goeiemorgen! @testen morgen of dinsdag misschien, maar ja heb missch gewoon blaasontsteking of schimmel oid voel me ook algeheel niet zo super @vaderdag beebje laten krassen met potloodjes op een kaart al had ze daar veel stimulans bij nodig, wilde de potloodjes alleen in haar mondje stoppen en op de grond gooien @merry spannend ja wat het is.. nog 3 weekjes dus voor je het weet..?hebben jullie enige 'voorkeur' ? (omstreden onderwerp ofcourse ) @Tooske stoere foto's, zag ze op FB!
Ff snel vanaf mijn foon @Lillaa, sterkte meid! Wat een rot nieuws! Maar binnenkort op vakantie... Das wel fijn! Veel plezier! @little people, die zijn zoooooo leuk! Wij hebben er een huis van met meubeltjes en popjes..in kerststijl maarja... @traphekjes, moeten we ook nog voor kijken. @merry, wow 17wkn alweer!, gaat opschieten! Laat je ons weten wat het wordt?
Zelf heb ik anderhalf jaar niet kunnen paardrijden omdat ik van mijn paard was gevallen en daarbij mijn knie had verbrijzeld. Maar toen ik eenmaal getrouwd was (we hebben hierdoor de bruiloft uit moeten stellen) en toen ik weer mocht ben ik weer opgekropen. Gelukkig kan ik nog wel andere dingen met het paard doen, dus dat scheelt. Ik krijg mijn 20 weken echo met 21 weken omdat we dezelfde echoscopiste wilden hebben. Volgens haar is het een jongetje, dus we zijn benieuwd of ze gelijk heeft. Het was een gok hoor. Het maakt ons echt niet uit. Een meisje lijkt me leuk voor Aylin en een jongetje omdat we die nog niet hebben . Gisteren te horen gekregen dat een vriendinnetje van mij 8 weken zwanger is. Echt zo leuk!
Merry spannend je echo , poeh is alweer lang geleden. Meisjes kunnen ook katten onder elkaar. hihi Jens wilde perse een zusje toen . broertjes vond hij maar niks vond ik zo gek. heeft hij geluk gehad. Maienditje dus manlief ook in een moeilijk positie qua wek. balen hier nog geen vooruitzichten verschilende sollicitaties de deur uitgedaan . nu afwachten. Tooske leuk dat je ouders weer terug zijn. poeh 8 weken. was al blij dat die van mij terugkwamen na 3 weken. Mams was al bang dat Femm hun niet meer herkende. had zij even geluk. Ze zijn vrijdag teruggekomen. ook eerder omdat wij morgen weggaan en idd de neus stond ook al de goede kant op richting huis. ze rook de stal. kids weer verwend met kado's femm zzomerschoentjes lekker open. gaan de koffer in. Gup dus de keuken kan nu geplaatst worden ? yeah jammer dat we elkaar nu mislopen. volgende beter hoelang blijven jullie ? pandora goed gefeest dus. Zo vanmiddag nog verjaardag zusje en vaderdag mijn zusje woont nog thuis dus dat is handig. Ga nu maar de koffer inpakken. morgenvroeg om 3.00 uur afrijden en 6.oo zitten we in het vliegtuig whoehoe. zin in. alleen ben ik benieuwd met de oren. ze grijpt er erg naar. vl had niet gevraagd voor ab. beetsje stom eigenlijk. maar goed Jens heeft het een x in Kos gehad en kreeg dezelfde ab als hier. alleen 20 euro goedkoper. En die hotelarts kent echt wel engels of duits. daar ben ik goed in volgens de fbers hier. maar wat een spul moet ik meenemen helemaal vergeten was ik dat al van Jens. Olleke ook lekker aan het genieten dus. heerlijk ! Weet niet of ik daar goed kan internetten hoop het wel anders mis ik veel. Meiden tot over 12 dagen anders bye bye. En voor degene wat ook gaan fijne vakantie.
leeuwtje, hebben de winkel nog niet te pakken gekregen, morgen nog keer proberen. Maar verwacht dat het wel gaat lukken Veel plezier op vakantie! ennuh, als het bij ons lang duurt zijn we er nog wel morgen of overmorgen gaan ze naar de moter kijken en dan hoop ik meer te weten. Zal je zien dat wij weggaan op moment dat jij weer in het vliegtuig terug zit... neuj 12dagen gaan we niet redden
@merry wat leuk dat je vriendin ook zwanger is! en snap wel wat je bedoelt, beide geslachten zouden superleuk zijn natuurlijk.. benieuwd! voel me sinds vanmiddag behoorlijk ongi-wordend, nog niks gespot maar zal niet lang uitblijven denk ik.. dus dat testen zal niet nodig zijn lijkt me was even vergeten hoe kl*te dat voelt, ongi zijn alles doet pijn, whehh.. en, zit iedereen weer klaar voor de wedstrijd? kan niet zeggen dat ik er zin in heb maar het staat wel op.. fijne avond & nacht allemaal!
