Augustus 2011 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door debbedebs, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Mijnimeel; zenuwachtig?? Nee joh, lijkt maar zo. :D Ik mag donderdag avond en ik vind het doodeng. Heb ook geen reden tot ongerustheid, maar het blijft toch allemaal onzeker hè. Sterkte met wachten dames!

2. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Ahhuh! Herkenbaar :D.

3. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ja suf he! Ik voel me net een muts ;)

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Op verzoek :D Meiden die het leuk vinden om via hyves te kletsen:

Augustusmamma2011 Hyve - hyves.nl

Niet zichtbaar voor hyvers uit je eigen lijst!

Laat wel even weten als je lid word :D

5. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @Minnie85 Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.Gezellig dat je komt mee kletsen.

@Sammie88 Mooie echo hoor !!! En heb me aangemeld op hyves ;)

@Mijnimeel succes bij de echo morgen. Ik vind dat ook elke keer weer spannend hoor D:

@all Nou voor het eerst ben ik echt misselijk kan niks binnen houden vandaag.Vorige zwangerschap geen last van gehad.
    Zodat kunnen betekenen dat het een meisje is ^^ Ik hoop het zo.
    Een jochie is ook erg welkom hoor maar ik ben echt fan van de meisjeskleren en kleurtjes dus vandaar hoop ik een meisje.
    Voor de portemonee is het beter om een jochie te krijgen haha

6. Bika

Bika Niet meer actief

Hoi,

Ook even hier een berichtje. Weet niet goed welke van de augustus mama's gesprekken ik nu moet gaan volgen. Dus ik ga maar gewoon voor meerdere ;)

Ik ben morgen 7 weken zwanger, volgende week dinsdag mijn eerste echo. Ben heel erg benieuwd!

Vind het allemaal erg spannend en vooral erg leuk dat mn nichtje (ook hier bij de augustus mama's) en ik maar 3 weken schelen! Leuk om tegelijk hetzelfde door te maken :)

7. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Dat is inderdaad wel heel leuk Bika. Wat dat betreft moet ik het toch echt een beetje op internet zoeken. Geen van mijn vriendinnen of familieleden zijn op het moment ook zwanger. Voor zover ik weet dan :p

8. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe! Ik heb vandaag mijn tweede (de termijnecho) echo gehad en wederom zagen we het hartje kloppen. En..ik ben toch een week langer zwanger dan we dachten! Ik ben nu rond 08-08 uitgerekend i.p.v. een week later. Een week extra als kadootje gekregen dus!

9. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Fijn dat er weer een paar goede echo's zijn geweest.
    Ikzelf was eerst ook heel zenuwachtig voor mijn eerste echo. Toch bij de tweede was ik weer rustig. Het feit dat je er toch niets aan kunt doen geeft me rust. Toch heb ik al een klein beetje spanning voor over 2 weken. Ik denk dat als de echo dan goed is, dat ik ook meer vertrouwen in alles ga krijgen. Misschien ook omdat ik nog geen klachten heb.

Wel een mijlpaal voor mij: ik heb sinds gisteren geen bruine afscheiding meer gehad!

10. Fien1983

Fien1983 Lid

21 nov 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hier ook iemand die weer erg zenuwachtig is voor de echo morgen. We hebben al 2 echo´s gehad. 1 met 7,1 week en 1 met 9,1 week ivm de combinatietest. Beide keer klopte het hartje en zag het er super uit.
    Op 1 of andere manier maak ik me daarna toch weer druk en zeg ik tegen mezelf dat ik na de volgende echo echt rustig moet zijn. Wil maar niet lukken. Zit denk ik toch een beetje in het karakter.

Iedereen die een echo heeft heel veel succes en hopelijk kunnen we onze zenuwen een beetje bedwingen.

Gr. Fien

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    nee joh, is helemaal niet suf. ;) Zo te lezen heeft bijna iedereen last van die spanning. Ik zal in elk geval héél blij zijn als de echo achter de rug is. :) Hopelijk hebben we dan reden voor een feestje. :)

12. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoe laat heb jij echo??? Ik om 10 voor half 10 :D

13. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, hier nog zo'n onzekere muts hoor :D Ik heb met 7 weken een echo gehad die ik zelf heb geregeld en ik heb volgende week met 10 weken weer een echo die ik zelf heb geregeld, gewoon omdat ik zo graag wil zien dat het allemaal goed is! Dan heb ik de week erna mijn termijnecho die wel vanuit de verloskundige is. Dus, over mutsig gesproken ;)

14. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    hahaha die tooske! Wel een proactieve muts :) (ben jaloers) ;)

Ik ga 19 Jan. weer voor een echo (nekplooimeting), had nog wel gevraagd of het mogelijk zou zijn om de vlokkentest of vruchtwaterpunctie direct te doen, maar ze gaven aan dat dat ook met eigen betaling niet mag als je geen aanleiding hebt (negatievere uitslag combitest) of erfelijkheid of leeftijd. Dus da's makkelijk hoef ik daar voorlopig niet voor te kiezen :)

Iedereen die morgen de Echo heeft. HEEL VEEL SUCCES!! En het is heel normaal om zenuwachtig te zijn, ik ben normaal echt en koele kikker, maar bij de echo pffffff had amper geslapen de nacht ervoor haha ;P (ben ook een beetje een mietje ;)

15. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ben ik toevallig dat nichtje? verhaal klinkt me bekent in de oren...

16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier ook flink zenuwen voor de echo, de eerste voor mij. helaas moet ik nog 2 weken wachten.

17. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal!

wat fijn om te lezen dat er zoveel goede echo's waren. Ik mag morgen ook voor de 1e echo naar de vk.
    Ben al best zenuwachtig! Hoop zo dat het deze keer wel goed gaat.

xxx

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik om 20:15 dus laat...Moet gelukkig werken anders word ik gek denk ik de hele dag thuis. :D

@ Tooske; haha, er zijn er dus die nog erger zijn dan ik. :D Grapje hoor. ;) Ik heb er wel aan gedacht zelf een echo te regelen, maar mijn vk deed zo luchtig toen ik zei dat ik me zorgen maakte omdat ik niks voelde, ik denk die ziet me al aankomen met een extra echo. Volgens mij vond ze me zo al mutserig genoeg. :D Dus ik hou de wachttijd maar netjes vol.

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Karin; veel succes en plezier morgen!!

20. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik wil me graag ook aanmelden. Ben 26 jaar, 6 weken zwanger van de 1e :) en volgens eigen berekening 30 augustus uitgerekend (22/11 1e dag laatste ongesteldheid) . Ben heel benieuwd wat de tijd komen brengt, nu weinig last in ieder geval (maar dat had mijn moeder ook) behalve dan dat er van alles rommeld in mijn buik.

Door twee weken lang bruine afscheiding heb ik de 17e al een eerste echo. Gelukkig is die afscheiding een paar dagen geleden compleet gestopt dus ik zie het nu weer zonnig in :) Was een raar verhaal, had ook een blaasonsteking en tegelijk met de antibioticakuur stopte ook de bruine afscheiding. Volgens de VK kon de afscheiding ook komen van de blaasonsteking. Mensen hier ervaring mee?

Groetjes!

Deel Deze Pagina