Ja klopt Leeuwtje, moest even een hele hoop bijlezen en je hebt denk ik onze gasten weggejaagd Spannend hoor Siren en Sammie en Pandora! Ik weet nog dat die van mij ook heeeel licht positief was dat ik ook twijfelde en dat ik er gewoon vanuit ging dat het niet zo was, maar dag erop toch echt wel ietsie donkerder toen! Relaxed klus een bril gewonnen Hier ah werk vandaag, morgen met dinnetjes afgesproken van de studie, alle kids komen mee dus zal een drukke bedoeling zijn, maar wel erg leuk om ze allemaal te zien!
Wat klinkt dit herkenbaar, haha! Dacht dat wij zowat de enigen waren met nog zo'n "late"fles; veel gaan er al om 7 of 8 uur slapen. Wij zitten/zaten nu op half 9 nog, maar Hidde heeft af en toe zin om eens de kont tegen de krib te gooien en mama's ideale schema door de war te schoppen, en dan kom je ineens op een hele andere planning uit, ja! In het weekend/begin van de week 3 dagen gehad dat hij ipv 18:00-21:00 slapen na 3 kwartier al wakker was en niet meer wilde pitten. Dan maar opgehouden, beetje gespeeld, boekje lezen, gebadderd etc, maar dan was ie natuurlijk ook eerder moe, dus eerder laatste fles. Was wel effe heel vreemd ja, om om 20:15 uur al "vrij"te hebben
Ik vond dat heerlijk toen die laatste fles vroeger ging en uiteindelijk eraf ging. Inderdaad weer avond voor jezelf. Hier krijgt ze laatste fles al heel lang zo tussen 7 en 8, maar net hoe het die dag uitkomt eigenlijk. Elk beebje doet dat anders, uiteindelijk als ze groot zijn hebben ze ongeveer hetzelfde ritme, afgestemd op papa en mama's ritme. Pfff ah werk, maar ben mijn ambitiebal kwijt. Iemand m gevonden toevallig????
Kyan kwam de laatste 3 weken ineens voor een nachtfles, dus ik gaf hem 120 water met 1 schep voeding en 1 nutriton. Vannacht had hij hem bijna overgeslagen dus hopelijk laat hij ze weer staan Hier krijgt hij 19.30 laatste fles en tussen 5.30 en 6.00 1ste (als hij de nacht goed slaapt) en komt dan uit zich zelf.
Ja, kijk.... Daar ben ik dus ook een beetje bang voor steeds... Gaat nu lekker zo, hij slaapt tot ca. 08:00 uur. Ben dan bang dat wanneer ik de fles tussen 19:00 en 20:00 geef (waar ik uiteindelijk wel naartoe wil), dat Hidde dan weer zo vroeg wakker wordt Hoest weer bij jullie????? Hier maar niks, vieze donkere lucht, bleh:x. Dus we hijsen manneke zo uit bed, fleske derin en dan gaan we lekker naar het reisbureau, jippieeeeeeeeeeee Sammie, hoe is het nu met jullie, en met Kyan? Droomt ie nog veel/vaak? En is het gelukt met de bon v.d. kinderwagen???
@het weer heel erg wisselvallig, bewolkt maar soms even keizonnig, en vanmiddag flinke hoosbuien gehad kon gelukkig wel net even een testritje met een mamafiets maken, ga denk ik voor de Batavus Mambo.. wie hier heeft die nog meer? zo heel veel keus is er volgens mij ook niet in echt degelijke mamafietsen.. nog niet gekocht maar gaan we denk ik wel doen beebje zit naast mij in de kinderstoel heel fijn te kliederen met een biscuitje, het komt overal behalve in haar mond @facebook kan ik nog steeds niet heen, steeds foutmelding door mijn provider.. irritant! mis ik spectaculaire dingen?
Hai hai, Veel bijgelezen, maar ben bijna alles alweer vergeten Spannend hoor, die testjes Verbaas me er een beetje over dat er toch redelijk onvoorzichtig wordt omgesprongen met de pil. Hier ook hoor, op één of andere manier was ik er voor Evi banger voor om "per ongeluk" zwanger te raken dan nu Ben hem nu al drie keer vergeten. Van één keer weet ik niet eens wanneer, kwam er ineens achter dat ik een dag achterliep Evi's oortjes waren maandag in orde! Voor het eerst sinds begin januari dat ze geen oorontsteking meer heeft! Zo enorm blij!!! We hebben sinds een paar weekjes ook echt een heel ander kind. Ze was heel stilletjes en rustig, kwam eigenlijk nooit iets vanaf. Nu is ze lekker aan het kletsen, speelt ze met alles wat ze ziet en ze probeert ineens te gaan zitten en kruipen. Heerlijk, eindelijk een vrolijk meisje Ben maandag en dinsdag met m'n werk weg geweest. Verplicht nummer, inclusief overnachting. Echt nergens goed voor, behalve dat ik dus de hele nacht geen oog dicht heb gedaan (moeten een kamer delen met een collega ) en m'n griepje dus dacht "hey, nu kan ik mooi Linn weer pesten". Erg irritant! Wel fijn dat ik nu een lang weekend heb, heb vandaag vrij ipv afgelopen dinsdag. Hier ook geen mooi weer. Alhoewel, de zon schijnt nu Maar zojuist nog een dikke onweersbui gehad. En die late fles, hier ook nog na 20 uur hoor. Meestal halen we haar in de reclame van gtst uit bed. Heel af en toe wil ze daarvoor niet slapen en geven we de fles om half 20, maar dan slaapt ze vaak ook wel door. Krijg de vierde fles er niet af, geven jullie die ook nog? Het is hier nu ongeveer zo: 8 uur Boterham en fles 180/6 10 uur Fruit en sap 12 uur Boterham en fles 180/6 15 uur Fruit of koekje en fles 150/5 17 uur Groente en sap 20 uur Fles 180/6 Die fles van 15 uur wil ik dus op den duur laten vervallen, maar dat gaat nu echt nog niet. Heb 120/4 geprobeerd, maar dan heeft ze niet genoeg en jammert ze tot ze nog wat krijgt
Volgens mij mis je niet heel veel, wel een heleboel fiets-nieuws haha! Heb nog niemand over de Mambo gehoord geloof ik
Wie was dat nou laatst met die voetenzak voor de Chicco Liteway? Dacht Natas, maar die wist van niks haha!
Hier nu zonnig maar daarstraks flink regen. Hier al een tijdje laatste fles tussen 19 en 20 uur, echt heerlijk. Schema hier is zo'n beetje: 7-8 pap met thee 10-11 fruit met h2o 12-13 brood met 210/7 gaat niet op 15 soms koekje hangt van de slaapjes af 17 warm eten met sap 19-20 210/7 met een beetje rb @Tooske het is weekend dus laat die ambitie maar zitten
Hallo dames, Ja, ik heb nog getest vanmorgen. Stond ik dan met mijn testje om half 6 pffff... ik ga ff een foto uploaden , moeten jullie zeggen wat jullie denken...
linn....ik brn geen pil vergeten hoor ik besefte te laat dat een nieuwe pil niet betrouwbaar is...en de bijsluiter en HA bevestigden dit maar ik ben nu inderdaad wel "minder bang" om per ongeluk zwanger te raken als dat zo is, is dat zo......geen ramp iig
haha en mijn vriend vannacht "euh schatje doe jij maar eens een test" ik had om 0.15 zin in bugels met alpenkruiden kaas en pannekoeken