Goedenavond meiden. Hier geen goed nieuws, ik kan helaas van de lijst. Vandaag met 7 weken 2 dagen echo gehad en er zat helaas niets. De lichte bruine afscheiding die ik in het begin gehad heb is tegen ieders verwachtingen in toch een vroege miskraam geweest. Gelukkig was alles verder wel goed in de baarmoeder. Nu wachten op de volgende ongesteldheid en daarna vol goede moed aan de slag. Voel me nu wel even zwaar k*t. Dat kleine beetje hormonen heeft toch symptomen veroorzaakt en dan is er helaas toch niets. Jullie allemaal veel succes in jullie verdere zwangerschap!
Lieverd, Wat een naar nieuws! Heel veel sterkte!! Ik hoop dat jullie snel een gezonde en goede zwangerschap mogen gaan krijgen! Weet even niet wat ik moet zeggen...
Dank jullie wel voor de reacties Jaaah duidelijke echo he!! Echt mooi ! @mothertobe: Wat rot voor je!! Heel veel sterkte! Weet precies wat je voelt, heb zelf 2 mk gehad. Neem je rust!!! Is erg belangrijk!! Het is lichamelijk en geestelijk toch wel een klap!! @ Bumpie: De baby is 4.3 cm! Hoe groot was die van jou?? Op de echo lijkt het echt vele malen groter !
@ Sammie sorry zag hem niet bij mijn hyves staan . Dacht dat eroverheen gelezen was hihi . Moet hem maar efftjes bij favorieten neerzetten.
22dec hartje horen en zien kloppen met 7-8 weken in de baarmoeder vandaag weer een echo.. nieuwe echo apparatuur was ze deze dag voor het eerst aan het gebruiken... helemaal geen teken van iets in mijn baarmoeder!!!! ja heel veel darmen en de baarmoeder zou naar achte liggen. ik ben diep in schok... niets!! hoe kan dit!!! nooit kramp of bloedingen gehad! en wel alle andere kwaaltjes tot heden. (vanmiddag zelfs nog een posi test toen ik thuiskwam...) vaginaal ook nog een echo erachteraan nou ja hoe diep gaat zo ding naar binnen bij mij 1 cm en toen zij ze al ik zie niks....ik stop ermee... ze gaf me een verwijskaart mee voor het ziekenhuis waarop staat miskraam.... maar dan moet er toch duidelijk iets uitgevloied zijn!!! wie kan me helpen.. morgenmiddag 14u naar het ziekenhuis toe..
Niet heel erg veel ongeveer 1 week. Maar ja ze willen het gewoon wel ff duidelijk hebben. Ach ja hebben we gewoon weer een extra echo denk ik dan maar Ja dat emotineler zijn herken ik wel. Ook heb ik nu veel meer "vreemde" eet drang dan de vorige keer. Wel apart om te ervaren dat het zooo verschillend kan zijn
Ik zal ook eens een echo foto plaatsen.. gemaakt met 9 weken en 3 dagen. Was mijn 3e echo. 26 januari mag ik voor de 12 weken echo !! Zijn er al mensen lid van een hyves pagina voor augustus 2011 mama's.. durf me nog niet zo goed aan te melden.. vrienden zien dat toch dat je lid bent.. en heb nog niet iedereen verteld. Bekijk bijlage 121159
hmm.... dit is wel raar ja ! in eerste instantie zou je zeggen dat het aan de apparatuur ligt of aan de verloskundige.. ik hoop dat het loos alarm is voor je en dat je vanmiddag met een mooie echo naar huis mag! Laat je even weten hoe het was ? ik wens je veel sterkte !
Meid, wat een vreemd verhaal zeg! Je zou toch zeggen dat ze dan op z'n minst een vruchtje moeten zien wat niet verder is gegroeid?! Ik heb met 6 weken een echo gehad waarbij ze inwendig niet zo ver naar binnen gingen en toen was kleintje al vlug te zien, maar toen nog met een trage (op gang komende) hartactie. Met 7w3d weer een inwendige echo gehad en toen moest de verloskundige echt heel diep gaan om uberhaupt mijn baarmoeder te vinden (had me al op het ergste voorbereid), maar de baarmoeder bleek toen wat gekanteld te liggen en even later (na steeds wat dieper en van links naar rechts te zijn gegaan) zagen we een mooi kloppend hartje Ik wil maar zeggen: vanaf de buitenkant hoef je volgens mij niet persé nu al iets te zien. Sterker nog: de verloskundige zei bij voorbaat al tegen mij dat ik de volgende echo (met 11 weken) ook weer inwendig zal krijgen. Misschien ligt het wel aan de apparatuur?! En wat achterlijk dat ze jou zo 'afscheept' zeg. Ik hoop echt voor je dat het nog goed uitpakt. Laat ze maar eens eerst een fatsoenlijke inwendige echo maken!!! Laat je even weten hoe het gegaan is in het ziekenhuis? Veel succes en sterkte meid!
