Augustus 2011 mama's vanaf 15/8

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Naiobi, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Waarom staat er een mama bij van 16 juni? Verkeerd geteld?

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nee zij is ons zp-dinnetje die ook gezellig mee kwam kletsen en ik vind net zo welkom ;) ik heb haar ertussen gezet zelf zou ze dat nooit gedaan hebben ;)

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    t zal misschien door mn hormonen komen maar waarom stond het topic verkeerd? en moet er verhuisd worden?
    en ik had het handiger gevonden als heel het vorige gedeelte uit de zwangerschapclubs dan hier naartoe was verhuisd :)
    had het misschien fijn gevonden als dit per PB met me overlegd was...heb het topic toch geopend :)

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @m80 omdat de nieuwe zwangere zich niet bij ons aanmelden maar bij de augustusbus 2011 mama's.... En dan hebben hun het al over echo's enzo terwijl wij daar nog op moeten wachten :)

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    had het fijn gevonden als het even met me overlegd was :)

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik begrijp M80 wel! Maar we kunnen nu het beste een definitieve keuze maken en het sowieso gezellig houden zodat we iig verder kunnen in 1 topic met dezelfde (en nieuwe) gezellig mensen.

Zoals ik al zei, mij maakt het niet uit als er maar weer 1 topic is:)

7. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Gevonden moeten we hier nu posten?Ok,fijne avond iedereen,ga bankhangen.

8. kyrabella

kyrabella Lid

13 dec 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een augustus mama en heel blij ik wist ook voor ik ging teste dat ik weer zwanger ben, 2 kindje..
    Nu heb ik last van
    Rommelende darmen
    soms ongipijn
    veel plassen
    dorst
    en enorm zere borsten
    ( en daarbij een fikse verkoudheid met enorm hoesten, waarvoor ik nu niks mag hebben natuurlijk! )
    Ben nu 4.2 weken en uitgerekend op 24 augustus 2011, weet sinds 2 dagen dan ik zwanger ben!

Liefs

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @ kyrabella gefeliciteerd! En welkom!

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @m80 sorry probeer het wat overzichtelijker te maken ;) hopelijk niet boos?

Hebben jullie nog plannen dit weekend?

Wij gaan morgen naar kampen, daar is een kerstmarkt en mijn broer woont daar.. alleen zitten hun in mmm voor een tweede en weet nu niet of ik wel of.niet moet vertellen.. ze zeiden vorige keer dat ik gewoon tot 12 weken kon wachten.. ik denk dat ik dat maar doe!

Wens iedereen een fijn weekend alvast!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Andere topic is nu dus helaas al gesloten en moeten dus wel verder hier, maar ach we gaan hier gewoon lekker verder dan ;)

@Kyrabella en andere nieuwe meiden, Welkom hier!!!

M80, blijf je wel gezellig mee kletsen meis?

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik vind dit dus niet overzichtelijker!!! Ik het het topic express daar geopend, omdat het van mij geen overdreven vol topic hoefde te worden ( zoals de meeste in bevallingslijst dus wel zijn ) net zoals het andere augustus mama topic, dat is zo vol dat je het niet bij kunt houden
    Ik vind het echt niet leuk! en ik zie dat de andere al gesloten is

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    verzoek anders of het weer geopend kan worden en dat iedereen zelf kan/mag bepalen waar te blijven, ik vind het wel jammer ook om eerlijk te zijn, omdat M80 het er met mij over had gehad het topic te openen en ik dacht ook dat het een leuk idee was omdat het dus zo druk was overal, maar goed ik denk dat ik nu maar even ga aankijken wat er gaat gebeuren, ik denk iig dat dit niet ten goede is geweest voor beide topics!

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #34 Pandora, 17 dec 2010
    Laatst bewerkt: 17 dec 2010
    dat denk ik ook! daarbij....als er meerdere topic's zijn, hoeft toch niet iedereen in hetzelfde clubje te posten....post lekker daar waar je je thuis voelt, of je nou van een lekker druk, of een minder druk topic houdt
    Vind het sowieso niet prettig, hoe goed bedoeld ook, dat er zonder overleg van een TS dit soort dingen verplaats gaan worden, omdat anderen, die later aangesloten zijn vinden dat het drukker moet worden, of dat het niet op de juiste plaats staat, of bang zijn dat ze dingen missen van augustus mama's die op een andere plek kletsen!
    Ik ben not amused sorry!

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Hooowjjj!!! Kvind het jammer dat er een nieuw topic is geopend! Begrijp je dus ook helemaal M80! Dit nieuwe topic was natuurlijk goed bedoeld, ma denk ook dat dat beter eerst overlegd had moeten worden.

Jep ik ben de indringer hihihi, ma ik werd gedwongen om hier te blijven dusja nu hoor ik er ook bij whahaha nee grapje, vind het heel gezellig om hier mee te mogen kletsen!!!:D
    Is iedereen al een klein beetje gewend aan het idee dat jullie zwanger zijn?:)

Liefss Adorable

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb gevraagd het andere topic weer te openen en berichten met betrekking tot de verhuizing te verwijderen!

17. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    al we weer terug gaan ga ik wel weer mee hoor haha maar dan moet ik niet ook van hier weer op de site andre mensen erbij krijgen maar alleen van die waar ik bij zit anders wordt het te onoverzichtelijk dus dan moet hier dat andere bericht ook weg dat ze zich op de de 2de helftaugustus 2011 kunnen aanmelden

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
  19. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Alle meiden van de 2de helft augustus mama´s 2011 we ziiten weer op ons eigen forum bij de zwangerschapclubs forum 2e helf van augustus 2011 mama´s
    zie jullie daar wel weer 8)8)

en als deze open blijft de site boven mij naam is alleen als je lid bent wordt van de 2e helft van augustus mama´s 2011 als je in dit topicblijft hoef je dus geen gegevens te sturen naar deze site!

20. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Minstens zo welkom :)
    Maar het was gewoon een vraag hihi

Deel Deze Pagina