Potjes heb ik gewoon voor een week meegenomen, dus 8 X fruit en 8 X groente, met in mijn achterhoofd nog het idee om daar een keer een pannetje vers te koken, maar ja.... Lui vakantie-ritme.... Doei! Zag ook wel potjes van Nestlé en Hipp in de supermarkt staan, prijzen liggen wel wat hoger dan hier:$

De Friso AC hadden we in 3-voud meegenomen omdat ik als de dood was dat er een koffer met voeding kwijt zou raken. zie dan maar eens op Spaanse bodem aan Allergy Care te komen....

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ^%%&%#%#%% :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x $%#%@#^@

dacht ik dat de trouwkaart nog opgeslagen stond.........is ie gewoon weg :x:x:x:x:x:x:x

snap er niks van.....want zo hadden we het met de geboortekaart ook gedaan

tja opnieuw beginnen dan maar ;)

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pandora, succes ermee!

fijn leeuwtje!

5. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.877
    4.133
    113
    Ha Ha, zo herkenbaar:D
    Het grappige vind ik wel dat hij toch vaak nee zegt terwijl hij het ondertussen wel doet.
    En dat eeuwige getreuzel als je eigenlijk haast hebt.....Tot 3487 tellen en diep inademen,want als je laat merken dat je gewoon haast hebt is het oorlog en duurt het 10 x zo lang

Maar stiekem vind ik het ook wel een erg leuke leeftijd. Vanmorgen klom hij in de auto achter het stuur en ik mocht achterin zitten. 'Mama, ik ga rijden..." 'nee, jij mag niet rijden...' "Jawel ik mag wel rijden!":D

6. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    ja dat lijkt me met soja melk ook moelijk en tja ik kan ook geen arabisch lezen helaas.
    flesvoeding wilde ik ook 2 meenemen 1 zeker in de handbagage. en ik mag voor Femm ook 20 kilo meenemen dus. maar ivm met breken was ik een beetje huiverig voor die potjes. Jens was al ouder toen dus die atgewoon alles mee . en was op fuertevantura toch anders als egypte.

pandora balen !!!

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    3 zwanger? Ik heb wat gemist denk. Ik weet het van merry en lilaa en nu brand ik van nieuwsgierigheid!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dat is een vergissing denk ik
    alleen merry en lilaa zijn zwanger ;)

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ok!

10. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je email gestuurd Pandora :)

Wondertje veel plezier daar, lekker genieten van jullie meisje!

Leeuwtje, hier ook kma, wij hebben voor een dag of 5 potjes meegenomen en de rest daar in de supermarkt gekocht. Maar alleen de potjes van Hipp kon ik lezen wat erin zat, dus het werd nogal eentonig voor Jessi, dus we hebben ook nog vers gemaakt daar. Wij vlogen met Corendon en bij die maatschappij mag je alleen meenemen in je handbagage wat je nodig hebt tijdens de vlucht, maar dat komt niet zo heel erg nauw hoor. Ik had geloof ik zon 6 potjes in mijn handbagage, de rest in mijn koffer. En ook wel handig want alle andere vloeistoffen zijn 'uiteraard voor de baby' :D , dus die mag je gewoon meenemen langs douane :)

Fijn dat dat gedoe iig is afgehandeld nu Leeuwtje, nu met een positieve blik op naar een leuke baan voor vl!

Jaja, ik heb mezelf vanavond voor het eerst weer naar sport gesleept ;) Ben met een vriendin voor het eerst gaan kickboxen, was erg leuk! Dus dat gaan we vaker doen :D

Trusten leedies!

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    heb geen mail gehad :(

12. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat fijn leeuwtje, super!

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Pandora en Tooske waar een zwangerschaps forum al niet goed voor is, leuk hoor, ben benieuwd naar de foto's!!

14. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Tweede vanaf volgende maand gaan wij het weer proberen, eerst volgende week mijn uitstrijkje en wachten op de uitslag.

15. bumpie

bumpie Niet meer actief

Goeiemorgen!

nou wat een nacht hier weer. om 11 uur weer krijssen en niet willen slapen dit gaat zo al een week. Je weet op een gegegeven moment niet meer wat je moet doen. Dus heb de boxmobiel van zolder gehaald die boven haar bedje gehangen. Nachtlampje op haar slaapkamer en toen werd ze stil. Om 1 uur nog een keer krijsend wakker worden weer de mobiel aan en toen heeft ze geslapen tot half 8. pfff die breekt je zo op.

