Augustus 2011 mama's ~deel 2~

Discussie in 'De mama's' gestart door Natas79, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @maienditje sterkte!

@bumpie ik duim voor een goede nachtrust voor je!

@merry lijkt me idd wel een andere beleving zo een 2e zwangerschap.. Je bent al superdruk met je kleine meid natuurlijk.. Benieuwd wanneer de eerste herkenbare schopjes zich aandienen, schijnt bij een 2e vaak al wat eerder te zijn..

@sammie gefeli met de 10 maanden!

Beebje slaapt hier ook nog steeds, hoop uiteraard ook op een rustige nacht

Welterusten ladies!

2. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik kan me nog precies herinneren wanneer ik Hidde voor het eerst echt goed voelde, haha; 17 Maart 2011, tijdens een volleybaltoernooi van manlief. Hij stond op het veld, ik langs de lijn, ik voelde wat bewegen, en ik riep keihard door de sportzaal: 'Ik heb 'm gevoeld!!!!!" :D

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ga je inderdaad voor pampus van. Ik wist op een moment even niet dat ik thuis was, dus vroeg aan vl 'schat waar zijn we ergens?' Hij lachen natuurlijk :cool: Gelukkig was het maar 1 dag die helse pijn. Ik weet niet wat ik liever nog een keer zou doen, laten laseren of een bevalling (al ben ik natuurlijk wat bevooroordeeld omdat ik een ruggenprik heb gehad ;)).

Maar inderdaad niet de bedoeling je dag daardoor te laten verpesten, gewoon lekker effe paardenmiddeltje halen bij de ha, is toch maar voor 1 dag :p

Klus, whahahaha, zie t al helemaal voor me daar in die zaal :D

Beterschap Maienditje!

Hoop dat alle beebjes vannacht weer heeeerlijk slapen!

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    whahaha....doet laseren zo zeer dan?
    ik kan namelijk zeggen dat ik, zonder ruggenprik, nog best 100 dezelfde bevallingen wil doen....

misschien gewoon alleen de 3/4 fles rode wijn voor de bruiloft
    haha ik wordt echt ladderzat van rode wijn ( en doodziek :p )

5. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Thanks meiden voor jullie reacties hieromtrent...
    Nee, ik heb er niet echt last van, maar soms voelt het niet zo fijn. Dan probeer ik inderdaad me voor te nemen om elke dag een vijftal minuutjes hier te komen lezen/schrijven, maar voor ik het weet is de dag alweer om en heb ik dat dus niet gedaan. Gelukkig houd ik eea van jullie wel op facebook bij :D

Overigens vanaf nu gaat het nieuwe voornemen weer in, maar helaas heb ik niet alles bijgelezen, dat was me echt teveel (vanaf 3 juni).

Neefje kan nu elke dag geboren worden en ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden. Twee meiden die we kennen met dezelfde uitgerekende dag als mijn zus, zijn allebei bevallen, van Lars en van Wannes en dan besef je dat het nu echt wel heel dichtbij komt!

Morgen wordt mijn derde 9 jaar en zij is er vast van overtuigd dat haar neefje een van haar cadeautjes gaat worden :p

We zullen zien...

(wordt vervolgd)

6. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Minder dan gemiddeld... das een mooie :D

7. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hier precies hetzelfde!!!

8. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Heel veel sterkte, Lilaa... wees lief voor jezelf... !

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Wondertje cute meisje!

@Merry jeetje wat gaat dat snel alweer

@Tooske wat een lekker slaapkoppie

@Little people hier krijgt ze de boerderij voor haar verjaardag van mijn ouders.

Mijn schoonzus gaat een meisje krijgen eind oktober en een ander vriendenstel krijgen de tweede in december en de zus van een vriendin in november. Ik moet zeggen dan kriebelt het niet meer maar dan jeukt het gewoon... :D Na mijn volgende ongi gaan we er dan ook weer voor...

@Ros nog getest?

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Action die loopwagen is leuk zeg, ga eens kijken of ze die hier ook hebben

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hej houden julie eens op met die zwangerschapspraat!

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Erg he gup nou ik doe npg niet mee hoor.

Maar merk wel als je baby's ziet hoelang dat voor je gevoel al geleden is.
    Maar ik geniet gewoon nog volop van mijn ventje.

Karen alvast gefeliciteerd met je dochter en hoop dat ze gelijk heeft, spanend hoor.

Wondertje: lieve foto.

Alweer veel vergeten.

