Wat heerlijk toch al die mooie echo's.. Ben hier ook nog lekker aan het nagenieten. @ kwaaltjes: Die worden hier gelukkig minder. Nog wel moe maar ach is niet anders. @ namen: Pff moet er nog even niet aan denken. Voor de eerste had ik een meisjesnaam pasklaar, Een jongensnaam bedenken was echt erg lastig. Maar goed we gaan weer hard nadenken hier. Is zooooo lastig! Ik zal eens ff flink foor het huis heen banjeren. 2 weken te weinig gedaan,alleen de echt nodige dingen, door die stomme griep en alle rotdingen. Nu maar ff kop omhoog en ff flink doorbijten. Met name de was .. bah een hele bult wat opgevouwen moet worden! :s
Dank jullie dames! Ja heerlijk genieten is het als de echo goed is, zo'n geruststelling. Hier heeft het huis ook een grote schoonmaak nodig, pfff. 's Avonds kom ik er echt niet aan, duik na een hele dag werken en eten meteen op de bank om mijn lijf vervolgens naar bed te slepen En as zaterdag ga ik met schoonmoeders naar de Babydump, tsja, prioriteiten stellen eej Iedereen die nog een echo krijgt een dezer dagen, veel plezier en ik duim dat alles goed mag zijn! Op naar het weekend!
@ Augmam; waarom mag je pas zo laat voor een echo? Tussen 10 en 12 weken is normaal dus ik zou er toch nog eens om vragen... @ echo's; krijgen jullie allemaal rond 9 à 10 weken en dan ook nog een officiële termijnecho? Tegen mij werd gezegd, omdat ik bijna 10 weken was (op twee dagen na) dat ik niet terug hoefde te komen voor een termijnecho. Moet maandag naar de vk en het kan zijn dat zij toch nog een echo wil, maar in principe was dit bij mij dus meteen de termijnecho.
ik heb met 7w1d echo gehad, maar ik dacht zelf dat ik anderhalve week verder was. Zo rond de 12 weken krijg ik weer een echo, maar daar heb ik gen afspraak voor staan. Omdat wij varen mag ik bellen als we in de buurt zijn, kan dus week eerder of later worden (waarschijnlijk later)
*augmam, raar dat je zo laat echo krijgt! *judithvdc: pfoe, dat is zeker wel ff schrikken ja als ze eerst niks zien! maar gelukkig is toch alles nog goed! *ghurabaa: ik had 1 vraag, en dat was de pijn in mn onderbuik omdat ik dat niet herkende van vorige zwangerschap. EN voor de rest had ik geen vragen, en hun ook niet veel omdat veel nog in de pc staat. *tooske, jij heb gweoon al 3 echo's voor de 12 weken! gaaf! *hier: hebben jullie ook zoveel moeite met warm eten? ik krijg het amper weg en smaakt me totaal niet! brood gaat wel goed gelukkig
warm eten, blah, hier ook! ben 's avonds al het meest misselijk en de avondmaaltijd gaat er echt met veel moeite in (en kleine beetjes maar) vooral (gekookte) groente vind ik ineens vies, terwijl dat gezond is..
Pff warm eten, hier ook een probleem! Hier komt alleen wat fruit naar binnen en 2 boterhammen (met moeite). En bij het avondeten maar 1/4 van mijn eten wat op bord ligt. Hier al 1,5 week geen aardappels gegeten! Krijg alleen wat rijst weg, en groentes
had vraag aan verloskundige hier op het forum gesteld, het geeft niet als je geen groente eet, als je dan maar multivitaminen slikt!
hier vertelde ze mij dat ze tegenwoordig standaard bij 9 weken en 12 weken een termijnecho willen doen. beide vergoed dus, ze willen in vroeg stadium al de groei in de gaten houden. vind ik wel goed want ja als je enkel je termijn echo's neemt dan heb je enkel met de 12 en 20 weken een echo wel weinig natuurlijk. maar ja tegenwoordig spreekt iedereen zelf wel pretecho's af.
Hallo!! Vandaag echo gehad!! Zie foto ! We zijn erg blij alles was goed. het is nu 11 weken. 2 dagen eerder!!!
Wat een mooie echo's zie ik hier voorbij komen. Super!!! Ik moet die van mij nog plaatsen. @Tooske wauw 3 echo's al leuk. @eten hier is deze week een goede week. Ben niet meer zo misselijk gelukkig. Dus gaat het eten ook goed, maar ik at als ik misselijk was , dat hielp ook wel wat moet ik zeggen alleen avondeten was zo van liever niet idd. @ ego vandaag naar de vk geweest . bloed uitslag was binnen. Alles was goed . ijzergehalte was zeker goed 8,1. Verder nog het hartje gehoord. Ik zei dat ik het deze week al zelf gehoord had en toen zei ze wel vroeg en knap dat ik het had kunnen vinden. Maar binnen 20 seconden hoorden we beeb daar ook door de kamer galopperen! hihi een voorbeeldig kindje, zei ze. ben benieuwd als hij/zij er is . @namen meisjesnaam hebben we er 2 en jongensnaam ben ik nog niet helemaal zeker van. @ echo ik heb met 9,3 week een echo gehad en de volgende is gewoon met 20 weken , 30 weken en 36 weken. We gaan wel nog een 3d/4d laten maken.maar dat zo rond 24 , 25 weken. Verder heb ik nu iedereen het goede nieuws laten weten. Daar heb je dus ook hyves voor. nou was in 1 keer verhaal van de dag @ sammie ben ik geaccepteerd voor de aug.mama2011 hyves of moet ik daarvoor niet bij jou zijn ?? NOu welterusten ...
Janine,ik had je al geaccepteerd (direct toen je het zei hier op het forum al ) Voor de meiden die het ook gezellig vinden om te hyven: Augustusmamma2011 Hyve - hyves.nl
zo laat een echo kan denk komen omdat ik in zweden woon? maar hier is het dus normaal met +15 weken voor een echo wel balen want wil zo graag weten hoe en wat maar moet nog 5 weken afwachten verder voel ik me super goed en eet voor 3 personen