Leeuwtje fijne vakantie. Hier kijken we ook voetbal, blijf de moed houden maar ik vrees zo. Nog ff door duimen en hopen dan maar
Hoi meiden, wel meegelezen maar nog niet gereageerd. Net drie weekjes vakantie gehad en zal komende week weer uitgebreid reageren.
hi Lori, heb je een leuke vakantie gehad? @ongi vreemd want had/heb echt ongi-krampen, pijn, etc. maar nog niks doorgezet, heb vanmorgen voor de zekerheid maar even getest maar negatiever kan niet dus wellicht zet het vandaag alsnog door ik snap mijn lichaam niet meer, irritant is dat! en wat een weer.. bah! dat wordt niet wandelen of fietsen met beebje.. vanmiddag playdate met mama en beebje van de zwangerschapscursus, al spelen de kindjes niet echt samen.. voor de mama's wel gezellig fijne dag allemaal!
Lori, welkom terug! Leeuwtje, fijne vakantie! Pandora, zag je topic in de lounge. Wat vervelend dat je er zoveel last van hebt! Ik heb er zelf geen last van dus kan je geen tips geven. Wel wil ik je een meeeeeegaaaaaa dikke knuffel geven!!! Beebje slaapt nog. Mama heeft zelf de tijd genomen om make-up e.d. te doen. Ff wat opgeruimd. Ga haar wel zo wakker maken. Moet om 10.45 met haar op de fysiopraktijk zijn. Weet niet wat ze van plan zijn.
Nee inderdaad @&$@&$# weer!!!!! Ik zat ook al te bedenken wat te doen. Ik heb nog 2 films liggen. Wordt volgens mij bankhangen vandaag! En straks een lekkere grote pan macaroni maken.
Fijne vakantie Leeuwtje! Hopelijk beter weer dan hier ja.... Beebje vanmorgen pas om kwart voor 9 wakker, dus die ligt er net pas weer in voor haar ochtendslaapje. Al flesje en fruitje op EN al lekker in badje geweest. Straks nog ff boodschappen doen voor haar, kan ik vanmiddag weer aan de kokkerel. Nu ff strijken en verder ook maar lekker binnen vandaag denk ik ja. Gup, komt jullie keuken nu eerder? Ros, irritant dat je eigenlijk nog niks weet.... Hi Lori, lekker gehad op vakantie? Merry, leuk je vriendin ook zwanger! En nog maar 4 weekjes dan echo, moet de doen zijn om vol te houden
HOi hoi, Nou wou zijn terug van ons weekendje! Het was wel leuk alleen mirthe wou 's avonds niet slapen pas tegen 12 uur ofzo een keer. Echt niet handig. Maar heb het idee dat het door nutrilon 3 komt. Sinds we over zijn gestapt op nr 3 is het slapen 's avonds een drama net weer een bus nr 2 gehaald kijken hoe dat gaat. Het heeft zo wel een beetje me avonden verpest. Vanavond nog weer uit eten waar ik dus echt geen zin in heb. Ik ga vanaf hier weer meelezen heb niet zo zin om het hele weekend terug te lezen. Zo ff paar wasje draaien en dan is het weer etenstijd
bumpie, welcome back jammer van het slapen.. @pandora heb je een PB gestuurd net playdate gehad, beebje is nu best wel overprikkeld, huilerig etc. moe maar wil niet slapen, as we speak zit zij op de 2e monitor een filmpje te kijken ('boris beer' is de favoriet op youtube, liedje zit heel de dag in mijn hoofd)
Hè Pandora, ik las net in de Libelle (ter verdediging, deze krijg ik van mijn moeder ) een stuk over paniekaanvallen en ook wat sites enzo. Als je het wilt lezen, kan ik het wel inscannen.
merry...graag linn en ross...bedankt voor de pb'tjes...ik reageer er straks ff op als M. in bed.ligt ga ik eerst ff lekker een uurtje badderen