zo janneke echt een mooie echo. laat maar weer eens zien zo snel iets groeit in jou buik want bij ons met 9 weken was het nog helemaal niks een garnaal. wij moeten volgende week voor de 12 weken echo dus dan zullen we ook wel iets zien wat af is, tenminste dat had ze al gezegd. augmam hoe kom je in zweden terecht, mijn tante woont daar ook ( is oorspronkelijk ook nederlands) ze word volgende week 85 dus heb net post naar zweden gestuurd. wel jammer dat het daar anders zit met de echo's
@manonenmike wat een raar verhaal zeg. Hopelijk goed nieuws in het ziekenhuis. Wij hebben met de 7 weken en 1 dag de echo gehad. Er zat een ringetje wat duidde op een zwangerschap. Het hartje was moeilijker te vinden omdat de kleine heel diep zat. maar we hebben het hartje gehoord en dat is het belangrijkste. Hoe hoog was de hartslag bij jullie kindjes bij de 1e echo?
jammer dat er ook weer wat vervelende verhalen te lezen zijn. voor de mensen die in onzekerheid leven denk positief en dan komt het vast helemaal goed. ook wel vervelend om te lezen dat sommige helemaal niet zo begripvol en liefdevol behandeld worden. ze snappen toch ook wel de stress en spanning bij iedereen. gelukkig mag ik hier nu nog niet over klagen. ik had gewoon ook een uitwendige echo bij 9 weken. nou afwachten en hopen op goed nieuws, en een vriendelijke benadering. hier morgen intake verloskundige en dan lekker door naar een hotel tot zondag, ff heerlijk relaxen en niks doen. ben er wel aan toe want de vermoeidheid is nog niet helemaal verdwenen. lig door de weeks echt om 8 uur in bed, maar ja als dat het enige is hoor je mij nog niet klagen.
Manonenmike, jeetje zeg, wat spannend vanmiddag! Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad, bleek dat ik gisteren 7 weken en 2 dagen zwanger was tijdens een inwendige echo, en het hartje klopt. We hebben nog speciaal gevraagd of het noodzakelijk was dat het een inwendige echo was, en dat was zo zei de gyn. En over 2 weken, bij 9 weken dus, krijgen we weer een inwendige echo, dan kan je veel beter alles zien, zei gyn. En het apparaat ging best ver naar binnen. Hoop voor je dat het allemaal toch goed blijkt te zijn bij jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Duim duim!!! Sammie, wil je mijn bevallingsdatum veranderen naar 29 aug? En ik heb weer een echo op 26 januari.
De gyn vroeg of we de combitest willen van nekplooimeting en bloedtest. Wie van jullie hebben dat wel of juist niet laten doen en waarom? Ik weet nog niet wat ik wil en mijn vriend weet het ook niet. De uitslag is vrij vaag he, kans 1 op de zoveel, tja.... Ik denk dat ik het niet wil eigenlijk, want een vlokkentest wil ik niet vanwege het risico. Denk ik...
Goedemorgen! Hyves, is helemaal afgeschermd (dat is de reden waarom Janine heb ook niet kon vinden bij haar hyves). Dus niemand kan meekijken, en zien dat je daarvan lid bent @manonenmike, wat raar dat ze niks zagen, ik zal niet zomaar opgeven meis! Gewoon een second opinion aanvragen! Kan toch niet zomaar verdwenen zijn... Sterkte met wachten! Bumpie, super! Op naar de volgende mijlpaal! Jantienn, wat super dat de echo goed was! Toch de 29ste uitgerekend zoals ik zei Zal het aanpassen Nekplooi, is ons ook aangeboden, maar wij doen het niet. We zijn zelf onder de 30 en dan de is kans heel klein. Daarbij geeft een nekplooimeting ook niet 100% zekerheid, en dan maakt je dan weer enorm ongerust. Op mijn leeftijd (22 jaar) is de kans op Down syndroom 1 op 1000. Dus van de 1000 geboren kinderen heeft maar 1 down syndroom. Daarbij komt het ook weleens voor dat bij de nekplooimeting een verdikking te zien is, maar dit een andere oorzaak heeft en je dus gewoon een gezonde zwangerschap hebt.
@MotherToBe; Ooo wat vervelend voor je zeg! Heel veel sterkte!! @Tooske, janneke1904, Moos; Mooie echo's hoor! gefeliciteerd! @Manonenmike; Heel vreemd adt men niets kon vinden!! Gewoon hoop houden hoor.... you never know! Succes! @Jantienn; Wij gaan we de nekplooimeting doen. Bloed is vorige week al afgenomen en volgende week woensdag zal de echo plaatsvinden, als het goed is horen we het dan meteen... (Mijn man wilde het heel graag en aangezien het verder nog niet schadelijk is voor het kindje, doen we het dus ook). Hopelijk het nieuws dat de kans niet groot is...... weet dat het uiteindelijk nog niets zegt, maar toch....