Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    van mij mogen ze ook alles eten. Pizza is het enigste wat ze niet wegkrijgt maar mag ze wel proberen als we het eten maar dan heb ik gewoon nog wat anders dr bij voor dr

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    alleen snoep krijgen ze hier bijna nooit, heb er ook niet veel van in huis. Daniel vraagt er niet om en ik vind het niet nodig. Van de week als uitzondering keer bakje chips gehad smiddags

3. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Snoep, chips, choco hier ook zelf nooit in huis.
    En laats waren we uit eten bij de pannekoekbakker, poffertjes besteld maar vond hij ok niks.
    Pizza nog nooit geprobeerd.

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    We eten zo verse frietjes. Eens kijken of ze ze deze x ook weer lust. Ben benieuwd!!!

Vanmiddag geshopt! Nieuwe nike's! Zwarte simpele, ben er blij mee. En nog 2 kniebroeken..haremmodel.

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    m. vind frietjes.ook lekker :D

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Siren en, vond ze het wat?

Ik probeer voor beebje hetzelfde te koken als voor ons maar doe nog wel heel gezond, biologische verse dingen zonder kruiden of veel vet o.i.d., maar ja, voor onszelf meestal ook

Wat een onverwacht lekker weer vandaag! Lekker gewandeld, kinderboerderij en terrasje gedaan met een stel van de zw.cursus en hun kindje.
    Beebje vond de geiten hilarisch :)

7. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Josjo fijne vakantie!

Ros, wat gezellig bij de diertjes gaan kijken. 't Was inderdaad erg lekker vandaag ja!

Ik ben erg voorzichtig met nieuw eten, omdat madam geen koelmelk mag. Nichtje ook niet. Mijn schoonzusje had vandaag voor de verjaardag van ons nichtje (1e verjaardag) koemelkvrije cake gemaakt, daar hebben de dames heerlijk van zitten smullen (zie foto hieronder)! Verder vind ik het niet nodig dat ze veel ongezonde dingen binnenkrijgt, dat zal ze nog genoeg krijgen in haar verdere leven, en ze mist er niks aan als ze het niet krijgt.

Bijgevoegde bestanden:

8. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    frietje lat ik haar wel eten vind ze heerlijk, laatst ook in de frikandel laten bijten en laat haar ook weleens proeven van mijn eten. maar een happy meal ga ik nog echt niet geven . die friet is mij al te zout.

Morgen met Jens naar de basisschool, mag hij een kijkje in zijn klas gaan nemen. pff begint er nu echt van te komen. vind er niks aan dat mijn kleine man dadelijk de hele dag weg is. gelukkig is Femm er ng maar tja dat is ook nog maar 3 jaar ;). Gelukkig vind hij het zelf helemaal niet erg en kan hij niet wachten tot het augustus is.

moet nog veel dingen halen voor op vakantie. Heb net de lijst nog even bekeken.

9. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Leuke foto Tooske !!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leuk tooske!

11. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Hallo Dames!

In de tijd van zwanger zijn heb ik heel veel geschreven in het topic.
    Maar heb nu zo mn handen vol aan alles dat ik er geen tijd voor heb en mede omdat ik met mijn telefoon niet prettig op het forum zit (er moet snel een app komen, hoor!)

Met Indy gaat alles super, we zitten in een lekker ritme en de dagen vliegen voorbij!

Ik lees dat er al zwangeren zijn! wat leuk! maar zelf zou ik er niet aan moeten denken.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie kleintjes!

Ga echt proberen wat meer aanwezig te zijn haha

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    reza, leuk weer wat van je te horen!

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @tooske wat een lieve foto weer

@leeuwtje poeh wat een gek idee lijkt me dat, naar de basisschool.. Kan me nog niet voorstellen dat wij over een paar jaar ook op dat punt zitten.. Is echt groots. Maar ook wel heel leuk voor Jens denk ik :) kijkt hij er al naar uit?

@Reza leuk weer van je te lezen, fijn dat het goed gaat met Indy, met jouzelf ook?

Hier eindelijk weer een nacht doorgeslapen, yes! Ze kwam wel weer even met moeite in slaap en heb haar 's nachts 2x eventjes gehoord maar daarna ging ze zelf weer slapen. Zo fijn!

Nu ligt ze erin na de bv en ontbijtpap dus mama gaat even een capu'tje fabriceren :)

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Zo, weer bij :D
    Paar drukke daagjes gehad. Zaterdag oppassen op m'n nichtje. Druk hoor, twee kleintjes van 10 maanden :D Zijn natuurlijk beide gewend dat alle aandacht voor hen is, en nu moesten ze delen. Wel errug schattig, dat samen spelen.

