Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    hier ook weer aan het werk, maar aan huis werken heeft weer als voorbeeld dat alles nu slaapt en ik zo ook erbij ga voor een uurtje.

vanochtend dacht ik echt van oh nee he dit gaat niet goedkomen vandaag, stond te beven op mijn benen.
    bij een baas had ik me vast ziek gemeld, maar gelukkig is het bijgetrokken.
    ben gewoon wat minder actief met de kids en kijk wat meer toe naar hun spel.

verder heb ik de laatste 3 dagen dat ik niks naar binnen krijg.
    probeer wel fruit voor de vitamines en veel drinken.
    maar als me bord voor me staat is de trek spontaan weg, niet zo heel erg hoor want ik mag genoeg kilo afvallen dus ja.

als ik 2 dingen in 1 heb is dat altijd fijn.

fijn dat er weer goede echo's zijn geweest, dat is het betere nieuws

2. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen heb ik mijn tweede echo...een termijnecho om te kijken hoe oud de baby nu daadwerkelijk is. Met 6,5 week heb ik, door een medische indicatie, al eerder een echo gehad. Daarop was alles goed, maar doordat ik nu buikpijn heb vind ik het toch weer enorm spannend!!

3. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    hallo meiden,

Nou ik heb zaterdag wel 3 x met mijn telefoon een berichtje willen zetten en iedere x had ik volgens dat ding 3 tekens te kort :(. dus met het gevolg dat alles weg was en ik me dood ergerde. Dus iets verlaat maar alsnog , EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2011 !!!
    En dat we over een paar maanden maar allemaal 1 of 2 ;) prachige en vooral gezonde baby (s) in onze armen mogen houden.

Heb niet alles teruggelezen. we zijn dit weekend in friesland geweest .

@ Laurie wat een naar nieuws. heel veel sterkte.

@ suzanne wij doen geen combi test.

@ sammie geweldig zo'n goede echo.

gisteren voor het eerst boven de pot gehangen. was alleen s'morgens dus was er niet echt iets wat eruit kon. mijn zoontje hoorde me , kwam naast me staan en toen zei hij : mama , uche uche !
    nou dan mioet je ook nog lachen. voelde me daarna wel wat beter.

Morgen weer werken. heb er wel zin in eindekijk weer een gewoon ritme.

groetjes

4. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    o ja meiden met echo morgen heel veel plezier !!!

5. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @Suzanne1 Kan mij goed voorstellen dat je het spannend vind.

@Tooske jij hebt het lekker laat gemaakt oudjaarsavond. Om 2 uur kon ik niet meer op de bene staan en ben ook lekker mijn bedje ingedoken.
    leuk hé dat rondkijken voor de kinderkamer :D
    Ik heb helaas geen ervaring met een gietvloer, maar vind ze wel ontzettend mooi.
    Ik heb nog zwangerschapsbh's van vorige zwangerschap/borstvoeding dus die gaan we straks gewoon weer dragen. Niet prachtig maar wel praktisch en met 3 tot bijna 4 maten groter zeker erg prettig :D

@Sannehai Ik kan normaal al niet tegen erg warm douchen (word ik ook heel erg raar van) maar nu heb ik er nog eerder last van :( Gelukkig dat het allemaal nu weer goed is.

@lindangel Geen ervaring met een hangwieg, maar vind ze wel prachtig. Ik heb bij Nigel een oude wieg gehad van de familie.Maar aangezien we niet zo'n best contact meer hebben met de familie. Ga ik op zoek naar een tweedehands wieg, een gewone weer heb geen ruimte voor een hangwieg.

@Judithvdc Welkom en gefeliciteerd, Wat moet het fijn zijn dat je zo goed gecontroleerd word.Kan mij goed voorstellen dat dat een beetje rust geeft.

@Sammie88 Gefeliciteerd met de goede echo , nu lekker genieten !!

@Maienditje Hoop dat je gauw weer gewoon kunt eten. En inderdaad erg lekker als je smiddags even plat kunt met de kids hé ;)

@Lori Heel veel succes morgen bij de Echo !!

@Janineenevie Wat een schatjes zijn die kleintje dan ook hé. Knap je op zo'n moment weer een beetje van op.

@All hier gaat Nigel straks met zijn verjaardag over naar een andere kamer , waar hij een normaal bed krijgt en natuurlijk helemaal stoer ingericht.

De babykamer blijft zoals hij nu is met alleen andere accesoires, Is nu helemaal aangekleed met limegroen /lichtblauw en dirkje de draak (prenatal)
    Word het een meisje wil ik heel graag alles met fuchia en zilver.
    Jongentje weet ik nog niet, wil niet het zelfde houden als nu.

6. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    alle dames met een goede echo gefeliciteerd.

Hier nog heerlijk aan het genieten van nog een weekje vakantie. Wij hadden de late vakantie dus heb er pas een week opzitten, moet zeggen is toch wel erg lekker.

Mijn echo is trouwens as vrijdag ipv maandag dan hoefde ik geen vrij te vragen.

7. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Hallo meiden! Ik kom me hier ook even melden :). Ik ben 8 augustus uitgerekend. Vanavond een echo om precies te bepalen hoe ver we zijn. Oh, en het is onze eerste. :)

8. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    YAhoo!!!!! Gefeliciteerd en welkom hier.