Pandora: leuke rollator ik zeg ook altijd baby's en ouders zijn precies hetzelfde.
    Lopen moeilijk, plassen in hun broek en ga zo maar dor.

Even over mij:
    Gisteren weer twee uur bij de ha gezeten nog een hartfilmpje gemaakt en bloeddruk getest en longen geluisterd noem maar op.
    En moest om acht uur weer bloed laten prikken.
    Ze neemt het nu wel serieus maar weet niet zeker of er een oorzaak komt.
    Even het bloed nu afwachten.
    Ik blijf benauwd,pijn op de borst, beverig en gisteren is er ook koorts bij gekomen.

S avonds wel even wezen wegen want was sinds vorige week met de weight watchers begonnen en eerste resultaat 3,7 kilo eraf.

Nou fijne dag iedereen hier schijnt de zon maar ik blijf bankhangen.
    Toch ook besloten deze week niet te werken en voor volgende week oplossing gezochy.
    Arts zegt ook is onverantwoord straks val je met kind van de trao.
    Jeremy heeft ook bij mijn ouders geslapen.

Lang slaper hier trouwens ook was 19.00-10.00 is nu wel vervroegd naar 9.00uur maar ik klaag nog niet.

Bumpie was jou nacht beter

13. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Bumpie en Ros, hoe was jullie nacht?

Maienditje, Jeetje, dat klinkt niet goed... Wel fijn dat ze je zo serieus nemen, maar het schiet niet echt op als er niks uit die testen komt he? Goed van je dat je hebt besloten even niet te werken. Kan inmiddels denk ik wel zeggen je goed genoeg te kennen om te weten dat dat geen makkelijke keus is voor jou. Sterkte meid! Hoop dat ze nu gauw eens een oorzaak gaan vinden en dat er wat aan gedaan kan worden!
    En jeetje, 3,7 kg! Respect!

Karen, spannend! :D Lijkt me erg bijzonder om een bevalling bij te mogen wonen zonder zelf te moeten persen ;)

14. bumpie

bumpie Niet meer actief

ze werd om half 10 weer wakker. Helaas om half 11 terug gelegd begon gelijk weer te krijsen. Ik denk je hebt schone luier genoeg eten gehad dus je schreeuwt maar ff naar 10 minuten was het stil:D :pdus ze heeft het gewoon in de gaten. Maar vind het zo zielig om haar te laten schreeuwen

15. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ze zijn niet gek die kids bumpie.

Hier merk ik het ook jeremy is strondvervelemd met eten bij me moeder hij kliert dan echt.
    Thuis zit hij stil en eet netjes zijn bordje leeg.
    Maar de hond uitdagen met zijn eten is bij me moeder ook de boosdoener.

Linn ja die keuze maken is niet makkelijke ben een bezige bij die doorgaat en gisteren gingen ouders toch ook wel klagen ze zeggen ook we vinden jou gezondheid belangrijk maar bekijken het ook zakkelijk.
    Dus voor vogende week al hulptroepen ingeschakeld indien nog nodig.
    En vanmiddag vangt mijn moeder twee kindjes op en morgen mijn vriendin er 1

16. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Haha.. Tja, ze hebben nu wel de leeftijd om erg goed in de gaten te hebben dat mama wel komt als je maar hard genoeg schreeuwt ;) Denk niet dat het zielig is, het opvoeden begint...
    Herken het wel hoor, daar niet van. Kan Evi ook erg moeilijk laten huilen :( Het blijft je kleine meissie!

17. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Fijn dat je een beroep kan doen op anderen Maienditje, dat geeft vast rust!

Kan het me van die ouders ook voorstellen, maarja, dan hadden ze niet voor zo'n kleinschalige opvang moeten kiezen. Je hebt het met gastouders net zo natuurlijk...

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    maienditje, voor je eigen blijven kiezen nu he! het hoort bij het risico van de ouders dat er mogelijk andere opvang tijdelijk nodig is!

laten huilen: heb dr weinig moeite mee als ik weet dat er voor de rest niks is. Maar net als gister, daniel gaf een trap tegen de verwarming en daar schrok ze wakker van, dan ga ik er wel ff heen

19. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Haha, hier weer wat nieuws, mevrouw heeft opeens een hekel aan de stofzuiger! Vorige week was het nog super grappig en wilde ze er steeds mee spelen (ook maf) maar nu begint ze te huilen zodra hij aan gaat... Maf kind :D

20. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    :D:cool::)

Deel Deze Pagina