Tooske, wat een schattige foto, die is echt aan het genieten :D

Josjo, je bent al weg, maar toch nog een fijne vakantie! Geniet ervan!

Eten, ik kook hier eigenlijk nog steeds apart voor t meissie. Ze eet in principe wel hetzelfde als wat wij eten, alleen eten wij veel later. Vl is pas tegen 18 uur thuis en Evi eet tussen 16:30 en 17:00 uur. Vind opwarmen nooit zo lekker...

Ghurabaa en Reza, welkom terug :D

Ghurabaa, schema is hier ongeveer zo:
    8:00 1 of 2 boterhammen en fles 150/5
    Slapen
    10:00 Fruit en thee of water
    12:30 1 of 2 boterhammen en fles 90/3
    Slapen
    15:00 1 of 2 kleine rijstwafeltjes of fruit met thee of water
    16:30 Warm eten en yoghurt of vla
    18:30 Fles 180/6

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Reza welcome back! Stadgenoot! :D

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier is de fysio net weg. Liz heeeeeelemaal op! Is gelijk in slaap gevallen. Het gaat vooruit maar te langzaam. Volgende week moeten we op de praktijk komen.

Ze maakte een opmerking dat Liz zo zweet. Dat doet ze eigenlijk al heel haar leven zeg ik. Maakt niet uit hoe ik haar aankleed. Zegt ze meestal doen baby's dat niet. Hoe gaat dat bij jullie beebs?? Maak me nu weer zorgen eigenlijk pffff!!!

17. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Ros , Jens vind het helemaal geweldig . En kan niet wachten tot hij echt mag gaan. Mama iets minder natuurlijk. En ik weet zeker dat ik huilend naast huis ga die eerste dag. En Jens zal waarschijnlijk zeggen hoie mama tot straks ! Liep ook net gewoon groep 8 binnen. Ging hij wel even vertellen dat hij goed kan voetballen.:D.
    Hij is niks bang hè , zei de juf. Nee inderdaad gelukkig, beetje zelfvertrouwen is wel nodig tegenwoordig op die scholen.

Reza welkom terug, fijn dat alles goed gaat.

Siren , Femm zweet ook heel erg, en Jens deed dat als baby ook heel erg. Nog trouwens vooral met slapen. Niet druk om maken. Wat eren stomme opmerking. Weet zeker dat er meer baby's zweten. Die van mijn broer is soms echt nat. Genen van opa zeg ik altijd.

Linn leuk oppassen, mijn nichtje is 9 maanden ouder als Jens. Toen ze klein waren ging dat altijd wel goed. Nu is het vaak ruzie.pff. Maart zoals net op school gast Jens een rekening maken voor haar. En zij helemaal ha Jens ben je ook hier. Kom mast mee laat ik je alles zien. Dan zijn ze toch vriendjes hihi.

gisteravond belde mijn broer. Is hun hond opeens dood. Was pas 6,5 . En ridgeback . Snap er niks van. Was een heel actief beest. Ze weten nog niet of ze het laten onderzoeken.vind het wel beetje vreemd. Hij huilt wel heel veel overdag als hun weg zijn. Als maar geen van de buren ofzo iets gedaan heeft. Zei mijn moeder kok gelijk.maar ja daar kom je alleen maar door zon onderzoek uit.nichtje was helemaal ervan af. Vrijdag hadden ze overgrootopa begraven en nu gaat mijn hondje ook nog dood. Had ze gezegd.

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ahhh...Leeuwtje, wat zielig!

En wat super stoer van Jens zeg! Kan me voorstellen dat jij het wat minder vindt, is nogal een stap!

Evi zweet trouwens ook heel snel hoor. Het hoeft maar iets warm te zijn en haar haartjes worden nat.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel heeft het eerste jaar ook heel erg gezweet, lag dan ook vaak gewoon in een romper. Is vanzelf overgegaan. Volgens mij moet die fysio dan maar vaker kindjes gaan bekijken want er zijn er zat meer!

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @zweet eerste maanden niks van gemerkt maar laatst met die warme dagen had ze ook een zweterige rug, nattige haartjes, etc.
    en zo te lezen is het niks raars hoor Siren!

@leeuwtje wat sneu van de hond van je broer :(

handig trouwens, heb hier 2 monitoren bij de comp (voor mijn man zijn werk), kan op 1 scherm een Nijntje-filmpje aanzetten voor beebje, zit er enthousiast naar te kijken op mijn schoot, en ik kan redelijk rustig mijn dingen doen :)

oh ja heeft misschien iemand zo'n AH voucher code voor The Little Mermaid musical over? had er 1 en wilde gaan reserveren en nu kan ik hem nergens vinden..

Deel Deze Pagina