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  10. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Ahh wat een kleinte he! 0,4 cm :)

@ Minnie85; welkom :) Leuk he, voor mij is het ook de eerste :) Zo spannend!

11. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    heey suzanne,

hoe is het eigenlijk nu met je man, moet hij alweer bijna op tournee of bleef hij nou lange tijd thuis.
    weet het eigenlijk niet meer??

12. Jantienn

Jantienn Actief lid

27 aug 2010
    232
    0
    0
    Gefeliciteerd Sammie!!!!
    En wat leuk om te lezen dat veel echo's goed zijn hier op dit forum!
    Het wordt vast een heeeeel mooi jaar voor ons!!!

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

donderdag echo het komt steeds dichterbij! :D

Heb alleen telkens migraine zo lastig!! Iemand daar ook ervaring mee in de zwangerschap? Vanmiddag bij ha geweest was er zo zat van de die koppijn maar ja is niets aan te doen :( Ik ben nu bij een andere fysio omdat me eigen op therapeutische basis werkt maar ze zegt je moet daar weer heen misschien dat dat helpt :D dus nu gaat ze gelukkig voor mij bellen en vragen of ik bij me eigen fysio weer mag! :D Dus hoop dat dat helpt! om de 3 dagen migraine is ook nie wat! :x WErk nu halve dagen omdat ik van het thuiszitten ook niet echt vrolijker wordt! Ga me dan vanalles in me hoofd halen :(

14. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    @maienditje, :) mijn man is tot half februari thuis :) (wel wat weekendjes weg), maar gen hele weken, daarna ook maar een paar weken, dus wordt heerlijk verwend hier ;)

Hoe gaat het met jou nu? Nog steeds zo vermoeid? Jij zult er wel dubbel last van hebben met je schildklier :(
    Hoop dat de vermoeidheid snel overgaat :)

15. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammie, wat heerlijk meis een goede echo!!!!

@ warm douchen: ik heb er last van als ik in een te warm bad ga. Normaal kan een bad of douche me niet warm genoeg zijn, maar nu wordt ik er echt niet lekker van, misselijk, licht in mijn hoofd. Nou ja, dan maar lauw :D

Ja, vandaag weer aan het werk geweest ja, en morgen mogen we weer en overmorgen en de dag daarna.... En dan is het alweer bijna weekend, heerlijk!!!!

16. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    hoi suzanne,

wat fijn dat hij nu lekker thuis is, kan hij je heerlijk verzorgen.
    de vermoeidheid gaat hier goed.
    eerste 3 dagen van de vakantie was het niet normaal maar de knop lijkt sindsdien wel om.

ga gewoon om half 10 naar bed en 'sochtend gaat 6 uur de wekker.
    kruip nog wel even op de bank tot 8 uur als mijn mannetje weg is.
    en tussen de middag ga ik ff liggen als alle kindjes moeten slapen.

ik vind het wel sinds het nieuwe jaar wel echt rustig hier.
    zag je dat ik normaal einde van de dag 10 pagina's moest teruglezen is het er nu maar vaak 1.
    wat is dat, iedereen als goed voornemen om minder op het net te zitten.

nou hier gaat straks een werkdag weer van start, voor iedereen waarbij dat ook zo is, werkse

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

goedemorgen!

het is hier idd rustig, weinig echo nieuws en weinig spanningen.

Sammie, mooie duidelijke foto zeg, gefeliciteerd met je echo!
    Suzanne, fijn dat je man nog geen hele weken weghoeft, echt lekker!

hier gaat het allemaal goed, ben nog wel erg misselijk maar heb en anderhalve week geen wc pot meer van dichtbij bekeken! vermoeidheid valt mee, vorige zwangerschap had ik er veel meer last van dan nu. wel echt bekkenpijn en dat is balen.

Ties zit in zijn 17 maanden sprong, dus die is af en toe niet te genieten. ben wel heel blij dat hij goed loopt want hem steeds tillen gaat nu niet.

en over 2 weekjes eindelijk de echo!

18. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Goedemorgen iedereen,

Aan alle nieuwe meiden: WELKOM!

Hier iemand die ELKE dag misselijk is. Zo vervelend echt. Ik wil er ook liever niets voor nemen; je weet maar nooit....

MORGEN mijn echo! En hoewel ik geen reden heb om me zorgen te maken, ben ik wel HEEL zenuwachtig. Suf he! Ik denk echt "eerst zien dan geloven" alsof het pas echt is als ik het bewijs heb ofzo....Nou ja, ik kan het niet zo goed uitleggen. Ik heb geen reden om mij zorgen te maken want ik heb geen last van dingen die erop wijzen dat het mis is/gaat zoals krampen of rose/rood/bruinverlies. Maar toch.....Hoop op een mooie echo morgen. SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Waren er meer meiden zenuwachtig voor hun echo????? Of ben ik hier de enige zenuwlijer ;)

19. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor, ik begin nu alweer zenuwachtig te worden voor vrijdag eigenlijk ook idioot he. Maar wil gewoon zo graag dat het goed gaat en ik heb ook geen tekenen dat het niet goed zit, maar gewoon toch die angst...

20. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Whaha: ik dacht dat ik de enige was :)

Deel Deze Pagina