Net toch maar ff afspraak gemaakt bij huisarts. Toch uitsluiten dat ze niet ergens last van heeft. Zit er aan te denken om de shooter van tinylove aan te schaffen die kun je aan het bedje maken dat beweegt en geeft ligt in het donker. en is niet zo groot als een boxmobiel. Iemand ook zo iets bij het bedje hangen? fisher price heeft ook zo iets met een aquarium

16. Gwen85

Gwen85 Lid

16 nov 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuwtje: Fijn dat het achter de rug is!

Pandora: Lijkt me ook bijzonder en helemaal super om nu te trouwen met M. als bruidsjongen erbij toch?! Wat leuk dat je een auto bij Tooske hebt geregeld en zij rijdt. Balen van de uitnodigingen maar geniet van de verdere voorbereidingen!

Wondertje: Fijne vakantie! Wij zijn ook eens naar Kos geweest. Was helemaal geweldig! Is alweer jaren geleden en was mijn eerste vakantie zonder ouders dus dan weet je het wel, haha (niet echt te vergelijken met een vakantie met beebje dus). In ieder geval lekker van genieten.

Bumpie: Succes bij de huisarts!

Hier weinig bijzonders. Gelukkig was die nacht dat Fem om 5 uur wakker was eenmalig en slaapt ze weer lekker door. Volgens mij wat last van tandjes. De inhalator voor luchtwegen gebruiken we ook alweer bijna 2 weken maar ik merk nog niet veel verschil. Gelukkig is ze er niet minder vrolijk om al blijft het een klein drama om het pufje te geven.

Fijne dag allemaal!

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het net wel gelukt :) Hoe staat het met het opnieuw maken van jullie trouwkaart? Wist je het allemaal nog een beetje hoe het moest? Hoop t, zulke dingen zijn altijd zo zonde van je tijd he, TWEE keer maken ;)

Balen Bumpie, mijn nichtje had een of ander ding wat licht projecteerde op het plafond/de muren, dan werkte bij haar zoontje heel goed. Succes bij de ha.

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tot 3 tellen is hier genoeg momenteel (eerst 2x waarschuwen, en dan is het mama telt tot 3 en anders ga je naar je kamer) dan kan het ineens heel snel:D Merk wel dat hij veel mer uitleg wil nu, ondanks dat hij het niet kan vragen. Vooral met plassen voor we weggaan. Dan moet ik dus echt vertellen we gaan eerst plassen, dan jas en schoenen aan en naar buiten. Als je niet plast kunnen we niet want dan plas je straks in je broek en dan is die nat.

Heeft zeker ook leuke kanten deze leeftijd!

19. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow, balen als je trouwkaart weg is, Pandora! Is dat niet op de een of andere manier terug te halen???:(

We hadden op reis de potjes inderdaad wel goed ingepakt; een aantal had ik in isolatie-hoezen gestopt, en de rest eerst een plastic zak er omheen, en daarna gewoon luiers er omheen gewikkeld, want die namen we tenslotte ook mee. niks gelekt verder, alleen papa's pot met haargel, haha:D

Wat ik heeeeerlijk vond op de terugweg, dus vanaf Tenerife naar Amsterdam; wij waren op de luchthaven daar altijd een hoop gesodemieter gewend; lange wachtrijen bij de douane, norse blikken, een pokke-eind lopen nog etc. Nu werden we daar gewezen op een speciale douane-controle voor als je met rolstoel of buggy reist; was effe gauw het hoekje om, en wij al gewoontegetrouw alle vloeistoffen uit de tas vissen (ook halve literflesse fris:D), zegt die vrouw daar: "No, is okay, is for baby, right?" en ze gebaarde zo van "Loop maar door hoor!", haha. En als je daar dan het poortje doorliep, was je gelijk op het plein met de Burger King, winkeltjes etc., ideaal!

20. bumpie

bumpie Niet meer actief

nou net de avent projector besteld. Hopelijk is dat een succes:D Hij komt morgen binnen. Zag wel dat de prijzen gewoon 20 euro schelen. nu bij kijkshop besteld voor 39.99 incl verzenden. bij bol kost die gewoon 63 euro:$

Deel Deze Pagina